6 tot 7 dagen bij mij. Vrijdag verstuurd, donderdag in huisquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Tammymara het volgende:
als een pakje van TD op de 11e geshipt is, Wanneer is ie dan hier?
(En zie je dan dat ie in NL is of is dat forrest park het enige wat je ziet en staan ze dan ineens aan je deur?)
Nee, want ik heb een nķg mooiere zelf, ja, het kan!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou. Wil je 'm kopen als je 'm zo mooi vindt
?
[..]
Ja, dat wel. Maar toch.
Whie! Toffe hagedis!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mani van dinsdag
[ afbeelding ]
Loves de glitturzquote:
Die is gaaf!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef moussy het volgende:
Toffe nagels!
TF had je MaaH ook afgelakt met een blank lakje, hij lijkt zo ruw zo, ik zou daar steeds aan moeten voelen![]()
Night Prowl van Wet 'n Wild
[ afbeelding ]
Ik moet nog ff cleanuppen, maar ik ben d'r optis liefde
Haha ik heb heul de verkeerde post gequotequote:
Ehm, ehm, Extravagance!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef karoltje het volgende:
Als jullie 1 DS zouden mogen kiezen? Welke zou dat dan zijn?
(Ik wil er nog eentje voor op m'n bestellijst maar kan ECHT niet kiezen)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:29 schreef Joysa het volgende:
Ik krijg 10% korting bij KV vanaf 2 juli![]()
Word er alleen niet gelijk afgehaald, die korting krijg ik bij mn loon uitbetaald, weird.
Peachofmind, dat tuintje is schattig!
Ijsdraakje, blaaaauw![]()
![]()
Ja, waarschijnlijk zodat ik niet zomaar iedereen korting geef.. Mag ook in 1 jaar 'maar' max. 500euro korting krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
korting is tof!
Wel apart dat die korting later pas wordt verrekend
Dat zou mooi zijn, Vrijdag inderdaad verstuurd, morgen is donderdag! OEH!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 tot 7 dagen bij mij. Vrijdag verstuurd, donderdag in huis
Hmm, ze hebben er wel goed over nagedachtquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk zodat ik niet zomaar iedereen korting geef.. Mag ook in 1 jaar 'maar' max. 500euro korting krijgen.
Wat super lief!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef PeachOfMind het volgende:
Zelf had ik een tuintje op m'n nagels afgelopen weekend
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap. Pakketje, maar ik krijg 'm niet open want nagels net gedaan.
(PLAAAAAAATES![]()
)
Dat houdt dus in dat je voor 5000 euro per jaar daar zou bestedenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk zodat ik niet zomaar iedereen korting geef.. Mag ook in 1 jaar 'maar' max. 500euro korting krijgen.
Oh die hagedis is echtquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mani van dinsdag
[ afbeelding ]
Suedesquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Lincoln Park after Dark suede
Vooral in het zonnetje geweldig natuurlijkquote:
Oeh mooie kleur zeg!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef moussy het volgende:
Toffe nagels!
TF had je MaaH ook afgelakt met een blank lakje, hij lijkt zo ruw zo, ik zou daar steeds aan moeten voelen![]()
Night Prowl van Wet 'n Wild
[ afbeelding ]
Ik moet nog ff cleanuppen, maar ik ben d'r optis liefde
Mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
DS Fantasy
[ afbeelding ]
Rare vorm hebben m'n nagels op die foto
En raamfaal![]()
[ afbeelding ]
Dat tuintje is echt superleuk gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef PeachOfMind het volgende:
Zo alles grotendeels teruggelezen en vind de Koh van Loqi echt super mooi!En de oranje nagels van Miss_V zijn de super gaaf! Erg mooi gedaan
![]()
[ afbeelding ]
Diamondquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef karoltje het volgende:
Als jullie 1 DS zouden mogen kiezen? Welke zou dat dan zijn?
(Ik wil er nog eentje voor op m'n bestellijst maar kan ECHT niet kiezen)
Lief dat tuintjequote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef PeachOfMind het volgende:
Zo alles grotendeels teruggelezen en vind de Koh van Loqi echt super mooi!En de oranje nagels van Miss_V zijn de super gaaf! Erg mooi gedaan
![]()
[ afbeelding ]
En na dat gemarble van AmyGrace wou ik dat ook wel eens proberen dus is het 1 nagel gewordenO-)
[ afbeelding ]
Daarom stond de 'maar' ook tussen die dingetjes :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat houdt dus in dat je voor 5000 euro per jaar daar zou bestedenVolgens mij doet niemand dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |