abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82931300
Nu heb ik zin in patat
pi_82931369
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef Orea het volgende:
Nu heb ik zin in patat
Net op
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:27:54 #278
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82931436
Ik leef al een week op ananas en bitter lemon,heb zelfs nog 2X gesext (of wat er voor door moet gaan ).De baby kan niet verder indalen of z'n hoofdje komt er uit,dus ik weet het ook niet meer.... Kind van z'n vader ook zo'n eigenwijs dwars geval!!
Nu ga ik echt ff pitten,val om!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82931452
truste!
pi_82931454
Oh patat! *schrapt de salade van het menu vanavond*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:28:58 #281
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82931477
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:27 schreef Guess. het volgende:
Ik leef al een week op ananas en bitter lemon,heb zelfs nog 2X gesext (of wat er voor door moet gaan ).De baby kan niet verder indalen of z'n hoofdje komt er uit,dus ik weet het ook niet meer.... Kind van z'n vader ook zo'n eigenwijs dwars geval!!
Nu ga ik echt ff pitten,val om!
Eet je de kern van de ananas ook op?
Verder heel veel succes en slaap lekker! Ik hoop voor je dat ie voor dinsdag zichzelf aandient!
pi_82931491
Sjeetje, wat hebben jullie veel gepost. Ik ben een beetje moe en lui, dus geen zin om bij te lezen....

Ik kom me dus alleen maar even braaf melden en meteen weer weg.
Toch maar even wat huishoudelijke dingetjes doen (nesteldrang is mij onbekend).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82932791
wat een niveau hier zeg
en gastendoekjes hangen hier in t toilet
mijn woonkamer is helemaal opgeruimd, dus als ik beval hoef ik me niet te schamen voor de troep. zo nog even de rest van het huis dweilen en dan heb ik wel weer genoeg gedaan vandaag
morgen maar de badkamer doen.
pi_82933046
Dweilen... Das alweer een tijdje geleden... Maar M. gaat dit weekend klussen, dus morgen ga ik niet, ik herhaal, niet dweilen..
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:14:21 #285
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82933791
Dames, wat is het gezellig hier!
Heb nu ook zin in patat...
En ik geloof niet dat ik ooit nog normaal een gastendoekje kan bekijken/gebruiken
pi_82934330
Sowieso vind ik die gastendoekjes altijd een beetje eng

Zelf verschoon ik het handdoekje ( ) in het toilet echt vaak, maar je weet nooit of ie bij anderen voor de 'sier' hangt
pi_82934379
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:26 schreef Orea het volgende:
Sowieso vind ik die gastendoekjes altijd een beetje eng

Zelf verschoon ik het handdoekje ( ) in het toilet echt vaak, maar je weet nooit of ie bij anderen voor de 'sier' hangt
Ik veeg mn reet er altijd mee af bij anderen.
pi_82934582
Nou alles is gedweild.. baby kan bijna komen
(even wachten tot de douche gedaan is ) Ik vind vaderdag wel een mooie dag geboren te worden...Dubbel kado voor zn vader én zn vaderdagkado én zn verjaardagskado (en ook niet op dezelfde dag als zn vader)
Oh ja en dan kunnen we nog de verjaardag vieren ook!
pi_82934587
Precies
pi_82936896
Ik mag alweer stoppen met mijn schildkliermedicijnen Internist belde net, de bloeduitslagen van gister vond ze wel weer goed genoeg, dus mag gelijk alweer stoppen. Hartfilmpje had ze nog niet gezien, maar als ze die gezien had en het was niet goed, zou ze nog bellen volgende week.
pi_82937188
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik veeg mn reet er altijd mee af bij anderen.

pi_82937260
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef tessie het volgende:
Ik mag alweer stoppen met mijn schildkliermedicijnen Internist belde net, de bloeduitslagen van gister vond ze wel weer goed genoeg, dus mag gelijk alweer stoppen. Hartfilmpje had ze nog niet gezien, maar als ze die gezien had en het was niet goed, zou ze nog bellen volgende week.

Nah.. Maf.
pi_82938495
Spuit 11 hoor, maar
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:54 schreef Orea het volgende:

[..]

Las laatst ergens (kut nou weet ik niet meer waar) dat een vrouw serieus vroeg of haar kind kon gaan stotteren als ze een vibo gebruikte tijdens de zwangerschap
omg!

Zei iemand patat? Daar heb ik tegenwoordig - in tegenstelling tot seks - nou vaak zin in! Maar manlief wil gezond eten enzo... bah

Tico jij mag hier nooit op bezoek komen!
pi_82938653
Hello,

Even lekker aan het genieten van de kraamweek en kom ook even hier buurten!
Ben nog niet helemaal hersteld dus rust even lekker uit!

Even kort mijn verhaal...

Vrijdag zijn we naar de trouwerij in Lelystad gegaan want wou niet meer thuis blijven zitten voor niks! Dus die kant op gereden en genoten van een hele mooi ceremonie! Nog even gekletst en toen op naar huis.. Er was ook nog feest enz. maar daar had ik geen energie voor.
Op naar huis weer en rond 3 uur waren we alweer lekker thuis, toen ik de auto uitstapte braken ineens mijn vliezen en verloor ik elke keer wat vruchtwater..
Op naar binnen en wachten op de weeen dus! Maar die kwamen niet echt..
Omdat ik zo vroeg nog was besloot ik gewoon maar eens de verloskundige te bellen en die kwam langs om te kijken. Inderdaad de vliezen gebroken en ze stuurde ons toch door naar het ziekenhuis.

Eenmaal daar kreeg ik spontaan weeen elke 5 minuten maar niet echt heel erg heftig.. Zo ben ik de nacht doorgekomen en rond 7 uur op Zaterdagochtend werd ik voor het eerst getoucheerd.. Waar ik al bang voor was gebeurde.. 4 CM ONTSLUITING.. Het had dus weer NIKS gedaan!
Maar dit keer was de Gyn heel duidelijk erin dat ze me gingen helpen want de vliezen waren toch gebroken.. Eerst sprak ze over 24 uur later maar al gauw veranderde ze in METEEN.
Dus 10 minuten later lag ik aan een infuus met versterkers! Na 20 minuten was er geen verandering en gooiden ze m op standje 2..
Nog geen 2 minuten later zat ik vol in de weeen en raakte ik er bijna van in paniek.. lang leven mijn man!!

Rond 8en heb ik op de bel gedrukt met de mededeling dat als ik niet veel verder zou zijn ik pijnstilling wou want dit was geen doen.. De gyn toucheerde en voelde 9 Cm dus hoera het eind in zicht..
Een wee verder kwam de persdrang enorm opzetten en mocht ik me gang gaan..
3 persweeen later werd om 830 uur onze kleine gup geboren

Heb de hele dag enorme naweeen gehad dat was echt niet leuk.. Maar inmiddels genieten we thuis van alles Nanique doet het echt prachtig!!

Bedankt voor het delen van alle zwangerkwaaltjes en dingen en hopelijk tot snel als nieuwe mama's!

Altijd blijven lachen... :)
pi_82938708
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef Cantare het volgende:
Spuit 11 hoor, maar
[..]

omg!

Zei iemand patat? Daar heb ik tegenwoordig - in tegenstelling tot seks - nou vaak zin in! Maar manlief wil gezond eten enzo... bah

Tico jij mag hier nooit op bezoek komen!
Dat kan toch... Mag hij een maaltijdsalade en zet jij lekker de frituur aan.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:58:13 #296
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82939339
Tico! je bent lekker op dreef vandaag, zie ik. Jij mag niet gaan bevallen hoor, voorlopig nog niet, want dan wordt het hier nog saai straks...
pi_82939836
Lieszdraaijer wat een mooi meisje samen met haar zusje klinkt als een heftige bevalling, lekker genieten nu
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:16:20 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82940214
Lies wat een mooie foto! En ze heeft haar !

Tessie fijn dat je nu weer van de medicijnen af mag. Werken ze zo snel dan?

Ik ben bij de verloskundige geweest. Mijn baby is volledig ingedaald en ligt vast . Wanneer is dat gebeurt? Ok, ik heb een keer een paar steekjes gehad, maar ik dacht dat indalen met weeën enzo zou gaan... Ik was helemaal verbaasd, bij 34 weken al! Verder vertelde ze dat ze het kindje bij 40 weken eerder richting 6 pond dan richting 8 pond inschat. Ik heb verteld dat ik dat niet gek vond aangezien manlief 5 pond was en ikzelf 6 pond bij de geboorte. Ze riep weer dat ik rustig aan moet doen . Jeej, ik doe ook zoveel .
Het hartje was weer supergoed te horen. En alle vk's schatten de plek van de baby verkeerd in . Ze roepen altijd eerst 'het ruggetje ligt links', vervolgens zeg ik maar vast dat ie toch echt rechts ligt, waar ze me vervolgens gelijk in geven .
En over 2 weken een liggingsecho! Ze hoeven dus niet meer te kijken naar een voorliggende placenta, dat is onmogelijk bij een kindje dat zover ingedaald is. Toen ik vroeg of het kindje nog verder kon indalen zei ze "ja,maar dan valt ie eruit" .
Oh, en ze doen baarkrukken bij mijn verloskundigen praktijk . Alleen de laatste 2 persweeën moet je op bed omdat je anders nogal scheurt.
pi_82940700
Liesz, heftig hoor, maar fijn dat het uiteindelijk alsnog zo snel ging! Mooie foto van je twee dochters

Pessie, ik heb gister bloed laten prikken en ben vandaag pas begonnen met de medicijnen. Misschien werken ze met terugwerkende kracht
En volgens mij zeggen vk's altijd gewoon dat je het rustig aan moet doen.. denk niet dat je dat echt zo letterlijk en persoonlijk op moet nemen elke keer...
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:13:43 #300
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82942758
Heb ik helemaal over die foto heengekeken. Raar zeg! Heel schattig plaatje en als het zo snel gaat, heb je idd veel naweeën... dat is niet leuk! Hoe voel je je nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')