Bij mij is de zender alleen verplaatst dus het was even zoeken toen ik rtl lounge op de oude plek van 24kitchen zag. Maar ik had hem weer gevonden.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef Tezz het volgende:
Nou, het feest was voor mij van korte duur. Mijn provider heeft hem er weer even vrolijk afgegooid.
Heb net een tweet gestuurd met de webcare van mijn provider vernoemd, ben benieuwd wat de reactie is....
Dat zijn die twee van Delicious toch? En van dat kookboek. Die hoeven er normaal alleen over te schrijvenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh vreselijk ja.. die kan ik niet zo goed hebben, kraamt soms echt onzin uit ook idd..
En Nadia en Merijn ook nietwordt kriegel van dat gehannes steeds, beetje handig het gereedschap gebruiken lukt ze niet.. Terwijl ze wel lekkere dingen maken..
Precies. Daar ik van het vrouwelijke geslacht houd, zie ik toch liever de mannen kokenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:30 schreef Sjeen het volgende:
Als ik een vent was, zou ik spontaan impotent worden... die stem, dat kapsel![]()
En dan de BS die ze uitkraamt... plantaardige boter en honing is veel gezonder dan roomboter en suiker, yeah right.
Bij mij uiteindelijk ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 08:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij mij is de zender alleen verplaatst dus het was even zoeken toen ik rtl lounge op de oude plek van 24kitchen zag. Maar ik had hem weer gevonden.
En iedere zin klinkt als een vraagquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:07 schreef Tezz het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk. Biancia is met stip op 1 echt de meest irritante tv-kok. Dat muisachtige stemmetje, die biologische blik in haar ogen, dat vreselijke accent. Nee echt.
Door de week ook! Het is net een echte zender!quote:
Ik wel, maar dat is inherent aan met griep in bed liggen, denk ikquote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet bekennen nog geen enkele keer iets te hebben gezien wat ik al eerder had grzien.
Dat is idd wel weer aardig. Niet zoals Topchef dat dan bijv. gesponsord wordt door Beemster kaas en dat dan opeens in elk gerecht kaas moét zitten.quote:Op maandag 7 november 2011 08:44 schreef Sjeen het volgende:
Wat ik overigens, in tegenstelling tot het RTL gevoel wat jij omschrijft een verademing vind, is dat er in de programma's zelf geen greintje sluikreclame voorkomt. Tussen de programma's door word ik ook wel wat misselijk van de pingeltjes en vage filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |