abonnement Unibet Coolblue
pi_83838959
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja serieus. Ik bedoelde dat je zon klein staartje hebt en dat je dat helemaal niet ziet als je je haar gewoon los hebt hangen
Whehehe, oke ! Jij doet alleen alsof ik heel fijn haar heb maar dat is sowieso niet waar !
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:40:55 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83840259
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Whehehe, oke ! Jij doet alleen alsof ik heel fijn haar heb maar dat is sowieso niet waar !
Ik houd ermee op Vanaf nu zeik ik je alleen nog maar af
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83840396
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik houd ermee op Vanaf nu zeik ik je alleen nog maar af
Ik ben niet anders van je gewend!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:54:43 #229
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_83840808
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:41 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Het huismerk van de Bas vd Heijden... En ik heb het gewoon daarna geconditioned, maar man man, wat een pluis. Ook mijn antipluis spul van lis extreme kon me niet helpen, ook een beetje olive bodyoil van de body shop niet... ik was een en al pluis vandaag.


Ik ga weer terug naar mijn etos shampoo voor normaal haar. Dat is een van weinige die ik echt fijn vind. Conditioners, daar kan ik wat meer mee variëren, maar met shampoo's gaat het nooit zo goed gek genoeg. Momenteel ben ik sinds een paar weken terug bij mijn allereerste conditioner: palmolive anti-klit Kwam door het krullen-advies hier en mijn herbal essences wilde de laatste tijd niet meer zo goed werken als eerder. En ben er wel tevreden over, kost trouwens echt geen drol
Okee.. Ik gebruik die van Zwitsal, weet niet wat daar heel anders aan is.. Overigens gebruik ik Zwitsal girls, niet de echte babyshampoo. Maar als het niet werkt voor jou moet je het vooral laten!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:37:15 #230
182560 krioro
no span
pi_83860782
Ik gebruikte een tijd terug Zwitsal babyshampoo. Ik dacht hm spul voor baby's zal wel lekker mild zijn. M'n haar raakte er na een tijd helemaal uitgedroogd en halfdood van.

Daar dus vanaf gestapt, nu Inecto, goed spul. Coconut oil ftw.
full stops and exclamation marks
pi_83860902
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:37 schreef krioro het volgende:
Ik gebruikte een tijd terug Zwitsal babyshampoo. Ik dacht hm spul voor baby's zal wel lekker mild zijn. M'n haar raakte er na een tijd helemaal uitgedroogd en halfdood van.

Daar dus vanaf gestapt, nu Inecto, goed spul. Coconut oil ftw.
Nee, daar kreeg ik jeuk van op mijn hoofd.... Ik ben eigenlijk helemaal niet moeilijk met beautyspul, maar shampoo dat kan ik maar het best zo simpel mogelijk houden...
pi_83897956
ik zit eraan te denken m'n haar zo te doen, inclusief ongeschoren bakkes



moet ik wel eerst ff naar de kapper gaan, na het 4mm kapsel van vorige keer is mn haar modelloos kprobeer deze look nu wel, maar zonder goed resultaat. keertje bijknippen dus
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83970841
quote:
Weet je ook toevallig of je daar gerafineerde kokosolie kunt vinden? Dat schijnt nog beter te zijn?! Hebben ze ook kleine potten? Want met 250g doe ik al zo lang, dan mag dat best 4 euro kosten ipv 2 omdat het biologisch is
Ik heb even gecheckt, maar er is geen verschil in kwaliteit tussen geraffineerd en ongeraffineerd.
Zo heb ik t op n ander forum gevonden
quote:
Refined means it has undergone a process that makes it more suitable for heating (cooking). It means it also loses its coconut scent. Unrefined coconut oil smells like coconut and tastes yummy as a spread (substitute for butter) or in dishes where a taste of coconut is desired. Both work equally well for skin and hair care. Pure doesn´t really say anything except that it is 100% coconut oil without anything added.
Dus alleen als je graag biologisch koopt, ist handig daar te kopen, anders maakt t dus niet zoveel uit. Of je moet kokos vies vinden ruiken

Oh, en ik heb n klein glazen flesje voor 1,25 gekocht, dat is t kleinste dat ze volgens mij hebben, de potten zijn allemaal groot.
pi_83971831
Alvast een beetje geprobeerd moet nog wel in model geknipt worden, vooral onderachterkant, ben net zo'n new kid.. vooraan bovenaan mag nog wel ff groeien

Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83972046
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Rick_dB het volgende:
Alvast een beetje geprobeerd moet nog wel in model geknipt worden, vooral onderachterkant, ben net zo'n new kid.. vooraan bovenaan mag nog wel ff groeien

[ afbeelding ]
Kan leuk worden, hoewel ik haarstijlen waar ene hoop werk inzit, bij mannen of bij vrouwen, meestal niet kan waarderen.


Heb wel van de week superkrullen gemaakt in mijn versgeknipte haar. Scrunchen en wat mousse ipv gel (mousse is van mijn vriend , geen gel in huis) en laten drogen en dan de krullen breken, werkt heel erg goed


Nu moet ik nog gewoon wennen aan mezelf met krullen Gelukkig kan ikk zonder dat gescrunch nog steeds mijn haar gewoon op laten drogen in slagen of steil (ligt eraan wanneer ik het kam, alleen als het echt nat is, of wanneer het bijna droog is)
pi_83972822
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:57 schreef Killer_rabbit het volgende:

[..]

Ik heb even gecheckt, maar er is geen verschil in kwaliteit tussen geraffineerd en ongeraffineerd.
Zo heb ik t op n ander forum gevonden
[..]

Dus alleen als je graag biologisch koopt, ist handig daar te kopen, anders maakt t dus niet zoveel uit. Of je moet kokos vies vinden ruiken
Hmm, ik wil het toch proberen, want ik heb wél gevonden dat het beter werkt. Uiteraard niets opgeslagen in mijn favourieten. En geurloos vind ik wel prettig ja, want mijn (en enige andere die ik heb geroken) kokosolie meurt naar frituurvet.... Heb het nu vermengd met een geurolie, en hoewel mijn haar het ge-wel-dig vindt, heb ik geen idee wat er in die geurolie zit, maar siliconenvrij kan het niet zijn
pi_83982364
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:24 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

Kan leuk worden, hoewel ik haarstijlen waar ene hoop werk inzit, bij mannen of bij vrouwen, meestal niet kan waarderen.
zo lang doe ik er eigenlijk niet over, beetje syoss cremegel (dat witte klodderspul), over de handen wrijven op handdoekdroog haar, alles omhoog, achterkant omlaag, zijkanten mee omlaag, boven midden naar voren omhoog doen, klaar. tis dat de onderachterknt niet meewerkt en dat soms ff ettert maar de rest is mss 3 minuten werk, valt dus best mee
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:57:32 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83982584
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:51 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

zo lang doe ik er eigenlijk niet over, beetje syoss cremegel (dat witte klodderspul), over de handen wrijven op handdoekdroog haar, alles omhoog, achterkant omlaag, zijkanten mee omlaag, boven midden naar voren omhoog doen, klaar. tis dat de onderachterknt niet meewerkt en dat soms ff ettert maar de rest is mss 3 minuten werk, valt dus best mee
Als je haar langer is zoals het originele kapsel kost het wel ietsjes meer moeite.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83982646
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als je haar langer is zoals het originele kapsel kost het wel ietsjes meer moeite.
hmm geen idee, meestal werkt het goed mee
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_84019959
Zo, maskertje. M'n pot is overigens bijna op, HARA
pi_84039945
Chica's!

Ik heb mn haar al enige tijd niet geverfd en houd het meerendeels ook uit de zon, toch opeens heel veel haaruitval en rare klitten die ik nooit gehad heb. Ben daarom maar eens gaan kijken wat er allemaal in mn haarproducten zit. Gebruik nu Go Blonder van John Frieda (shampoo en conditioner) en daar zit blijkbaar alcohol in. Volgens die zon&haar gids (vorige pagina) is dat wel iets om op te letten.

Maar in mn vorige shampoo van Yes to Carrots, (kreeg mn haar helaas een gelige glans van) blijkt dat ook al te zitten en toen zag mn haar er verder nog goed uit. Die wordt toch geacht vooral vol te zitten met natuurlijk producten.
Hoe streng zijn jullie hierin? Zijn er echt shampoos zonder alcohol? En heeft iemand daar echt verschil mee gemerkt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Innocence op 14-07-2010 12:45:44 ]
Sweet and innocent...
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:41:28 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84040025
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, maskertje. M'n pot is overigens bijna op, HARA
Druipt het met de hoeveelheid die jij erin smeert nog niet van je hoofd dan?

Innocence, waarom houd je je haar uit de zon?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84040151
Mwah, het was eigenlijk meer omgekeerd. Merkte dat mn haar slechter werd en besloot het uit de zon te houden. Maar dat helpt dus niet.

Zonnig gebleekt haar ziet er wel beter uit, maar ook grote kans op een bos stro.
Sweet and innocent...
pi_84052580
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef Innocence het volgende:
Chica's!

Ik heb mn haar al enige tijd niet geverfd en houd het meerendeels ook uit de zon, toch opeens heel veel haaruitval en rare klitten die ik nooit gehad heb. Ben daarom maar eens gaan kijken wat er allemaal in mn haarproducten zit. Gebruik nu Go Blonder van John Frieda (shampoo en conditioner) en daar zit blijkbaar alcohol in. Volgens die zon&haar gids (vorige pagina) is dat wel iets om op te letten.

Maar in mn vorige shampoo van Yes to Carrots, (kreeg mn haar helaas een gelige glans van) blijkt dat ook al te zitten en toen zag mn haar er verder nog goed uit. Die wordt toch geacht vooral vol te zitten met natuurlijk producten.
Hoe streng zijn jullie hierin? Zijn er echt shampoos zonder alcohol? En heeft iemand daar echt verschil mee gemerkt?
"Alcohol" of "-yl alchohol"? Dat laatste mag en moet, dat eerste heb ik nog nooit in mijn shampoos gezien...
pi_84081441
-yl alcohol inderdaad, benzyl vooral.
Ben niet zo'n scheikundig wonder, maar zie op internet dat het inderdaad een bestanddeel is dat natuurlijk gemaakt wordt door planten.

Misschien gewoon maar weer Yes to Carrots gebruiken en kijken of de haaruitval vermindert, dan weet ik tenminste zeker dat het aan de shampoo ligt.

Goed artikel over verschillende alcohols in shampoo: http://hairbraider.spaces(...)7A1D0F3116!293.entry
Sweet and innocent...
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:55:24 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84081602
Je hebt geen last van hormonen, stress, voedingstekorten enzo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84082020
Nope, en ook niet een paar maanden geleden erg ziek geweest ofzo. Allemaal al gechecked...
Sweet and innocent...
pi_84102088
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:49 schreef Innocence het volgende:
-yl alcohol inderdaad, benzyl vooral.
Ben niet zo'n scheikundig wonder, maar zie op internet dat het inderdaad een bestanddeel is dat natuurlijk gemaakt wordt door planten.
Dat is een goede, en moet juist. Ik zal je link later even lezen

Ah, in die link staat dat benzyl alcohol een conserveermiddel is. Oh well, evengoed niet schadelijk dus.

[ Bericht 9% gewijzigd door Evil-Cherry op 16-07-2010 17:47:51 ]
  zaterdag 17 juli 2010 @ 15:14:21 #249
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_84169512
Hallo,

Ben al 4 maanden niet naar de kapper geweest omdat ik voor de lol eens mijn haar echt lang ga laten groeien (nee ik ben geen metal man of hippie en speel geen wow) maar nu heb ik echt de afgelopen weken heel veel gel gebruikt en dat in combinatie met de zon heeft mijn dikke krullend haar geen goed gedaan. Vooral achter is het erg droog en lijkt bijna geen enkle stylingsproduct meer echt te pakken tenzij ik heel veel water gebruik.

Kan ik dit tot een minimum brengen met een of ander product?
Ik heb al 2 stappen genomen:

- van gel overstappen of creme om te stylen
- elke wasbeurt eindigen met koud water

Dank u
pi_84169635
Wat voor gel gebruik/gebruikte je?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')