Het is ook niet mijn kleurquote:
Nja de kleur gaat op zich nog.. Maar de lak zelf - Draaaaaaaaaaaama. Prutlak!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn kleur![]()
Mijn roze is er ook weer vanaf dadelijk na het koken weer eens iets nieuws opsmeren
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nja de kleur gaat op zich nog.. Maar de lak zelf - Draaaaaaaaaaaama. Prutlak!
Volgens mij proberen ze dat te bereiken door er heel veel pigment in te gooien, maar denken er dan niet bij na dat dat niet goed is voor de smeerbaarheid van de lakquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Tegan het volgende:
Waarom zijn lichte lakjes nooit goed dekkend in normale hoeveelheid lagen.
Ik heb precies hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou voor 19,50 zou ik zeker gaan hoor!![]()
Ik moet een lesplan maken voor me eindopdracht voor dans maar ik heb geen zin.....ik zit hier met 11 flesjes nagellak om me heen die me maar roepen. Ik heb nog steeds kale nagels zit alleen een basecoat op (dus wel al lak klaar:P )
Owjaaa een vraagje hebben jullie (nouja eigenlijk diegene die het stempelsetje van de KV hebben) ook last dat het stempeltje niet stempelt. Ik heb hem al opgeruwd maar hij pakt niet echt lekker, alles voor de helft.
Oeh. Pwettyquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
In het echt veuuul mooier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoya Gilda
Die is gaaf!! Kan niet wachten tot ie binnen isquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef DeltaCephei het volgende:
In het echt veuuul mooier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoya Gilda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Zeker gaan! Zou ik ook echt doen! Ben 1 keer geweest en was super leuk, wil weer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan er voor 19.50 naar toeik wil wel, maar heb niemand om mee te gaan
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef princess-a het volgende:
Voor de mensen die hem nog zoeken; Mad as a Hatter lag net nog bij de Mooi tegenover New Look in Rotterdam!
Pieces heeft nu ook allemaal lakjes, hele felle kleurtjes, een mooie aqua blauw die duochrome leek in het potje en een soort bronskleurige glitter, voor maar 2,95hehe 23 kledingstukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan dat ene nagellakje er toch wel bij![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap. Pakketje, maar ik krijg 'm niet open want nagels net gedaan.
(PLAAAAAAATES![]()
)
Guusquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werk naast het stadion waar die leuke concertjes van Guus zijnhoewel het wel vermakelijk is om die hele stoet malloten gade te slaan
Leuk shirt! Hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:47 schreef Tegan het volgende:
Wat is nu de beste techniek voor van die schuine vlaggen op je nagels? Eerst helemaal wit lakken?
ik heb een shirt waarbij ik glittervlaggen moet maken!
Pieces heeft nu ook allemaal lakjes, hele felle kleurtjes, een mooie aqua blauw die duochrome leek in het potje en een soort bronskleurige glitter, voor maar 2,95Oehhhh, misschien ga ik morgenavond dan bij Pieces kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Voor de mensen die hem nog zoeken; Mad as a Hatter lag net nog bij de Mooi tegenover New Look in Rotterdam!
Pieces heeft nu ook allemaal lakjes, hele felle kleurtjes, een mooie aqua blauw die duochrome leek in het potje en een soort bronskleurige glitter, voor maar 2,95Die op de lijnbaan ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verbrand van de zonnebankZitten doet auw.
auw!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die op de lijnbaan ja?
Oeh dat is shitquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die op de lijnbaan ja?
Ik had inderdaad mijn nagel helemaal wit gelakt en toen de twee andere kleuren eroverheen, werkt primaquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:47 schreef Tegan het volgende:
Wat is nu de beste techniek voor van die schuine vlaggen op je nagels? Eerst helemaal wit lakken?
ik heb een shirt waarbij ik glittervlaggen moet maken!
Ben nu bezig. Helaas geen goede dekkende blauw bij poging een.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had inderdaad mijn nagel helemaal wit gelakt en toen de twee andere kleuren eroverheen, werkt prima
Ik heb ze allebei en ze zijn echt onwijs mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef karoltje het volgende:
Bedankt voor de DS tips. Twijfel nog steeds tussen Desire en Original. Vriend zegt net; dan doe je ze toch allebei....
Essie Sag Harbor is een van mijn favorieten, dat is echt een hele fijne! Decadent Diva is ook een goede lak, net als Can't Filmfest en Midnight Cami..quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei en ze zijn echt onwijs mooiMaar zover ik weet, is Desire moeilijk aan te komen inmiddels. Maar als je ´m kan vinden, ZEKER kopen!!
@ Diconnected
Absoluut gaan!! Ik ben vorig jaar naar dat concert geweest in Heerenveen. Op Marco Borsato na vond ik het echt een geweldig feest!! We hadden eigenlijk zitplaatsen, maar kennissen stonden voor aan en niemand die controleerde en het was op die plek nog vrij rustig ook. Helemaal top!!
@ Daph
Nee, dit vind ik geen mooi kleurtjeIs Essie sowieso slechte kwaliteit? Ik lees er wel vaker slechte dingen over.
Ik heb net Fantasea gelakt. Niet echt werk proof, maar als ik het goed heb, is die lastige chef er toch niet morgenMaar OMG wat is ie mooi!! Mooier dan ik had verwacht eigenlijk.
Zeg waarom gooi je nu de OMG lakjes in de aanbieding als ik ze net besteld heb!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes LA Girl Rockstar - Backstage over OPI Kyoto Pearl
Beide niet echt mijn ding dus ze gaan zeker weg![]()
Nu maar gaan stempelen
Sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg waarom gooi je nu de OMG lakjes in de aanbieding als ik ze net besteld heb!![]()
![]()
Ik moet nog steeds BFF hebben dus misschien kom ik binnenkort nog bij je shoppenheb alleen ook alweer bij TD besteld en had eigenlijk een koopstop
is dat hele speciale remover dan? Die je hier niet kan krijgen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef Chanty87 het volgende:
BooTD wil niet meer dan 8oz aan remover verzenden. Ik lekker enthousiast 2x 16oz besteld (want 32oz kon niet via airmail dus dan maar apart) zodat ik een voorraadje heb... Grom
Gewoon OPI, daar krijg ik tenminste geen witte strepen van op m'n nagels...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat hele speciale remover dan? Die je hier niet kan krijgen?
Krijg jij witte strepen van gewone nagellak remover?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gewoon OPI, daar krijg ik tenminste geen witte strepen van op m'n nagels...
't Is droogte denk ik, heb het met remover van Eurshopper, AH, Etos etc... Alleen OPI nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Krijg jij witte strepen van gewone nagellak remover?
Dat lijkt me lastig zeg!!
Ohhhhh die bikiniquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb maar even een foto gemaakt van m'n dubbele canes
gelukkig valt de hoeveelheid mee, maar wat moet ik toch in vredesnaam met 3/4 dezelfde canes, die dingen zijn er 30 jaar na m'n dood nog![]()
[ afbeelding ]
Oeh yes altijd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb zojuist foto's gemaakt van al m'n lak (minus die paar die in tassen rond slingeren).. Wat een karwei zegmaar op een forum werd er om gevraagd en ik ging toch mijn helmer inruimen
Hier nog interesse in stashpics? Dan gooi ik ze hier ook online
Die appeltjes zijn leuk!! Alleen zie ik mezelf dat nooit heel dun snijdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Mirjam het volgende:
ik heb maar even een foto gemaakt van m'n dubbele canes
gelukkig valt de hoeveelheid mee, maar wat moet ik toch in vredesnaam met 3/4 dezelfde canes, die dingen zijn er 30 jaar na m'n dood nog![]()
[ afbeelding ]
Ja, ja, jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb zojuist foto's gemaakt van al m'n lak (minus die paar die in tassen rond slingeren).. Wat een karwei zegmaar op een forum werd er om gevraagd en ik ging toch mijn helmer inruimen
Hier nog interesse in stashpics? Dan gooi ik ze hier ook online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |