Das wel heul vaag ja... Zouden de postmensen wraak nemen omdat ze vinden dat het nei als brievenbuspost verzonden mag worden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ookSinds ik met miss-moana heb meegemaakt dat ik lakjes in de enveloppe heb gedaan, goed dicht en dat de enveloppe in goede staat bij haar aankwam maar er 2 lakjes ontbraken ben ik zenuwachtig bij elk pakketje wat ik ontvang
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n geliefde MaaH en hij is net zo mooi als ik gehoopt hadMorgen daglichtfoto`s
Voor mij had je het niet hoeven doen hoor, het viel me alleen opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef P.F het volgende:
Speciaal voor de 'ik zie nog een stukje van je nagel'-maffia
Je ziet er niets van!
[ afbeelding ]
Bijna droog.. en met een puntige pincetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk. Ik kan echt niet netjes stickeren denk ik. Daarom heb ik er geen. Wacht je eerst tot het droog is?
Nouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch een hele mooie??
Ja, dat welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon echt niet dat ik nog 70 lakjes kan verzinnen die ik nog niet heb en wel wil of die niet ergens heel erg lijken op wat ik al heb. Scheelt natuurlijk wel dat er 3 kleuren zijn die ik sowieso niet mooi vind![]()
Maar maar maar, als je dan een financiele meevaller hebt, ben je alsnog weer een eeuwigheid aan het sorteren, of niet?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ookSinds ik met miss-moana heb meegemaakt dat ik lakjes in de enveloppe heb gedaan, goed dicht en dat de enveloppe in goede staat bij haar aankwam maar er 2 lakjes ontbraken ben ik zenuwachtig bij elk pakketje wat ik ontvang
![]()
Oeh, die is mooi mattequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Matte about Holiday Glow:
[ afbeelding ]
En mijn vet hippe retro lellebellen
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Miss_V het volgende:
oh da's jammer! Of is smutzig juist goed?? Sorry ben een beetje blond.![]()
En nu genoeg gekletst hier mijn WK nageltjes:
[ afbeelding ]
Tof kleurtje is hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij zag er een beetje vies uit na een laagje, als hele vieze rokers nagels - maar 2 laagjes is wel mooi!!
Best soort van onopvallend chique!
[ afbeelding ]
Die isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:56 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi even mijn oranje wk-nagels showen, wegens dikke koppijn geen geblabla....gewoon oranje!!
[ afbeelding ]
Sunworshiper, niet echt duidelijk te zien. Denk hier veel neon bij en je komt in de buurt.
Netjes geplakt. Bij mij gaat dat meestal scheef.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef E.T. het volgende:
We hadden een feestje en ik had nog stickertjes liggen:
[ afbeelding ]
Parlez-vous OPI ivm braaf feestje(moest nog wel schoonmaken hier
)
Hagedis is tofquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mani van dinsdag
[ afbeelding ]
Glitturrrrzquote:
Glitterssssssss!quote:
Hysterisch is ook leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind hem wel erg leuk om m`n vingersMaar ik hou dan ook wel van hysterisch
En hij doet me denken aan een nagellak die ik vroeger had
alweer? Hoe hard groeien jouw nagels wel niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef mirannie het volgende:
Cherry culture is binnen!! En heb Gosh purple heart net gekocht bij het kruidvat samen met dat glasvijltje. Vanmorgen mijn nagels weer zwaar gekortwiekt, was nodig! Weet echt nog niet wat ik ga lakken, zoveel keus, haha.
@ E.T. , Taartjesfee en Dwyn
Leuke kleurtjes!!!
Niet afgelaktquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef moussy het volgende:
Toffe nagels!
TF had je MaaH ook afgelakt met een blank lakje, hij lijkt zo ruw zo, ik zou daar steeds aan moeten voelen![]()
Night Prowl van Wet 'Wild
[ afbeelding ]
Ik moet nog ff cleanuppen, maar ik ben d'r optis liefde
De eerste keer duurde het bij mij vrij lang. Bij mij bleef Forrest Park staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Tammymara het volgende:
als een pakje van TD op de 11e geshipt is, Wanneer is ie dan hier?
(En zie je dan dat ie in NL is of is dat forrest park het enige wat je ziet en staan ze dan ineens aan je deur?)
Heel erg hard. Echt belachelijk! Handig als er een keer 1 breekt, maar verder alleen maar lastig eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alweer? Hoe hard groeien jouw nagels wel niet?
Blijft op Forest Park staan, de enige keer dat dat bij mij niet het geval was, was bij een grotere doos en toen had de douane 'm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Tammymara het volgende:
als een pakje van TD op de 11e geshipt is, Wanneer is ie dan hier?
(En zie je dan dat ie in NL is of is dat forrest park het enige wat je ziet en staan ze dan ineens aan je deur?)
Die's mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Lincoln Park after Dark suede
Gaaf kleurtjequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef moussy het volgende:
Toffe nagels!
TF had je MaaH ook afgelakt met een blank lakje, hij lijkt zo ruw zo, ik zou daar steeds aan moeten voelen![]()
Night Prowl van Wet 'n Wild
[ afbeelding ]
Ik moet nog ff cleanuppen, maar ik ben d'r optis liefde
Extravagance. Da's echt m'n favo DS.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:41 schreef karoltje het volgende:
Als jullie 1 DS zouden mogen kiezen? Welke zou dat dan zijn?
(Ik wil er nog eentje voor op m'n bestellijst maar kan ECHT niet kiezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |