Dat maakt macht van je he. Onbereikbaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
De meligheid slaat toequote:Thom [11:45 AM]: Serienummer dus, witte lange sticker op de onderkant. kan je dat vanmiddag voordat je weggaat dit nog even doorgeven? voordat je gaat eten samen met SAP
Stephan van [11:46 AM]:
Ik zal proberen 5 min niet aan SAP te denken en dan ff te ontdocken en kijken. Maar tis moeilijk zeg ik je, moeilijk!
Thom [11:48 AM]: haha begrijp ik.. SAP spookt de hele dag in je hoofd! zelfs in dromen
Stephan van [11:48 AM]: Ik vraag me wel af wie die GUI dan is. Of is dat de achternaam van SAP?
Thom [11:49 AM]: Ja wist je dat niet? SAP GUI! ok genoeg fruitSAP
Stephan van [11:50 AM]: Ja, beter chocomel
Thom [11:51 AM]: chocosap
Stephan van [11:51 AM]: O jij gaat met chocosap uit eten?
Thom [11:52 AM]: We gaan vanavond naar de kroeg een sapje drinken denk ik
Stephan van [11:52 AM]: Mocht ik op dat moment met Sap Gui langskomen, dan roep ik wel even hoi
Thom [11:53 AM]: ja isgoed
Stephan van [11:53 AM]: Ik denk sowieso dat het familie is, die Sap Gui en Choco Sap
Thom [11:53 AM]: Nee denk ik niet.. Choco Sap heeft een andere huidskleur
Stephan van [11:54 AM]: Multiculti SAP-familie?
Thom [11:55 AM]: ja ik zat net al te denken.. moeder SAP heeft meerdere mannensapjes gehad
Stephan van [11:55 AM]: Wat een sloerie-SAP!
Thom [11:56 AM]:ja he! ik ga lunchen... zonder choco sap
Stephan van [11:57 AM]: Dus dat zijn allemaal halfsapjes
Stephan van [11:57 AM]: ja snap ik, ik zou chocosap ff laten rusten. Wie weet is die net als de moeder!
Thom [11:58 AM]: wat ik al niet allemaal heb gedaan met choco sap!
Stephan van [11:58 AM]:Ik hoop voor je dat dat veilig was, anders krijg je sapziektes!
Thom [12:00 PM]: hohoho ik heb het niet over zulke dingennouja ik ga iig lunchen! byebye
Stephan van [12:01 PM]: Bye!
Sorry het moest even vlug tussen boze collega's en klanten door...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef RealZeus het volgende:
Die TT![]()
Leer het nou eens: het is Singles, niet singels.
Een single is heel wat anders dan een singel.
Mjaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
Vrijdagmiddag? Nu al?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
schattig hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meligheid slaat toe
Enne.... byebye?
Dan ga ik al naar Awake. Maar zag dat Alain Clarke ook komt, misschien neem ik huisgenootje wel mee daarnaartoe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
26 juni, clubdubb met brutuzzz en gomez bijvoorbeeld.
Ik ben vrijgzelquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet dat we allemaal geil en nat zijn enzo maar je kan overdrijven..
Dat ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMet andere woorden: GEEF ME DAT SERIENUMMER EN DAN OPBOKKEN
das in oktober pas. .quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ga ik al naar Awake. Maar zag dat Alain Clarke ook komt, misschien neem ik huisgenootje wel mee daarnaartoe.
Ik ben niet nat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet dat we allemaal geil en nat zijn enzo maar je kan overdrijven..
Wel vastgelegd, toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
iemand letterlijk zien schuimbekken omdat zijn laptop niet werkt blijft toch een prachtig gezicht...
*slice across the neck with nails*quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat maakt macht van je he. Onbereikbaar.
Veel plezier ermee
Ik bedoelde meer: Welke zichzelf respecterende jonge man roept "byebye!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
MjaMet andere woorden: GEEF ME DAT SERIENUMMER EN DAN OPBOKKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |