dan maken ze toch bezwaar tegen die ontruiming???quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik veeg niets anders van tafel dan aannames dat het de moslimgemeenschap is die bezwaar maakt tegen een respectloze ontruiming. Als jij ergens aan kunt wijzen waar ze dat wel doen, houd ik me natuurlijk aanbevolen.
Met je laatste punt bevestig je slechts het mijne dat ik al een paar keer heb gemaakt: ze laten het erop aankomen.
Wie heeft waar gezegd dat ze dat nu al doen? Ik heb het steeds over na afloop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Ik veeg niets anders van tafel dan aannames dat het de moslimgemeenschap is die bezwaar maakt tegen een respectloze ontruiming.
Ze moeten helemaal niks, ze moeten niet mee bemoeien en zich bezig houden met nuttige zakenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:17 schreef Amos_ het volgende:
De ontruimers moeten hun laarzen wel aanhouden, verplicht door de arbo-wet.
Normaal werkt die logica wel zo. Maar nu is er een moslim die moslims verdedigt... dan zijn de spelregels anders of zoiets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan maken ze toch bezwaar tegen die ontruiming???
Je suggereert niets anders dan dat ze bezwaar maken tegen een respectloze ontruiming. Ik vraag je dus nogmaals aan te wijzen, in een artikel bijvoorbeeld, waar ze dat doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie heeft waar gezegd dat ze dat nu al doen? Ik heb het steeds over na afloop.
Geloof niet dat ik ergens gezegd heb dat moslims op voorhand bezwaar maken tegen een respectloze ontruiming!
lol ... wat liggen daar allemaal voor spulletjes waar ze het de politie moeilijk mee kunnen maken danquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef way2paradise het volgende:
- De politie moet niet in een moskee binnenkomen dan hebben zij een groot probleem.
Zelfs de zionisten durfen de Al Aqsa moskee niet binnen te treden, hoe wilt de amateuristische politie dat hier doen in Amsterdam.
ME met honden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef way2paradise het volgende:
- De politie moet niet in een moskee binnenkomen dan hebben zij een groot probleem.
Zelfs de zionisten durfen de Al Aqsa moskee niet binnen te treden, hoe wilt de amateuristische politie dat hier doen in Amsterdam.
Dat verhaal zit vol fouten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef way2paradise het volgende:
Jullie zijn allemaal onwetend
http://milligoruswestermoskee.nl/
Zie hier het echte verhaal...
Maar ja het gaat hier over moslims, dus het maakt niet.
Dan hebben zij een groot probleem met de moslims in Amsterdam en veroorzaken zij een groot schade aan de verhoudingen tussen de moslims en de gemeentequote:
waarom plaats jij dezelfde link 2x?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef way2paradise het volgende:
http://www.milligoruswestermoskee.nl/overwestermoskee.php
Het echte verhaal van de Turkse moskee
Hier blijkt het maar weer, je hebt niet eens 1 zin gelezen en je hebt gelijk een vooroordeel en een aanname.quote:
Ik suggereer helemaal niks, heb het steeds over wat ik verwacht 'na afloop', jij legt me zaken in de mond die ik niet zeg en dat moet ik dan nog verantwoorden ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Je suggereert niets anders dan dat ze bezwaar maken tegen een respectloze ontruiming. Ik vraag je dus nogmaals aan te wijzen, in een artikel bijvoorbeeld, waar ze dat doen.
Wat lees je slecht. Dit hele topic staat bol van de aannames dat de moslims bezwaar maken tegen een respectloze ontruiming. Het gaat niet over de ontruiming maar over sokken en honden en varkens (die laatste is weggehaald).quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan maken ze toch bezwaar tegen die ontruiming???
Daar staat het verhaal van de moskee en de andere link is de website van de moskeequote:
Ik denk dat dit meer op het echte verhaal lijkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:19 schreef way2paradise het volgende:
Jullie zijn allemaal onwetend
http://milligoruswestermoskee.nl/
Zie hier het echte verhaal...
Maar ja het gaat hier over moslims, dus het maakt niet.
niks vooroordeel... de rechter heeft geoordeeld. men heeft dus niks te willen en moet gewoon opbokkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Hier blijkt het maar weer, je hebt niet eens 1 zin gelezen en je hebt gelijk een vooroordeel en een aanname.
Dit is het probleem wat veel onder de Nederlanders hebben.
Wikipedia kan je herscrhijven een een corrupte ambtenaar zoals Ascher kan dat makkelijk manipuleren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer op het echte verhaal lijkt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Westermoskee
Of staat er op jouw site ook iets over de bedreigingen aan raadsleden, geheime contracten die onder druk worden getekend en aandelenzwendel?
De hele toonzetting van de OP is raar. Suggestief ook. Maar je bent dus van mening veranderd en de sokken die je zelf in de OP had gezet doen er ineens niet meer toe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik suggereer helemaal niks, heb het steeds over wat ik verwacht 'na afloop', jij legt me zaken in de mond die ik niet zeg en dat moet ik dan nog verantwoorden ook?
Beetje raar, niet?
Nou de rechter heeft niks te zeggen over een moskeequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niks vooroordeel... de rechter heeft geoordeeld. men heeft dus niks te willen en moet gewoon opbokken
Je moet je inburgeringscursus nog halen zie ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Nou de rechter heeft niks te zeggen over een moskee
Kerk en staat is in Nederland gescheiden en hebben zij dus niet te vermelden in een moskee.
Ik denk dat gemeente Amsterdam dat nog moet halen, want zij moeten nog antwoorden op de volgende vragen. Blijkbaar hebben zij de eerste test niet gehaaldquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:25 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Je moet je inburgeringscursus nog halen zie ik.
ik hoop dat je aan het trollen bent anders heb je wel een enorme plaat voor je kopquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:24 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Nou de rechter heeft niks te zeggen over een moskee
Kerk en staat is in Nederland gescheiden en hebben zij dus niet te vermelden in een moskee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |