Snap je, beter horen - beter Hoornquote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die reclame is opgenomen in Hoorn
Waar ook de clip van De straat is van mij op opgenomen:
"De straat is van mij"
En waar ik afgelopen vrijdag in mijn broek heb gescheten:
Een natte scheet laten in de stad bij het uitgaan ...
Ga je nu je eigen topics lopen spammen?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
"De straat is van mij"
En waar ik afgelopen vrijdag in mijn broek heb gescheten:
Een natte scheet laten in de stad bij het uitgaan ...
ik heb ook gezwerftquote:Op maandag 21 juni 2010 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
"De straat is van mij"
Nee, maar je hoeft het verder niet uit te leggen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Snap je, beter horen - beter Hoorn
Dat was mijn uitleg al hoor, domme bitchquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft het verder niet uit te leggen.
bek dicht, fakking kk flikker ik kom je hale gaan we sien wie er stoer is heaquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat was mijn uitleg al hoor, domme bitch
"DOE DE HOORTEST"quote:Op maandag 21 juni 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Zoals Edwin Evers in de reclamespot van Beter Horen.
Verdienen die gasten al buitensporig veel, (¤800.000/jaar ++ ) maar dat is kennelijk nog niet hoog genoeg dat ze ook steeds vaker in reclamespotjes hun opwachting maken.
Want stel je toch eens voor dat ze toch wat te kort komen.
Grenzeloos irritant.
De klacht: zie TT.
Face it, Hoorn is gewoon een wereldstadquote:Op maandag 21 juni 2010 10:53 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ga je nu je eigen topics lopen spammen?
Wel geile middelbare scholen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Face it, Hoorn is gewoon een wereldstad![]()
Er zijn op het moment zelfs 3 topics over in KLB in omloop
Hehe geniaal topic om te trollenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Dit had je beter op www.bejaardenforum.nl kunnen posten, dan had je kunnen oproepen tot een boycot-actie
Denk je serieus dat ze 200.000 krijgen voor het opnemen van 1 spotjequote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef Zwansen het volgende:
Laat die mensen toch TS, ze zullen zich echt niet zelf aanbieden hoor. Als ze mij zouden vragen om zo'n spotje te doen voor 200k dan zou ik ook geen nee zeggen. En dat is ook voor iemand als Edwin Evers behoorlijk veel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |