quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef EllaN het volgende:
Gigantische kick!
Ik wil dit weekend Red velvet cupcakes maken met cream cheese frosting. Heeft iemand nog goede recepten? Of kan iemand verifiëren dat bovenstaand recept goed is?
Helemaal niemand met tips???quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
Hoi hoi
Wat een prachtige taarten zeg!
Ik ben voor de verjaardag van mijn zoontje op zoek naar iets speciaals, hij wil graag een spongebob taart en ik heb al op internet gekeken maar kom alleen maar taarten tegen met een foto erop...
hebben jullie nog tips of adresjes waar ik terecht kan?
Alvast bedankt!
Het is denk ik gemakkelijker als je ook even vermeldt waar je woont.quote:
Het is juist die dikke botersmaak/textuur die me tegenstaat, smaakjes doe ik er bij taart ook wel eens doorheen. Ik zag dat er in die meringue ook ei gaat, misschien dat ik dat lekkerder vind, ik zal het eens makenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:41 schreef Taartje het volgende:
Sts, ik vind je taarten ook erg mooi geworden! Dat je er zelf niet tevreden over bent snap ik, als het je eigen taart betreft kijk je volgens mij altijd kritischer, doe ik ook.
Voor het maken van een strik zou ik fondant gebruiken. Marsepein hardt wel uit, maar dat duurt veeeel langer. Cupcakes kun je met een toef botercreme maken ja. Daar kun je natuurlijk ook chocolade, saromapoeder of één of andere essence doorheen mengen voor een smaakje als je dat lekker vindt. Er is ook Swiss merengue buttercream, dat heeft een andere structuur. Recept is online makkelijk te vinden
Utrechtquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is denk ik gemakkelijker als je ook even vermeldt waar je woont..
Het is inderdaad wel grappig, maar ik weet niet of een meisje van 4 het ook zo amusant vindtquote:
Toen ik dat typte dacht ik ook al; een meisje van 4 ziet natuurlijk alleen maar het feit dat het Tinkerbell is en wordt dan al blij,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De jarige vond het geweldig en die zag er niets raars aan. Ik weet volgende keer wat ik anders moet doen.
Niks dan positiefs zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |