Heb nu zelf een 42" plasma in de woonkamer, en boven een grootbeeld tv staan.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Leuk voor achievement whoring als je dubbele exemplaren hebt van games, anders niet.
(Bovendien heb ik alleen boven een groot scherm)
21:9 gast! zou ik ook wel willen als ik opmezelf woon!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb nu zelf een 42" plasma in de woonkamer, en boven een grootbeeld tv staan.
Maar ik ga samen wonen, dus de 42"gaat naar boven en beneden komt een grotere, en om de ruimte te besparen gaat mijn vriendin eruit.
Mijn vriendin is vrij lang, dus ik hoop dat ze snapt dat er voor een grote tv veel ruimte nodig is wat met haar gemis prima zal passen.
Dudequote:Op zondag 20 juni 2010 02:49 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
21:9 gast! zou ik ook wel willen als ik opmezelf woon!
[ afbeelding ]
Da's leuk en mooi,maar geen verschil in specificaties en/of prestaties,behalve thermische...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh natuurlijk wel.
http://tweakers.net/nieuw(...)en-het-verbruik.html
Dat betekend niet dat er straks games komen die alleen op de nieuwe kunnen draaien maar verschil zit er wel degelijk in. CPU en GPU in 1 chip, dus minder warmte en een veel lager verbruik.
Dan ben je gek. Wat je gewoon doet:quote:Op zondag 20 juni 2010 13:12 schreef Sickert het volgende:
Gister dus een RROD, zojuist het nieuwe model pre ordered!
Maar weten jullie of je je data kan overzetten naar het nieuwe model met zo'n transfer cable?
Moet toevallig Inkt bestellen voor de printer en als ik voor 2 euro meer bestel betaal ik geen verzend kostennu kan ik voor 12,- een transfer kit erbij bestellen.. doen?
Je gebruikt het woord specificaties in de verkeerde contextquote:Op zondag 20 juni 2010 03:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Da's leuk en mooi,maar geen verschil in specificaties en/of prestaties,behalve thermische...
ik vond best wel okequote:Op zondag 20 juni 2010 02:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude
Dat 21:9 is echt zwaar kut om te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |