3-2!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik dacht daar zijn weer andere tips and trucs voor die jij weet en ik niet.
[..]
Zo zie ik meer ja. Lijkt minder te pluizen zo, t lijkt ook wat flets maar volgens mij komt dat door de foto
3-1

http://lmgtfy.com/?q=uitdunnen+krullen+slechtquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Als ik naar de kapper ga kan ik dan vragen of ze mijn haar uitdunnen of is dat niet goed bij krullen? Want ik dacht zoiets ooit gelezen te hebben namelijk..

wauw,quote:

Cadeautjes als dank mogen naar Evil-Cherryquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wauw,
heb vanochtend mijn haar gewassen volgens de OP en het ziet er inderdaad veel beter uit. Ook heb ik de dooie punten eraf laten knippen. Mijn krullen zijn nog niet helemaal terug, maar ze beginnen te komen en mijn haar voelt ook superzacht aan en oogt/voelt helemaal niet meer droog
Ben dus heeel blij![]()
![]()
Hoop dat als ik doorzet dat mijn haar weer helemaal beter wordt

Daar heb ik dus totaal geen last van he? Welke gebruik je?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef Dzjonka het volgende:
Tip: was NIET je haar met babyshampoo........Het pluist, dat wil je niet weten. en het voelt ook veel te zacht aan, opeens is er geen structuur meer in mijn haar
![]()
(ik heb babyshampoo in huis voor mijn tere handwasspulletjes, stond toch al onder de douche te multitasken aka kleding en mezelf wassen, dus deed mijn haar er ook maar mee)

Da's gewoon bitchy.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Cadeautjes als dank mogen naar Evil-Cherry
Eeey, Bt, yo, ik wilde nog zeggen "Props met je haar. Het lijkt veel meer dan dat het is."

Oeh wat leuk, een topic over haarquote:Grotere kans bij een biologische supermarkt. De tuinen heeft ook, maar dat is een 750 grams pot. Beetje overdreven want het is heel zuinig.

Het huismerk van de Bas vd Heijden... En ik heb het gewoon daarna geconditioned, maar man man, wat een pluis. Ook mijn antipluis spul van lis extreme kon me niet helpen, ook een beetje olive bodyoil van de body shop niet... ik was een en al pluis vandaag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik dus totaal geen last van he? Welke gebruik je?
En ik gebruik sowieso nog conditioner en vaak ook nog anti-frizz creme.

ik heb die van mij bij zo'n klein winkeltje gekocht, maar volgens mij heeft een Oriental Supermarkt het ook. Je moet bij de kookspullen kijken, het wordt ook gebruikt om mee te bakken enzo. Meestal zit het in een grote plastic doorzichtige pot, met een etiket met blauw en een kokosnoot erop dacht ik.. Ik heb ook een kleinere hoeveelheid gekocht, dat zat in een glazen flesje, maar ist zelfde spul.quote:Wat voor toko dan, zo'n klein winkeltje of hebben ze het ook bij een Oriental Supermarket bijvoorbeeld? Daar heb ik nl nog nooit zoiets zien staan.

quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:47 schreef Killer_rabbit het volgende:
[..]
ik heb die van mij bij zo'n klein winkeltje gekocht, maar volgens mij heeft een Oriental Supermarkt het ook. Je moet bij de kookspullen kijken, het wordt ook gebruikt om mee te bakken enzo. Meestal zit het in een grote plastic doorzichtige pot, met een etiket met blauw en een kokosnoot erop dacht ik.. Ik heb ook een kleinere hoeveelheid gekocht, dat zat in een glazen flesje, maar ist zelfde spul.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En het was nog wel zo lief bedoeld.

Ja serieus. Ik bedoelde dat je zon klein staartje hebt en dat je dat helemaal niet ziet als je je haar gewoon los hebt hangenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh chill! Ik zal eens kijken.
[..]
Lieg niet

Weet je ook toevallig of je daar gerafineerde kokosolie kunt vinden? Dat schijnt nog beter te zijn?! Hebben ze ook kleine potten? Want met 250g doe ik al zo lang, dan mag dat best 4 euro kosten ipv 2 omdat het biologisch isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:17 schreef Killer_rabbit het volgende:
[..]
Oeh wat leuk, een topic over haar! Een van mijn favoriete bezigheden..Andere mensen die ook bezig zijn met de aanwezigheid van siliconen en SLS enzo..
Ik gebruik al jaren kokosolie, en bij de toko, any toko, kun je een grote pot kopen voor een euro of twee. Denk dat dat wat goedkoper zal zijn dan bij de biologische supermarkt. Het is in vaste vorm en wordt vloeibaar als je een beetje in je handen smelt. Je moet oppassen want je gebruikt al snel teveel, je hebt echt maar een klein schraapseltje nodig. En ik ben nieuw btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |