TS snapt het nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Frollo het volgende:
Of een gedicht, een toneelstuk, een experimentele dansvoorstelling.
Dit is voor een Fok!ker vrij normaal hoor. Ik zou je vraag ergens anders stellen waar wel sociale mensen komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef Jef86 het volgende:
Hi, ik ben Jef. Ik ben al mijn hele leven (24 jaar) single. Het lukt mij gewoon niet om een meid te vinden, of ik nou uitga, socialize of wat dan ook, op de een of andere manier lijkt/is er geen enkele meid geinterreseerd in mij. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.
Dus wat ik me afvraag.. kan ik een gozer die dus alles alleen moet doen na zijn 20ste uberhaupt nog een vriendin krijgen, ook als hij zo groen als gras is?
En als ik het over meiden/vrouwen heb, heb ik het over ECHTE mensen, niet degene die vanaf hun 13de al sletten en de boel belazeren of compleet uitgehold zijn.
+1 scherpquote:
Het ontging je even dat je dit geplaats hebt in theater, taal & kunst?quote:
en waarom heb je dan geen vriendin ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Jef86 het volgende:
volgens mij staat er in mijn opening dat ik wel degelijk buiten kom en socialize etc... Misschien eerst lezen, Ping? Of zoek anders iets met alleen maar plaatjes XD
vergeet de obsessie niet met "hoe hoog mensen zich achten". ts heeft zelf net iets te weinig zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:29 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Het ontging je even dat je dit geplaats hebt in theater, taal & kunst?
Snel geagiteerd, kortzichtig en niet tegen feedback kunnen. Hoppla, zo maar even 3 eigenschappen waar de meeste vrouwen over kotsen gevonden.
Als je zo op iedereen reageerd die een grapje/flauwe opmerking maakt, dan kom je ook als een grote eikel over. En dat is dan niet positief bedoeld.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Jef86 het volgende:
volgens mij staat er in mijn opening dat ik wel degelijk buiten kom en socialize etc... Misschien eerst lezen, Ping? Of zoek anders iets met alleen maar plaatjes XD
en dan ook nog s een verkapt wereldbeeldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
vergeet de obsessie niet met "hoe hoog mensen zich achten". ts heeft zelf net iets te weinig zelfvertrouwen?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef Jef86 het volgende:
nee, ik reageer alleen zo als mensen graag spot drijven omdat ze blijkbaar zichzelf zo hoog achten. Als je niet wilt reageren doe het dan niet. sommige mensen leiden een ECHT leven en hebben WEL issues!
Vandaar, ga buiten spelen
Gast, serieus, ben jij in het echte leven ook zo? Je kent al die mensen hier niet eens, en jij bent echt de gene die hier het hardste reageerd. Doe even rustig. Relax..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
ok, misschien foute lijstje dit onderwerp, maar de reacties zijn echt alleen om graag te spotten. iedereen heeft een grote bek, maar geen van jullie argumenten en LEES anders heeft zon forum geen zin he? Misschien dat ik verre van perfect ben, maar niet hoogmoedig of verbitterd. Heb zat mensen die om mij geven en vise versa, maar kan gewoon geen vriendin vinden/krijgen THATS IT
Durven jullie ook mensen op dezelfde toon aan te spreken in het gezicht, of zijn jullie dan even laf als jullie hier arrogant zijn?
nee dat zijn we nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
ok, misschien foute lijstje dit onderwerp, maar de reacties zijn echt alleen om graag te spotten. iedereen heeft een grote bek, maar geen van jullie argumenten en LEES anders heeft zon forum geen zin he? Misschien dat ik verre van perfect ben, maar niet hoogmoedig of verbitterd. Heb zat mensen die om mij geven en vise versa, maar kan gewoon geen vriendin vinden/krijgen THATS IT
Durven jullie ook mensen op dezelfde toon aan te spreken in het gezicht, of zijn jullie dan even laf als jullie hier arrogant zijn?
ja ik durf ook zo te spreken in het gezicht. mijn toon en die van anderen valt denk ik nog wel mee. jij lijkt te wachten tot je kritiek krijgt, je erop voor te bereiden en misschien zelfs er wel op te hopen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
ok dan nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:41 schreef Jef86 het volgende:
is goed Tja, het is ook alleen mijn probleem, helaas door die ironie blijf ik alleen dus bedankt, heb echt wat geleerd over mensen.
I'm out
lees je mijn reactie uberhaupt welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:41 schreef Jef86 het volgende:
is goed Tja, het is ook alleen mijn probleem, helaas door die ironie blijf ik alleen dus bedankt, heb echt wat geleerd over mensen.
I'm out
kan beter eerst moslim worden en er een aanslag van maken, krijgt ie in ieder geval 77 gelijkgestemden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef pongping het volgende:
[..]
Die gaat een trein koppen en het is jullie schuld
Nee, je kunt nooit meer een vriendin krijgen. Je bent definitief afgeschreven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef Jef86 het volgende:
Hi, ik ben Jef. Ik ben al mijn hele leven (24 jaar) single. Het lukt mij gewoon niet om een meid te vinden, of ik nou uitga, socialize of wat dan ook, op de een of andere manier lijkt/is er geen enkele meid geinterreseerd in mij. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.
Dus wat ik me afvraag.. kan ik een gozer die dus alles alleen moet doen na zijn 20ste uberhaupt nog een vriendin krijgen, ook als hij zo groen als gras is?
En als ik het over meiden/vrouwen heb, heb ik het over ECHTE mensen, niet degene die vanaf hun 13de al sletten en de boel belazeren of compleet uitgehold zijn.
Of ben ik verbitterd en bestaat er niet zoiets als liefde en genegenheid, alleen maar lust en hebzucht?
Is iig stukken goedkoper denk ik zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:05 schreef Maanvis het volgende:
Rest je nog slechts een tripje naar de hoeren. Veel succes!
Wat is er mis met maagd zijn op je 24e? Of staat het in de grondwet dat iedereen op z'n 18e al plat moet gegaan zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:09 schreef maxmit het volgende:
Gast, je denkt te veel na. Gewoon doen is het beste. Je staat al (24-ca.14) 10 jaar bewust droog. Voor m'n 14e waren vrouwenmeiden bij mij nog niet de hoofdreden van hetmijn leven, andere dingen waren nog stukken belangrijker...lego, computergames, etc..
Ik dwaal af.
Je staat dus al, gok ik, 10 jaar te hunkeren naar liefde, genegenheid, sex. Waarom zou je dan niet gewoon op iemand afstappen. Het ergste wat je kan overkomen is dat ze je afwijst, so be it. 50/50 kans dat ze er op in gaat.
Een blauwtje of 20 blauwtjes lijkt mij nog altijd beter dan nog 24 jaar maagd en alleen.
Oh, en een bijkomstigheid is natuurlijk ook dat je het dan hier kunt vermelden ter onzer vermaek. niet netjes
Helemaal niks. Ik zoek nog een leuk vrouwelijk exemplaar. En dan wel eentje die niet nog maagd is om haar uiterlijk oid...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat is er mis met maagd zijn op je 24e? Of staat het in de grondwet dat iedereen op z'n 18e al plat moet gegaan zijn?
Oh, er is helemaal niets mis met maagd zijn op welke leeftijd dan ook, als die persoon zich daar prettig bij voelt, boeit het gewoon nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat is er mis met maagd zijn op je 24e? Of staat het in de grondwet dat iedereen op z'n 18e al plat moet gegaan zijn?
Ok! het is toch een trage namiddagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:17 schreef Darkangle het volgende:
24 en single
Gaan we ze alle twee volgen?
Een voor sex, een voor eenzaamheid?
Je kan nog altijd monnik of priester worden.quote:Of ben ik verbitterd en bestaat er niet zoiets als liefde en genegenheid, alleen maar lust en hebzucht?
zulks een tegenspraak heb ik zelden gezien, goed gedaan tsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef Jef86 het volgende:
j. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.
Ik vraag me echt af waar je dat vandaan haalt. Beetje haantjes gedrag, en raar tbh. Ik reageer serieus en jij reageert compleet mentaal alsof ik je heb aangevallen ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:36 schreef Jef86 het volgende:
ja darkangle je wilt dat iedereen me haat, jij hebt gelijk, en alleen jij mag minder aardige dingen zeggen. Gedraag je gewoon als een volwassene man! Het boeit niemand wat je van mij vind, en iedereen is er al over uit wat mijn gedrag betreft. Sorry dat ik je zo geschockeerd heb, ik denk dat ik maar me drift in toom moet houden. That's it ben ik bang. Dus let it go, we're moving on
Zal wel onder het subkopje 'theater' vallen dan.quote:
ik moet zeggen dat ik schenkstroop een stuk hoopvoller vindt dan jeffquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Ach joh, maak je niet druk. Er zijn veel oudere maagden op Fok! Lees even wat Schenkstroop topics, doe precies het tegenovergestelde, en je bent binnen no-time maagd af
Schenkstroop?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik schenkstroop een stuk hoopvoller vindt dan jeff
ja die jaquote:
Tong80quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik flirtte vandaag (voor zover dat flirten is) met een klein leuk hindoestaans? meisje dat cigaren rookte. Daar sprak ik er op aan. Nee het waren "black-devils" (wat?). En toen liep ik verder..
nu effe serieus: tvp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |