quote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef Zak het volgende:
Bills food... Lekkere dingen maar die Bill is iets te blij met zijn gebleekte tanden. Die achterlijke grijns de hele tijd stoort.
Oi!quote:Op mi! andag 14 november 2011 20:30 schreef Sjeen het volgende:
Een beetje gay is het wel hè... Het is datum er regelmatig drie kleine meisjes rond zie rennen.
Krijg een leven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je ergert je aan. Iets is irritant.
Daar erger ik me aan.
Sowieso is een hele bleekselderij gebruiken voor 2 leuke krullen ter garnering, toch iets over the top voor de meeste kijkers gok ik. Als je ziet wat dat mens gebruikt aan grondstoffen en materialen, niet te filmen soms.quote:Op zondag 13 november 2011 11:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
Jeeh, ineens een tv mét 24 kitchen erop ter beschikking vandaag!
Rudolph is heel leuk, die muts met dr schaaltjes en dr blije kip wat minder....
Beetje gay? Hij moet en zal elke zin afsluiten met een (nogal enge) grijns in de camera... Zou me niets verbazen als hij ook drie jongetjes heeft..quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Sjeen het volgende:
Een beetje gay is het wel hè... Het is dat Ik er regelmatig drie kleine meisjes rond zie rennen.
je hebt Rudolph van Veen nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef fotostarter het volgende:
Die gast die nu op is, zie ik voor het eerst. Beetje een sloddervos op het eerste gezicht
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt Rudolph van Veen nog nooit gezien?
die was op dat moment op tv.. en vind Rudolph ook geen sloddervos, juist rustig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat vind ik geen sloddervos eigenlijk.. bedoelt hij die ja??
Ja.. als hij het nou over die italiaan of de 2 noord-afrikaanse dames had..quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die was op dat moment op tv.. en vind Rudolph ook geen sloddervos, juist rustig.
Nee, die kerel die er net was, die ruimde gewoon niet opquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef megamandy het volgende:
Rudolph knoeit soms wel een beetje met roeren ofzo, net iets te enthousiast soms. Denk dat hij dat bedoeld.
die Italiaan met die moederquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. als hij het nou over die italiaan of de 2 noord-afrikaanse dames had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |