quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef Mummiepak het volgende:
Ik dacht dat er stond, zit je nu al aan je pik, in de TT
Prik pas na 12:00... daarvoor gewoon koffiequote:dus ik zo, oke vanaf hoelaat mag ik dan cola drinken?
Bron ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:23 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Prik pas na 12:00... daarvoor gewoon koffie(of thee/water voor de vrouwen)
Iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef iFries het volgende:
Terechte klacht!Hier op het werk ook altijd hetzelfde ..
Nou nou, nu al?
Even je spelfout verbeterdquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef TimKuik het volgende:
. Ik eet op school om 10:00 zelfs friet..
Dat maken we zelf wel uit jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef chauchat het volgende:
Je zou die zoete rotzooi gewoon helemaal niet moeten drinken.
Op Fok kunnen alleen tegenstellingen bestaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
IddEn dat het zo ongezond is.
Nee, liters koffie met extra suiker is gezond![]()
moet kunnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef TimKuik het volgende:. Ik eet op school om 10:00 zelfs patat..
Joh, daaromquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef chauchat het volgende:
[..]
Op Fok kunnen alleen tegenstellingen bestaan. . Liters koffie met extra suiker tegenover de cola. Het is allebei ongezond, knurft.
dat weerspreek ik toch ook niet? Dat had ik wel gezegd: je mag die zoete rommel niet drinken. Maar ik zei: je zou die zoete rommel niet moeten drinken (als je slim was).quote:
Nou, bedankt voor de tip hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:30 schreef chauchat het volgende:
[..]
dat weerspreek ik toch ook niet? Dat had ik wel gezegd: je mag die zoete rommel niet drinken. Maar ik zei: je zou die zoete rommel niet moeten drinken (als je slim was).
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:30 schreef chauchat het volgende:
[..]
dat weerspreek ik toch ook niet? Dat had ik wel gezegd: je mag die zoete rommel niet drinken. Maar ik zei: je zou die zoete rommel niet moeten drinken (als je slim was).
haha ja is allse nog goet op de sosjaal werkplaas tarhorg?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef Targhor het volgende:
Dat heb ik nou altijd als ik om 9 uur een biertje open trek op mn wekn
Ik spreek je over 10 jaar als je diabetes hebt...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
09:00u is voor mij de tijd om mijn 1e blikje cola los te trekkenKoffie is voor ouwe mannen die een blikje Cola er niet af kunnen trainen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef Salatrel het volgende:
het eerst traytje schultenbrau is er al doorheen vandaag hoor.
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik spreek je over 10 jaar als je diabetes hebt...
Heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
TS zit op zijn werk, en had dorst. Dus liet ik een flesje cola halen uit de automaat.
Ja, maar dat is in Friesland, daar is alles al snel afwijkend...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:21 schreef iFries het volgende:
Terechte klacht!Hier op het werk ook altijd hetzelfde ..
Nou nou, nu al?
Mensen die denken dat je diabetes krijgt van teveel suikerquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef De_Vink het volgende:
[..]
"ja maar dat is toch vies in de ochtendquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef HugoBaas het volgende:
Mensen die iets zeggen over bepaald eten of drinken in de ochtend zijn sowieso allemaal mongolen.
Hoezo is het te vroeg voor bepaalde dranken of etenswaren?![]()
Trieste lui. Waarom het te vroeg is kunnen ze ook nooit uitleggen.
Je begeleidt praatgroepjes daarvoor? Wat schattig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat je dat krijgt door werken in de fabriekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je diabetes krijgt van teveel suiker![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |