abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103905747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef Tezz het volgende:
Nou, het feest was voor mij van korte duur -O- . Mijn provider heeft hem er weer even vrolijk afgegooid. -O- Heb net een tweet gestuurd met de webcare van mijn provider vernoemd, ben benieuwd wat de reactie is....
Bij mij is de zender alleen verplaatst dus het was even zoeken toen ik rtl lounge op de oude plek van 24kitchen zag. Maar ik had hem weer gevonden.
pi_103906011
Die Bianca met haar accent maakt me altijd wel blij, en dan kan ze nog lekker koken ook. :9~
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 november 2011 @ 12:30:29 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103911341
Als ik een vent was, zou ik spontaan impotent worden... die stem, dat kapsel :X

En dan de BS die ze uitkraamt... plantaardige boter en honing is veel gezonder dan roomboter en suiker, yeah right.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_103921766
Oh vreselijk ja.. die kan ik niet zo goed hebben, kraamt soms echt onzin uit ook idd..
En Nadia en Merijn ook niet :X wordt kriegel van dat gehannes steeds, beetje handig het gereedschap gebruiken lukt ze niet.. Terwijl ze wel lekkere dingen maken..
pi_103923989
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh vreselijk ja.. die kan ik niet zo goed hebben, kraamt soms echt onzin uit ook idd..
En Nadia en Merijn ook niet :X wordt kriegel van dat gehannes steeds, beetje handig het gereedschap gebruiken lukt ze niet.. Terwijl ze wel lekkere dingen maken..
Dat zijn die twee van Delicious toch? En van dat kookboek. Die hoeven er normaal alleen over te schrijven ;)
pi_103924184
Misschien hadden ze het dan beter bij schrijven kunnen houden :Y :+
pi_103924545
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:30 schreef Sjeen het volgende:
Als ik een vent was, zou ik spontaan impotent worden... die stem, dat kapsel :X

En dan de BS die ze uitkraamt... plantaardige boter en honing is veel gezonder dan roomboter en suiker, yeah right.
Precies. Daar ik van het vrouwelijke geslacht houd, zie ik toch liever de mannen koken :D
pi_103950789
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:11 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Bij mij is de zender alleen verplaatst dus het was even zoeken toen ik rtl lounge op de oude plek van 24kitchen zag. Maar ik had hem weer gevonden.
Bij mij uiteindelijk ook! *O* Kreeg eerst een reactie van mijn provider dat ik het pluspakket af moest nemen, maar een kwartier later kreeg ik een tweet terug dat hij inderdaad op een ander kanaal zit.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_103950821
Jullie hebben allemaal gelijk. Biancia is met stip op 1 echt de meest irritante tv-kok. Dat muisachtige stemmetje, die biologische blik in haar ogen, dat vreselijke accent. Nee echt. :{w
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2011 @ 17:22:22 #235
34726 Fratz
Max
pi_103963746
Ik dacht dat ze niet zoveel zouden herhalen, toch zit ik alweer naar dezelfde aflevering van Grenzeloos koken te kijken. Jammer, herhaal dan iets anders in plaats van iets op hetzelfde tijdstip uit te zenden met een dag of wat er tussen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_104041215
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:07 schreef Tezz het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk. Biancia is met stip op 1 echt de meest irritante tv-kok. Dat muisachtige stemmetje, die biologische blik in haar ogen, dat vreselijke accent. Nee echt. :{w
En iedere zin klinkt als een vraag :X zo irritant :X
pi_104041238
Zenden ze ook Nigella uit? :9
pi_104052797
donna hay vind ik het leukst om naar te kijken , zeker in het weekend alle programma's achter mekaar.

De rest is leuk als je aan het schoonmaken/koken bent
The most important part of my religion is to play guitar.
~ Lou Reed
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 21:53:52 #239
34726 Fratz
Max
pi_104053596
Weer een hoop herhaling vandaag. Bah. Herhaal dan Donna Hay ofzo jaar niet weer Grenzeloos koken..
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2011 @ 21:55:19 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104053684
Weekend is altijd herhaling. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 22:27:17 #241
34726 Fratz
Max
pi_104055734
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:55 schreef borisz het volgende:
Weekend is altijd herhaling. :s)
Door de week ook! Het is net een echte zender! ;)
pi_104058044
Ik moet bekennen nog geen enkele keer iets te hebben gezien wat ik al eerder had grzien.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_104058555
Doordeweeks kijk ik nooit alleen in het weekend
The most important part of my religion is to play guitar.
~ Lou Reed
  Licht Ontvlambaar maandag 7 november 2011 @ 08:27:28 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104064686
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet bekennen nog geen enkele keer iets te hebben gezien wat ik al eerder had grzien.
Ik wel, maar dat is inherent aan met griep in bed liggen, denk ik :')
pi_104064719
Ik trek die Rudolph echt slecht. En dat is zo'n beetje de enige die ik continue voorbij zie komen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_104064757
Ik heb juist, sinds ik best vaak andere koks daar voorbij zie komen, hernieuwd respect voor Rudolph als tv kok gekregen!

Bij al die andere koks heb ik regelmatig dat ik denk "goh misschien moet je even iets zeggen/de boel leuk aan elkaar praten?" Er vallen dan best vaak veel te lange stiltes die imo niet op tv horen.

Rudolph doet dat echt heel erg naturel. Nu doet hij het ook wel al heel erg LANG, maar toch is het dan prettig om naar hem te kijken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104064820
Ik vind 'm juist erg gladjes, met een enorme RTL4 uitstraling. In a bad way, dus. Die hele zender ademt dat uit, alles is afgewerkt, zonder randjes, dezelfde pianopingeltjes en vage filmpjes tussen de programma's door, een TROS gevoel krijg ik er van. Of Libelle. Zoiets.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Licht Ontvlambaar maandag 7 november 2011 @ 08:44:45 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104064875
Wat ik overigens, in tegenstelling tot het RTL gevoel wat jij omschrijft een verademing vind, is dat er in de programma's zelf geen greintje sluikreclame voorkomt. Tussen de programma's door word ik ook wel wat misselijk van de pingeltjes en vage filmpjes.
pi_104064947
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 08:44 schreef Sjeen het volgende:
Wat ik overigens, in tegenstelling tot het RTL gevoel wat jij omschrijft een verademing vind, is dat er in de programma's zelf geen greintje sluikreclame voorkomt. Tussen de programma's door word ik ook wel wat misselijk van de pingeltjes en vage filmpjes.
Dat is idd wel weer aardig. Niet zoals Topchef dat dan bijv. gesponsord wordt door Beemster kaas en dat dan opeens in elk gerecht kaas moét zitten. :').
pi_104065629
Wat WEL irritant is, is dat ze de reclameblokken er keihard inklappen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')