abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:20:42 #1
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82828589
Hi, ik ben Jef. Ik ben al mijn hele leven (24 jaar) single. Het lukt mij gewoon niet om een meid te vinden, of ik nou uitga, socialize of wat dan ook, op de een of andere manier lijkt/is er geen enkele meid geinterreseerd in mij. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.

Dus wat ik me afvraag.. kan ik een gozer die dus alles alleen moet doen na zijn 20ste uberhaupt nog een vriendin krijgen, ook als hij zo groen als gras is?

En als ik het over meiden/vrouwen heb, heb ik het over ECHTE mensen, niet degene die vanaf hun 13de al sletten en de boel belazeren of compleet uitgehold zijn.

Of ben ik verbitterd en bestaat er niet zoiets als liefde en genegenheid, alleen maar lust en hebzucht?
Het leven is een eeuwige paradox
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:21:09 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82828607
Schrijf er een boek over.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:22:24 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82828657
Of een gedicht, een toneelstuk, een experimentele dansvoorstelling.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:22:39 #4
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82828672
liefde en genegenheid bestaat wel

nu moet je het alleen nog vinden, succes TS

wat doet dit in TTK trouwens ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82828738
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Frollo het volgende:
Of een gedicht, een toneelstuk, een experimentele dansvoorstelling.
TS snapt het niet
pi_82828740
Je bent net jarig geworden?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:24:58 #7
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_82828757
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef Jef86 het volgende:
Hi, ik ben Jef. Ik ben al mijn hele leven (24 jaar) single. Het lukt mij gewoon niet om een meid te vinden, of ik nou uitga, socialize of wat dan ook, op de een of andere manier lijkt/is er geen enkele meid geinterreseerd in mij. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.

Dus wat ik me afvraag.. kan ik een gozer die dus alles alleen moet doen na zijn 20ste uberhaupt nog een vriendin krijgen, ook als hij zo groen als gras is?

En als ik het over meiden/vrouwen heb, heb ik het over ECHTE mensen, niet degene die vanaf hun 13de al sletten en de boel belazeren of compleet uitgehold zijn.
Dit is voor een Fok!ker vrij normaal hoor. Ik zou je vraag ergens anders stellen waar wel sociale mensen komen.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_82828763
Tja... Als de meiden het verrekken.. Zul je er zelf aan moeten trekken
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:26:59 #9
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82828847
nee, ik reageer alleen zo als mensen graag spot drijven omdat ze blijkbaar zichzelf zo hoog achten. Als je niet wilt reageren doe het dan niet. sommige mensen leiden een ECHT leven en hebben WEL issues!

Vandaar, ga buiten spelen
pi_82828909
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef Wijnbo het volgende:
Je bent net jarig geworden?
+1 scherp
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_82828943
basisbenodigde ingredienten voor succes:

- niet lelijk
- niet stil/zwijgend
- initiatief nemend/tonend
- algemene interesse of kennis hebben

Als je daaraan al voldoet heb je alleen maar een homebase nodig, een plek waar je woont of verblijft waar je meiden vind waar je naar toe kan fietsen/lopen die de moeite waard zijn.
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_82828951
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef Jef86 het volgende:
val dood, ga buiten spelen
Het ontging je even dat je dit geplaats hebt in theater, taal & kunst?

Snel geagiteerd, kortzichtig en niet tegen feedback kunnen. Hoppla, zo maar even 3 eigenschappen waar de meeste vrouwen over kotsen gevonden.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:30:24 #13
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82828984
volgens mij staat er in mijn opening dat ik wel degelijk buiten kom en socialize etc... Misschien eerst lezen, Ping? Of zoek anders iets met alleen maar plaatjes XD
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:31:27 #14
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82829031
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Jef86 het volgende:
volgens mij staat er in mijn opening dat ik wel degelijk buiten kom en socialize etc... Misschien eerst lezen, Ping? Of zoek anders iets met alleen maar plaatjes XD
en waarom heb je dan geen vriendin ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:31:58 #15
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82829052
ja darkangle, ik ben geirriteerd want anders zou het me nioets doen en zou ik het niet hier zetten en die feesback is zo kinderachtig, word ik kwaad. Die emoties komen omdat ik niet compleet onverschillig ben
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:32:09 #16
303938 pongping
Hahaha :-/
pi_82829059
quote:
Misschien eerst lezen, Ping?
Je kan natuurlijk ook random meisjes gaan pingen ja, misschien krijg je dan wel een reply
pi_82829073
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:29 schreef Darkangle het volgende:

[..]

Het ontging je even dat je dit geplaats hebt in theater, taal & kunst?

Snel geagiteerd, kortzichtig en niet tegen feedback kunnen. Hoppla, zo maar even 3 eigenschappen waar de meeste vrouwen over kotsen gevonden.
vergeet de obsessie niet met "hoe hoog mensen zich achten". ts heeft zelf net iets te weinig zelfvertrouwen?
pi_82829113
quote:
Als je zo op iedereen reageerd die een grapje/flauwe opmerking maakt, dan kom je ook als een grote eikel over. En dat is dan niet positief bedoeld.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:34:02 #19
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82829149
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef raistlin66 het volgende:

[..]

vergeet de obsessie niet met "hoe hoog mensen zich achten". ts heeft zelf net iets te weinig zelfvertrouwen?
en dan ook nog s een verkapt wereldbeeld
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 12:35:49 #20
42184 crew  DaMart
pi_82829229
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:26 schreef Jef86 het volgende:
nee, ik reageer alleen zo als mensen graag spot drijven omdat ze blijkbaar zichzelf zo hoog achten. Als je niet wilt reageren doe het dan niet. sommige mensen leiden een ECHT leven en hebben WEL issues!

Vandaar, ga buiten spelen

Frollo maakte alleen een grap over de locatie van je topic, niet over jouw situatie. Dit topic past beter in R&P, dus opgeschoond en een schopje daarheen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:37:40 #21
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82829308
ok, misschien foute lijstje dit onderwerp, maar de reacties zijn echt alleen om graag te spotten. iedereen heeft een grote bek, maar geen van jullie argumenten en LEES anders heeft zon forum geen zin he? Misschien dat ik verre van perfect ben, maar niet hoogmoedig of verbitterd. Heb zat mensen die om mij geven en vise versa, maar kan gewoon geen vriendin vinden/krijgen THATS IT

Durven jullie ook mensen op dezelfde toon aan te spreken in het gezicht, of zijn jullie dan even laf als jullie hier arrogant zijn?
pi_82829432
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:37 schreef Jef86 het volgende:
ok, misschien foute lijstje dit onderwerp, maar de reacties zijn echt alleen om graag te spotten. iedereen heeft een grote bek, maar geen van jullie argumenten en LEES anders heeft zon forum geen zin he? Misschien dat ik verre van perfect ben, maar niet hoogmoedig of verbitterd. Heb zat mensen die om mij geven en vise versa, maar kan gewoon geen vriendin vinden/krijgen THATS IT

Durven jullie ook mensen op dezelfde toon aan te spreken in het gezicht, of zijn jullie dan even laf als jullie hier arrogant zijn?
Gast, serieus, ben jij in het echte leven ook zo? Je kent al die mensen hier niet eens, en jij bent echt de gene die hier het hardste reageerd. Doe even rustig. Relax..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:41:13 #23
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82829462
quote:

nee dat zijn we niet

maar eerlijk gezegd klink je toch wel redelijk verbitterd hoor

"Of ben ik verbitterd en bestaat er niet zoiets als liefde en genegenheid, alleen maar lust en hebzucht?"

maar even OT dan: Ga gewoon op zoek kijk bijv tijdens het uitgaan of je leuke meisjes ziet. Er zal toch wel iemand tussenzitten ?
pi_82829492
quote:

ja ik durf ook zo te spreken in het gezicht. mijn toon en die van anderen valt denk ik nog wel mee. jij lijkt te wachten tot je kritiek krijgt, je erop voor te bereiden en misschien zelfs er wel op te hopen?
waar ben je naar op zoek? bevestiging van een negatief zelfbeeld?
dat is in ieder geval niet moeilijk te vinden op fok, hoewel ik betwijfel of je het echt nodig hebt.
en als je dan toch perse een tip zou willen en ik er verder naast zit, werk aan je zelfvertrouwen wees wat minder "op zoek" komt vaak onbewust wanhopig over en dat werkt niet in je voordeel.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:41:59 #25
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82829494
is goed Tja, het is ook alleen mijn probleem, helaas door die ironie blijf ik alleen dus bedankt, heb echt wat geleerd over mensen.

I'm out
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:42:44 #26
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82829533
quote:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Misschien heb je gewoon niet de ware ontmoet of moet je er meer moeite doen dan iemand anderss
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82829549
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:41 schreef Jef86 het volgende:
is goed Tja, het is ook alleen mijn probleem, helaas door die ironie blijf ik alleen dus bedankt, heb echt wat geleerd over mensen.

I'm out
ok dan niet
fijne dag.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:44:08 #28
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82829597
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:41 schreef Jef86 het volgende:

I'm out
lees je mijn reactie uberhaupt wel ?
pi_82829845
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef pongping het volgende:

[..]

Die gaat een trein koppen en het is jullie schuld
kan beter eerst moslim worden en er een aanslag van maken, krijgt ie in ieder geval 77 gelijkgestemden.
pi_82829925
Met alle respect, maar weet je waarom je alleen bent? Als je zo'n instelling hebt in het echte leven dan verbaast het me helemaal niets dat meiden je niet aardig vinden o.o. En nee, dit is niet bedoeld om te bashen, maar open jouw ogen ook eens nu.

Mensen willen iemand waarmee ze lol hebben, die aangenaam is om erbij in de buurt te zitten. Misschien moet je jouw houding nog eens onder de loep nemen...

En als het maagd zijn je echt zo stoort, vraag 50 euro voor jouw verjaardag en ga naar een prostituee. Opgelost.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:05:29 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82830573
quote:

Of ben ik verbitterd en bestaat er niet zoiets als liefde en genegenheid, alleen maar lust en hebzucht?
Nee, je kunt nooit meer een vriendin krijgen. Je bent definitief afgeschreven.
Dat komt door de negatieve houding die je hier in dit topique aantoont te hebben.

Rest je nog slechts een tripje naar de hoeren. Veel succes!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82830746
Gast, je denkt te veel na. Gewoon doen is het beste. Je staat al (24-ca.14) 10 jaar bewust droog. Voor m'n 14e waren vrouwenmeiden bij mij nog niet de hoofdreden van het mijn leven, andere dingen waren nog stukken belangrijker...lego, computergames, etc..
Ik dwaal af.

Je staat dus al, gok ik, 10 jaar te hunkeren naar liefde, genegenheid, sex. Waarom zou je dan niet gewoon op iemand afstappen. Het ergste wat je kan overkomen is dat ze je afwijst, so be it. 50/50 kans dat ze er op in gaat.
Een blauwtje of 20 blauwtjes lijkt mij nog altijd beter dan nog 24 jaar maagd en alleen.

Oh, en een bijkomstigheid is natuurlijk ook dat je het dan hier kunt vermelden ter onzer vermaek. niet netjes
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_82830803
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:05 schreef Maanvis het volgende:
Rest je nog slechts een tripje naar de hoeren. Veel succes!
Is iig stukken goedkoper denk ik zo.
pi_82830813
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:09 schreef maxmit het volgende:
Gast, je denkt te veel na. Gewoon doen is het beste. Je staat al (24-ca.14) 10 jaar bewust droog. Voor m'n 14e waren vrouwenmeiden bij mij nog niet de hoofdreden van het mijn leven, andere dingen waren nog stukken belangrijker...lego, computergames, etc..
Ik dwaal af.

Je staat dus al, gok ik, 10 jaar te hunkeren naar liefde, genegenheid, sex. Waarom zou je dan niet gewoon op iemand afstappen. Het ergste wat je kan overkomen is dat ze je afwijst, so be it. 50/50 kans dat ze er op in gaat.
Een blauwtje of 20 blauwtjes lijkt mij nog altijd beter dan nog 24 jaar maagd en alleen.

Oh, en een bijkomstigheid is natuurlijk ook dat je het dan hier kunt vermelden ter onzer vermaek. niet netjes
Wat is er mis met maagd zijn op je 24e? Of staat het in de grondwet dat iedereen op z'n 18e al plat moet gegaan zijn?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:13:13 #35
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_82830879
Doe moeilijk

ik kan zo een aantal fok!sters aanwijzen waar iemand zoals TS zijn leuning zo naar binnen kan schuiven.
pi_82830929
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:11 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat is er mis met maagd zijn op je 24e? Of staat het in de grondwet dat iedereen op z'n 18e al plat moet gegaan zijn?
Helemaal niks. Ik zoek nog een leuk vrouwelijk exemplaar. En dan wel eentje die niet nog maagd is om haar uiterlijk oid...
pi_82831010
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:11 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Oh, er is helemaal niets mis met maagd zijn op welke leeftijd dan ook, als die persoon zich daar prettig bij voelt, boeit het gewoon niet . Helaas voor TS is het wel een probleem voor hem, en ik ben van mening dat het mede komt omdat die heel erg gefrustreerd over komt tegenover andere mensen, wat een heuse afknapper is.

Op een bezoek bij een prostituee na, TS kan toch ook gewoon zich inschrijven op een datingsite? Er zijn veel mensen die daar iemand vinden, niets mis mee. Zolang hij maar niet mensen gaat afkatten om het minste, zoals hier ook gebeurt...
pi_82831066
24 en single

Gaan we ze alle twee volgen?

Een voor sex, een voor eenzaamheid?
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_82831262
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:17 schreef Darkangle het volgende:
24 en single

Gaan we ze alle twee volgen?

Een voor sex, een voor eenzaamheid?
Ok! het is toch een trage namiddag
pi_82831281
quote:
Je kan nog altijd monnik of priester worden.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:33:02 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82834195
geschopt vanuit TTK dus...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:51:27 #42
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_82834809
quote:
j. Nou heb ik wel wat stront moeten scheppen en hoor ik nou eenmaal niet bij de 'selectieve' groep bevolking met geld, vriendengroepen rijbewijzen en een reusachtig portie egocentrisme en oppervlakkigheid.

zulks een tegenspraak heb ik zelden gezien, goed gedaan ts
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_82834997
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:36 schreef Jef86 het volgende:
ja darkangle je wilt dat iedereen me haat, jij hebt gelijk, en alleen jij mag minder aardige dingen zeggen. Gedraag je gewoon als een volwassene man! Het boeit niemand wat je van mij vind, en iedereen is er al over uit wat mijn gedrag betreft. Sorry dat ik je zo geschockeerd heb, ik denk dat ik maar me drift in toom moet houden. That's it ben ik bang. Dus let it go, we're moving on
Ik vraag me echt af waar je dat vandaan haalt. Beetje haantjes gedrag, en raar tbh. Ik reageer serieus en jij reageert compleet mentaal alsof ik je heb aangevallen ofzo.

Daaruit concludeer ik maar gemakshalve dat je een rel kloon bent; niet geinterreseerd in wat je gepost hebt maar alleen maar digitaal (nutteloos) om je heen wilt gillen, wat in mijn boekje in iedergeval niet echt volwassen, wel opgeleid of normaal overkomt. Iets wat je wel claimed te zijn in de TS.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:56:18 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82835007
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:33 schreef Re het volgende:
geschopt vanuit TTK dus...
Zal wel onder het subkopje 'theater' vallen dan.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82835024
TS wil een maagd van zijn eigen leeftijd.. Dat gaat niet meer lukken.

Maar een dame die weliswaar niet vanaf haar 13e al uitgewoond wordt, moet toch wel lukken?
En waarom is dat eigenijk belangrijk? Meer ervaring is alleen maar fijn Zeker als beginner..
pi_82835257
Ach joh, maak je niet druk. Er zijn veel oudere maagden op Fok! Lees even wat Schenkstroop topics, doe precies het tegenovergestelde, en je bent binnen no-time maagd af
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:50:24 #47
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82837519
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Ach joh, maak je niet druk. Er zijn veel oudere maagden op Fok! Lees even wat Schenkstroop topics, doe precies het tegenovergestelde, en je bent binnen no-time maagd af
ik moet zeggen dat ik schenkstroop een stuk hoopvoller vindt dan jeff
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:54:41 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82837745
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:50 schreef DeBassist het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik schenkstroop een stuk hoopvoller vindt dan jeff
Schenkstroop?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:14:42 #49
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82838773
Serieuze reactie:

Wat heb je allemaal gedaan om een meisje te krijgen? Je zegt dat je uitgaat en socialize enzo, maar vraag je ook nummers? Regel je dates? Flirt je met meisjes?

Wat vinden meisjes om je heen van je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:17:07 #50
85962 ioko
I Appear Missing
pi_82838905
Is geen probleem, ikzelf was maagd tot mijn 26ste. Je moet wel je instelling veranderen. Als jij je leven leukt vindt, dan heb je kans dat een meisje jou leuk gaat vinden, eerder niet.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:18:02 #51
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82838951
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Schenkstroop?
ja die ja
pi_82838953
Over een topic dat compleet backfired gesproken

OT: zolang jij je maagdelijkheid een probleem vindt, zal het ook een probleem zijn in je contact met vrouwen. Sommigen steken voor 't eerst op hun 12e, anderen pas achterin de 20.. Tsja, het zij zo.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 01:53:45 #53
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82963496
Ik flirtte vandaag (voor zover dat flirten is) met een klein leuk hindoestaans? meisje dat cigaren rookte. Daar sprak ik er op aan. Nee het waren "black-devils" ( wat?). En toen liep ik verder..

nu effe serieus: tvp
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:33:32 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82966430
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik flirtte vandaag (voor zover dat flirten is) met een klein leuk hindoestaans? meisje dat cigaren rookte. Daar sprak ik er op aan. Nee het waren "black-devils" ( wat?). En toen liep ik verder..

nu effe serieus: tvp
Tong80
Een gedicht over Maanvis
pi_82967794
Waar komt die ik-ben-maagd invasie aan topics opeens vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')