Staat ze bekend om. Denk maar niet dat ze iets gaat toegeven, ondanks dat de feiten haar tegenspreken. Het ultimatum WAS 2008. De andere moskee komt er NIET dus waar wachten ze op? Ze zitten de boel gewoon bewust te saboteren en daar mag je (met de wet aan je zijde) gewoon hard tegenop treden. En inderdaad hoef je verder geen rekening met de gewoontes van de moskee te houden, zij houden ook geen rekening met ons , dat blijkt wel.quote:
Het draagt niets bij, maar is wel leuk. En ik vind het geen probleem om mezelf te laten kennen als iemand met een absoluut niet-politiek correct gevoel voor humor. En afgezien van dat, onze moslim vrienden zijn begonnen met iedereen diie niet naar Mekka buigt 'varkens'en 'onrein' te noemen, dus wat zeur jequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef Amos_ het volgende:
En willen de mensen aub ophouden met het posten van dingen als "varkens" en bla bla. Dat draagt echt fuck-all niks bijLaat jezelf eens niet zo kennen zeg...
Omdat het in het artikel op de frontpage over schoenen en laarzen ging???? Als zijnde onrespectvol.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar kennelijk zit het je dwars dat het ontruimen op respectvolle wijze zal geschieden. Wat is je probleem daarmee dat je het zelfs over sokken hebt in de TT?
Ik praat niet namens een ander maar herhaal gewoon wat er in de OP staat. Niet zo vijandig, is nergens voor nodigquote:
Nee, ik vind dat helemaal niet logisch. Men waarschuwt gewoon dat bij een ontruiming de algemeen geldende regels voor een gebedsruimte zullen worden overtreden. Daarmee geeft men de gemeenschap de kans het alsnog zelf te doen op gepaste wijze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat het in het artikel op de frontpage over schoenen en laarzen ging???? Als zijn onrespectvol.
Is het dan niet logisch om af te vragen of men (moslims) liever heeft dat men (ontruimers) dit op sokken doet?
Maar ja, die doen het niet, dus gaan moskeeregels overtreden worden, wat per definitie onrespectvol is. En als ik vervolgens zo'n eerste reactie lees, vraag ik me af wat die persoon dan beoogt als zijnde respectvol.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat helemaal niet logisch. Men waarschuwt gewoon dat bij een ontruiming de algemeen geldende regels voor een gebedsruimte zullen worden overtreden. Daarmee geeft men de gemeenschap de kans het alsnog zelf te doen op gepaste wijze.
Mag ook wel na 2 jaar. Ze hebben niks te zeuren. Maar op de stapel van geloof mag blijkbaar alles in Nederland, vandaar dat dit ook 2 jaar heeft geduurd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat helemaal niet logisch. Men waarschuwt gewoon dat bij een ontruiming de algemeen geldende regels voor een gebedsruimte zullen worden overtreden. Daarmee geeft men de gemeenschap de kans het alsnog zelf te doen op gepaste wijze.
Ik snap nog steeds je punt niet, je plaatst hier een nieuwsbericht met een stemmingmakende TT en OP die kennelijk een reactie op een reactie elders zijn. Prima dat de TT nu is aangepastquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ja, die doen het niet, dus gaan moskeeregels overtreden worden, wat per definitie onrespectvol is. En als ik vervolgens zo'n eerste reactie lees, vraag ik me af wat die persoon dan beoogt als zijnde respectvol.
Gelukkig, de moraalridders hebben weer een punt gescoordquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds je punt niet, je plaatst hier een nieuwsbericht met een stemmingmakende TT en OP die kennelijk een reactie op een reactie elders zijn. Prima dat de TT nu is aangepast
Wijs jij nu eens aan waar aangeboden of gevraagd wordt respectvol te ontruimen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gelukkig, de moraalridders hebben weer een punt gescoord
Het is heel simpel. Er is hun gevraagd om op te tyfen om het maar duidelijk te stellen. Ongetwijfeld hebben ze een grote som geld gekregen om die verhuizing te financieren. Nu is het echter zo dat ze er nog steeds zitten, afspraken (wettelijke uitspraken) worden niet nagekomen. Waarom zou men dan met respect moeten handelen tijdens de ontruiming? Respect moet je verdienen toch? Zouden ze het geld voor de verhuizing ook hebben terug gegeven?
Zie mijn post hierboven: ik lees nergens dat de gemeenschap daar een probleem mee heeft?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Gia het volgende:
Okay, stel ik het anders. Als op 12 juli, na het ochtendgebed, mensen met schoenen en laarzen de moskee betreden om deze te gaan ontruimen, heb jij en moslims ter plaatse, daar geen enkel probleem mee?
Ze hebben sinds 2008 al "de tijd gehad" en in de tussentijd is er meerdere keren een ultimatum gesteld. Maar door de slappe houding van de gemeente levert dat geen actie op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijs jij nu eens aan waar aangeboden of gevraagd wordt respectvol te ontruimen.
Deze mensen hebben hun kans gehad het zelf te doen, ze hebben daar zelfs nog even tijd voor. Als zij ervoor kiezen dit niet te doen, is het toch ook voor henzelf geen punt dat de ontruiming op de reguliere manier gaat plaatsvinden?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijs jij nu eens aan waar aangeboden of gevraagd wordt respectvol te ontruimen.
Maar nog belangrijker vind ik dit:quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar kennelijk zit het je dwars dat het ontruimen op respectvolle wijze zal geschieden. Wat is je probleem daarmee dat je het zelfs over sokken hebt in de TT?
Daar het niet doorgaat,....terug dat geld,.....is zeker onmogelijk?quote:Want zo lang had het geduurd voordat de Turkse gemeenschap in stadsdeel De Baarsjes haar zin kreeg en met een forse subsidie van het stadsbestuur een moskee mocht bouwen: de Westermoskee. ‘De mooiste moskee van Europa’, zoals Haci Karacaer destijds zei nabij de imposante maquette van het te bouwen godshuis.
Okay, wordt vervolgd, dan.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven: ik lees nergens dat de gemeenschap daar een probleem mee heeft?
Je kunt het dus niet aanwijzen. Duidelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
Maar nog belangrijker vind ik dit:
[..]
Daar het niet doorgaat,....terug dat geld,.....is zeker onmogelijk?
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef freejoran het volgende:
grappig, op fok mag je dus wel wilders en de pvv met hitler en nazi duitsland vergelijken maar de islam niet met kanker...
En probeer tegen die tijd Disana maar op dit gesprek aan te spreken, ze negeert je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, wordt vervolgd, dan.....
Ik verwacht nog behoorlijk wat verzet op het moment van ontruiming. Dan moeten wel honden ingezet worden. En dat is natuurlijk zeer onrespectvol.
Nee ik kan het niet aanwijzen,...daarnaast noemt iedereen moslims en respect in een adem dus het zal wel heel rustig verlopen die ontruiming. Je begrijpt dat ik hier nog wel op terug ga komen ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet aanwijzen. Duidelijk.
Ja natuurlijk kun je verzet verwachten, dat is vaak zo bij ontruimingen. Het hoort er gewoon bij in Nederland, heeft niets met moslim-zijn te makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, wordt vervolgd, dan.....
Ik verwacht nog behoorlijk wat verzet op het moment van ontruiming. Dan moeten wel honden ingezet worden. En dat is natuurlijk zeer onrespectvol.
dat ze gelijk maar met vanalles beginnen te smijten is toch ook net zo goed een aanname?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is dit zo'n probleem voor jou dat je zelfs een suggestieve TT maakt? Is het niet algemeen gebruikelijk dat mensen waar dat kan rekening met elkaar houden? Of zou je graag zien dat een christelijke gebedsruimte wordt ontruimd door het respectloos op de grond smijten van kruisen en kaarsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |