quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou die op is al lang history en niet meer actueel joh, spaar je de moeite.
Ja die godverdomme maakt m godverdomme zo leuk hea![]()
[ afbeelding ]
Ja die ga ik t hele WK in de op zettenquote:
Dus het moet Sjon wel wezenquote:
Hier zit vast een leuke kortingsbon voor jou bij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet de lens van m'n mobiel eens schoonmaken
[ afbeelding ]
hmmm, 50% korting op latrappequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier zit vast een leuke kortingsbon voor jou bij.
http://albertheijn.yourzi(...)nen_Vaderdag_DEF.pdf
quote:
Hier zit Tashi hunkerend naar Rufus het kitten te kijken, die hem kwelt met z'n beessiequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Nappie vindt t niks he![]()
Ik weet zeker dat Hans ze wel tof vindt, dies dol op felle kleuren en op zachte fluffy dingen.
Oeh pauze![]()
Dat ze goed in de groep ligt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Hi babe, jij komt iets verstandigs zeggen...ja toch?
The more, the marrier zegt Greys altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Rufus vind het geweldig, Tashi lijkt het geweldig, maar die molt alles binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten doen niets met de beessies. De overige heb ik dan ook maar verloot in de klas.
Ja, dat is zo!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The more, the marrier zegt Greys altijd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten doen niets met de beessies. De overige heb ik dan ook maar verloot in de klas.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The more, the marrier zegt Greys altijd
DOE HET NIET SENESTA!!11!!1quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 12:57 schreef senesta het volgende:
[..]Oke Dit gaat niet werken zo he
Ik zei dat jullie me tegen moesten houden
![]()
Ik ben manlief al aan het bulksms-en
MBquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DOE HET NIET SENESTA!!11!!1
Zo, waar gaat het eigenlijk over?
Gewoon nog 1 erbij nemen. Niks niet manlief smsen. Gewoon halen, en zeggen "kijk dit heb ik gekocht en ik kan het niet ruilen/terug brengen"quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke Dit gaat niet werken zo he
Ik zei dat jullie me tegen moesten houden
![]()
Ik ben manlief al aan het bulksms-en
nee, gewoon doen alsof er niets aan de hand isquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon nog 1 erbij nemen. Niks niet manlief smsen. Gewoon halen, en zeggen "kijk dit heb ik gekocht en ik kan het niet ruilen/terug brengen"
doe ik ook altijd
Het is Krispijnse Wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
Explosie aan Krijspijnse weg Dordrecht
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, gewoon doen alsof er niets aan de hand is
"maar we hebben em tegelijkertijd met Dodge gekocht hoor schat, weet je dat niet meer?"
ik typ da toch nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is Krispijnse Weg
Maar verder: wat een freak
nee joh, gewoon nu vertrekken en flink gas gevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef senesta het volgende:
Nja, maar ik moet naar Apeldoorn om het katje op te halen dan dus dat word lastig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, gewoon nu vertrekken en flink gas geven
Nee, maar het viel me gewoon opquote:
Ja dag, 6 minuten daarvoor hoorquote:
I hope you're haaaaaaaaappy nowquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Sorry ik kreeg dr echt ff een lachstuipje van
Ik zei tog sorryquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
niet op je boksbeugeltrouwring? toch plek zat voor een complete text
Ik kwam vanmorgen ff zwaaien vanaf mijn mobiel, vandaar de smiley failquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Greys saai wijf dat je dr bent, dat weet ze zelf heus ook wel heurquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen ff zwaaien vanaf mijn mobiel, vandaar de smiley fail
Heb net teruggelezen en het is wel een cuterd? Waar zit ze? Hoezo moet ze weg?
Maarrrrrrrr - hier komt het verstandige gedeelte - je bent nu zó enorm happy met Hummer en Dodge en hoe dat samen gaat (kon niet beter) en stél dat dat in de soep loopt door er een extra kat bij te zetten...
en dat het verdomd lekkere soep mag wezen, gewoon halen dat dingquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen ff zwaaien vanaf mijn mobiel, vandaar de smiley fail
Heb net teruggelezen en het is wel een cuterd? Waar zit ze? Hoezo moet ze weg?
Maarrrrrrrr - hier komt het verstandige gedeelte - je bent nu zó enorm happy met Hummer en Dodge en hoe dat samen gaat (kon niet beter) en stél dat dat in de soep loopt door er een extra kat bij te zetten...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat het verdomd lekkere soep mag wezen, gewoon halen dat ding
Laat mij lekker iets verstandigs roepen, er werd om gevraagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys saai wijf dat je dr bent, dat weet ze zelf heus ook wel heur
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat mij lekker iets verstandigs roepen, er werd om gevraagd.![]()
Dan maar een saai wijf
goed nadenken nu wat je aan Greys gaat vragenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij doet altijd wat iedereen vraagt?
![]()
Wow
Whateverquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij doet altijd wat iedereen vraagt?
![]()
Wow
Nee ik maak daar geen misbruik van, dat zou sneu zijn, zo ben ik nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
goed nadenken nu wat je aan Greys gaat vragen
Jij doet gewoon boodschappen als je de boot op moetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik maak daar geen misbruik van, dat zou sneu zijn, zo ben ik niet
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij doet gewoon boodschappen als je de boot op moet
Nee das Qwea, dat kunnen we negerenquote:
Ik mis je want je stalkt me niet meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt een inkoppertje, ga jij nou maar voetbal kijken vrouwke
Tis niet leuk om daar te stalken zonder dat ik kijkquote:
Vraag maar raak hoor, ik heb nog altijd een eigen wil, geloof het of nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik maak daar geen misbruik van, dat zou sneu zijn, zo ben ik niet
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij doet gewoon boodschappen als je de boot op moet
oh echt? dus hij is niet van toiletpapier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Gelukkig is het een jurk die ik vaker aan kan
Je hebt wel eens van die jurken die je alleen aan kunt met chique feesten of gala's. Maar deze kan ik na het feestje ook rustig naar mijn werk aan. Dusssssssssssquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh echt? dus hij is niet van toiletpapier?
Ik heb nog wel 370 euro voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar raak hoor, ik heb nog altijd een eigen wil, geloof het of niet![]()
[..]
Oh, ik ga vanavond Chinees eten. Dacht dat je dat wel ff wilde weten
Ik zal extra goed kauwen
Een mummiepakquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh echt? dus hij is niet van toiletpapier?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Lord, ik heb zo een chica op msn die me nu zit te vragen hoe ze het stijf moet krijgen
Ik shit je nietquote:
Ja die was erg voorspelbaar, maar ze staat echt die dikke te laten pissen en mij zulke vragen te stellenquote:
Oh ja, dan beter maar op een andere dag Chinees eten als je meer tijd hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik bestel het altijd bij de lekkere chinees aan de andere kant van de stad, tis toch gratis bezorgen.
Maar mn lieve Karel had gisteren een zeer oog en ik moet straks ff zien hoe dat dr bij staat, als dat nog zo is of erger dan gaan we ff langs de da, en dat duurt meestal echt idioot lang, dus dan ga ik niet daaaaaaaaaarna nog es eten bestellen want dan is het bijna bedtijd tegen de tijd dat het komt.
Heb je nu wel al geklust met al je geshop?
Ik shopte eerst altijd tussen de middag, goed te doen, uur pauze, Chico en Billy mee.
Maar met Sjon ontwijk ik de stad en winkels zoveel mogelijk, die hond is erg goed voor mn beurs maar heel slecht voor mn garderobe.
Want hij sloopt alles wat ie te pakken kan krijgen thuis en ik heb nooit de gelegenheid om nieuwe dingen te halen
en hij is niet van toiletpapierquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh die vind ik ook tof, die zou ik ook dragen
Mag ik die als trouwjurk?quote:
Mooie Jurkquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
![]()
[..]
Oh ja, dan beter maar op een andere dag Chinees eten als je meer tijd hebt.
Hoop dat het meevalt met het oog van Karel!
En ja wel beetje nuttig geklust al hoor. Nog niet alles, maar ga zo weer ff verder
Oh zie mijn nieuwe jurk, ik vond hem zo leuk!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie Jurk![]()
Maar moet daar wel een BH onder of zijn van die opplak-ondersteuningscups (of hoe dat steigerwerk ook heet) niet mooier?
zelfklevende ondersteunings-cups:quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie Jurk![]()
Maar moet daar wel een BH onder of zijn van die opplak-ondersteuningscups (of hoe dat steigerwerk ook heet) niet mooier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |