Of dat die Julius tijdens het simultaankoken zegt: "als jullie in tijdnood komen, staan er ook hele handige kant en klare kruiden melanges klaar, doe er je voordeel mee". En dan zie je ze allemaal met een potje degens viskruiden aan de gang gaan.quote:Op maandag 7 november 2011 08:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is idd wel weer aardig. Niet zoals Topchef dat dan bijv. gesponsord wordt door Beemster kaas en dat dan opeens in elk gerecht kaas moét zitten..
Ik heb die Brabantse vrolijke miep al 5 keer haar vaders olijfbrood zien makenquote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet bekennen nog geen enkele keer iets te hebben gezien wat ik al eerder had grzien.
Ooh ja dat had ik gezien, dat klonkt wel onwijs lekker. Goed dat je 'm gemaakt hebt, kan ik 'm eens voor pa en ma makenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb de Arabische ovenschotel met lamsgehakt, courgette en aardappel-couscous puree gister gemaakt en dat was heel erg lekker! kwam uit de aflevering dat Rudolph in Dubai was.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ooh ja dat had ik gezien, dat klonkt wel onwijs lekker. Goed dat je 'm gemaakt hebt, kan ik 'm eens voor pa en ma maken
gezellig is dat hequote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vandaag ook dingen gezien die ik al eerder zag! Maar ik heb het dan ook ongegeneerd de hele dag als als achtergrondgebabbel aan gehad.
Haha, dat die ik ook, heerlijk is dat. En af en toe opkijken en dan zin krijgen om iets lekkers te maken!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vandaag ook dingen gezien die ik al eerder zag! Maar ik heb het dan ook ongegeneerd de hele dag als als achtergrondgebabbel aan gehad.
Die kerel is eng man. Die aflevering op die boot....... Witte haren, verkleurd gezicht, rode lippen. Lijkt wel een bijlmoordenaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef RedAlert het volgende:
Ik vind het een erg leuke zender, niet alleen de gerechtjes maar ook vaak de extra info (product informatie) is erg leuk. Je kan zoveel combineren en/of aanpassen...aan de gerechten.
Avec Eric (ook erg leuk)
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die kerel is eng man. Die aflevering op die boot....... Witte haren, verkleurd gezicht, rode lippen. Lijkt wel een bijlmoordenaar.
Hier nog niets..quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:24 schreef fotostarter het volgende:
Pas een mail terug gekregen. Ze gaan uitzoeken hoe de geluidsniveau's zo kunnen verschillen.
Eindelijk.
Dat viel me ook al op....vooral het verschil van het geluid tussen de programma's en de reclame blokken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:24 schreef fotostarter het volgende:
Pas een mail terug gekregen. Ze gaan uitzoeken hoe de geluidsniveau's zo kunnen verschillen.
Eindelijk.
Ik vind die ronde snijplank wel gaaf van hem. Heb zelf een rechthoekige, maar als die vervangen moet worden, gaat het ook zo een worden.quote:Op zondag 13 november 2011 09:23 schreef The_Hives het volgende:
Rudolf gebruikt niet de juiste plankenBiefstuk op een witte plank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |