Alleen tellen de wetten van de islam niet in Nederland en heeft het er dus geen hol mee te maken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Klopt maar de Koran zegt ook dat wij de islam moeten beschermen tegen onrechtvaardigheid.
De onrechtvaardigheid is hier te zien wanneer zij een moskee willen binnentreden met schoenen en onreine dieren. En voor de moslims telt de wet van de Islam maar ook de wet van het land dienen zij te respecteren.
Maar als dat leidt tot onrechtvaardigheid dan dient de wet van de islam.
ze willen het helemaal niet, daarom duurt het zolangquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Klopt maar de Koran zegt ook dat wij de islam moeten beschermen tegen onrechtvaardigheid.
De onrechtvaardigheid is hier te zien wanneer zij een moskee willen binnentreden met schoenen en onreine dieren. En voor de moslims telt de wet van de Islam maar ook de wet van het land dienen zij te respecteren.
Hoe zou ik dat moeten doen als ik (en die moslim-collega's van me) gewoon aan het werk zijn overdag?quote:
Maar niet in Nederland. Oprotten met die gekken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout:quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat ik een woordvoerder ben van de moslims. Ik ben hier persoonlijk niet voor de moslims.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Bizar dat jij je opstelt als woordvoerder voor alle moslims. Een van mijn moslim-collega's is een heel andere mening toebedaan en hoewel ik zelf geen religie aanhang kan ik oprecht stellen dat hij een gewone en goede moslim is.
Je reacties zijn wel op die aanname gebaseerd. Dit hele topic ging erover tot zich een moslim aandiende. Maar natuurlijk ben ik het met je eens dat ze niet kunnen klagen als het respectloos is verlopen; dat heb ik ook meermaals gepost. Mij valt juist op dat ze het kennelijk zover willen laten komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij gaat daar ook vanuit
[..]
nu lees je zelf slecht
ik ga er niet vanuit dat ze erover gaan klagen, ik zeg dat ze niet moeten gaan klagen want ze hebben kansen genoeg gehad ... zegt vrijwel iedereen
Nou de 1 miljoen moslims blijven in Nederland, dus niet oprotten met die gekken. Wees welkom mijn medelandersquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Maar niet in Nederland. Oprotten met die gekken!
Zie nou wel? Dat gedoe met "gematigde islam" klinkt leuk, maar als het erop aan komt...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Dus in volgorde van belangrijkheid:quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef way2paradise het volgende:
[..]
. En voor de moslims telt de wet van de Islam maar ook de wet van het land dienen zij te respecteren.
Zeur je daar nu nog over? Zou haast denken dat je een Nederlandse vrouw bent...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je reacties zijn wel op die aanname gebaseerd.
Ik ga zo over een half uur weer naar moskee - naar een doodsgebed. Iemand is gister overleden en voor diegene ga ik bidden ( gezamenlijk)quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten doen als ik (en die moslim-collega's van me) gewoon aan het werk zijn overdag?
Jij spreekt voor alle moslims als je je zo uitlaat waarbij je zegt dat "alle moslims" iets (moeten) doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:56 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat ik een woordvoerder ben van de moslims. Ik ben hier persoonlijk niet voor de moslims.
En hoe verschilt de collega van jouw aan mij. Ken je mij persoonlijk?
Natuurlijk - en ik bevestig dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:57 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dus in volgorde van belangrijkheid:
1. Koran/wet islam
2. Wet land gastheer
Kan je dat niet wat vaker zeggen, ook in de media enzo?
echt nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je reacties zijn wel op die aanname gebaseerd.
Handige info...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef way2paradise het volgende:
de moskeeen in Amsterdam zijn altijd vol
nou dan moet je een aantal passages nog eens terug lezen hoor want zo werkt het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:59 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Natuurlijk - en ik bevestig dat.
Koran is mijn eerste wet maar ik respecteer de wet waar ik in leef en soms kunnen die niet samen. en ik pas me aan waar ik in leef zoals in Nederland pas ik mij aan de Nederlandse wet, alleen moet dat niet onrechtvaardig zijn naar de islam toe
Gecondoleerd, maar waarom gaan jullie samen bidden? Gebeurt dit ook nog bij de begrafenis?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Ik ga zo over een half uur weer naar moskee - naar een doodsgebed. Iemand is gister overleden en voor diegene ga ik bidden ( gezamenlijk)
de moskeeen in Amsterdam zijn altijd vol
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Natuurlijk! Wij gaan de moskee verdedigen tegen de agressors ( ME ) die alle regels aan hun laarzen willen tappen.
heerlijk stukje tv word dat dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:21 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Dan hebben zij een groot probleem met de moslims in Amsterdam en veroorzaken zij een groot schade aan de verhoudingen tussen de moslims en de gemeente
Er zit zoveel tegenstrijdigheid in dit kleine stukje, lijkt me lastig om elke dag normaal door te komen danquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:59 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Natuurlijk - en ik bevestig dat.
Koran is mijn eerste wet maar ik respecteer de wet waar ik in leef en soms kunnen die niet samen. en ik pas me aan waar ik in leef zoals in Nederland pas ik mij aan de Nederlandse wet, alleen moet dat niet onrechtvaardig zijn naar de islam toe
I love you manquote:
Jah gebeurt ook - Alleen bij de begrafenis bidden wij niet maar reciteren wij enkel de teksten uit de Koran! - Er zijn in de wereld twee plekken waar niet gebeden mag wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:01 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Gecondoleerd, maar waarom gaan jullie samen bidden? Gebeurt dit ook nog bij de begrafenis?
Dit hele topic is gezeur want nergens staat aantoonbaar dat deze moslimgemeenschap heeft geklaagd of gaat klagen over een mogelijk respectloze ontruiming.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt niet
jij zat heel erg te zeuren over aannames van anderen en doet zelf ook aannames
daar reageerde ik op
Er is ook niemand die dat stelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit hele topic is gezeur want nergens staat aantoonbaar dat deze moslimgemeenschap heeft geklaagd of gaat klagen over een mogelijk respectloze ontruiming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |