Nee.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb nie alles gelezen, maaruh is dit nie gewoon een verkapte slowchat?
Jah, het blijft een forum met autisten en dan zijn er bepaalde blinde vlekken. Alleen jammer dat je het je persoonlijk aantrekt. Logisch, maar het doet je niets goed.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou heb ik overigens t idee dat er met Maanvis wel te praten valt. Hij is op t botte af eerlijk, maar wel oprecht.
Hij neemt geen blad voor de mond. Evenals Ferrobar, die komt ook eerlijk voor zijn mening uit, en dat vind ik ook een toffe fok!ker maar eerlijkheid wordt niet altijd op gereageerd.
Blijkbaar ben ik nu dus geblokkeerd, maar Auti heeft geen idee dat hij me kwetst, en ik besefte ook niet dat ik mij kon laten kwetsen door een user die ik enkel via het forum ken.
Dan wil ik nogmaals reageren, ik heb namelijk geen onderbouwing genegeerd. Ik ben namelijk van mening dat er een verschil is tussen op de man spelen zoals hier anderhalve week geleden werd gedaan, of op de bal (in deze variant keuzes die iemand maakt) mét de toevoeging dat ik geen recht heb om iemand te veroordelen omdat ik niet in diens schoenen sta. En achter die uitspraak heb ik altijd gestaan
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef Satsuma het volgende:
Ik zal het netjes afwisselen met alcohol, zodat ik aan geen van tweeen verslaafd raak.
- 1quote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef Autidude het volgende:
sowieso zoals eerder gepost heb ik een gruwelijke kankerhekel aan mensen die mij zomaar van MSN af pleuren. Als ze daarnaast ook nog eens, na eerder vertoon van stupiditeit, slap gaan lopen lullen dan lig je er toch heel erg snel uit.
FOK! begint ook steeds duidelijker niet mijn forum te zijn. Ik ben anders opgegroeid en anders gewend.
Het is ook een te grote doorsnede en daarmee teveel fucking muppets, en dat werkt echt zwaar frustrerend. Host file komt steeds dichterbij.
Feit is ook dat de échte elite niet eens op FOK! komt, hence SBS/tokkie forum. Regelmatig vind ik GS nog een hoger gehalte van IQ hebbenEn dat is eigenlijk best wel een schokkende conclussie, al zeg ik het zelf.
Ik moet het zelf ook echt heel ergens anders zoeken, dat begin ik ook steeds meer te doen. Met mijn eigen kop en een paar "pro's".. en dan blijkt alles in 1 keer ff kankerhard 180 graden te draaien, waarschijnlijk hoef ik niet eens de schuldsanering in... Omdat ik een BAAS ben.
Mensen zijn drollen, als je daar in mee blijft doen dan kom je om in de stank.
Nee, niet verteld. Zal vanzelf wel een keer duidelijk worden (ik vermoed binnen een jaar ofzo)quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef Twizu het volgende:
Excuses dat ik stoor. Heb momenteel helaas geen tijd om alles bij te lezen.
Maar hebben jullie tegen vrienden verteld over je diagnose? Het zal voor hun waarschijnlijk ook wel wat verklaren, maar ik ben bang dat ze opeens anders tegen me gaan doen.
Wat denken jullie?
Je klinkt als iemand met heel veel problemen, die ze niet onderkent maar ze wel als excuus gebruikt. En dat is niet alleen op deze post gebaseerd.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef Autidude het volgende:
sowieso zoals eerder gepost heb ik een gruwelijke kankerhekel aan mensen die mij zomaar van MSN af pleuren. Als ze daarnaast ook nog eens, na eerder vertoon van stupiditeit, slap gaan lopen lullen dan lig je er toch heel erg snel uit.
FOK! begint ook steeds duidelijker niet mijn forum te zijn. Ik ben anders opgegroeid en anders gewend.
Het is ook een te grote doorsnede en daarmee teveel fucking muppets, en dat werkt echt zwaar frustrerend. Host file komt steeds dichterbij.
Feit is ook dat de échte elite niet eens op FOK! komt, hence SBS/tokkie forum. Regelmatig vind ik GS nog een hoger gehalte van IQ hebbenEn dat is eigenlijk best wel een schokkende conclussie, al zeg ik het zelf.
Ik moet het zelf ook echt heel ergens anders zoeken, dat begin ik ook steeds meer te doen. Met mijn eigen kop en een paar "pro's".. en dan blijkt alles in 1 keer ff kankerhard 180 graden te draaien, waarschijnlijk hoef ik niet eens de schuldsanering in... Omdat ik een BAAS ben.
Jah, toen ik de diagnose net had gekregen. Verder niets mee gedaan, en het contact is gewoon gebleven. Ondertussen een hoop nieuwe vrienden gemaakt, maar niets verteld erover. De meeste weten het wel overigens.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef Twizu het volgende:
Maar hebben jullie tegen vrienden verteld over je diagnose? Het zal voor hun waarschijnlijk ook wel wat verklaren, maar ik ben bang dat ze opeens anders tegen me gaan doen.
Wat denken jullie?
Zwakquote:Op maandag 21 juni 2010 00:03 schreef Autidude het volgende:
[..]
Goed bezig zeg hee!
![]()
Heb je ook van die groene regenlaarzen en een soepjurk?
Arrogantie is geen vereiste van intelligentie. Sterker nog, het is eerder een symptoom - misplaatst of niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef Autidude het volgende:
daar ben ik eigenlijk ook wel mee bezig.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:38 schreef Satsuma het volgende:
Als je iets gevonden hebt daar en het lijkt je leuk, gewoon doen. Vind je het niks, dan kun je toch altijd terugkomen?
Is het geen idee om los te laten dat je nu voor een lange tijd moet kiezen? De wereld is niet meer zo groot als vroeger. Als je terug wilt, kan dat in een dag hoor. =)
Ah, dus iedereen met een andere mening en met tegenargumenten is achterlijk sbs/tokkie volk. Jij hebt immers altijd gelijk met je eigen 'onderbouwde' argumenten, en de rest heeft natuurlijk gaten in hun kop ( No shit sherlock, zo denken meerdere mensen met autisme over zichzelf. NTers noemen dit ook wel een 'eigen wereldje' of stront eigenwijs zijn omdat met dit soort mensen / autisten gewoon niet te communiceren is)quote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef Autidude het volgende:
Have fun.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Eigenlijk wil ik een hele foute opmerking maken, maar ik zal m enkel denken, al weet ik zeker dat iedereen t met mij eens is.
Maar wat mij zo sterk in mijn werk maakt is dat ik iedereen in hun waarde laat, of ze nu (geestelijk) gehandicapt zijn of alcoholist of aan grootheidswaanzin lijden.
Maar Detroit zegt ook, laat je niet kisten.
Ikke, het blijft een forum met autisten. Maar dat is t juist. Ik zie geen verschil. Tussen iemand met autisme en een NT-er niet. De meeste eigenschappen waardeer ik zelfs enorm, een reden waarom ik hier graag kom.
Mijn probleem is gewoon écht dat ik BAM! Keihard wil zeggen wat ik van iemand vind maar ik respecteer een ander nog steeds te erg om dat zo even te doen. Al ligt t op t puntje van mijn tong.
Francis geniet van je vakantie, hopelijk kun je eea op een rijtje zetten.
Ik ga nu ook proberen te slapen, nu slaap ik de nacht voor we naar een andere plaats vertrekken sowieso bar slecht, zenuwen ofzo.. Misschien tot snel en anders tot volgende week, geen idee of ze in Hemsedal internet hebben.
Wat je nu zei over haalbaarheid en kosten, dat is vrij praktisch. En wat je zegt over die zelfstandigheid, klinkt alsof je meer wilt vluchten van hier, dan dat je werkelijk daarheen wilt. Als dat zo is, dan zou ik de stap niet nemen. Met vluchten los je echt niks op.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef francis998 het volgende:
En deels weet ik dat het vertrekken gewoon een vorm is van 100% mijn eigen leven leiden zonder al te veel invloed van ouders. Maar deels weet ik dat ik dat hier kan bereiken.
Maar goed, ik richt me nu vooral op de komende 4 weekjes, waarvan ik 2 totaal van alles wil vervreemden en genieten van de vakantie.
En het grootste probleem is dat ik deels met een puberteit inhaalactie zit, wat nogal lastig gaat. En vooral besef dat ik eigenlijk geen idee heb van wat ik met mijn leven wil doen.
Tja, ik heb ooit eens de "fout" gemaakt door het tegen een dom wicht te vertellenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef Twizu het volgende:
Wat denken jullie?
Dat is een mooie eigenschap, maar zorg dat je jezelf niet te veel wegcijfert. Soms moet je ook even jezelf kunnen laten gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Eigenlijk wil ik een hele foute opmerking maken, maar ik zal m enkel denken, al weet ik zeker dat iedereen t met mij eens is.
Maar wat mij zo sterk in mijn werk maakt is dat ik iedereen in hun waarde laat, of ze nu (geestelijk) gehandicapt zijn of alcoholist of aan grootheidswaanzin lijden.
Maar Detroit zegt ook, laat je niet kisten.
Het is mooi dat je geen verschil ziet, maar daarom kan iemand je ook harder raken. Ik denk eigenlijk dat je het toch moet zeggen. Als een persoon zich er niets van aantrekt, dan wil die niets van zichzelf leren, maar dan heb jij tenminste gezegd wat je wilde zeggenquote:Ikke, het blijft een forum met autisten. Maar dat is t juist. Ik zie geen verschil. Tussen iemand met autisme en een NT-er niet. De meeste eigenschappen waardeer ik zelfs enorm, een reden waarom ik hier graag kom.
Mijn probleem is gewoon écht dat ik BAM! Keihard wil zeggen wat ik van iemand vind maar ik respecteer een ander nog steeds te erg om dat zo even te doen. Al ligt t op t puntje van mijn tong.
Er wordt zo nu en dan wel wat aan slowchat gedaan, maar dit afdoen als een verkapte slowchattopic gaat te ver. Er wordt hier wel degelijk stevig relevante inbreng geleverd.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb nie alles gelezen, maaruh is dit nie gewoon een verkapte slowchat?
Ik doe dat ook vaak zat hoor, mensen van MSN af gooien. Als zij 2 maanden niks meer gezegd hebben, dan hoef ik ze ook niet meer in mijn lijst te hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:00 schreef Autidude het volgende:
Hier ben ik het volledig mee eens. Vooral dat bovenstaande, ik krijg imo het idee dat cassandra haar grenzen deels opzij schuift/verlaagd, en ikzelf vindt dat niet goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:53 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat is een mooie eigenschap, maar zorg dat je jezelf niet te veel wegcijfert. Soms moet je ook even jezelf kunnen laten gaan.
[..]
Het is mooi dat je geen verschil ziet, maar daarom kan iemand je ook harder raken. Ik denk eigenlijk dat je het toch moet zeggen. Als een persoon zich er niets van aantrekt, dan wil die niets van zichzelf leren, maar dan heb jij tenminste gezegd wat je wilde zeggen
Iedereen doet dat wel. Ik ook, anders zou ik nu een lijst met meer dan 100 personen hebben waarvan ik met de meesten nooit praat, en dat is gewoon onoverzichtelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak zat hoor, mensen van MSN af gooien. Als zij 2 maanden niks meer gezegd hebben, dan hoef ik ze ook niet meer in mijn lijst te hebben.
duurt nog wel een weekje tot ik weg ben hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |