quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou die op is al lang history en niet meer actueel joh, spaar je de moeite.
Ja die godverdomme maakt m godverdomme zo leuk hea![]()
[ afbeelding ]
Ja die ga ik t hele WK in de op zettenquote:
Dus het moet Sjon wel wezenquote:
Hier zit vast een leuke kortingsbon voor jou bij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet de lens van m'n mobiel eens schoonmaken
[ afbeelding ]
hmmm, 50% korting op latrappequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier zit vast een leuke kortingsbon voor jou bij.
http://albertheijn.yourzi(...)nen_Vaderdag_DEF.pdf
quote:
Hier zit Tashi hunkerend naar Rufus het kitten te kijken, die hem kwelt met z'n beessiequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Nappie vindt t niks he![]()
Ik weet zeker dat Hans ze wel tof vindt, dies dol op felle kleuren en op zachte fluffy dingen.
Oeh pauze![]()
Dat ze goed in de groep ligt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Hi babe, jij komt iets verstandigs zeggen...ja toch?
The more, the marrier zegt Greys altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Rufus vind het geweldig, Tashi lijkt het geweldig, maar die molt alles binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten doen niets met de beessies. De overige heb ik dan ook maar verloot in de klas.
Ja, dat is zo!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The more, the marrier zegt Greys altijd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten doen niets met de beessies. De overige heb ik dan ook maar verloot in de klas.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The more, the marrier zegt Greys altijd
DOE HET NIET SENESTA!!11!!1quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 12:57 schreef senesta het volgende:
[..]Oke Dit gaat niet werken zo he
Ik zei dat jullie me tegen moesten houden
![]()
Ik ben manlief al aan het bulksms-en
MBquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DOE HET NIET SENESTA!!11!!1
Zo, waar gaat het eigenlijk over?
Gewoon nog 1 erbij nemen. Niks niet manlief smsen. Gewoon halen, en zeggen "kijk dit heb ik gekocht en ik kan het niet ruilen/terug brengen"quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke Dit gaat niet werken zo he
Ik zei dat jullie me tegen moesten houden
![]()
Ik ben manlief al aan het bulksms-en
nee, gewoon doen alsof er niets aan de hand isquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon nog 1 erbij nemen. Niks niet manlief smsen. Gewoon halen, en zeggen "kijk dit heb ik gekocht en ik kan het niet ruilen/terug brengen"
doe ik ook altijd
Het is Krispijnse Wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
Explosie aan Krijspijnse weg Dordrecht
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, gewoon doen alsof er niets aan de hand is
"maar we hebben em tegelijkertijd met Dodge gekocht hoor schat, weet je dat niet meer?"
ik typ da toch nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is Krispijnse Weg
Maar verder: wat een freak
nee joh, gewoon nu vertrekken en flink gas gevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef senesta het volgende:
Nja, maar ik moet naar Apeldoorn om het katje op te halen dan dus dat word lastig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, gewoon nu vertrekken en flink gas geven
Nee, maar het viel me gewoon opquote:
Ja dag, 6 minuten daarvoor hoorquote:
I hope you're haaaaaaaaappy nowquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Sorry ik kreeg dr echt ff een lachstuipje van
Ik zei tog sorryquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
niet op je boksbeugeltrouwring? toch plek zat voor een complete text
Ik kwam vanmorgen ff zwaaien vanaf mijn mobiel, vandaar de smiley failquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Greys saai wijf dat je dr bent, dat weet ze zelf heus ook wel heurquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen ff zwaaien vanaf mijn mobiel, vandaar de smiley fail
Heb net teruggelezen en het is wel een cuterd? Waar zit ze? Hoezo moet ze weg?
Maarrrrrrrr - hier komt het verstandige gedeelte - je bent nu zó enorm happy met Hummer en Dodge en hoe dat samen gaat (kon niet beter) en stél dat dat in de soep loopt door er een extra kat bij te zetten...
en dat het verdomd lekkere soep mag wezen, gewoon halen dat dingquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen ff zwaaien vanaf mijn mobiel, vandaar de smiley fail
Heb net teruggelezen en het is wel een cuterd? Waar zit ze? Hoezo moet ze weg?
Maarrrrrrrr - hier komt het verstandige gedeelte - je bent nu zó enorm happy met Hummer en Dodge en hoe dat samen gaat (kon niet beter) en stél dat dat in de soep loopt door er een extra kat bij te zetten...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat het verdomd lekkere soep mag wezen, gewoon halen dat ding
Laat mij lekker iets verstandigs roepen, er werd om gevraagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys saai wijf dat je dr bent, dat weet ze zelf heus ook wel heur
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat mij lekker iets verstandigs roepen, er werd om gevraagd.![]()
Dan maar een saai wijf
goed nadenken nu wat je aan Greys gaat vragenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij doet altijd wat iedereen vraagt?
![]()
Wow
Whateverquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij doet altijd wat iedereen vraagt?
![]()
Wow
Nee ik maak daar geen misbruik van, dat zou sneu zijn, zo ben ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
goed nadenken nu wat je aan Greys gaat vragen
Jij doet gewoon boodschappen als je de boot op moetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik maak daar geen misbruik van, dat zou sneu zijn, zo ben ik niet
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij doet gewoon boodschappen als je de boot op moet
Nee das Qwea, dat kunnen we negerenquote:
Ik mis je want je stalkt me niet meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt een inkoppertje, ga jij nou maar voetbal kijken vrouwke
Tis niet leuk om daar te stalken zonder dat ik kijkquote:
Vraag maar raak hoor, ik heb nog altijd een eigen wil, geloof het of nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik maak daar geen misbruik van, dat zou sneu zijn, zo ben ik niet
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij doet gewoon boodschappen als je de boot op moet
oh echt? dus hij is niet van toiletpapier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Gelukkig is het een jurk die ik vaker aan kan
Je hebt wel eens van die jurken die je alleen aan kunt met chique feesten of gala's. Maar deze kan ik na het feestje ook rustig naar mijn werk aan. Dusssssssssssquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh echt? dus hij is niet van toiletpapier?
Ik heb nog wel 370 euro voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar raak hoor, ik heb nog altijd een eigen wil, geloof het of niet![]()
[..]
Oh, ik ga vanavond Chinees eten. Dacht dat je dat wel ff wilde weten
Ik zal extra goed kauwen
Een mummiepakquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh echt? dus hij is niet van toiletpapier?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Lord, ik heb zo een chica op msn die me nu zit te vragen hoe ze het stijf moet krijgen
Ik shit je nietquote:
Ja die was erg voorspelbaar, maar ze staat echt die dikke te laten pissen en mij zulke vragen te stellenquote:
Oh ja, dan beter maar op een andere dag Chinees eten als je meer tijd hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik bestel het altijd bij de lekkere chinees aan de andere kant van de stad, tis toch gratis bezorgen.
Maar mn lieve Karel had gisteren een zeer oog en ik moet straks ff zien hoe dat dr bij staat, als dat nog zo is of erger dan gaan we ff langs de da, en dat duurt meestal echt idioot lang, dus dan ga ik niet daaaaaaaaaarna nog es eten bestellen want dan is het bijna bedtijd tegen de tijd dat het komt.
Heb je nu wel al geklust met al je geshop?
Ik shopte eerst altijd tussen de middag, goed te doen, uur pauze, Chico en Billy mee.
Maar met Sjon ontwijk ik de stad en winkels zoveel mogelijk, die hond is erg goed voor mn beurs maar heel slecht voor mn garderobe.
Want hij sloopt alles wat ie te pakken kan krijgen thuis en ik heb nooit de gelegenheid om nieuwe dingen te halen
en hij is niet van toiletpapierquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh die vind ik ook tof, die zou ik ook dragen
Mag ik die als trouwjurk?quote:
Mooie Jurkquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
![]()
[..]
Oh ja, dan beter maar op een andere dag Chinees eten als je meer tijd hebt.
Hoop dat het meevalt met het oog van Karel!
En ja wel beetje nuttig geklust al hoor. Nog niet alles, maar ga zo weer ff verder
Oh zie mijn nieuwe jurk, ik vond hem zo leuk!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie Jurk![]()
Maar moet daar wel een BH onder of zijn van die opplak-ondersteuningscups (of hoe dat steigerwerk ook heet) niet mooier?
zelfklevende ondersteunings-cups:quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie Jurk![]()
Maar moet daar wel een BH onder of zijn van die opplak-ondersteuningscups (of hoe dat steigerwerk ook heet) niet mooier?
Ik doe er een zwart bh onder met een mooi bewerkt bandje, waarvan je er dan eentje zietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie Jurk![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Eb ik heb tegen dat stomme paupermeisje dat t maar niet stijf krijgt gezegd dat ze verdomme maar gewoon een mixer gaat kopen
Multifunctioneel die dingenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zelfklevende ondersteunings-cups:
[ afbeelding ]
Ah kijk, tante Greys heeft de betere stijfmaaktips.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]Of het ff met bakkie en al in de koelkast moet zetten en dan opnieuw moet gaan stijven
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die was erg voorspelbaar, maar ze staat echt die dikke te laten pissen en mij zulke vragen te stellen
Huh? Doet eens uutleggen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]Of het ff met bakkie en al in de koelkast moet zetten en dan opnieuw moet gaan stijven
My God Zwabber are you sure you're not gayquote:
nee, omdat ik vorig jaar in Barcelona was, mijn moeder ging de Desigual winkel in, ik ging vinyltjes kopen in de platenzaakquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
My God Zwabber are you sure you'r not gay![]()
Please zeg me dat je het aan de bestandsnaam zag![]()
Maar dat merk dus idd ja
Maar als je dat dan onthoudt dan ben je of gay of hoogbegaafdquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, omdat ik vorig jaar in Barcelona was, mijn moeder ging de Desigual winkel in, ik ging vinyltjes kopen in de platenzaak
Ja! Normaal vind ik dat iets te fleurig en kleurig, maar zo met dat zwart vond ik het wel watquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Issie van dat vreselijk populaire merk met die rare naam dat ze ook bij V & D verkopen?
Oh zelfs ik vind dat een leuk merk, die hebben bijna alles zwart met wat kleurtjes, en ik draag normaal alleen maar effen zwartquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Normaal vind ik dat iets te fleurig en kleurig, maar zo met dat zwart vond ik het wel wat
Ik heb er nog een jurkie van, die heb ik alleen op Madeira aangehad, verder vind ik hem te kort en te kleurig.
Ben niet zo'n kleurrijk type
Maar deze kan ook nog prima met een spijkerjackie enzo
Hypoqutjequote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar als je dat dan onthoudt dan ben je of gay of hoogbegaafd
Als je slagroom stief mot hebben en het lukt niet, dan moet je het kwakkie en het bakkie gezamenlijk even een kwartiertje in de koelkast zetten. En daarna opnieuw kloppen. Dan wordt het niet stijf omdat het bakje een andere temperatuur heeft nu dan de roomquote:
Laten we het op dat laatste houdenquote:
Drom had ik al tegen dr gezegd dat ze t bakkie eerst met koud water moest spoelen voor ze t kwakkie dr in doetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je slagroom stief mot hebben en het lukt niet, dan moet je het kwakkie en het bakkie gezamenlijk even een kwartiertje in de koelkast zetten. En daarna opnieuw kloppen. Dan wordt het niet stijf omdat het bakje een andere temperatuur heeft nu dan de room
quote:
Dus eerst kloppen.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je slagroom stief mot hebben en het lukt niet, dan moet je het kwakkie en het bakkie gezamenlijk even een kwartiertje in de koelkast zetten. En daarna opnieuw kloppen. Dan wordt het niet stijf omdat het bakje een andere temperatuur heeft nu dan de room
En snel en hard hea, en goed het tempo er in houdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus eerst kloppen.....
en alst nie wil terug de koelkast in!
Oh dan ligt het vast aan de collectie die per winkel verschilt, want ik zie juist in dat winkeltje in het dorp alleen maar schreeuwerige kleuren en amper tot geen zwart er inquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zelfs ik vind dat een leuk merk, die hebben bijna alles zwart met wat kleurtjes, en ik draag normaal alleen maar effen zwart
Jup. Als het gewoon al stijf wordt is het dus niet nodig het in de koelkast te zetten eerstquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus eerst kloppen.....
en alst nie wil terug de koelkast in!
Oh hier is dr een winkel van, alleen van dat merk, en bij de V&D hebben ze ook een heeeele afdeling, en dat is echt opvallend veel zwart met printje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan ligt het vast aan de collectie die per winkel verschilt, want ik zie juist in dat winkeltje in het dorp alleen maar schreeuwerige kleuren en amper tot geen zwart er inIk ga ff een foto zoeken van dat andere jurkje dat ik er van heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Dit is die andere die ik al had oh-oh. Maar die heb ik amper aan gehad dusOh die vind ik stukken minder, dat is mij ook echt te schreeuwerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dingen hangen dus namaak ook voor 15 euro of zo op de markt
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jezus, voetbalsletquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:04 schreef Qwea het volgende:
ik ben spanje - zwitserland loeren
*verkast naar WK forum
Ja precies, ik zag ze van de week al inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die vind ik stukken minder, dat is mij ook echt te schreeuwerig.
Die dingen hangen dus namaak ook voor 15 euro of zo op de markt
Ja zoiets zou ik ook gewoon doordeweeks altijd dragen iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, ik zag ze van de week al inderdaad
Op vakantie ging het wel, dan was het best een lekker jurkie.
Maar zo eentje zal ik er echt nooit meer kopen, want ik draag het verder toch niet
Ik denk dat ik die nieuwe zwarte best vaak aan ga doen!
Een lus om je been????quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
Dammit, ik heb alweer een nadeel aan de nieuwe jurk ontdekt
Die lus aan de onderkant waar je been doorheen moet (ik snap de fun ook niet helemaal...) die zit niet strak om je been en zakt aan de onderkant dus onder die jurk uit. GofferNou daar verzin ik nog wel even wat op of ik vraag morgen wel ff in die winkel hoe dat nou precies de bedoeling was...
JJH hai, wat brengt jou hier???quote:
Ja, ik snap de lol ook niet helemaal, behalve dan dat je bij een plotselinge windvlaag dan niet meteen in je slip op straat staatquote:
Terechtquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik voel me bijna schuldig omdat ik hier bijkans nooit meer kom.
Even zoompje loshalen en er tussenuithalen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik snap de lol ook niet helemaal, behalve dan dat je bij een plotselinge windvlaag dan niet meteen in je slip op straat staatMaar ehm... ff denken hoe ik het nou handig uitleg... de langste punt onderaan (als ik hem aan heb en naar beneden kijk aan de rechterkant) eindigt in een lus. Waar je been doorheen moet. Eigenlijk kan je heel kort door de bocht zeggen dat de jurk één 'broekspijp' heeft
En dat leek me haske hipperdepip, maar nu is die lus niet strak en dus als ik hem aan heb, zakt de lus aan de binnenkant van mijn been naar beneden. Een stukkie onder de jurk uit. Dat vind ik geen pan
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik snap de lol ook niet helemaal, behalve dan dat je bij een plotselinge windvlaag dan niet meteen in je slip op straat staatMaar ehm... ff denken hoe ik het nou handig uitleg... de langste punt onderaan (als ik hem aan heb en naar beneden kijk aan de rechterkant) eindigt in een lus. Waar je been doorheen moet. Eigenlijk kan je heel kort door de bocht zeggen dat de jurk één 'broekspijp' heeft
En dat leek me haske hipperdepip, maar nu is die lus niet strak en dus als ik hem aan heb, zakt de lus aan de binnenkant van mijn been naar beneden. Een stukkie onder de jurk uit. Dat vind ik geen pan
Ik las toompje loshalenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Even zoompje loshalen en er tussenuithalen.
Ja hè?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja hè?
En dan ben ik er nu ff. En morgen de hele dag weg, vrijdag auto inpakken en dan ben ik zaterdagochtend vertrokken. Dus het is ook gelijk de laatste keer voor de komende dik 3 weken.
Nee, maar dat was de enige reden die ik kon bedenken waarom ze uberháupt die lus aan die jurk hebben gezetquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sta jij dan zo vaak in je ondergoed op straat bij windvlagen op jurkjesdagen???
Het is een heel brede band he, die lusquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Even zoompje loshalen en er tussenuithalen.
Joy forever, yes that's me indeedquote:
Ik knipte m gewoon dr uit heurquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dat was de enige reden die ik kon bedenken waarom ze uberháupt die lus aan die jurk hebben gezetIk had hem liever niet gehad. Heb er in de winkel alleen niet goed op gelet
[..]
Het is een heel brede band he, die lusDus die kan ik er niet ff vanaf halen helaas.
Goffer, waarom heb ik daar nou weer niet beter op gelet. Dom.
Neen, juist niet. Ik kom nu nog even langs om jullie met mijn aandacht te verblijden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus je komt gewoon nog ff het gemis wat groter maken?
Waar ga je eigenlijk heen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Neen, juist niet. Ik kom nu nog even langs om jullie met mijn aandacht te verblijden.
Ik had afgelopen week nog schinees.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Goffer Greys, jij met je chinees.
Ik ben echt in staat om te zeggen fuck dat stomme oog, ik bestel lekker toch chinees vanaaf
Ik heb drie chinezen maar die lust ik nietquote:
Vet!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Noordkaap.
Eerst dag willen we Stockholm halen.
Dat gaat niet, hij is niet los er in genaaid ofzo. Het is onderdeel van de jurk.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Alleen al de leus van de chinees waar ik wil bestellen![]()
Ni hao maakt het voor jou!
Ja wie wil dr dan nog met zn hond naar de da he?quote:
Kudo's vioor jouw chinees!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Alleen al de leus van de chinees waar ik wil bestellen![]()
Ni hao maakt het voor jou!
Weet je dat zeker? We gaan ergens een veerboot tegen komen hoor....!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet!
Wanneer mogen de honden en ik een keer mee?
Ik heb werkelijk waar geen enkel probleem met veerboten, je verwart me met iemand andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Kudo's vioor jouw chinees!
[..]
Weet je dat zeker? We gaan ergens een veerboot tegen komen hoor....!
Echt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen enkel probleem met veerboten, je verwart me met iemand anders![]()
Ik ben zo flexibel, qua boten en boodschappen, ik doe dat waar het maar kan![]()
Godsamme, nu rammelt mn maag.
Thnx Greys.
Ik durf echt niet te bestellen, das natuurlijk vragen om problemen met dat oog
Het hoort gewoon zo!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh kijk... op deze foto zie je links onderin (op de foto links dus) ook dus lus er onderuit komen![]()
[ afbeelding ]
Karel heeft een zeer oog, en ik wil straks ff kijken of dat erger / hetzelfde / minder erg is en nav daarvan al dan niet naar de da gaan.quote:
Met een veiligheidsspeld wat strakker zetten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dat was de enige reden die ik kon bedenken waarom ze uberháupt die lus aan die jurk hebben gezetIk had hem liever niet gehad. Heb er in de winkel alleen niet goed op gelet
[..]
Het is een heel brede band he, die lusDus die kan ik er niet ff vanaf halen helaas.
Goffer, waarom heb ik daar nou weer niet beter op gelet. Dom.
Ja dat hoort zo dus dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
Oh-oh kijk... op deze foto zie je links onderin (op de foto links dus) ook dus lus er onderuit komen![]()
[ afbeelding ]
Da's toch geen porum?quote:
Oh da's ook nog een idee ja, met zo'n piepklein speldje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Met een veiligheidsspeld wat strakker zetten?
Heul niet, dat gebeurt mij noooooooooit weerquote:
gaaf! veel plezierquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Noordkaap.
Eerst dag willen we Stockholm halen.
Nee. Zit eerst voetbal te kieken.quote:
Ga es stijfmaken jij lui wijfquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Zit eerst voetbal te kieken.
Als het wel stijf is trouwens kan ik het dan een half u in de koeling bewaren zonder dat het inzakt?
Ja toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het wel stijf is trouwens kan ik het dan een half u in de koeling bewaren zonder dat het inzakt?
13-jarige stiefdochters kunnen er anders een stuk ouder uitzienquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
13-jarige stiefdochters kunnen er anders een stuk ouder uitzien![]()
Maar met deze heb ik niks te maken
Het komt niet stijf en al uit de koelkast zo he, je moet het dan eerst kloppenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke andere dan wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
13-jarige stiefdochters kunnen er anders een stuk ouder uitzien![]()
Maar met deze heb ik niks te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.psies zoals Chico er ook uitzag toen ik die als 4 jarige kreeg![]()
Ik krijg het er echt helemaal koud van...Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh gatver, kennissen van me zijn een chineesje uit het asiel gaan halen vandaag, in België.
Het is een broertje van een hondje dat ze al hebben, 4 jaar oud.
En hij ziet er nu zo uit :dat snap je niet he, dat mensen dieren zo verwaarlozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.psies zoals Chico er ook uitzag toen ik die als 4 jarige kreeg![]()
Ik krijg het er echt helemaal koud van...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nee, van dit hondje weten we dat ie meerdere dekkingen gedaan heeft en dat ie bij een paar kennels gezeten heeft , en ineens belandt ie dan zomaar in het asiel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap je niet he, dat mensen dieren zo verwaarlozen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:05 schreef Ynske het volgende:
ben overigens gister weer gegaan, meedoen aan de avondvierdaagse, ipv 10 km waren t er 15iets met foutje in de routen
k loop als een oudemaar goed, vanavond is rustdag, morgen er nog doorheenploeteren (dan loop ik alleen, als in de mensen waar ik gister en maandag mee liep die zijn er morgen niet) en dan vrijdag nog
k ben er best trots op dat t tot nu toe gelukt isquote:
begin al aardig bruin te worden door in t avondzonnetje te lopenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja dit is wel mijn lievelingsweer, lekker windje, zonnetje, wolkjes, niet te warm, niet te koud
Het is ondertussen ook al half juni hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
begin al aardig bruin te worden door in t avondzonnetje te lopen
gister de rode beek gevondentijdje terug ernaar gezocht maar niet kunnen vinden
![]()
tis veel meer begroeid daar nu, als wat ik me van vroeger kan herinneren
ik nog nooitquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
In Scandinavië gaan we ook veel wandelen. Speciaal een paar wandelschoenen ervoor aangeschaft.
De laatste keer dat ik de avondvierdaagse gelopen heb is geloof ik in groep 8 geweest.
Dat klinkt bekend. Dan loop je de hele dag al met 'zo'n onderbuikgevoel rond, en dan weet je dat er ergens iets een keer fout gaat. Klote.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Enfermera het volgende:
Oké, even geen zin om terug te lezen hoorBest heftige dag op mn werk. Begon rustig, te rustig, maar 3 patiënten met 4 man personeel, maar dan weet je dat er gewoon iets raars gaat gebeuren. En dat deed 't, precies op het einde van mn dienst.
En kweet ook nog niet eens hoe 't afgelopen is.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Enfermera het volgende:
Oké, even geen zin om terug te lezen hoorBest heftige dag op mn werk. Begon rustig, te rustig, maar 3 patiënten met 4 man personeel, maar dan weet je dat er gewoon iets raars gaat gebeuren. En dat deed 't, precies op het einde van mn dienst.
En kweet ook nog niet eens hoe 't afgelopen is.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
begin al aardig bruin te worden door in t avondzonnetje te lopen
gister de rode beek gevondentijdje terug ernaar gezocht maar niet kunnen vinden
![]()
tis veel meer begroeid daar nu, als wat ik me van vroeger kan herinneren
k geloof neit dat ik daar al geweest benquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gaan altijd hier:
[ afbeelding ]
Bij de manege parkeren en dan een stukje doorlopen![]()
[ afbeelding ]
En dan echt uuuuuuuuuren aan het water liggen / zitten en dr in en dr uit met de honden, en ze af en toe es goed laten rennen op de zandvlakte er achter![]()
Ik heb nog nooit een avondvierdaagse gelopen
Dat laatste kan ik niet denk ik, nooit gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar Greys, die lus dat is gewoon een soort instaplus volgens mij, daar kun je of niks aan doen of m zelf ff dr uit knippen en dan de randen opnieuw doorzomen
ah joh, t zal niet meer zijn dan recht toe recht aan omzomen zijn lijkt me, dat komt wel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet denk ik, nooit gedaan
Ohhhh, dat hondje op de foto...![]()
Oh ik ken het natuurbad dan weer nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
k geloof neit dat ik daar al geweest ben
hebben gister wel mooie paarden van de manege gezien
beide keren zijn we ongeveer ter hoogte van t natuurbad de hei op gegaan
Ja, idd. Apart is dat. En dan als het gebeurd is het nog raar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Dan loop je de hele dag al met 'zo'n onderbuikgevoel rond, en dan weet je dat er ergens iets een keer fout gaat. Klote.
quote:
Hejje een naaimasjien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet denk ik, nooit gedaan
Ohhhh, dat hondje op de foto...![]()
Tsssss tuulk wel, tis toch keimooi weer als we gaan zwemmen met ze, en bovendien, mijnes hebben amper vacht, dus die meuren nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:23 schreef JJH het volgende:
Natte hond.
Als ze dan maar geen knuffel ofzo komen vragen.
Terwijl het dan de hele dag in de lucht hangt. Gelukkig komt er ook aan dat soort dagen een einde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd. Apart is dat. En dan als het gebeurd is het nog raar.
als je bij de grote kruising in brunssum bent (rechtdoor is richting manege/afcent, linksaf richting centrum brunssum, rechtsaf is richting heerlen/afcent) rechts bij de rotonde aan de linkerkantquote:
ik vind dat altijd zo apart he, honden die stinken, niet fijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssss tuulk wel, tis toch keimooi weer als we gaan zwemmen met ze, en bovendien, mijnes hebben amper vacht, dus die meuren niet
Ow nou daar mag je niet met honden zwemmen, dus daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je bij de grote kruising in brunssum bent (rechtdoor is richting manege/afcent, linksaf richting centrum brunssum, rechtsaf is richting heerlen/afcent) rechts bij de rotonde aan de linkerkant
http://www.brunssumlaatje(...)d-de-zeekoelen-.html
das waarquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow nou daar mag je niet met honden zwemmen, dus daar heb ik niks aan![]()
Oeh, wij gaan naar huis, hopenlijk tot snel, dan ben ik niet naar de da
Frits had altijd zweetvoetjes maar die stonken lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zo apart he, honden die stinken, niet fijnmaar dr zijn ook honden die gewoon niet ruiken (met vacht
)
Karel zn oog, maar ik kijk ff hoe t vandaag gaat voor ik naar de da gaquote:
Niet dat ze meuren, maar die halve labrador bij mijn ouder thuis heeft altijd zoveel water in z'n vacht zitten dat ik dan ook ben. Echt stinken doet ze ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssss tuulk wel, tis toch keimooi weer als we gaan zwemmen met ze, en bovendien, mijnes hebben amper vacht, dus die meuren niet
Lees maar een end terug, afvallige (24 mei +/- 1 dag)quote:
Maar ik heb geen naaimachinequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah joh, t zal niet meer zijn dan recht toe recht aan omzomen zijn lijkt me, dat komt wel goed
Die staat nu bij Ni Hao. (maakt alles vool jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb geen naaimachine
Ik probeer eerst wel ff met een speldje
Oh-oh, ik hoop dat je alsnog Chinees kunt bestellen zometeen
Godskolere dat werd tijd lui wiefquote:
ergens is een foto van een piemol via de mail toch minder leuk hequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik had gisteren al zo een leuke post ( van Zwab en een kaart van een lieve vriendin uit België ) vandaag had ik een vlop vol beessies van dat kutwijf waar ik Sjon van door mn strot gedouwd kreeg () , en twee lieve kaarten van iemand
![]()
Ik word daar altijd echt heel blij van, en ik vind het zooooo leuk dat er nog mensen zijn die echte post sturen ipv stomme mails
Mwah, dat hangt dr van af wie zn piemolquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ergens is een foto van een piemolr via de mail toch minder he
nee, maar als ik die vergelijk met de verhalen over jouw vriendjes verbaas ik me nergens meer overquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, dat hangt dr van af wie zn piemol![]()
Oh heb ik wel es verteld van dat vriendje die zn piemol had gemaakt voor me en die toen onwijs boos werd dat ik die aan iedereen liet zien heel trots?
Neequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heb ik wel es verteld van dat vriendje die zn piemol had gemaakt voor me en die toen onwijs boos werd dat ik die aan iedereen liet zien heel trots?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
*burp*quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Pizza is klaar.
Greys, ik wil NIET weten wat jij hebt en of t lekker is
Mijn tonijnpizza is ook erg jammie hoorquote:
Shit die heb ik gemist, wie was het en was het de moeite???quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]ik kan me wel nog een fokker herinneren die ineens allemaal users een foto van zijn ding ging sturen om te weten te komen of hij mooi was
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit die heb ik gemist, wie was het en was het de moeite???
Zo'n gips afgietsel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn tonijnpizza is ook erg jammie hoor![]()
Ow ow dat vriendje, ik zei dus altijd dat ie zo een gave pik had en toen zei hij altijd ja als t kon zou ik m op mn nachtkastje zetten he.
Ik natuurlijk altijd jaaaaaa sure.
Had ie zo een setje gekocht waarmee je m kan maken van weetikwat.
Ik lag echt in een deuk, had ik m op de kast in de kamer gezet, vond ie heul nie leuk
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n gips afgietsel?Whoehoehoeeee!
En geen punt toch, zolang () je er geen naamplaatje met adres op monteert?
een gast had een keer gevraagd aan een meid die ik ken of ze een afdruk van d'r doos wilde makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn tonijnpizza is ook erg jammie hoor![]()
Ow ow dat vriendje, ik zei dus altijd dat ie zo een gave pik had en toen zei hij altijd ja als t kon zou ik m op mn nachtkastje zetten he.
Ik natuurlijk altijd jaaaaaa sure.
Had ie zo een setje gekocht waarmee je m kan maken van weetikwat.
Ik lag echt in een deuk, had ik m op de kast in de kamer gezet, vond ie heul nie leuk
Ja hoi ik zei heel trots tegen iedereen "kijk es wat ik van mn schatje gehad heb voor mn fjaardag"quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n gips afgietsel?Whoehoehoeeee!
En geen punt toch, zolang () je er geen naamplaatje met adres op monteert?
Psies, dan kun je dr nog plezier van hebbenquote:
Ja, dan blijft het belangrijkste stuk van je vriendje achter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, dan kun je dr nog plezier van hebben
Ze dachten 'we gaan nog ff snel, voordat we er straks voor moeten betalen' denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef oh-oh het volgende:
is het vandaag nationale "schop je bejaarde naar buiten"dag of wat?
Heel de straat loopt vol met bejaarden
In zijn geval is dat zeker waarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan blijft het belangrijkste stuk van je vriendje achter.
Ja meterheffing voor stoepgebruik voor bejaarden voor 9 uur 's ochtends, tussen 12 en 2 en na 18.30, ik ben voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze dachten 'we gaan nog ff snel, voordat we er straks voor moeten betalen' denk ik
zondequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In zijn geval is dat zeker waar![]()
Maar neeeee.
Ik geloof dat ik dat ding toen uiteindelijk kapot gesmeten heb
Och nee, hij had echt een heel oud schattig moeke van een jaar of 80, dat had ik sneu gevondenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonde
had je aan zn moeder moeten geven voor dr verjaardag/kerst oid
Correctie , in het weekend ook natuurlijk, weekendtariefquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja meterheffing voor stoepgebruik voor bejaarden voor 9 uur 's ochtends, tussen 12 en 2 en na 18.30, ik ben voor![]()
Aw, nou ik vind het toch eerlijk gezegd reuze sneu en schoftig dat ze straks voor een ommetje 15 euro moeten gaan betalen in sommige tehuizenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja meterheffing voor stoepgebruik voor bejaarden voor 9 uur 's ochtends, tussen 12 en 2 en na 18.30, ik ben voor![]()
kunnen we niet gewoon wildroosters om bejaardenhuizen aanleggen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, nou ik vind het toch eerlijk gezegd reuze sneu en schoftig dat ze straks voor een ommetje 15 euro moeten gaan betalen in sommige tehuizenEn voor zwemmen 40 euro. Ik hoop maar dat het een publiciteits'stunt' als noodoproep was ofzo...
Deze wonen allemaal nog los en lopen zelfstandig rondquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw, nou ik vind het toch eerlijk gezegd reuze sneu en schoftig dat ze straks voor een ommetje 15 euro moeten gaan betalen in sommige tehuizenEn voor zwemmen 40 euro. Ik hoop maar dat het een publiciteits'stunt' als noodoproep was ofzo...
Die voordeur kan toch gewoon op slot?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kunnen we niet gewoon wildroosters om bejaardenhuizen aanleggen?
Betalen voor douchen ook, in een bejaardenhuisquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]wat, das toch niet waar mag ik hopen of ik heb heel wat gemist
Whehehehequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze wonen allemaal nog los en lopen zelfstandig rond![]()
Het moest niet mogen, ze lopen aaaaaaaltijd voor mijn voeten!
Oh daar ben ik niet voor zeg, ze ruiken toch al vaak niet naar Lushquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Betalen voor douchen ook, in een bejaardenhuis![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)metje__.html?cid=rss
MAAKT NIET UUT!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik mag toch ook niet gratis zwemmen?
QWEAAAAAAAAA het is heul nog geen zaterdag
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Betalen voor douchen ook, in een bejaardenhuis![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)metje__.html?cid=rss
sorry hoor maar sinds wanneer is Douchen een extraatje?quote:Douchen kost 21 euro en voor zwemmen moeten ze 42 euro op tafel leggen.
Volgens de directeur heeft ZINN zelf geen geld voor deze extraatjes, zoals ze het noemt.
Maar ze betalen al genoeg om in dat bejaardenhuis te mogen wonen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
nee, maar 42 euro betaal je ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
WheheheheEr stond er bij mij vanmiddag ook eentje in de weg toen ik in de etalage naar schoenen wilde kijken en zij maar heen en weer bleef schuifelen met haar rollator
En toch vind ik ze lief, die besjes!
Nou we maken er wel grappen over, maar het is te hopen dat als wij straks zo oud zijn en elkaar de hersens inslaan in Huize Zonnegloren (want wij hebben vast de mazzel dat we bij elkaar komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet voor zeg, ze ruiken toch al vaak niet naar Lush
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze betalen al genoeg om in dat bejaardenhuis te mogen wonen.
Zou douchen wel bij moeten zitten hea?
Oh dat kan ik ze dan wel vergeven, na zo een lang leven vol hard werken enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Ik kan ze echt slecht hebben, ze lopen altijd in de weg als ik haast heb![]()
En ze kruipen ooooooveral voor, alsof ze niet de hele dag de tijd hebben om in de rij te staan
Nah, dan wil ik echt niet meer leven hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou we maken er wel grappen over, maar het is te hopen dat als wij straks zo oud zijn en elkaar de hersens inslaan in Huize Zonnegloren (want wij hebben vast de mazzel dat we bij elkaar komen![]()
) dat we dan gewoon normaal verzorgd worden en dat we geen week in een luier gelaten worden...
Dan moeten ze hier net zo goed voor de oudjes zorgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, dan wil ik echt niet meer leven hoor.
Bovendien ga ik rentenieren in mijn huis op de Molukken en zorgen ze daar heel goed voor de oudjes en zijn ze daar ook niemand tot last
Ja, en dat sommige oudjes dan nooit meer frisse lucht en rechtstreeks daglicht krijgen of nooit meer douchen is ook wel zo lekker te vergelijken met vakantiequote:Koopmans vindt niet dat de maatregel te ver gaat en ten koste gaat van minder bedeelde bewoners. „Sommige mensen gaan toch ook vaker op vakantie dan anderen?“
oh echt he, ik heb een tijdje gezwommen, en tijdens het baantjes trekken dreef er altijd ergens in het midden wel een klont van 3 of vier bejaarden te watertrappelen, dan zwem je d'r maar onderdoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Ik kan ze echt slecht hebben, ze lopen altijd in de weg als ik haast heb![]()
En ze kruipen ooooooveral voor, alsof ze niet de hele dag de tijd hebben om in de rij te staan
ik zou gewoon ff vragen of ik erbij magquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh echt he, ik heb een tijdje gezwommen, en tijdens het baantjes trekken dreef er altijd ergens in het midden wel een klont van 3 of vier bejaarden te watertrappelen, dan zwem je d'r maar onderdoor![]()
en midden in de supermarkt ook, lekker op de rollator gaan zitten en gezellig kletsen, precies voor het schap waar je moet wezen
of voor de mobielere versie, nordic walken met zijn 4en naast elkaar, en niemand die aan de kant gaat of denkt, he laten we achter elkaar gaan lopen
die zijn volgas tegen me aan gelopen
maar dit zijn dan ook wel echte maassluisse tokkie-bejaarden
ja duh, en dan kijken ze je verontwaardigd aan, of als je er langs loopt, en ze aanstoot, tis natuurlijk mijn schuldquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou gewoon ff vragen of ik erbij mag
*tieten flasht*quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wandelen, doe niks wat ik niet zou doen
quote:
Dan hoop ik niet mee te verhuizen...niets tegen jullie hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou we maken er wel grappen over, maar het is te hopen dat als wij straks zo oud zijn en elkaar de hersens inslaan in Huize Zonnegloren (want wij hebben vast de mazzel dat we bij elkaar komen![]()
) dat we dan gewoon normaal verzorgd worden en dat we geen week in een luier gelaten worden...
Niet erg tactisch IMHO NoFI!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Hoi , leuk dat je weer ff over geld komt kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |