quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou die op is al lang history en niet meer actueel joh, spaar je de moeite.
Ja die godverdomme maakt m godverdomme zo leuk hea![]()
[ afbeelding ]
Ja die ga ik t hele WK in de op zettenquote:
Dus het moet Sjon wel wezenquote:
Hier zit vast een leuke kortingsbon voor jou bij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet de lens van m'n mobiel eens schoonmaken
[ afbeelding ]
hmmm, 50% korting op latrappequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier zit vast een leuke kortingsbon voor jou bij.
http://albertheijn.yourzi(...)nen_Vaderdag_DEF.pdf
quote:
Hier zit Tashi hunkerend naar Rufus het kitten te kijken, die hem kwelt met z'n beessiequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Nappie vindt t niks he![]()
Ik weet zeker dat Hans ze wel tof vindt, dies dol op felle kleuren en op zachte fluffy dingen.
Oeh pauze![]()
Dat ze goed in de groep ligt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Hi babe, jij komt iets verstandigs zeggen...ja toch?
The more, the marrier zegt Greys altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Hi babe, jij komt iets verstandigs zeggen...ja toch?
Rufus vind het geweldig, Tashi lijkt het geweldig, maar die molt alles binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten doen niets met de beessies. De overige heb ik dan ook maar verloot in de klas.
Ja, dat is zo!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The more, the marrier zegt Greys altijd
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten doen niets met de beessies. De overige heb ik dan ook maar verloot in de klas.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The more, the marrier zegt Greys altijd
DOE HET NIET SENESTA!!11!!1quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 12:57 schreef senesta het volgende:
[..]Oke Dit gaat niet werken zo he
Ik zei dat jullie me tegen moesten houden
![]()
Ik ben manlief al aan het bulksms-en
MBquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DOE HET NIET SENESTA!!11!!1
Zo, waar gaat het eigenlijk over?
Gewoon nog 1 erbij nemen. Niks niet manlief smsen. Gewoon halen, en zeggen "kijk dit heb ik gekocht en ik kan het niet ruilen/terug brengen"quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke Dit gaat niet werken zo he
Ik zei dat jullie me tegen moesten houden
![]()
Ik ben manlief al aan het bulksms-en
nee, gewoon doen alsof er niets aan de hand isquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon nog 1 erbij nemen. Niks niet manlief smsen. Gewoon halen, en zeggen "kijk dit heb ik gekocht en ik kan het niet ruilen/terug brengen"
doe ik ook altijd
Het is Krispijnse Wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
Explosie aan Krijspijnse weg Dordrecht
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, gewoon doen alsof er niets aan de hand is
"maar we hebben em tegelijkertijd met Dodge gekocht hoor schat, weet je dat niet meer?"
ik typ da toch nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is Krispijnse Weg
Maar verder: wat een freak
nee joh, gewoon nu vertrekken en flink gas gevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:35 schreef senesta het volgende:
Nja, maar ik moet naar Apeldoorn om het katje op te halen dan dus dat word lastig
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, gewoon nu vertrekken en flink gas geven
Nee, maar het viel me gewoon opquote:
Ja dag, 6 minuten daarvoor hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |