abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83082163
sowieso zoals eerder gepost heb ik een gruwelijke kankerhekel aan mensen die mij zomaar van MSN af pleuren. Als ze daarnaast ook nog eens, na eerder vertoon van stupiditeit, slap gaan lopen lullen dan lig je er toch heel erg snel uit.

FOK! begint ook steeds duidelijker niet mijn forum te zijn. Ik ben anders opgegroeid en anders gewend.
Het is ook een te grote doorsnede en daarmee teveel fucking muppets, en dat werkt echt zwaar frustrerend. Host file komt steeds dichterbij.
Feit is ook dat de échte elite niet eens op FOK! komt, hence SBS/tokkie forum. Regelmatig vind ik GS nog een hoger gehalte van IQ hebben En dat is eigenlijk best wel een schokkende conclussie, al zeg ik het zelf.

Ik moet het zelf ook echt heel ergens anders zoeken, dat begin ik ook steeds meer te doen. Met mijn eigen kop en een paar "pro's".. en dan blijkt alles in 1 keer ff kankerhard 180 graden te draaien, waarschijnlijk hoef ik niet eens de schuldsanering in... Omdat ik een BAAS ben.

Mensen zijn drollen, als je daar in mee blijft doen dan kom je om in de stank.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  maandag 21 juni 2010 @ 00:02:15 #202
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_83082229
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb nie alles gelezen, maaruh is dit nie gewoon een verkapte slowchat?
Nee.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou heb ik overigens t idee dat er met Maanvis wel te praten valt. Hij is op t botte af eerlijk, maar wel oprecht.
Hij neemt geen blad voor de mond. Evenals Ferrobar, die komt ook eerlijk voor zijn mening uit, en dat vind ik ook een toffe fok!ker maar eerlijkheid wordt niet altijd op gereageerd.

Blijkbaar ben ik nu dus geblokkeerd, maar Auti heeft geen idee dat hij me kwetst, en ik besefte ook niet dat ik mij kon laten kwetsen door een user die ik enkel via het forum ken.
Dan wil ik nogmaals reageren, ik heb namelijk geen onderbouwing genegeerd. Ik ben namelijk van mening dat er een verschil is tussen op de man spelen zoals hier anderhalve week geleden werd gedaan, of op de bal (in deze variant keuzes die iemand maakt) mét de toevoeging dat ik geen recht heb om iemand te veroordelen omdat ik niet in diens schoenen sta. En achter die uitspraak heb ik altijd gestaan
Jah, het blijft een forum met autisten en dan zijn er bepaalde blinde vlekken. Alleen jammer dat je het je persoonlijk aantrekt. Logisch, maar het doet je niets goed.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_83082309
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef Satsuma het volgende:

Ik zal het netjes afwisselen met alcohol, zodat ik aan geen van tweeen verslaafd raak.
Goed bezig zeg hee!

Heb je ook van die groene regenlaarzen en een soepjurk?
  maandag 21 juni 2010 @ 00:04:40 #204
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83082348
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef Autidude het volgende:
sowieso zoals eerder gepost heb ik een gruwelijke kankerhekel aan mensen die mij zomaar van MSN af pleuren. Als ze daarnaast ook nog eens, na eerder vertoon van stupiditeit, slap gaan lopen lullen dan lig je er toch heel erg snel uit.

FOK! begint ook steeds duidelijker niet mijn forum te zijn. Ik ben anders opgegroeid en anders gewend.
Het is ook een te grote doorsnede en daarmee teveel fucking muppets, en dat werkt echt zwaar frustrerend. Host file komt steeds dichterbij.
Feit is ook dat de échte elite niet eens op FOK! komt, hence SBS/tokkie forum. Regelmatig vind ik GS nog een hoger gehalte van IQ hebben En dat is eigenlijk best wel een schokkende conclussie, al zeg ik het zelf.

Ik moet het zelf ook echt heel ergens anders zoeken, dat begin ik ook steeds meer te doen. Met mijn eigen kop en een paar "pro's".. en dan blijkt alles in 1 keer ff kankerhard 180 graden te draaien, waarschijnlijk hoef ik niet eens de schuldsanering in... Omdat ik een BAAS ben.

- 1
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 21 juni 2010 @ 00:06:57 #205
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_83082438
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef Twizu het volgende:
Excuses dat ik stoor. Heb momenteel helaas geen tijd om alles bij te lezen.

Maar hebben jullie tegen vrienden verteld over je diagnose? Het zal voor hun waarschijnlijk ook wel wat verklaren, maar ik ben bang dat ze opeens anders tegen me gaan doen.

Wat denken jullie?
Nee, niet verteld. Zal vanzelf wel een keer duidelijk worden (ik vermoed binnen een jaar ofzo)
En ja, ze zullen anders gaan doen. Maar of het veel anders is, of het veel uit zal maken, geen enkel idee.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_83082458
host file
  maandag 21 juni 2010 @ 00:10:45 #207
247161 ikke043
pi_83082580
quote:

Je klinkt als iemand met heel veel problemen, die ze niet onderkent maar ze wel als excuus gebruikt. En dat is niet alleen op deze post gebaseerd.

Een tip, neem je invloed op anderen serieus en neem de anderen serieus. Waarschijnlijk trek je je hier niets van aan en mss block je mij ook nog wel. Maar ik heb het iig gezegd
quote:

Maar hebben jullie tegen vrienden verteld over je diagnose? Het zal voor hun waarschijnlijk ook wel wat verklaren, maar ik ben bang dat ze opeens anders tegen me gaan doen.

Wat denken jullie?
Jah, toen ik de diagnose net had gekregen. Verder niets mee gedaan, en het contact is gewoon gebleven. Ondertussen een hoop nieuwe vrienden gemaakt, maar niets verteld erover. De meeste weten het wel overigens.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 21 juni 2010 @ 00:13:35 #208
247161 ikke043
pi_83082697
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:03 schreef Autidude het volgende:

[..]

Goed bezig zeg hee!

Heb je ook van die groene regenlaarzen en een soepjurk?
Zwak
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_83082846
quote:

Arrogantie is geen vereiste van intelligentie. Sterker nog, het is eerder een symptoom - misplaatst of niet.
Time is the school in which we learn,
Time is the fire in which we burn.
pi_83083353
Wow, blijkbaar heb ik heel wat gemist. Heb wel alles netjes bijgelezen. Maar heb de afgelopen nachten behoorlijk slecht geslapen.

Satsuma, een paar pagina's terug, waarin je o.a. vertelde dat je vroeger fel tegen roken was enzo, daar zag ik mezelf dus helemaal in terug.
EN ook ik ben inmiddels een parttime roker, voor op stressmomenten.
Maar je moet idd ook gewoon je eigen grens goed in de gaten houden.
En ik krijg het idee dat er hier meerderen van oudere leeftijd zijn de puberteit aan het inhalen zijn.
En het is zeker handig dat je vader zich op ASS laat testen dat geeft iig een goede richtlijk voor jou.

Verder over het vermelden van de diagnose, dat is heel erg persoonsgebonden.
Ik zelf zit nu dus deels nog met de twijfel van wel of geen ass. Maar deels heb ik dat vanme af gegooid, wel wil ik van de week toch met de psycholoog kijken of dat van de psychiater toch door kan gaan. Want mijn moeder is zelf manisch depressief en soms krijg ik het idee dat in lichte vorm te hebben, maar het zijn ideen en een profesional moet het beter weten.
Want ik herken me heel erg goed in het ass gedeelte, o.a. kwa sociale vaardigheden, en communicatie loopt soms stroof het lijkt net of ik op een andere lijn zit, en de communicatie vlak langselkaar loopt.
Maar goed ik zou zeggen als je je er zelf prettig bij voelt om het te vertellen moet je het, je loopt altijd het risico op contactverwatering/verdwijning, maar dat hangt heel erg van de persoon af en de band ermee.

En ik en mijn moeder zien gewoon een gigantische gelijkenis met mijn tante en die ziet weer gelijkenis met mij.

Verder zit ik deels nog te twijfelen over mijn vertrek, maar heb wel een leukere studie gevonden in chili, die mij interesant lijkt. Maar ik twijfel nog heel erg.
Maar momenteel hou ik me meer bezig met de situatie van mijn oma, want die mag morgen weer terug naar de kliniek om dinsdag een pacemaker te krijgen, en ze moet dus wakker zijn tijdens die operatie. Omdat ze het te riskant vinden met narcose.

En cassandra, je moet maar denken hier op het forum zie je van iedereen maar 1 kant, en het is maar een forum. En tuurlijk dingen kunnen altijd kwetsen. Maar hier ben je door de meerdere zeer gewaardeerd( door mij o.a.).Dat wilde ik ff kwijt.
pi_83083581
Als je iets gevonden hebt daar en het lijkt je leuk, gewoon doen. Vind je het niks, dan kun je toch altijd terugkomen?

Is het geen idee om los te laten dat je nu voor een lange tijd moet kiezen? De wereld is niet meer zo groot als vroeger. Als je terug wilt, kan dat in een dag hoor. =)
pi_83083971
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:38 schreef Satsuma het volgende:
Als je iets gevonden hebt daar en het lijkt je leuk, gewoon doen. Vind je het niks, dan kun je toch altijd terugkomen?

Is het geen idee om los te laten dat je nu voor een lange tijd moet kiezen? De wereld is niet meer zo groot als vroeger. Als je terug wilt, kan dat in een dag hoor. =)
daar ben ik eigenlijk ook wel mee bezig.
En ik hou er ook rekening mee dat ik ooit als ik vertrek terugkeer, omdat daar het leven gewoon echt hard is. En je moet je voor een redelijk loon echt te pletter werken.
En ik weet niet of ik daartoe in staat ben.
Maar op dit moment ben ik ook gewoon aan het kijken wat haalbaar is, kwa financieen en tijd. en ik denk dat als ik wil vertrekken dat dat augustus dus niet meer haalbaar is, want ik

En deels weet ik dat het vertrekken gewoon een vorm is van 100% mijn eigen leven leiden zonder al te veel invloed van ouders. Maar deels weet ik dat ik dat hier kan bereiken.

Maar goed, ik richt me nu vooral op de komende 4 weekjes, waarvan ik 2 totaal van alles wil vervreemden en genieten van de vakantie.

En het grootste probleem is dat ik deels met een puberteit inhaalactie zit, wat nogal lastig gaat. En vooral besef dat ik eigenlijk geen idee heb van wat ik met mijn leven wil doen.

En net als jou wil ik gewoon meer van het leven gaan genieten, door vele omstandigheden ben ik van kind naar volwassene gesprongen.
En daar in chili voelde ik me gewoon jong, omdat mijn omgeving het o.a. mogelijk maakte. maar goed ik heb er nu niet teveel zin om er op in te gaan. En het is ook niet de bedoeling hier alleen negatieve posts te zetten.

Maar alles komt op zijn moment. En als het moment van kiezen er is, dan moet het maar, en ik weet dat als het moment er is, ik een keuze neem en er maar achter moet zien te komen te staan, en desnoods schakel ik de psycholoog maar in als ondersteuning, daar is de psycholoog toch voor denk ik.

Maar goed..ik ga nu slapen..want ik heb sinds vorige week vrij slecht geslapen, en morgen gaat het hele circus weer beginnen met de familie, en de telefoon kan dan makkelijk om 4uur ;s achts gaan vanwege tijdverschil. En ik wil gewoon 1 goede nachtrust hebben.
pi_83084344
Eigenlijk wil ik een hele foute opmerking maken, maar ik zal m enkel denken, al weet ik zeker dat iedereen t met mij eens is.
Maar wat mij zo sterk in mijn werk maakt is dat ik iedereen in hun waarde laat, of ze nu (geestelijk) gehandicapt zijn of alcoholist of aan grootheidswaanzin lijden.
Maar Detroit zegt ook, laat je niet kisten.

Ikke, het blijft een forum met autisten. Maar dat is t juist. Ik zie geen verschil. Tussen iemand met autisme en een NT-er niet. De meeste eigenschappen waardeer ik zelfs enorm, een reden waarom ik hier graag kom.

Mijn probleem is gewoon écht dat ik BAM! Keihard wil zeggen wat ik van iemand vind maar ik respecteer een ander nog steeds te erg om dat zo even te doen. Al ligt t op t puntje van mijn tong.

Francis geniet van je vakantie, hopelijk kun je eea op een rijtje zetten.

Ik ga nu ook proberen te slapen, nu slaap ik de nacht voor we naar een andere plaats vertrekken sowieso bar slecht, zenuwen ofzo.. Misschien tot snel en anders tot volgende week, geen idee of ze in Hemsedal internet hebben.
pi_83084431
quote:

Ah, dus iedereen met een andere mening en met tegenargumenten is achterlijk sbs/tokkie volk. Jij hebt immers altijd gelijk met je eigen 'onderbouwde' argumenten, en de rest heeft natuurlijk gaten in hun kop ( No shit sherlock, zo denken meerdere mensen met autisme over zichzelf. NTers noemen dit ook wel een 'eigen wereldje' of stront eigenwijs zijn omdat met dit soort mensen / autisten gewoon niet te communiceren is)

[ Bericht 0% gewijzigd door BattleCow op 21-06-2010 01:16:43 ]
pi_83084525
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Eigenlijk wil ik een hele foute opmerking maken, maar ik zal m enkel denken, al weet ik zeker dat iedereen t met mij eens is.
Maar wat mij zo sterk in mijn werk maakt is dat ik iedereen in hun waarde laat, of ze nu (geestelijk) gehandicapt zijn of alcoholist of aan grootheidswaanzin lijden.

Ikke, het blijft een forum met autisten. Maar dat is t juist. Ik zie geen verschil. Tussen iemand met autisme en een NT-er niet. De meeste eigenschappen waardeer ik zelfs enorm, een reden waarom ik hier graag kom.

Mijn probleem is gewoon écht dat ik BAM! Keihard wil zeggen wat ik van iemand vind maar ik respecteer een ander nog steeds te erg om dat zo even te doen. Al ligt t op t puntje van mijn tong.

Francis geniet van je vakantie, hopelijk kun je eea op een rijtje zetten.

Ik ga nu ook proberen te slapen, nu slaap ik de nacht voor we naar een andere plaats vertrekken sowieso bar slecht, zenuwen ofzo.. Misschien tot snel en anders tot volgende week, geen idee of ze in Hemsedal internet hebben.
Have fun.
pi_83084702
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef francis998 het volgende:
En deels weet ik dat het vertrekken gewoon een vorm is van 100% mijn eigen leven leiden zonder al te veel invloed van ouders. Maar deels weet ik dat ik dat hier kan bereiken.

Maar goed, ik richt me nu vooral op de komende 4 weekjes, waarvan ik 2 totaal van alles wil vervreemden en genieten van de vakantie.

En het grootste probleem is dat ik deels met een puberteit inhaalactie zit, wat nogal lastig gaat. En vooral besef dat ik eigenlijk geen idee heb van wat ik met mijn leven wil doen.
Wat je nu zei over haalbaarheid en kosten, dat is vrij praktisch. En wat je zegt over die zelfstandigheid, klinkt alsof je meer wilt vluchten van hier, dan dat je werkelijk daarheen wilt. Als dat zo is, dan zou ik de stap niet nemen. Met vluchten los je echt niks op.

En mijn tip voor wat betreft inhalen van puberteit en leren genieten: gewoon heel veel verschillende dingen doen. Eigenlijk vooral gewoon dingen doen. En dan merk je vanzelf wat bevalt en wat niet.

Welterusten!
pi_83088212
quote:

Wat denken jullie?
Tja, ik heb ooit eens de "fout" gemaakt door het tegen een dom wicht te vertellen je raad het al, ze snapte er geen hol van. goed dat ik daar geen contact meer mee heb (@cassandra: nee, ik bedoel niet mutsie )

Ik heb het een paar verteld, naar mijn optiek zijn er 2 eisen:
-ze moeten het kunnen begrijpen (intelligentie, inlevingsvermogen) da's lastig misschien, magoed
-je moet ze vertrouwen c.q. het zijn goeie vrienden van je.

dat anders behandelen is soms niet te ontwijken, aan de andere kant zijn er wel goeie vrienden die dat niet doen het is je eigen keuze, wat wil je ermee bereiken, wat is je doel?

* robuust89 sluit zich aan in de puberteits inhaalrace
to me, is het een kwestie van ervaringen opdoen. ben je nog nooit in een coffeeshop geweest? stap er dan binnen en maak een praatje (en neem misschien wat mee )
nog nooit op een festival geweest? doen!
chikies hosselen? doen!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 21 juni 2010 @ 09:53:45 #218
247161 ikke043
pi_83088545
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is een mooie eigenschap, maar zorg dat je jezelf niet te veel wegcijfert. Soms moet je ook even jezelf kunnen laten gaan.
quote:

Het is mooi dat je geen verschil ziet, maar daarom kan iemand je ook harder raken. Ik denk eigenlijk dat je het toch moet zeggen. Als een persoon zich er niets van aantrekt, dan wil die niets van zichzelf leren, maar dan heb jij tenminste gezegd wat je wilde zeggen
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_83089254
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb nie alles gelezen, maaruh is dit nie gewoon een verkapte slowchat?
Er wordt zo nu en dan wel wat aan slowchat gedaan, maar dit afdoen als een verkapte slowchattopic gaat te ver. Er wordt hier wel degelijk stevig relevante inbreng geleverd.
pi_83089360
Ik hoop dat het weer goed gaat komen tussen Auti en Cassandra. Ze konden het zo goed met elkaar vinden, maar ergens ging er wat mis. Ik hoop dat het weer goed komt.

En verder blijft je houden dat je niet met iedereen goed overweg kan, zoals ik met ikke043. Daar kan ik weer niets mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 21-06-2010 10:36:47 ]
pi_83090418
quote:

Ik doe dat ook vaak zat hoor, mensen van MSN af gooien. Als zij 2 maanden niks meer gezegd hebben, dan hoef ik ze ook niet meer in mijn lijst te hebben.
pi_83091066
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:53 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Dat is een mooie eigenschap, maar zorg dat je jezelf niet te veel wegcijfert. Soms moet je ook even jezelf kunnen laten gaan.
[..]

Het is mooi dat je geen verschil ziet, maar daarom kan iemand je ook harder raken. Ik denk eigenlijk dat je het toch moet zeggen. Als een persoon zich er niets van aantrekt, dan wil die niets van zichzelf leren, maar dan heb jij tenminste gezegd wat je wilde zeggen
Hier ben ik het volledig mee eens. Vooral dat bovenstaande, ik krijg imo het idee dat cassandra haar grenzen deels opzij schuift/verlaagd, en ikzelf vindt dat niet goed.
Want je moet vooral jezelf kunnen blijven al is het via een forum. Jezelf wegcijferen voor een ander is niet goed. Het gaat altijd om geven en nemen.

En ik begrijp dondersgoed wat cassandra zegt over het niet zichtbaar zien van verschil dat doe ik ook niet. Dat is het onhandige van ass deels, het kan heel merkbaar zijn(klassiek autisme) maar andere vormen zijn gewoon lastiger te zien. Mede doordat een mens eerst het fysieke verschil opmerkt en die er niet is. En ASS is niet heel makkelijk te vinden als NT'er want je merkt soms wel wat vreemde trekjes, maar er zijn zat die denken ach..dat is gewoon hoe X is, en pas in intensiefe interactie is het te merken. .

GOed ik ga me nu omkleden en een oplader voor mijn telefoon zoeken, want ik heb geen oplader meer, en laadt tot nu toe via de laptop op, maar die gaat niet mee op vakantie. Dus heb ik een oplader nodig.
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ik doe dat ook vaak zat hoor, mensen van MSN af gooien. Als zij 2 maanden niks meer gezegd hebben, dan hoef ik ze ook niet meer in mijn lijst te hebben.
Iedereen doet dat wel. Ik ook, anders zou ik nu een lijst met meer dan 100 personen hebben waarvan ik met de meesten nooit praat, en dat is gewoon onoverzichtelijk.
EN iemand verwijderen waar je toch nooit mee praat is iets heel anders dan gewoon iemand verwijderen omdat je het niet met die persoon eens bent.

Ik verwacht niet dat onderstaand stuk uitgebreid gelezen wordt of op gereageerd het is meer alles ff van me af gooien.
Want ik ben het gewoon echt helemaal zat.
Zat lekker rustig in de tuin met mijn moeder, en opeens vertelde ik dat ik morgen eerder de deur uit ga, en zij vroeg van waarom, waar ga je heen. Ik zo van naar de psych.
En daarvan daan kwamen we weer uit op het ik vertrek/vertrek niet verhaal. En ik zei kort van ik wil wel gaan, maar ook weer niet.
En zei van ja, maar als je niet zeker bent, zorg er gewoon voor dat je psycholoog die afspraak maakt met de psychiater. Waarom omdat zij het wil weten, en ik zie het al voor me als er iets uit blijkt te komen gaat zij wss het idee krijgen dat zij mijn leven moet bepalen enz.

En deels boeit het me geen ene reet of ik nou wel iets heb of niet. EN nog meer met autisme, want er valt toch niks aan te doen en ik blijf wie ik ben en hoe ik ben.
Maar ik hoorde toevallig al een ge3sprek tussen mijn moeder en mijn tante, waarin mijn moeder zei tegen mijn tante dat als het gedoe met de psycholoog met weet ik veel wat voor stoornis of handicap komt, dat zij dan moet gaan denken aan vertrekken omdat ik dan niet alleen kan blijven hier.
Sorry hoor, maar daar heeft zij niks over te zeggen ik vertrek als ik dat wil en wil ik dat niet dan ga ik niet.
En deels besef ik gewoon dat ik me hier niet echt thuisvoel en me opgesloten voel, en deels is het mijn moeder, die altijd ongewenst met advies komt, waar ik geen zin in heb.
Laatst had iik een gesprek met iemand van sozawe en zei wilde mee, en ik zei al van Nee, dat hoeft niet, en wil ik niet.
En daarna begon ze helemaal instructies te geven over hoe ik dingen moet zeggen of doen, waarom omdat zij altijd met een dubbele agenda werkt. En ik heb daar geen zin in.

Eingelijk is het gewoon het punt dat ik mijn eigen leven wil leiden zonder mijn moeder, ze is heel belangerijk voor mij en ik hou superveel van haar. Maar zit deels met de latijnse standaard in haar hoofd, van als zei later oud is, en bijv. in dezelfde situatie als mijn oma zit. Kortom hoge afhankelijkheid, dan verwacht zei dat ik haar de hand geef. Oke geen probleem.
En dan begint ze gelijk dat het niet normaal is om als het erop aankomt te zeggen:"nee sorry nu kan ik niet, want ik ben bezig.".

EN dan volgende week die vakantie waar ik op dit moment dus echt ff geen zin meer in heb. want daardoor is het onbegonnen werk om met een psychiater te beginnen als er toch kans is dat ik in augustus mijn spullen pak en vertrek.
En ik wil dit stomme leven gewoon niet meer, hier thuis en evt. naar school.
IK voel me hier zo opgesloten, ik voel me gewoon niet vrij, en ik kan hier al helemaal mezelf niet zijn.
Vraag me niet waarom, maar ik ben het gewoon zo zat. En mijn moeder die altijd de wijsneus is, en die zoiets heeft, van ja, je moet maar verder gaan met de psycholoog beginnen en het medische maar in 1x afronden.
En ik vraag me dus echt af wat voor nut heeft het nou...het veranderd nog niks. EN als het zou zijn om nou bijvoorbeeld een diagnose te stellen van een mogelijke stoornis waarbij medicatie nodig is, oké dan zou ik het nog snappen.

En altijd dat gezeik, net alsof ik een kleuter ben. Van haal je handen uit je zakken en als ik ergens heen ga, en volgens mijn moeder zit mijn kraag niet goed ofzo, moet ze gelijk dat fixen. Zonder zich af te vragen of ik daar wel zin in heb.
En aangeven dat ik vindt dat ze zich er teveel mee bemoeit, ho maar. Daar ga ik niet aan beginnen omdat zij dat gewoon binnen 2 tellen wegwerpt en boos/emotioneel wordt etc.

En dat weet ik maar al te goed, want anderen hebben dat wel eens gezegd, maar dan wordt zo zo boos...en volgens haar klopt dat niet.
En nee zij verbiedt mij dingen niet, maar doordat ze altijd wel wat te zeggen heeft, doe ik de meeste dingen gewoon zonder dat zij ervan weet of ik doe ze niet.

Net zoals vroeger met schoolfeesten, De ene keer dat ik geweest ben, wilde ik gewoon met mijn normale kleding gaan. EN dan vondt zij dit shirt weer niet goed, omdat het in haar ogen te oud was enz. Ja doeiii...ik ben degene die de kleren draagt, zij niet.

Sorry hoor, maar ik ga nu helemaal over de rooie, ben boos, verdrietig, gefrustreerd, depri achtig.

[ Bericht 29% gewijzigd door francis998 op 21-06-2010 16:12:13 ]
pi_83104476
Veel plezier op vakantie francis998
pi_83106096
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef ScarFace- het volgende:
Veel plezier op vakantie francis998
duurt nog wel een weekje tot ik weg ben hoor.
maar wel bedankt allemaal

Iig ik snap mezelf ff niet, dat grote frustratie/irritatie moment is deels voorbij maar ik voel me nog zo raar en gespannen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')