quote:Op 1 november starten drie nieuwe programma’s van gerenommeerde buitenlandse topchefs op foodzender 24Kitchen. Elke werkdag geven de populaire tv-koks Donna Hay en Bill Granger hun keukengeheimen prijs en laten de kijker zien hoe je op eenvoudige wijze een verrukkelijke maaltijd op tafel zet. Gastronoom Anthony Bourdain gaat op avontuur en ontdekt overal ter wereld authentieke plaatselijke gerechten.
In Fast, Fresh, Simple onthult de Australische Donna Hay haar culinaire trucs en tips. Bill Granger deelt in Bill’s Food zijn passie voor het koken en laat zien hoe je voor elke gelegenheid een smakelijk gerecht kan bereiden. En in de Emmy genomineerde serie No Reservations gaat Anthony Bourdain op reis en verkent alle uithoeken van de wereld. Tijdens zijn reizen maakt hij kennis met de kleurrijke lokale inwoners en ontdekt hij de internationale culturele landschappen.
Series:
Bill’s Food – vanaf 1 november elke werkdag om 20.00 uur In zijn eerste televisieserie deelt de Australische restauranteigenaar en best-selling auteur Bill Granger zijn passie voor koken in dezelfde rustgevende en verbluffende stijl als in zijn cafés en kookboeken. Met duidelijke recepten en simpele ingrediënten zorgt Bill ervoor dat iedereen deze heerlijke gerechten kan bereiden.
No Reservations – vanaf 1 november elke werkdag om 22.00 uur De Amerikaanse chef-kok en auteur Anthony Bourdain reist de wereld rond en maakt kennis met de plaatselijke keukens. Hij is een echte avonturier, zelfs voor het eten van een oogbal van een bloedig zeehondenkarkas of een hagedissenjacht in de woestijn deinst hij niet terug.
Fast, Fresh, Simple – vanaf 1 november elke werkdag om 23.00 De Australische kok Donna Hay is wereldberoemd en heeft diverse bestsellers op haar naam staan. In Fast, Fresh, Simple laat ze zien hoe je met haar tips en trucs maaltijden bereidt die net zo goed smaken als dat ze eruit zien.
Klopt, maar dat richt zich dan vooral op reclame t.o. programma's. Hier verschillen ook de programma's van geluidssterkte onderling.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:10 schreef soapie het volgende:
Ik dacht dat het sinds een paar maanden ook niet meer mocht dat geluidsverschil.....
valt wel me hoor, maar geef toe dat ik wel nauwgezet zaken volg en kritisch ben inzake wat men zoal over de ether spuit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, Rubje is de DAM van cul.
Ik heb nog niets terug gehad..quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:23 schreef fotostarter het volgende:
Zo, eventjes een mail gedaan mbt het vervelende geluidsverschil. Benieuwd of ik antwoord krijg.
Jammer. Hoop echt dat ze hier wat aan doen.quote:
Bij mij is de zender alleen verplaatst dus het was even zoeken toen ik rtl lounge op de oude plek van 24kitchen zag. Maar ik had hem weer gevonden.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef Tezz het volgende:
Nou, het feest was voor mij van korte duur. Mijn provider heeft hem er weer even vrolijk afgegooid.
Heb net een tweet gestuurd met de webcare van mijn provider vernoemd, ben benieuwd wat de reactie is....
Dat zijn die twee van Delicious toch? En van dat kookboek. Die hoeven er normaal alleen over te schrijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh vreselijk ja.. die kan ik niet zo goed hebben, kraamt soms echt onzin uit ook idd..
En Nadia en Merijn ook nietwordt kriegel van dat gehannes steeds, beetje handig het gereedschap gebruiken lukt ze niet.. Terwijl ze wel lekkere dingen maken..
Precies. Daar ik van het vrouwelijke geslacht houd, zie ik toch liever de mannen kokenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:30 schreef Sjeen het volgende:
Als ik een vent was, zou ik spontaan impotent worden... die stem, dat kapsel![]()
En dan de BS die ze uitkraamt... plantaardige boter en honing is veel gezonder dan roomboter en suiker, yeah right.
Bij mij uiteindelijk ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij mij is de zender alleen verplaatst dus het was even zoeken toen ik rtl lounge op de oude plek van 24kitchen zag. Maar ik had hem weer gevonden.
En iedere zin klinkt als een vraagquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:07 schreef Tezz het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk. Biancia is met stip op 1 echt de meest irritante tv-kok. Dat muisachtige stemmetje, die biologische blik in haar ogen, dat vreselijke accent. Nee echt.
Door de week ook! Het is net een echte zender!quote:
Ik wel, maar dat is inherent aan met griep in bed liggen, denk ikquote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet bekennen nog geen enkele keer iets te hebben gezien wat ik al eerder had grzien.
Dat is idd wel weer aardig. Niet zoals Topchef dat dan bijv. gesponsord wordt door Beemster kaas en dat dan opeens in elk gerecht kaas moét zitten.quote:Op maandag 7 november 2011 08:44 schreef Sjeen het volgende:
Wat ik overigens, in tegenstelling tot het RTL gevoel wat jij omschrijft een verademing vind, is dat er in de programma's zelf geen greintje sluikreclame voorkomt. Tussen de programma's door word ik ook wel wat misselijk van de pingeltjes en vage filmpjes.
Of dat die Julius tijdens het simultaankoken zegt: "als jullie in tijdnood komen, staan er ook hele handige kant en klare kruiden melanges klaar, doe er je voordeel mee". En dan zie je ze allemaal met een potje degens viskruiden aan de gang gaan.quote:Op maandag 7 november 2011 08:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is idd wel weer aardig. Niet zoals Topchef dat dan bijv. gesponsord wordt door Beemster kaas en dat dan opeens in elk gerecht kaas moét zitten..
Ik heb die Brabantse vrolijke miep al 5 keer haar vaders olijfbrood zien makenquote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet bekennen nog geen enkele keer iets te hebben gezien wat ik al eerder had grzien.
Ooh ja dat had ik gezien, dat klonkt wel onwijs lekker. Goed dat je 'm gemaakt hebt, kan ik 'm eens voor pa en ma makenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb de Arabische ovenschotel met lamsgehakt, courgette en aardappel-couscous puree gister gemaakt en dat was heel erg lekker! kwam uit de aflevering dat Rudolph in Dubai was.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ooh ja dat had ik gezien, dat klonkt wel onwijs lekker. Goed dat je 'm gemaakt hebt, kan ik 'm eens voor pa en ma maken
gezellig is dat hequote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vandaag ook dingen gezien die ik al eerder zag! Maar ik heb het dan ook ongegeneerd de hele dag als als achtergrondgebabbel aan gehad.
Haha, dat die ik ook, heerlijk is dat. En af en toe opkijken en dan zin krijgen om iets lekkers te maken!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vandaag ook dingen gezien die ik al eerder zag! Maar ik heb het dan ook ongegeneerd de hele dag als als achtergrondgebabbel aan gehad.
Die kerel is eng man. Die aflevering op die boot....... Witte haren, verkleurd gezicht, rode lippen. Lijkt wel een bijlmoordenaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef RedAlert het volgende:
Ik vind het een erg leuke zender, niet alleen de gerechtjes maar ook vaak de extra info (product informatie) is erg leuk. Je kan zoveel combineren en/of aanpassen...aan de gerechten.
Avec Eric (ook erg leuk)
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die kerel is eng man. Die aflevering op die boot....... Witte haren, verkleurd gezicht, rode lippen. Lijkt wel een bijlmoordenaar.
Hier nog niets..quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:24 schreef fotostarter het volgende:
Pas een mail terug gekregen. Ze gaan uitzoeken hoe de geluidsniveau's zo kunnen verschillen.
Eindelijk.
Dat viel me ook al op....vooral het verschil van het geluid tussen de programma's en de reclame blokken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:24 schreef fotostarter het volgende:
Pas een mail terug gekregen. Ze gaan uitzoeken hoe de geluidsniveau's zo kunnen verschillen.
Eindelijk.
Ik vind die ronde snijplank wel gaaf van hem. Heb zelf een rechthoekige, maar als die vervangen moet worden, gaat het ook zo een worden.quote:Op zondag 13 november 2011 09:23 schreef The_Hives het volgende:
Rudolf gebruikt niet de juiste plankenBiefstuk op een witte plank
quote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef Zak het volgende:
Bills food... Lekkere dingen maar die Bill is iets te blij met zijn gebleekte tanden. Die achterlijke grijns de hele tijd stoort.
Oi!quote:Op mi! andag 14 november 2011 20:30 schreef Sjeen het volgende:
Een beetje gay is het wel hè... Het is datum er regelmatig drie kleine meisjes rond zie rennen.
Krijg een leven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je ergert je aan. Iets is irritant.
Daar erger ik me aan.
Sowieso is een hele bleekselderij gebruiken voor 2 leuke krullen ter garnering, toch iets over the top voor de meeste kijkers gok ik. Als je ziet wat dat mens gebruikt aan grondstoffen en materialen, niet te filmen soms.quote:Op zondag 13 november 2011 11:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
Jeeh, ineens een tv mét 24 kitchen erop ter beschikking vandaag!
Rudolph is heel leuk, die muts met dr schaaltjes en dr blije kip wat minder....
Beetje gay? Hij moet en zal elke zin afsluiten met een (nogal enge) grijns in de camera... Zou me niets verbazen als hij ook drie jongetjes heeft..quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Sjeen het volgende:
Een beetje gay is het wel hè... Het is dat Ik er regelmatig drie kleine meisjes rond zie rennen.
je hebt Rudolph van Veen nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef fotostarter het volgende:
Die gast die nu op is, zie ik voor het eerst. Beetje een sloddervos op het eerste gezicht
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt Rudolph van Veen nog nooit gezien?
die was op dat moment op tv.. en vind Rudolph ook geen sloddervos, juist rustig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat vind ik geen sloddervos eigenlijk.. bedoelt hij die ja??
Ja.. als hij het nou over die italiaan of de 2 noord-afrikaanse dames had..quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die was op dat moment op tv.. en vind Rudolph ook geen sloddervos, juist rustig.
Nee, die kerel die er net was, die ruimde gewoon niet opquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef megamandy het volgende:
Rudolph knoeit soms wel een beetje met roeren ofzo, net iets te enthousiast soms. Denk dat hij dat bedoeld.
die Italiaan met die moederquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. als hij het nou over die italiaan of de 2 noord-afrikaanse dames had..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |