Die wilde ik ook maar die heeft maiandjay als enige nietquote:
Oh, da's niet handig, je doet volgens mij een eeuwigheid met die dingenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef Mirjam het volgende:
ha, ik heb de canes binnen die ik een tijdje geleden besteld heb.
in de advertentie stond 100 canes, 100 different designs
mooi niet, sommige heb ik er wel 4 of 5 dezelfde van![]()
ik heb maar een mailtje gestuurd...
'Desire' weet ik niet, maar die lijkt me wel heel mooi!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef karoltje het volgende:
[..]
Die wilde ik ook maar die heeft maiandjay als enige niet. Extravagance ziet er mooi uit maar ik ben niet zo van de paars. Hoe zouden deze in het echt zijn?
[ afbeelding ]
(DS Desire)
[ afbeelding ]
(DS Original)
Die wil ik ook zo graag, maar is op ebay niet voor minder dan 20 ex te krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
'Desire' weet ik niet, maar die lijkt me wel heel mooi!
Dit is een pic van 'Original' toen ik em op had. Aanrader hoor!![]()
[ link | afbeelding ]
Tja, eigenlijk hebben alle DS-lakjes wel watIk help je ook niet echt, sowwie
![]()
*proest*quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:38 schreef Mss het volgende:
Er stond net een pakketjesmeneer met een enorme doos voor de deur. Ik al helemaal vanYAY LAKJES
, was het voor mijn buurjongen
. Het was ook al zo'n grote doos
geen wonder dat je nooit de straat uit komt als je alles online besteltquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn H&M bestelling was binnen, ook heel leukmaar de lakjes......
Ik moet toch watquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen wonder dat je nooit de straat uit komt als je alles online bestelt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
DS Fantasy
[ afbeelding ]
Rare vorm hebben m'n nagels op die foto
En raamfaal![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2010 17:18:32 ]
Ik wil ook Ds-enquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:48 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
'Desire' weet ik niet, maar die lijkt me wel heel mooi!
Dit is een pic van 'Original' toen ik em op had. Aanrader hoor!![]()
[ link | afbeelding ]
Tja, eigenlijk hebben alle DS-lakjes wel watIk help je ook niet echt, sowwie
![]()
Daar geef je teveel geld uit.... (en het is niet echt in de buurt)quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, lekker in de winkel shoppen, is veel leuker toch?
hahaha ik ken het, ik ook....maar heb er al een paar onderwegquote:
Ik kan er voor 19.50 naar toequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hahaha ik ken het, ik ook....maar heb er al een paar onderweg
Ik ben ook naar Guus geweest! Was echt super leuk en gezellig!
Mooie kleurquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb vorige week bij boozyshop een verrassingspakketje van diamond cosmetics nagellak besteld, en daar zat deze bij![]()
[ afbeelding ]
Hi Ho Silver
Nou voor 19,50 zou ik zeker gaan hoor!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan er voor 19.50 naar toeik wil wel, maar heb niemand om mee te gaan
Kan je niet een Konad-stempel pakken en alleen die plate gebruiken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou voor 19,50 zou ik zeker gaan hoor!![]()
Ik moet een lesplan maken voor me eindopdracht voor dans maar ik heb geen zin.....ik zit hier met 11 flesjes nagellak om me heen die me maar roepen. Ik heb nog steeds kale nagels zit alleen een basecoat op (dus wel al lak klaar:P )
Owjaaa een vraagje hebben jullie (nouja eigenlijk diegene die het stempelsetje van de KV hebben) ook last dat het stempeltje niet stempelt. Ik heb hem al opgeruwd maar hij pakt niet echt lekker, alles voor de helft.
Ik heb geen konad stempels maar misschien moet ik die maar wel eens gaan kopen (en dan hopen dat die het beter doen). Want heb wel het idee dat deze niet helemaal werken zoals de ''echte'' konad stempels.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je niet een Konad-stempel pakken en alleen die plate gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |