quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef Mummiepak het volgende:
Ik dacht dat er stond, zit je nu al aan je pik, in de TT
Prik pas na 12:00... daarvoor gewoon koffiequote:dus ik zo, oke vanaf hoelaat mag ik dan cola drinken?
Bron ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:23 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Prik pas na 12:00... daarvoor gewoon koffie(of thee/water voor de vrouwen)
Iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef iFries het volgende:
Terechte klacht!Hier op het werk ook altijd hetzelfde ..
Nou nou, nu al?
Even je spelfout verbeterdquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef TimKuik het volgende:
. Ik eet op school om 10:00 zelfs friet..
Dat maken we zelf wel uit jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef chauchat het volgende:
Je zou die zoete rotzooi gewoon helemaal niet moeten drinken.
Op Fok kunnen alleen tegenstellingen bestaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
IddEn dat het zo ongezond is.
Nee, liters koffie met extra suiker is gezond![]()
moet kunnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef TimKuik het volgende:. Ik eet op school om 10:00 zelfs patat..
Joh, daaromquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef chauchat het volgende:
[..]
Op Fok kunnen alleen tegenstellingen bestaan. . Liters koffie met extra suiker tegenover de cola. Het is allebei ongezond, knurft.
dat weerspreek ik toch ook niet? Dat had ik wel gezegd: je mag die zoete rommel niet drinken. Maar ik zei: je zou die zoete rommel niet moeten drinken (als je slim was).quote:
Nou, bedankt voor de tip hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:30 schreef chauchat het volgende:
[..]
dat weerspreek ik toch ook niet? Dat had ik wel gezegd: je mag die zoete rommel niet drinken. Maar ik zei: je zou die zoete rommel niet moeten drinken (als je slim was).
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:30 schreef chauchat het volgende:
[..]
dat weerspreek ik toch ook niet? Dat had ik wel gezegd: je mag die zoete rommel niet drinken. Maar ik zei: je zou die zoete rommel niet moeten drinken (als je slim was).
haha ja is allse nog goet op de sosjaal werkplaas tarhorg?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef Targhor het volgende:
Dat heb ik nou altijd als ik om 9 uur een biertje open trek op mn wekn
Ik spreek je over 10 jaar als je diabetes hebt...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
09:00u is voor mij de tijd om mijn 1e blikje cola los te trekkenKoffie is voor ouwe mannen die een blikje Cola er niet af kunnen trainen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef Salatrel het volgende:
het eerst traytje schultenbrau is er al doorheen vandaag hoor.
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik spreek je over 10 jaar als je diabetes hebt...
Heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
TS zit op zijn werk, en had dorst. Dus liet ik een flesje cola halen uit de automaat.
Ja, maar dat is in Friesland, daar is alles al snel afwijkend...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef iFries het volgende:
Terechte klacht!Hier op het werk ook altijd hetzelfde ..
Nou nou, nu al?
Mensen die denken dat je diabetes krijgt van teveel suikerquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef De_Vink het volgende:
[..]
"ja maar dat is toch vies in de ochtendquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef HugoBaas het volgende:
Mensen die iets zeggen over bepaald eten of drinken in de ochtend zijn sowieso allemaal mongolen.
Hoezo is het te vroeg voor bepaalde dranken of etenswaren?![]()
Trieste lui. Waarom het te vroeg is kunnen ze ook nooit uitleggen.
Je begeleidt praatgroepjes daarvoor? Wat schattig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat je dat krijgt door werken in de fabriekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je diabetes krijgt van teveel suiker![]()
![]()
Gezond is het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Deetch het volgende:
Tja gezond is het niet maar als jij zin in cola hebt op de ochtend dan moet je dat gewoon doen. Wel een leuke comeback richting je collega.
Hoe zit dat "laten halen" in je OP dat vind ik veel interessanter. Heb jij personeel ofzo dat je drankjes haalt?
Dat doen echt veel alco's hier in het dorp, gaan ze 's ochtends in bij de frietboer hangen om bier te zuipen en om 21u gaan ze weer naar huis om daar lam op de bank te hangen en koffie te zuipenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zie ik heb dat ook. Eigenlijk zouden we een ''ik-drink-omgekeerd-dag'' moeten houden. Beginnen met bier en wodka en eindigen met koffie en melk ofzo![]()
Hahahhaha chewbacca_maatschappij drinkt melk![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:23 schreef Ps2K het volgende:
Frisdrank maakt je tanden stuk, zo ziet het gebit van TS er binnenkort uit:
[ afbeelding ]
daar heb je externe voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef Deetch het volgende:
Tja gezond is het niet maar als jij zin in cola hebt op de ochtend dan moet je dat gewoon doen. Wel een leuke comeback richting je collega.
Hoe zit dat "laten halen" in je OP dat vind ik veel interessanter. Heb jij personeel ofzo dat je drankjes haalt?
Dan moeten eerst al je tanden getrokken worden, ik neem aan dat je nooit een verstandskies hebt laten trekken? Doe dat gevoel eens keer voor iedere tand in je gebitquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
neem ik toch een kunstgebid
Pijn is fijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan moeten eerst al je tanden getrokken worden, ik neem aan dat je nooit een verstandskies hebt laten trekken? Doe dat gevoel eens keer voor iedere tand in je gebit
gebid?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
neem ik toch een kunstgebid
Eens, zelfde als je 's avonds in de kroeg een koffie/cappuccino besteld. Staan ze je aan te kijken johquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
TS zit op zijn werk, en had dorst. Dus liet ik een flesje cola halen uit de automaat. Dus ik neem een slok, maakt mijn ondergeschikte collega een opmerking dat het nog zo vroeg is en dat hij het raar vindt dat ik al aan de cola zit.
dus ik zo, oke vanaf hoelaat mag ik dan cola drinken? Wist hij niks meer te zeggen.
klacht, mensen die het te vroeg vinden om fris te drinken![]()
klacht 2, fokkers die gaan reageren met '' ik dacht dat er stond, zit je nu al aan je pik, in de TT ''
Heb je een PA?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
TS zit op zijn werk, en had dorst. Dus liet ik een flesje cola halen uit de automaat. Dus ik neem een slok, maakt mijn ondergeschikte collega een opmerking dat het nog zo vroeg is en dat hij het raar vindt dat ik al aan de cola zit.
dus ik zo, oke vanaf hoelaat mag ik dan cola drinken? Wist hij niks meer te zeggen.
klacht, mensen die het te vroeg vinden om fris te drinken![]()
klacht 2, fokkers die gaan reageren met '' ik dacht dat er stond, zit je nu al aan je pik, in de TT ''
hahahah je was niet de enige hoor hahahahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:11 schreef TryX het volgende:
ik dacht dat er stond, zit je nu al aan je pik, in de TT
maar het is dan ook wel na 12'en hequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef nattermann het volgende:
Dubbele big mac met een cola light, beetje compenseren he!!!!1
En dan lekker kanker krijgen van de aspartaamquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:10 schreef nattermann het volgende:
Dubbele big mac met een cola light, beetje compenseren he!!!!1
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
Volwassen mensen die bij hun volle verstand frisdrank 'prik' noemen..
Echt? Damn ik dacht dat ik erg wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Dat vind ik ook zo raar, waarom kan het niet? Het eerste wat ik al jaren lang doe als ik wakker word is een glas ijskoude cola inschenken.
HAHAHAAHAAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Dit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
Volwassen mensen die bij hun volle verstand frisdrank 'prik' noemen..
Mag ik geen koffie drinken 's morgens?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:23 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Prik pas na 12:00... daarvoor gewoon koffie(of thee/water voor de vrouwen)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag ik geen koffie drinken 's morgens?
Ah bahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |