Hello,
Even lekker aan het genieten van de kraamweek en kom ook even hier buurten!
Ben nog niet helemaal hersteld dus rust even lekker uit!

Even kort mijn verhaal...
Vrijdag zijn we naar de trouwerij in Lelystad gegaan want wou niet meer thuis blijven zitten voor niks! Dus die kant op gereden en genoten van een hele mooi ceremonie! Nog even gekletst en toen op naar huis.. Er was ook nog feest enz. maar daar had ik geen energie voor.
Op naar huis weer en rond 3 uur waren we alweer lekker thuis, toen ik de auto uitstapte braken ineens mijn vliezen en verloor ik elke keer wat vruchtwater..
Op naar binnen en wachten op de weeen dus! Maar die kwamen niet echt..
Omdat ik zo vroeg nog was besloot ik gewoon maar eens de verloskundige te bellen en die kwam langs om te kijken. Inderdaad de vliezen gebroken en ze stuurde ons toch door naar het ziekenhuis.
Eenmaal daar kreeg ik spontaan weeen elke 5 minuten maar niet echt heel erg heftig.. Zo ben ik de nacht doorgekomen en rond 7 uur op Zaterdagochtend werd ik voor het eerst getoucheerd.. Waar ik al bang voor was gebeurde.. 4 CM ONTSLUITING.. Het had dus weer NIKS gedaan!
Maar dit keer was de Gyn heel duidelijk erin dat ze me gingen helpen want de vliezen waren toch gebroken.. Eerst sprak ze over 24 uur later maar al gauw veranderde ze in METEEN.
Dus 10 minuten later lag ik aan een infuus met versterkers! Na 20 minuten was er geen verandering en gooiden ze m op standje 2..
Nog geen 2 minuten later zat ik vol in de weeen en raakte ik er bijna van in paniek.. lang leven mijn man!!

Rond 8en heb ik op de bel gedrukt met de mededeling dat als ik niet veel verder zou zijn ik pijnstilling wou want dit was geen doen.. De gyn toucheerde en voelde 9 Cm dus hoera het eind in zicht..
Een wee verder kwam de persdrang enorm opzetten en mocht ik me gang gaan..
3 persweeen later werd om 830 uur onze kleine gup geboren
Heb de hele dag enorme naweeen gehad dat was echt niet leuk.. Maar inmiddels genieten we thuis van alles

Nanique doet het echt prachtig!!
Bedankt voor het delen van alle zwangerkwaaltjes en dingen en hopelijk tot snel als nieuwe mama's!

Altijd blijven lachen... :)