Bij mij was het echt nog heel, behalve mijn maagdenvlies. Die had de strijd uiteindelijk maar opgegevenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Scheuren of niet.. Kapot is het hoor.
Ik zag volgens mij een nacht-post van haar langskomen omdat ze niet kon slapen. Maar dat was meen ik om 2.00 uur ofzo... Misschien slaapt ze nu?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef Orea het volgende:
Hebben we Guess vandaag eigenlijk al gezien?
Helaasquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee komen ze erin, maar eruit gaat nog gewoon ouderwets
haha ja, maar dan heb je daarna geen sex meer nodig johquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee komen ze erin, maar eruit gaat nog gewoon ouderwets
Ach, desnoods heb je nog een gat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef Orea het volgende:
[..]
haha ja, maar dan heb je daarna geen sex meer nodig joh
Dat is ook wel zo fris eigenlijk, al dat vieze gedoe altijd maarquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef Orea het volgende:
[..]
haha ja, maar dan heb je daarna geen sex meer nodig joh
Harde stukken in de lakens..quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo fris eigenlijk, al dat vieze gedoe altijd maar
Dat dacht ik niet hè, daar zijn gastendoekjes toch voor?!quote:
LOL... en Martijn heeft zeker geen thuiswerkdag vandaag hèquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef flugeltje het volgende:
Ja verdomme, nu heb ik ineens zin in sex
Ik denk niet dat ik wil weten wat jij doet, maar ik heb nooit harde stukken in de lakens, daar heb je tissues voor...quote:
Nee, maar het lukt toch niet meer hoor... Laatste keer ben ik zo vaak gaan verliggen dat de zin automatisch verdween...quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... en Martijn heeft zeker geen thuiswerkdag vandaag hè
Daar denk je tijdens een goeie neukpartij toch niet aan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten wat jij doet, maar ik heb nooit harde stukken in de lakens, daar heb je tissues voor...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, maar het lukt toch niet meer hoor... Laatste keer ben ik zo vaak gaan verliggen dat de zin automatisch verdween...
Au au, nee niet zo. Anders dan *schuif schuif ja zo; hmmm, au toch maar niet... etc etc etc
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar denk je tijdens een goeie neukpartij toch niet aan?
jaja ik kom... Ho wacht, effe tissue pakken...
Je hebt toch handjes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:46 schreef flugeltje het volgende:
Ja verdomme, nu heb ik ineens zin in sex
Juist daarom... gastendoekjes in het nachtkastjequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Inderdaad.. En dan ben je klaar en denk je... Shit geen handdoek in de buurt...
whehehe, beter doorbloeding roeleertquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Nog geen klachten hier... sowieso niet, ik had tot nu toe geen ervaring met sex tijdens de zwangerschap (was destijds alleen, en vond het niet kunnen het met iemand anders te doen) maar dat is achteraf gezien maar goed ook.... als ik 19 jaar geleden had geweten hoe het was dan had ik nu al 6 kinderen![]()
Ik heb geen ruimte voor een nachtkastje...quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
Juist daarom... gastendoekjes in het nachtkastje
Las laatst ergens (kut nou weet ik niet meer waar) dat een vrouw serieus vroeg of haar kind kon gaan stotteren als ze een vibo gebruikte tijdens de zwangerschapquote:
Goed punt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |