abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83742080
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar ik dacht daar zijn weer andere tips and trucs voor die jij weet en ik niet.
[..]

Zo zie ik meer ja. Lijkt minder te pluizen zo, t lijkt ook wat flets maar volgens mij komt dat door de foto

3-1
3-2!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:21:36 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83742103
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:22:50 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83742185
WIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNN
pi_83742210
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
WIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Nee !
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:24:18 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83742300
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:23 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee !
Ja.
pi_83742325
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja.
Hihi ja
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:33:17 #207
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_83746178
Ik heb wel een vraagje voor jullie, ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb altijd al een volle bus krullen gehad (3a/3b). Maar sinds een jaar ongeveer zijn de krullen verdwenen Het is nu best wel een pluizebol met vreemde slagen/golven en er is geen echte krul meer in te bekennen. ter vergelijking

Eerst
http://www.naturallycurly.com/img/user_images/phpjhosug.jpg

Nu
http://www.kudzu.com/uplo(...)oto1wd1oigv59qyt.jpg
(zoiets, maar dan iets dikker en pluiziger)

Ik baal er echt ontzettend van. Heb de afgelopen jaren mijn haren heel veel met hitte behandeld (stijltang, diffuser, diffuser soms elke dag). Ik neem aan dat dit er de oorzaak van is (?). Wat moet ik doen om mijn krullen terug te krijgen?
Overigens, mijn haar ziet er nu ook veel sneller droog uit. Dat had ik altijd al, maar mijn haar heeft nu wel zijn toppunt bereikt wat betreft droogheid. . Ik doe er 3 keer per week een masker in de hoop dat mijn haar er minder droog uitziet, maar het helpt niet. Het droogt altijd pluizig op, met slappe slagen en golven. Als ik nu mijn haren diffuse komen er ook geen mooie volle krullen meer tevoorschijn zoals eerst, maar gewoon een opgepompte bos stro.
Als ik er spul in doe, droogt mijn haar idd minder pluizig op, maar de krullen komen maar niet :S

Misschien zijn er meer mensen met dit probleem. Zo niet hoop ik dat iemand mij alsnog vertellen waar het aan ligt
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:34:04 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83746214
Misschien even in de OP kijken.
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:21:53 #209
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_83780212
Als ik naar de kapper ga kan ik dan vragen of ze mijn haar uitdunnen of is dat niet goed bij krullen? Want ik dacht zoiets ooit gelezen te hebben namelijk..
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_83780595
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als ik naar de kapper ga kan ik dan vragen of ze mijn haar uitdunnen of is dat niet goed bij krullen? Want ik dacht zoiets ooit gelezen te hebben namelijk..
http://lmgtfy.com/?q=uitdunnen+krullen+slecht
pi_83796558
Ben naar de kapper geweest en door verse laagjes zijn mijn krullen terug. Misschien ze eens volgens de krullenhandleiding behandelen en kijken wat ze doen.................... weet niet of ze in gel in huis heeft....
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:53:06 #212
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_83807948
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien even in de OP kijken.
wauw,
heb vanochtend mijn haar gewassen volgens de OP en het ziet er inderdaad veel beter uit. Ook heb ik de dooie punten eraf laten knippen. Mijn krullen zijn nog niet helemaal terug, maar ze beginnen te komen en mijn haar voelt ook superzacht aan en oogt/voelt helemaal niet meer droog
Ben dus heeel blij

Hoop dat als ik doorzet dat mijn haar weer helemaal beter wordt
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:08:01 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83808615
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

wauw,
heb vanochtend mijn haar gewassen volgens de OP en het ziet er inderdaad veel beter uit. Ook heb ik de dooie punten eraf laten knippen. Mijn krullen zijn nog niet helemaal terug, maar ze beginnen te komen en mijn haar voelt ook superzacht aan en oogt/voelt helemaal niet meer droog
Ben dus heeel blij

Hoop dat als ik doorzet dat mijn haar weer helemaal beter wordt
Cadeautjes als dank mogen naar Evil-Cherry

Eeey, Bt, yo, ik wilde nog zeggen "Props met je haar. Het lijkt veel meer dan dat het is."
pi_83808797
Tip: was NIET je haar met babyshampoo........ Het pluist, dat wil je niet weten. en het voelt ook veel te zacht aan, opeens is er geen structuur meer in mijn haar

(ik heb babyshampoo in huis voor mijn tere handwasspulletjes, stond toch al onder de douche te multitasken aka kleding en mezelf wassen, dus deed mijn haar er ook maar mee)
pi_83814337
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef Dzjonka het volgende:
Tip: was NIET je haar met babyshampoo........ Het pluist, dat wil je niet weten. en het voelt ook veel te zacht aan, opeens is er geen structuur meer in mijn haar

(ik heb babyshampoo in huis voor mijn tere handwasspulletjes, stond toch al onder de douche te multitasken aka kleding en mezelf wassen, dus deed mijn haar er ook maar mee)
Daar heb ik dus totaal geen last van he? Welke gebruik je?

En ik gebruik sowieso nog conditioner en vaak ook nog anti-frizz creme.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_83830517
Zooo, maskertje gehad en maar weer eens even wassen.
pi_83830540
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Cadeautjes als dank mogen naar Evil-Cherry

Eeey, Bt, yo, ik wilde nog zeggen "Props met je haar. Het lijkt veel meer dan dat het is."
Da's gewoon bitchy.
pi_83831405
quote:
Grotere kans bij een biologische supermarkt. De tuinen heeft ook, maar dat is een 750 grams pot. Beetje overdreven want het is heel zuinig.
Oeh wat leuk, een topic over haar ! Een van mijn favoriete bezigheden..Andere mensen die ook bezig zijn met de aanwezigheid van siliconen en SLS enzo.. Ik gebruik al jaren kokosolie, en bij de toko, any toko, kun je een grote pot kopen voor een euro of twee. Denk dat dat wat goedkoper zal zijn dan bij de biologische supermarkt. Het is in vaste vorm en wordt vloeibaar als je een beetje in je handen smelt. Je moet oppassen want je gebruikt al snel teveel, je hebt echt maar een klein schraapseltje nodig. En ik ben nieuw btw
pi_83831629
Wat voor toko dan, zo'n klein winkeltje of hebben ze het ook bij een Oriental Supermarket bijvoorbeeld? Daar heb ik nl nog nooit zoiets zien staan.
pi_83832316
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Daar heb ik dus totaal geen last van he? Welke gebruik je?

En ik gebruik sowieso nog conditioner en vaak ook nog anti-frizz creme.
Het huismerk van de Bas vd Heijden... En ik heb het gewoon daarna geconditioned, maar man man, wat een pluis. Ook mijn antipluis spul van lis extreme kon me niet helpen, ook een beetje olive bodyoil van de body shop niet... ik was een en al pluis vandaag.

Ik ga weer terug naar mijn etos shampoo voor normaal haar. Dat is een van weinige die ik echt fijn vind. Conditioners, daar kan ik wat meer mee variëren, maar met shampoo's gaat het nooit zo goed gek genoeg. Momenteel ben ik sinds een paar weken terug bij mijn allereerste conditioner: palmolive anti-klit Kwam door het krullen-advies hier en mijn herbal essences wilde de laatste tijd niet meer zo goed werken als eerder. En ben er wel tevreden over, kost trouwens echt geen drol

[ Bericht 16% gewijzigd door Dzjonka op 09-07-2010 00:49:08 ]
pi_83832525
quote:
Wat voor toko dan, zo'n klein winkeltje of hebben ze het ook bij een Oriental Supermarket bijvoorbeeld? Daar heb ik nl nog nooit zoiets zien staan.
ik heb die van mij bij zo'n klein winkeltje gekocht, maar volgens mij heeft een Oriental Supermarkt het ook. Je moet bij de kookspullen kijken, het wordt ook gebruikt om mee te bakken enzo. Meestal zit het in een grote plastic doorzichtige pot, met een etiket met blauw en een kokosnoot erop dacht ik.. Ik heb ook een kleinere hoeveelheid gekocht, dat zat in een glazen flesje, maar ist zelfde spul.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:02:35 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83835952
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:56 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Da's gewoon bitchy.
En het was nog wel zo lief bedoeld.
pi_83835997
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:47 schreef Killer_rabbit het volgende:

[..]

ik heb die van mij bij zo'n klein winkeltje gekocht, maar volgens mij heeft een Oriental Supermarkt het ook. Je moet bij de kookspullen kijken, het wordt ook gebruikt om mee te bakken enzo. Meestal zit het in een grote plastic doorzichtige pot, met een etiket met blauw en een kokosnoot erop dacht ik.. Ik heb ook een kleinere hoeveelheid gekocht, dat zat in een glazen flesje, maar ist zelfde spul.

Ooh chill! Ik zal eens kijken.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En het was nog wel zo lief bedoeld.

Lieg niet
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:09:50 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83836078
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:06 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ooh chill! Ik zal eens kijken.
[..]

Lieg niet
Ja serieus. Ik bedoelde dat je zon klein staartje hebt en dat je dat helemaal niet ziet als je je haar gewoon los hebt hangen
pi_83836284
@hara: Hihi
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:17 schreef Killer_rabbit het volgende:

[..]

Oeh wat leuk, een topic over haar ! Een van mijn favoriete bezigheden..Andere mensen die ook bezig zijn met de aanwezigheid van siliconen en SLS enzo.. Ik gebruik al jaren kokosolie, en bij de toko, any toko, kun je een grote pot kopen voor een euro of twee. Denk dat dat wat goedkoper zal zijn dan bij de biologische supermarkt. Het is in vaste vorm en wordt vloeibaar als je een beetje in je handen smelt. Je moet oppassen want je gebruikt al snel teveel, je hebt echt maar een klein schraapseltje nodig. En ik ben nieuw btw
Weet je ook toevallig of je daar gerafineerde kokosolie kunt vinden? Dat schijnt nog beter te zijn?! Hebben ze ook kleine potten? Want met 250g doe ik al zo lang, dan mag dat best 4 euro kosten ipv 2 omdat het biologisch is
pi_83838959
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja serieus. Ik bedoelde dat je zon klein staartje hebt en dat je dat helemaal niet ziet als je je haar gewoon los hebt hangen
Whehehe, oke ! Jij doet alleen alsof ik heel fijn haar heb maar dat is sowieso niet waar !
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:40:55 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83840259
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Whehehe, oke ! Jij doet alleen alsof ik heel fijn haar heb maar dat is sowieso niet waar !
Ik houd ermee op Vanaf nu zeik ik je alleen nog maar af
pi_83840396
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik houd ermee op Vanaf nu zeik ik je alleen nog maar af
Ik ben niet anders van je gewend!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:54:43 #229
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_83840808
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:41 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Het huismerk van de Bas vd Heijden... En ik heb het gewoon daarna geconditioned, maar man man, wat een pluis. Ook mijn antipluis spul van lis extreme kon me niet helpen, ook een beetje olive bodyoil van de body shop niet... ik was een en al pluis vandaag.

Ik ga weer terug naar mijn etos shampoo voor normaal haar. Dat is een van weinige die ik echt fijn vind. Conditioners, daar kan ik wat meer mee variëren, maar met shampoo's gaat het nooit zo goed gek genoeg. Momenteel ben ik sinds een paar weken terug bij mijn allereerste conditioner: palmolive anti-klit Kwam door het krullen-advies hier en mijn herbal essences wilde de laatste tijd niet meer zo goed werken als eerder. En ben er wel tevreden over, kost trouwens echt geen drol
Okee.. Ik gebruik die van Zwitsal, weet niet wat daar heel anders aan is.. Overigens gebruik ik Zwitsal girls, niet de echte babyshampoo. Maar als het niet werkt voor jou moet je het vooral laten!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:37:15 #230
182560 krioro
no span
pi_83860782
Ik gebruikte een tijd terug Zwitsal babyshampoo. Ik dacht hm spul voor baby's zal wel lekker mild zijn. M'n haar raakte er na een tijd helemaal uitgedroogd en halfdood van.

Daar dus vanaf gestapt, nu Inecto, goed spul. Coconut oil ftw.
full stops and exclamation marks
pi_83860902
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:37 schreef krioro het volgende:
Ik gebruikte een tijd terug Zwitsal babyshampoo. Ik dacht hm spul voor baby's zal wel lekker mild zijn. M'n haar raakte er na een tijd helemaal uitgedroogd en halfdood van.

Daar dus vanaf gestapt, nu Inecto, goed spul. Coconut oil ftw.
Nee, daar kreeg ik jeuk van op mijn hoofd.... Ik ben eigenlijk helemaal niet moeilijk met beautyspul, maar shampoo dat kan ik maar het best zo simpel mogelijk houden...
pi_83897956
ik zit eraan te denken m'n haar zo te doen, inclusief ongeschoren bakkes

moet ik wel eerst ff naar de kapper gaan, na het 4mm kapsel van vorige keer is mn haar modelloos kprobeer deze look nu wel, maar zonder goed resultaat. keertje bijknippen dus
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83970841
quote:
Weet je ook toevallig of je daar gerafineerde kokosolie kunt vinden? Dat schijnt nog beter te zijn?! Hebben ze ook kleine potten? Want met 250g doe ik al zo lang, dan mag dat best 4 euro kosten ipv 2 omdat het biologisch is
Ik heb even gecheckt, maar er is geen verschil in kwaliteit tussen geraffineerd en ongeraffineerd.
Zo heb ik t op n ander forum gevonden
quote:
Refined means it has undergone a process that makes it more suitable for heating (cooking). It means it also loses its coconut scent. Unrefined coconut oil smells like coconut and tastes yummy as a spread (substitute for butter) or in dishes where a taste of coconut is desired. Both work equally well for skin and hair care. Pure doesn´t really say anything except that it is 100% coconut oil without anything added.
Dus alleen als je graag biologisch koopt, ist handig daar te kopen, anders maakt t dus niet zoveel uit. Of je moet kokos vies vinden ruiken

Oh, en ik heb n klein glazen flesje voor 1,25 gekocht, dat is t kleinste dat ze volgens mij hebben, de potten zijn allemaal groot.
pi_83971831
Alvast een beetje geprobeerd moet nog wel in model geknipt worden, vooral onderachterkant, ben net zo'n new kid.. vooraan bovenaan mag nog wel ff groeien

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83972046
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Rick_dB het volgende:
Alvast een beetje geprobeerd moet nog wel in model geknipt worden, vooral onderachterkant, ben net zo'n new kid.. vooraan bovenaan mag nog wel ff groeien

[ afbeelding ]
Kan leuk worden, hoewel ik haarstijlen waar ene hoop werk inzit, bij mannen of bij vrouwen, meestal niet kan waarderen.

Heb wel van de week superkrullen gemaakt in mijn versgeknipte haar. Scrunchen en wat mousse ipv gel (mousse is van mijn vriend , geen gel in huis) en laten drogen en dan de krullen breken, werkt heel erg goed

Nu moet ik nog gewoon wennen aan mezelf met krullen Gelukkig kan ikk zonder dat gescrunch nog steeds mijn haar gewoon op laten drogen in slagen of steil (ligt eraan wanneer ik het kam, alleen als het echt nat is, of wanneer het bijna droog is)
pi_83972822
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:57 schreef Killer_rabbit het volgende:

[..]

Ik heb even gecheckt, maar er is geen verschil in kwaliteit tussen geraffineerd en ongeraffineerd.
Zo heb ik t op n ander forum gevonden
[..]

Dus alleen als je graag biologisch koopt, ist handig daar te kopen, anders maakt t dus niet zoveel uit. Of je moet kokos vies vinden ruiken
Hmm, ik wil het toch proberen, want ik heb wél gevonden dat het beter werkt. Uiteraard niets opgeslagen in mijn favourieten. En geurloos vind ik wel prettig ja, want mijn (en enige andere die ik heb geroken) kokosolie meurt naar frituurvet.... Heb het nu vermengd met een geurolie, en hoewel mijn haar het ge-wel-dig vindt, heb ik geen idee wat er in die geurolie zit, maar siliconenvrij kan het niet zijn
pi_83982364
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Kan leuk worden, hoewel ik haarstijlen waar ene hoop werk inzit, bij mannen of bij vrouwen, meestal niet kan waarderen.
zo lang doe ik er eigenlijk niet over, beetje syoss cremegel (dat witte klodderspul), over de handen wrijven op handdoekdroog haar, alles omhoog, achterkant omlaag, zijkanten mee omlaag, boven midden naar voren omhoog doen, klaar. tis dat de onderachterknt niet meewerkt en dat soms ff ettert maar de rest is mss 3 minuten werk, valt dus best mee
  maandag 12 juli 2010 @ 23:57:32 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83982584
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:51 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

zo lang doe ik er eigenlijk niet over, beetje syoss cremegel (dat witte klodderspul), over de handen wrijven op handdoekdroog haar, alles omhoog, achterkant omlaag, zijkanten mee omlaag, boven midden naar voren omhoog doen, klaar. tis dat de onderachterknt niet meewerkt en dat soms ff ettert maar de rest is mss 3 minuten werk, valt dus best mee
Als je haar langer is zoals het originele kapsel kost het wel ietsjes meer moeite.
pi_83982646
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als je haar langer is zoals het originele kapsel kost het wel ietsjes meer moeite.
hmm geen idee, meestal werkt het goed mee
pi_84019959
Zo, maskertje. M'n pot is overigens bijna op, HARA
pi_84039945
Chica's!

Ik heb mn haar al enige tijd niet geverfd en houd het meerendeels ook uit de zon, toch opeens heel veel haaruitval en rare klitten die ik nooit gehad heb. Ben daarom maar eens gaan kijken wat er allemaal in mn haarproducten zit. Gebruik nu Go Blonder van John Frieda (shampoo en conditioner) en daar zit blijkbaar alcohol in. Volgens die zon&haar gids (vorige pagina) is dat wel iets om op te letten.

Maar in mn vorige shampoo van Yes to Carrots, (kreeg mn haar helaas een gelige glans van) blijkt dat ook al te zitten en toen zag mn haar er verder nog goed uit. Die wordt toch geacht vooral vol te zitten met natuurlijk producten.
Hoe streng zijn jullie hierin? Zijn er echt shampoos zonder alcohol? En heeft iemand daar echt verschil mee gemerkt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Innocence op 14-07-2010 12:45:44 ]
Sweet and innocent...
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:41:28 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84040025
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, maskertje. M'n pot is overigens bijna op, HARA
Druipt het met de hoeveelheid die jij erin smeert nog niet van je hoofd dan?

Innocence, waarom houd je je haar uit de zon?
pi_84040151
Mwah, het was eigenlijk meer omgekeerd. Merkte dat mn haar slechter werd en besloot het uit de zon te houden. Maar dat helpt dus niet.

Zonnig gebleekt haar ziet er wel beter uit, maar ook grote kans op een bos stro.
Sweet and innocent...
pi_84052580
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef Innocence het volgende:
Chica's!

Ik heb mn haar al enige tijd niet geverfd en houd het meerendeels ook uit de zon, toch opeens heel veel haaruitval en rare klitten die ik nooit gehad heb. Ben daarom maar eens gaan kijken wat er allemaal in mn haarproducten zit. Gebruik nu Go Blonder van John Frieda (shampoo en conditioner) en daar zit blijkbaar alcohol in. Volgens die zon&haar gids (vorige pagina) is dat wel iets om op te letten.

Maar in mn vorige shampoo van Yes to Carrots, (kreeg mn haar helaas een gelige glans van) blijkt dat ook al te zitten en toen zag mn haar er verder nog goed uit. Die wordt toch geacht vooral vol te zitten met natuurlijk producten.
Hoe streng zijn jullie hierin? Zijn er echt shampoos zonder alcohol? En heeft iemand daar echt verschil mee gemerkt?
"Alcohol" of "-yl alchohol"? Dat laatste mag en moet, dat eerste heb ik nog nooit in mijn shampoos gezien...
pi_84081441
-yl alcohol inderdaad, benzyl vooral.
Ben niet zo'n scheikundig wonder, maar zie op internet dat het inderdaad een bestanddeel is dat natuurlijk gemaakt wordt door planten.

Misschien gewoon maar weer Yes to Carrots gebruiken en kijken of de haaruitval vermindert, dan weet ik tenminste zeker dat het aan de shampoo ligt.

Goed artikel over verschillende alcohols in shampoo: http://hairbraider.spaces(...)7A1D0F3116!293.entry
Sweet and innocent...
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:55:24 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84081602
Je hebt geen last van hormonen, stress, voedingstekorten enzo?
pi_84082020
Nope, en ook niet een paar maanden geleden erg ziek geweest ofzo. Allemaal al gechecked...
Sweet and innocent...
pi_84102088
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:49 schreef Innocence het volgende:
-yl alcohol inderdaad, benzyl vooral.
Ben niet zo'n scheikundig wonder, maar zie op internet dat het inderdaad een bestanddeel is dat natuurlijk gemaakt wordt door planten.
Dat is een goede, en moet juist. Ik zal je link later even lezen

Ah, in die link staat dat benzyl alcohol een conserveermiddel is. Oh well, evengoed niet schadelijk dus.

[ Bericht 9% gewijzigd door Evil-Cherry op 16-07-2010 17:47:51 ]
  zaterdag 17 juli 2010 @ 15:14:21 #249
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84169512
Hallo,

Ben al 4 maanden niet naar de kapper geweest omdat ik voor de lol eens mijn haar echt lang ga laten groeien (nee ik ben geen metal man of hippie en speel geen wow) maar nu heb ik echt de afgelopen weken heel veel gel gebruikt en dat in combinatie met de zon heeft mijn dikke krullend haar geen goed gedaan. Vooral achter is het erg droog en lijkt bijna geen enkle stylingsproduct meer echt te pakken tenzij ik heel veel water gebruik.

Kan ik dit tot een minimum brengen met een of ander product?
Ik heb al 2 stappen genomen:

- van gel overstappen of creme om te stylen
- elke wasbeurt eindigen met koud water

Dank u
pi_84169635
Wat voor gel gebruik/gebruikte je?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:49:44 #251
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84171725
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat voor gel gebruik/gebruikte je?
Loreal invisigel extra strong.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:29:43 #252
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84225591
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,

Ben al 4 maanden niet naar de kapper geweest omdat ik voor de lol eens mijn haar echt lang ga laten groeien (nee ik ben geen metal man of hippie en speel geen wow) maar nu heb ik echt de afgelopen weken heel veel gel gebruikt en dat in combinatie met de zon heeft mijn dikke krullend haar geen goed gedaan. Vooral achter is het erg droog en lijkt bijna geen enkle stylingsproduct meer echt te pakken tenzij ik heel veel water gebruik.

Kan ik dit tot een minimum brengen met een of ander product?
Ik heb al 2 stappen genomen:

- van gel overstappen of creme om te stylen
- elke wasbeurt eindigen met koud water

Dank u
Iemand? Ik zoek dus eigenlijk iets wat ik na het wassen in mijn haar kan doen zonder of met het uit te spoelen. Wat is het beste?
pi_84226771
Er bestaan geen wondermiddelen. Kan dat niet met koeienletters in de OP?
  maandag 19 juli 2010 @ 11:29:35 #254
139770 Miasan
Roemer has it
pi_84227344
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:29 schreef Ziewoarut het volgende:
Iemand? Ik zoek dus eigenlijk iets wat ik na het wassen in mijn haar kan doen zonder of met het uit te spoelen. Wat is het beste?
Kun je misschien niet even de gel een poosje laten staan? Om dan een goede shampoo/conditioner voor krullen zoeken, zonder siliconen bijv. (Palmolive heeft dat dacht ik.) Misschien moet je haar gewoon herstellen. En niet te vaak wassen natuurlijk.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:16:03 #255
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84229081
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Miasan het volgende:

[..]

Kun je misschien niet even de gel een poosje laten staan? Om dan een goede shampoo/conditioner voor krullen zoeken, zonder siliconen bijv. (Palmolive heeft dat dacht ik.) Misschien moet je haar gewoon herstellen. En niet te vaak wassen natuurlijk.
@EC: ik weet dat er geen wondermiddelen bestaan. Wel middelen die enigzins aardig kunnen werken.

Die gel gebruik ik inmiddels ook 2 weken niet meer. Ik gebruik nu een soort van cream. Daardoor ziet het er in ieder geval wat natuurlijker uit.
Palmolive staat genoteerd verder nog iemand?
  maandag 19 juli 2010 @ 13:14:35 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84231255
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er bestaan geen wondermiddelen. Kan dat niet met koeienletters in de OP?
Ik dacht ook dat "lees mij" zou helpen, maar helaas.
  maandag 19 juli 2010 @ 13:20:09 #257
123170 alors
zlata1234
pi_84231500
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:29 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

know'm sayin?
word? word.
  maandag 19 juli 2010 @ 16:26:05 #258
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_84238457
quote:

[..]

Je kan ook Herbal Essences happy ends of hello hydratation gebruiken.
pi_84239584
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat "lees mij" zou helpen, maar helaas.
quote:

[..]

Palmolive is een k-u-t conditioner. Daar kun je alleen mee wassen en gebruiken als leave-in, maar als conditioner? Water werkt beter..
Beter kies je dan voor iets beters, zoals die drie olieën conditioner van Fructis, of iets van L'Oreal (als siliconen je dan toch niet boeien).
pi_84246183
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:50 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

[..]

Palmolive is een k-u-t conditioner. Daar kun je alleen mee wassen en gebruiken als leave-in, maar als conditioner? Water werkt beter..
Beter kies je dan voor iets beters, zoals die drie olieën conditioner van Fructis, of iets van L'Oreal (als siliconen je dan toch niet boeien).
Ik gebruik de anti-klit van palmolive sinds een maand of 2, na jarenlang herbal essences gebruikt te hebben en ik ben er erg blij mee Mijn haar werd te zacht en snel vettig, dit hielp enorm.

(Is ook de allereerste conditioner die ik kind gebruikte )
pi_84246277
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:16 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

@EC: ik weet dat er geen wondermiddelen bestaan. Wel middelen die enigzins aardig kunnen werken.

Die gel gebruik ik inmiddels ook 2 weken niet meer. Ik gebruik nu een soort van cream. Daardoor ziet het er in ieder geval wat natuurlijker uit.
Palmolive staat genoteerd verder nog iemand?
andrelon krulshampoo, evt de conditioner ervan en andrelon krulcreme in een pompje. Gebruikt mijn vriend ook en werkt goed voor zijn droge krullen (en het ruikt ook lekker ). Ook nexus curlbutter of hema curl booster creme uit een potje (oid) werkt goed op zijn haar.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 juli 2010 @ 20:04:23 #262
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84246869
De zee en zon van Kroatië hebben mijn haar niet goed gedaan !

Dat wordt werken om het weer goed te krijgen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:47:28 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84289186
pi_84299965
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:46 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

andrelon krulshampoo, evt de conditioner ervan en andrelon krulcreme in een pompje. Gebruikt mijn vriend ook en werkt goed voor zijn droge krullen (en het ruikt ook lekker ). Ook nexus curlbutter of hema curl booster creme uit een potje (oid) werkt goed op zijn haar.
ANDRELON?
dat is echt de slechtste shampoo/styling die er bestaat volgens mij..
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_84312001
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde het al posten ja. En volgens mij de Elvive ook weer!
pi_84387796
Nieuwe liefde gevonden, en uiteraard enkel verkrijgbaar in het buitenland mitst niet ondertussen uit de handel.... Anyway, iedereen in de buurt van de Duitse grens of erover of wie in de buurt woont van een opgekochte-partijen-verkoop-voor-weinig-winkel:

Rechts is een leave-in conditioner. Geen idee wat de officiele naam is, want het flesje zit al in mijn koffer, maar het is een leave-in versie uit de roze lijn van Elvive (niet hetzelfde als die spray flacons die er nu in de winkel staan). Zelfde ingrediënten ongeveer als het masker, maar met mica erbij.

FREAKING LOVE IT!
pi_84412892
Vandaag even 2 nieuwe potten haarmasker gekocht O+ en een houten kam van de Bodyshop, waren mensen op the interwebz nogal lyrisch over dus ik ben benieuwd!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 juli 2010 @ 15:16:28 #268
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84436747
Lijken deze producten op 't eerste gezicht wat? Na de vakantie is mijn haar echt stro geworden :{ .

quote:
Haarolie is een ?masker? voor je haar en verzorgt droog, beschadigd en onhandelbaar haar of een droge hoofdhuid. De olie geeft ieder type haar glans en veerkracht en maakt de hoofdhuid soepel. Ideaal voor in de zomer, wanneer het uitdrogende zeewater een aanslag doet op je haar. Haarolie helpt je haar weer in balans te komen. De olie verzorgt je hoofdhuid en haar en beschermt in de zomer tegen uitdroging en beschadiging als gevolg van UV-straling en (zee)water. Pindaolie verzorgt de droge hoofdhuid, rode klaver werkt verzachtend en kliswortel verhoogt de elasticiteit van het haar.

quote:
Uw haar heeft er nog nooit zo goed uitgezien als met C is for Hair Care. Vocht inbrengen, verzachten, ontklitten, glanzend maken, volume geven... moeten we nog doorgaan? C is for Hair Care bevat extracten van wortel, pompoen, sinaasappel en honing en is daardoor rijk aan bètacaroteen, alfacaroteen, vitamine E en andere enzymen die uw lokken in optimale conditie houden.

YTC gebruikt ook geen parabenen etc.

Ik heb echt een haarmasker nodig ofzo, maar ik kan echt geen enkele vinden :{ (niet op dieren getest dan).
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:33:22 #269
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84437137
Oh, mijn Elvive zal ook wel niet diervriendelijk zijn, telt dit? :')

L'OREAL PARIS is een absoluut voorstander van de afschaffing van dierproeven. Onze groep is actief lid van de Europese Associatie voor de ontwikkeling van alternatieve methodes (ECVAM), die in november 2005 is ingesteld door de Europese Commissie, en zet zich in om alles te doen wat binnen het bereik ligt om dit programma te promoten bij alle industriële spelers.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 juli 2010 @ 15:35:44 #270
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84437198
L'oreal test nog steeds op dieren, hoewel het een koploper is bij het vervangen door alternatieven.
Ik geloof dat op het moment L'oreal zijn eindproducten niet meer test, maar zijn grondstoffen/ingrediënten nog wel.
't Zal wel een van de eerste, 'grotere' merken zijn waarschijnlijk (op M.A.C. na) die niet meer testen, maar nu nog niet, :+ :@ .

Hoe zien die Weleda olie & YTC eruit dan?
pi_84449075
Kammen/borstelen jullie je haar eigenlijk vaak? En met wat voor kam/borstel?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:20:56 #272
123170 alors
zlata1234
pi_84450940
Ik kam het nooit door. Na het douchen even mijn vingers erdoorheen om losse haren eruit te halen.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:28:18 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84451250
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
L'oreal test nog steeds op dieren, hoewel het een koploper is bij het vervangen door alternatieven.
Ik geloof dat op het moment L'oreal zijn eindproducten niet meer test, maar zijn grondstoffen/ingrediënten nog wel.
't Zal wel een van de eerste, 'grotere' merken zijn waarschijnlijk (op M.A.C. na) die niet meer testen, maar nu nog niet, :+ :@ .

Hoe zien die Weleda olie & YTC eruit dan?
Ik heb geen flauw idee.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
Kammen/borstelen jullie je haar eigenlijk vaak? En met wat voor kam/borstel?
Ik vind borstelen altijd zo lekker voelen O+ Vroeger deed ik het veel vaker, nu meestal maar één keer per dag, en soms stiekem nog een paar keer extra :')

Ik gebruik al jaren dezelfde Zenner-borstel, en ik koop altijd één extra want god forbid dat ie kapot gaat en hij is weer even uit het assortiment hier :')

't Is uit deze collectie, dus de rode accenten en het grijze ding

Maar dan met de ovale kop, zoals deze
  zondag 25 juli 2010 @ 13:30:08 #274
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_84465187
Ik ben verliefd op de conditioner van mijn O+, maar ik weet niet meer van welk merk die is :( Iemand die een idee heeft? Er zit kokosolie in, ronde witte fles. Op het label staan ook kokosnoten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 25 juli 2010 @ 13:50:50 #275
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84465912
Inecto?
Palmer's?
  zondag 25 juli 2010 @ 13:55:24 #276
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_84466067
Inecto dus. O+

Merci!
pi_84513134
Ik kocht een pot kokosolie maar volgens mij is het alleen om in te bakken ofzo :')..
pi_84517234
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Lijken deze producten op 't eerste gezicht wat? Na de vakantie is mijn haar echt stro geworden :{ .

[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]
[..]

YTC gebruikt ook geen parabenen etc.

Ik heb echt een haarmasker nodig ofzo, maar ik kan echt geen enkele vinden :{ (niet op dieren getest dan).
Veel eigen merken van drogisterijen testen niet op dieren, toch? Ik heb zelf die van de kruitvat eigen merk eens gehad en die vond ik wel fijn. :9
  maandag 26 juli 2010 @ 19:51:27 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84517331
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kocht een pot kokosolie maar volgens mij is het alleen om in te bakken ofzo :')..
Wat moet je er ook mee :')

Ik heb nu zes Herbal Essence in huis, ik kan weer even vooruit :'). Elvive was hier trouwens niet in de aanbieding, dus die staat nog op 2 en een half.
pi_84517769
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb nu zes Herbal Essence in huis, ik kan weer even vooruit :'). Elvive was hier trouwens niet in de aanbieding, dus die staat nog op 2 en een half.
Die was echt wel in de aanbieding, ik heb weer twee potten gehaald voor de prijs van uno!

Beter opletten madame :*

En ik heb nu de kokosolie in m'n haar samen met het masker, al sinds 6 uur :') dus ben benieuwd wat het resultaat is.
  maandag 26 juli 2010 @ 20:12:58 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84518118
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Die was echt wel in de aanbieding, ik heb weer twee potten gehaald voor de prijs van uno!

Beter opletten madame :*

En ik heb nu de kokosolie in m'n haar samen met het masker, al sinds 6 uur :') dus ben benieuwd wat het resultaat is.
Nou, mijn hier is niet jouw hier en deze hier had het toch heul echt niet ;(

Ik ben ook wel benieuwd :')
pi_84520115
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, mijn hier is niet jouw hier en deze hier had het toch heul echt niet ;(

Ik ben ook wel benieuwd :')
Ik ben nu koekjes aan het bakken met masker nog steeds in :')
  maandag 26 juli 2010 @ 21:02:46 #283
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_84520754
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:48 schreef Bob. het volgende:

[..]

Veel eigen merken van drogisterijen testen niet op dieren, toch? Ik heb zelf die van de kruitvat eigen merk eens gehad en die vond ik wel fijn. :9
Ik weet alleen dat Hema en Etos huismerk dierproefvrij is, de rest weet ik zo niet.
pi_84521181
Ik kon het ook niet helemaal vinden, behalve een spreekbeurt die vertelde dat Kruitvat niet op dieren testte, maar hoe betrouwbaar dat dan is. :+ Maar bij de Hema heb ik bijvoorbeeld vandaag ook een haarmasker zien staan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 26 juli 2010 @ 21:22:54 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84521845
Kruidvat is dierproefvrij.
Staat overigens ook gewoon in de (online) cosmeticagids, :+ .
pi_84536429
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft jouw haar Hara :{w
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:37:05 #287
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84537738
Maar Bt wel, en ik vroeg het dus ook aan haar.
pi_84537788
Volgens mij is Bt iets minder enthousiast over haar haar dan jij over dat van jou, dus helemaal hetzelfde haar hebben jullie heus niet ;)
pi_84538879
Iehl, ik deed een beetje in mijn haar na het wassen en nu is het helemaal smerig plakkerig :') zo maar weer wassen dus.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:02:00 #290
123170 alors
zlata1234
pi_84548121
Nu heb ik even een vraag aan de mensen met net zulk lelijk steil haar als ik.

Wat doen jullie er in godsnaam mee om het vast of opgestoken te krijgen?

Ik heb het nu even helemaal steil, zonder haarproducten erin (behalve guhl amandelolie en mousse meteen na het wassen) en echt, ik kan er he-le-maal niks mee. Alles zakt uit of er zitten rare bobbels in... Normaal was ik het twee, soms drie keer per week. Maar nu kan ik echt niet langer dan 2 dagen niet wassen. Want zodra het maar een pieplein beetje vet is, zie je dat gigantisch en zit het al helemaal nergens meer naar. Zijn er mensen die er wel mee om kunnen gaan?
Aaaaaaaaaah wat haat ik mijn haar toch :r
know'm sayin?
word? word.
pi_84548812
Ewa,

Ik gebruik dus Taft Power Gel Titane, alleen heb ik vaak allemaal witte dingen in me haar zitten, door deze gel, iemand een oplossing ?

Behalve dan andere gel gebruiken, want deze gel bevalt me voor de rest wel.
Dump on fools with a quickness, and they got no cure for this sickness.
pi_84573116
donderdag maar in model laten doen, eens zien of het wat is..
pi_84611165
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef Dopeness het volgende:
Ewa,

Ik gebruik dus Taft Power Gel Titane, alleen heb ik vaak allemaal witte dingen in me haar zitten, door deze gel, iemand een oplossing ?

Behalve dan andere gel gebruiken, want deze gel bevalt me voor de rest wel.
Verder dan goed de restjes eruit wassen kom ik niet. Mijn ex gebruikte dat spul volgens mij ook, heeft er geen last van. Zal hem wel even vragen zodra hij terug is van vakantie.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:00:20 #294
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84678239
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Volgens mij is Bt iets minder enthousiast over haar haar dan jij over dat van jou, dus helemaal hetzelfde haar hebben jullie heus niet ;)
Ik ken alleen mensen met krullen die kokos gebruiken, dus ik vroeg mij af waarom zij het gebruikt. Niet meer, en niet minder.

Ik krijg soms het idee dat ik helemaal niets kan zeggen hier, want ik krijg steeds negatieve smileys icm mijn makkelijke haar :'). Dat is best een deel genen, maar ik laat ondertussen ook verf, föhn, straightener, gel, mousse en haarlak staan. En dan nog.
pi_84695348
Ach, ik nam het alleen op voor Bt, omdat je nogal kattig uit de hoek kwam en ik het wel een goed idee vond. Niet dat Bt er niet tegen kan als jij kattig doet, maar omdat ik vond dat het nodig was. Heeft niet zoveel met jouw haar te maken, imho, maar als jij dat anders ziet; mijn excuses.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 31 juli 2010 @ 09:25:12 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84695736
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:02 schreef alors het volgende:
Nu heb ik even een vraag aan de mensen met net zulk lelijk steil haar als ik.

Wat doen jullie er in godsnaam mee om het vast of opgestoken te krijgen?

Ik heb het nu even helemaal steil, zonder haarproducten erin (behalve guhl amandelolie en mousse meteen na het wassen) en echt, ik kan er he-le-maal niks mee. Alles zakt uit of er zitten rare bobbels in... Normaal was ik het twee, soms drie keer per week. Maar nu kan ik echt niet langer dan 2 dagen niet wassen. Want zodra het maar een pieplein beetje vet is, zie je dat gigantisch en zit het al helemaal nergens meer naar. Zijn er mensen die er wel mee om kunnen gaan?
Aaaaaaaaaah wat haat ik mijn haar toch :r
Ik heb van dat steile haar waar je geen flikker mee kan, :+ .

De enige oplossing die ik tot nu toe heb wanneer dingen steeds uit mijn haar glijden is het op dat punt een beetje touperen en er daarnaast (alleen op de plek waar het wegglijdt) wat haarlak opdoen.

Niet echt goed voor je haar, maarja.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:23:54 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84705554
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 08:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ach, ik nam het alleen op voor Bt, omdat je nogal kattig uit de hoek kwam en ik het wel een goed idee vond. Niet dat Bt er niet tegen kan als jij kattig doet, maar omdat ik vond dat het nodig was. Heeft niet zoveel met jouw haar te maken, imho, maar als jij dat anders ziet; mijn excuses.
Ik heb een betere relatie :') met Bt dan met jou, dus Bt kan dat prima zelf. En "niet iedereen heeft jouw haar :{w" gaat inderdaad niet over mijn haar, sorry man, net zoals alle voorgaande haaropmerkingen in negatieve context icm de eeuwige :{w.

Anyway, whatever floats your boat hè.

Kusje Bt, Ik :')de de kokos, niet jou skatje.
pi_84705972
:* aan jullie allebei.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:36:10 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84706009
Maar doet kokos nu ook wat voor je haar? No pun intended, mocht je dat denken.
pi_84706351
Nee ik vind het kutspul :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')