Mensen die lui zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:49 schreef Broder het volgende:
Mensen die geen glazenwasser daarvoor hebben
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:50 schreef Repeat het volgende:
Respect voor die horizontaal poepende duif.
Mensen die nog thuis wonen en de glazenwasser door mama laten betalenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:49 schreef Broder het volgende:
Mensen die geen glazenwasser daarvoor hebben
das waar toen was hij niet meer schoon jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:55 schreef ManianMan het volgende:
Reactie op TT: Dan is ie toch niet meer schoon![]()
Reactie op OP:![]()
Reactie van de duif
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Antieklacht: gelukkig kunnen olifanten niet vliegen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HAHA ZO LEKKER GEK MAL WIJFFIE BEN JE TOCH GEKKIE HAHA ZO WILLEKEURIG HAHA TIJGERS ONDER WATER GROETJENS AAN DE VOLKSBUURT HE HEB JE OOK GEZELLIG DE HELE BUURT ONDER DE ORANJE VLAGGETJES LEUK MAN
HAHA VAN OLIFANDEN DIE ZO HEEL VEEL POEPEN EN ZO HAHAH HELE STRAAD ONDER DE POEP NU EVEN NAAR KAFETARIA GROETJESquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HAHA ZO LEKKER GEK MAL WIJFFIE BEN JE TOCH GEKKIE HAHA ZO WILLEKEURIG HAHA TIJGERS ONDER WATER GROETJENS AAN DE VOLKSBUURT HE HEB JE OOK GEZELLIG DE HELE BUURT ONDER DE ORANJE VLAGGETJES LEUK MAN
nee niet oranje hiero is flauw en bij jou ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:50 schreef cvboer het volgende:
Die beesten hebben kennelijk een "schone voorwerpen"scanner in hun kont, wat in aktie komt zodra iemand zijn auto/raam schoon heeft.
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef pongping het volgende:
[..]
Mensen die nog thuis wonen en de glazenwasser door mama laten betalen
Kankerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HAHA JA DAT IS WEL FLAUW JA GEZELLIG WK KIJKEN MET DE HELE VOLKSBUURT OP DE STOEP LEKKER GEZELLIE TOCH GROOT SCHERM ORANJE PARTIETENT HOP EN HEEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
nee niet oranje hiero is flauw en bij jou ?
neu dankje geef geen bal om voetbal. (ff tussen haakjes blijf je caps hangen jong?)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HAHA JA DAT IS WEL FLAUW JA GEZELLIG WK KIJKEN MET DE HELE VOLKSBUURT OP DE STOEP LEKKER GEZELLIE TOCH GROOT SCHERM ORANJE PARTIETENT HOP EN HEE
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
neu dankje geef geen bal om voetbal. (ff tussen haakjes blijf je caps hanen jong?)
JA IDDPSIES WIJFFIE VOETBAL IS MAAR STOM WAT IS DAT NOU AAN 22 MAN DFIE ACHTER EEN BAL AANRENNEN EN HEM DAN WEER WEGSGOPPU DOE MIJ MAAR TIJGERS EN WOLVEN EN INDIANEN DIE STAAN TENMINSTE NOG ECHT DICHT BIJ DE NATUUR DIE SNAPPEN MIJ TENMINSTEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:07 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
neu dankje geef geen bal om voetbal. (ff tussen haakjes blijf je caps hanen jong?)
jammer dat ze hus shirts niet mee uit mogen doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JA IDDPSIES WIJFFIE VOETBAL IS MAAR STOM WAT IS DAT NOU AAN 22 MAN DFIE ACHTER EEN BAL AANRENNEN EN HEM DAN WEER WEGSGOPPU DOE MIJ MAAR TIJGERS EN WOLVEN EN INDIANEN DIE STAAN TENMINSTE NOG ECHT DICHT BIJ DE NATUUR DIE SNAPPEN MIJ TENMINSTE
Hier bloeit iets mooisquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
JA IDDPSIES WIJFFIE VOETBAL IS MAAR STOM WAT IS DAT NOU AAN 22 MAN DFIE ACHTER EEN BAL AANRENNEN EN HEM DAN WEER WEGSGOPPU DOE MIJ MAAR TIJGERS EN WOLVEN EN INDIANEN DIE STAAN TENMINSTE NOG ECHT DICHT BIJ DE NATUUR DIE SNAPPEN MIJ TENMINSTE
WHAHA JA DAT WAS HET ENIGE LEUKE AAN HET WK NEGERS DIE HUN SJURTJE UIT DOEN SJONNIE DAN HELEMAAL JALOERS MAAR DAT MAAKT MIJ NIET UIT IK WEET WAT IK ZELF WIL IK BEN LEKKER GEK EVEN DE TIJGERS ONDER WATER ETEN GEVEN HOOR ZO TERUGquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:10 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
jammer dat ze hus shirts niet mee uit mogen doen![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WHAHA JA DAT WAS HET ENIGE LEUKE AAN HET WK NEGERS DIE HUN SJURTJE UIT DOEN SJONNIE DAN HELEMAAL JALOERS MAAR DAT MAAKT MIJ NIET UIT IK WEET WAT IK ZELF WIL IK BEN LEKKER GEK EVEN DE TIJGERS ONDER WATER ETEN GEVEN HOOR ZO TERUG
Je bent flink op dreefquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WHAHA JA DAT WAS HET ENIGE LEUKE AAN HET WK NEGERS DIE HUN SJURTJE UIT DOEN SJONNIE DAN HELEMAAL JALOERS MAAR DAT MAAKT MIJ NIET UIT IK WEET WAT IK ZELF WIL IK BEN LEKKER GEK EVEN DE TIJGERS ONDER WATER ETEN GEVEN HOOR ZO TERUG
miss moet je ff op je profiel kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef EerstMelk het volgende:
en wtf waarom is me profielfoto verdwenen??

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:47 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem vind ik deze toch wel erg mooi. Voor het contrast tussen de tijgers en de visjes.dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
Olifanten kunnen wel vliegen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Heb ik vanmiddag mn ramen gewassen poept er een kutduif op![]()
kan ik weer van voor af aan beginnen
Klacht raam weer opnieuw wassen
Antieklacht: gelukkig kunnen olifanten niet vliegen
DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:16 schreef Playahh het volgende:
Bij mij poept er elke keer een hond voor de deur!
En die mensen in de wijk vertellen nooit tegen hun hond dat ze niet voor mijn deur moeten poepen.
Heb nou al 7x in een hoop hondschijt voor me deur gelopen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:16 schreef Playahh het volgende:
Bij mij poept er elke keer een hond voor de deur!
En die mensen in de wijk vertellen nooit tegen hun hond dat ze niet voor mijn deur moeten poepen.
Heb nou al 7x in een hoop hondschijt voor me deur gelopen
Is die lekker? Belangrijker is dat ze de ramen doet, en ook nog eens 2 keer als het moet.quote:
Kijk haar fotoboek dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is die lekker? Belangrijker is dat ze de ramen doet, en ook nog eens 2 keer als het moet.
Ik hou niet zo van tijgers met relatiequote:
Ze heeft wel eens ruzie met haar man dus voor je het weet is het weer single tijger.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van tijgers met relatie
Trek ik vandaag meteen mijn tijger t-shirt aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens ruzie met haar man dus voor je het weet is het weer single tijger.
Goed nieuws ditquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens ruzie met haar man dus voor je het weet is het weer single tijger.
Foto.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:44 schreef Zwolsboy het volgende:
een vriend van mij heeft een dooie mus op zijn auto antenne gedrukt![]()
Nu heeft hij nooit meer last van schijt op zn auto/ramen.
En nee dis geen grapje ik heb hem zelf die nek zien omdraaien
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:44 schreef Zwolsboy het volgende:
een vriend van mij heeft een dooie mus op zijn auto antenne gedrukt![]()
Nu heeft hij nooit meer last van schijt op zn auto/ramen.
En nee dis geen grapje ik heb hem zelf die nek zien omdraaien
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |