Griebelsquote:'Dit is de grootste ecologische ramp die de Aarde ooit heeft getroffen,' begon Griffith zijn verhaal. 'Noch de overheid, noch BP kan dit nog stoppen. En het zou wel eens veel erger kunnen worden dan we nu vermoeden, omdat de zeebodem volgens sommigen gescheurd is. Nu loopt er precies een breuklijn vanaf Mississippi tot in de Golf van Mexico. Als de olie blijft doorspuiten ontstaat er een enorme ondergrondse holle ruimte, waardoor er aardbevingen kunnen ontstaan, tot in Mexico toe.'
'De angst is dat het water van de Grote Meren (in het Noorden van de VS), die zich zo'n 200 meter boven zeeniveau bevinden, zich vervolgens in de Mississippi vallei zullen storten en alles op weg naar Louisiana, dat zich op zeeniveau bevindt, zullen verwoesten. Als het water dan de Golf van Mexico bereikt zal Amerika grotendeels in tweeën gespleten zijn. Grote steden zoals St.Louis zullen weggevaagd worden en miljoenen mensen zullen omkomen. Persoonlijk denk ik dat dit inderdaad staat te gebeuren.'
Tjeeh.quote:Amerika bouwt al 40 jaar ondergrondse installaties
Fabregas zei vervolgens dat hij eerder die dag van iemand ter plaatse bevestiging had gekregen van het feit dat verslaggevers in de kuststrook van Louisiana zijn gearresteerd en dat er dus inderdaad een gedeeltelijke media-blackout lijkt te zijn. 'Griffith, je zei dat er mogelijk een enorme ramp in de VS zou kunnen gebeuren en het water van de Grote Meren zich in de Mississippi vallei zou kunnen legen] Is dat de reden waarom zoveel overheidsinstanties naar (NWO-hoofdstad) Denver (Colorado = hooggelegen) worden verplaatst?'
'Ik weet niet of dat om die reden gebeurt, want ze zijn al 30, 40 jaar tunnels aan het graven in Amerika. De ingang tot het ondergrondse overheidscentrum in Virginia bevindt zich vlak buiten Washington. Daar zijn allemaal ondergrondse tramlijnen gebouwd voor de overheidsinstanties en hun medewerkers. Overal in de VS hebben ze dit soort ondergrondse installaties gebouwd, omdat ze weten wat er gaat komen.'
'De verwachting is dat de dollar aan het einde van dit jaar zal instorten, en dat zal nog nooit eerder geziene gevolgen hebben. Niets in de hele geschiedenis zal hiermee te vergelijken zijn. Nodig is het echter niet, want omdat alle papieren munteenheden op niets gebaseerd zijn en niet (meer) op goud of andere edelmetalen, kan het met één pennestreek voorkomen worden. Daarom denk ik dat ze het doelbewust zullen laten gebeuren. Ze willen af van alle huidige valuta en er een monetair systeem voor in de plaats dat gebaseerd is op 18 cijferige (6-6-6) barcodes en schuld. Daar wordt al 30, 40 jaar aan gewerkt.'
bron
Dat dit het geval is lijkt me duidelijk.quote:Plan om VS kapot te maken wordt nu uitgevoerd
Dat dit een geplande ramp is lijkt misschien vergezocht. Toch is het wel erg 'toevallig' dat Goldman Sachs een paar weken voor de ramp een grote hoeveelheid BP-aandelen verkocht, en dat de uitvoerend directeur van BP, Tony Hayward, slechts enkele dagen voor de ontploffing van het Deepwater Horizon platform éénderde van zijn eigen aandelen van de hand deed om er zijn enorme landhuis in Engeland mee af te betalen. 'Hij is waarschijnlijk kort van tevoren op de hoogte gebracht van het feit dat er wat zou gaan gebeuren,' concludeerde Griffith.
'Maar waarom? Waarom zouden ze zoiets bewust willen doen?' vroeg Fabregas.
'Om Amerika kapot te maken. Ik denk dat dit ook de reden is waarom ze Obama president hebben gemaakt. Ze willen Amerika ten onder laten gaan. Obama is niet loyaal aan ons land. En met Amerika gaat het monetaire systeem van de hele wereld ten onder. Alles is gereed om een cashloze maatschappij in te voeren; alleen het nummeren van de mensen ontbreekt nog.'
Nee dit is BNWquote:
check ook de bron in de OP.... nee dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:57 schreef DeTolk het volgende:
Is dit een reële angst?
Wat denk je zelf? Er komt een kloof dwars door de Verenigde Staten, 6 km diep, gevuld met water en olie! Tuuuuuurlijk, gebeurt dagelijks...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:57 schreef DeTolk het volgende:
Is dit een reële angst?
Is dat diezelfde intuïtie die zei dat er vele doden gingen vallen naar aanleiding van de Mexicaanse-griepvaccinaties en de WHO de macht zou grijpen op aarde?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Me intiuitie zei dat dit hij van geen kanten klopt.
Het kan als Open Secret fungeren he.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:58 schreef fruityloop het volgende:
Dan schieten ze niet echt op, ze zijn al sinds de koude oorlog aan het bouwen in Virginia. Overigens is er niks geheims aan, en kan je er tegenwoordig rondleidingen krijgen als je wilt..
Ik heb er nooit wat aan gevonden... In Europa is-ie populair "omdat-ie geen Republikein is". Nogal een waardeloos argument!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
En met Obama, daar ben ik langzamerhand niet meer de enige in die hem een slecht persoon/politici vinden.
QFTquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:12 schreef splendor het volgende:
[..]
Is dat diezelfde intuïtie die zei dat er vele doden gingen vallen naar aanleiding van de Mexicaanse-griepvaccinaties en de WHO de macht zou grijpen op aarde?
daar gaat het juist wel om, ook gezien je OP. Jij zet het neer en ontkracht het niet, maar beaamt het juist min of meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
Het gaat er niet om of ik het geloof wat er in TT staat. Ik poneer het alleen. Ik vind het alleen grappig dat er lui zijn die wel erg idiote en verstrekkende stellingen poneren. Die Xander heeft heeft wel vaker idiote nieuwsberichten of interviews geplaatst. Het blijft leuk vermaak.
misschien is één van die vulkanen wel een supervulkaanquote:Feit is wel dat de Golf van Mexico vier vulkanen heeft.
nee, dat is ook niet zo moeilijk, In ieder geval een groot gedeelte van de Republikeinen vindt dat ookquote:En met Obama, daar ben ik langzamerhand niet meer de enige in die hem een slecht persoon/politici vinden.
Dat is toch inherent aan leven....quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Nee dit is BNW
Obama bashing valt me tegen van je Lambiekje.
Het blijft een Marionet natuurlijk.
Dus als het 'erg idioot' en 'stellingsgewijs verstrekkend' is, dan is dat een goede reden om het op een forum te posten? En het doet er ook niet toe in hoeverre het waar is, als het maar leuk vermaak is?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
Het gaat er niet om of ik het geloof wat er in TT staat. Ik poneer het alleen. Ik vind het alleen grappig dat er lui zijn die wel erg idiote en verstrekkende stellingen poneren. Die Xander heeft heeft wel vaker idiote nieuwsberichten of interviews geplaatst. Het blijft leuk vermaak.
dat is het mooie met Lambiekje, hij is niet anti-complot...en ruimdenkend heb ik ook m'n twijfels bijquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:04 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dus als het 'erg idioot' en 'stellingsgewijs verstrekkend' is, dan is dat een goede reden om het op een forum te posten? En het doet er ook niet toe in hoeverre het waar is, als het maar leuk vermaak is?
Is een ruimdenkend anticomplottheorist niet juist tégen het idee dat onder het mom van vermaak de meest weerzinwekkende dingen worden verspreid?
Je beschuldigt Xandernieuws van het posten van idiote niewusberichten en/of interviews en door ze hier op deze manier te herposten, bega je precies de fout die hij in jouw ogen maakt. Keep it up
Dit staat onder het bericht waar naar gelinkt wordt.quote:Ik en mijn gezinnetje hebben vorig jaar een groot stuk land gekocht op het platteland in hongarije, veel energie gestoken in landbouw... hoe je zelf je voedsel moet verbouwen en al onze laatste spaarcentjes van de bank gehaald. we vertrekken volgende week het het huis daar op te knappen... en zo hopen we deze ramp te overleven en ver uit de buurt te blijven van dit alles. het is misschien back to basics maar noodzakelijk
Haha, zulke ongelooflijke oliedomme mensen mogen wel rustig verhuizen. Jouw reden verklaar ik hierbij ongeldig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Document1 het volgende:
De reden dat sites als xandernieuws () beter 3x kunnen nadenken voordat ze "nieuws" posten....
[..]
Dit staat onder het bericht waar naar gelinkt wordt.
Ach, als je al die reacties leest, dan zijn de meeste van de bezoekers van die site ofwel religieuze malloten die kicken op het interpreteren van teksten uit de Openbaring, ofwel volstrekt paranoïde, ofwel beide.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Document1 het volgende:
De reden dat sites als xandernieuws () beter 3x kunnen nadenken voordat ze "nieuws" posten....
[..]
Dit staat onder het bericht waar naar gelinkt wordt.
Los van de spelfouten, staat dit zo bol van de belachelijkheden dat je eigenlijk medelijden zou moeten hebben met zo iemand.quote:Er zijn al zeer veel dolfijnen gesignaleert in de Altlantsche oceaan,aan de Noordzee ook al haaien en anderen niet te definerende vissen.De wakvissen raken ook uit de koers.Viaeen geheime zender kwam ik te weten dat er ook slangen in aantocht waren,echt geen kleine jongens.En dan ook nog wat anders,de olie drijft ook onze richting uit zij het traag en zou over enkele maanden de franse badplaats a.d.Riviëra bereiken.
Het lijkt mij een raar idee een paar haaien onder je surfbord te hebben,mot er niet aan denken..Er wordt beweerd dat deze ramp gelijk staat met de TwinTowers,ook door springstoffen in de poten van het platform geplaatst en nog ergens anders.We zijn nergens meer veilig,zal straks mijn fiets een nazien of er niks in mijn frame zit.
Slaap wel
Omdat deze locatie in de krant is verschenen, is deze vrijgeven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:58 schreef fruityloop het volgende:
Dan schieten ze niet echt op, ze zijn al sinds de koude oorlog aan het bouwen in Virginia. Overigens is er niks geheims aan, en kan je er tegenwoordig rondleidingen krijgen als je wilt..
En dan gebeurt het een keer, wat zo goed als onvermijdelijk is op deze manier, en dan gaan er weer mensen roepen dat ze het 'voorspeld' hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:16 schreef Bananenman het volgende:
Oh cool, de dollar gaat weer eens instorten. Dat wordt ook al vanaf 2001 jaarlijks geroepen volgens mij. Dan kunnen ze die kloof iig dichten met alle munten en biljetten die niks meer waard zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:52 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ach, als je al die reacties leest, dan zijn de meeste van de bezoekers van die site ofwel religieuze malloten die kicken op het interpreteren van teksten uit de Openbaring, ofwel volstrekt paranoïde, ofwel beide.
De leukste vond ik nog wel deze reactie:
[..]
Los van de spelfouten, staat dit zo bol van de belachelijkheden dat je eigenlijk medelijden zou moeten hebben met zo iemand.
Ik heb een Nederlands-Japanse fiets, is dat dan het begin van het 4e rijk?????quote:
O nee komt allemaal door die olieramp!quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:12 schreef splendor het volgende:
Is dat diezelfde intuïtie die zei dat er vele doden gingen vallen naar aanleiding van de Mexicaanse-griepvaccinaties en de WHO de macht zou grijpen op aarde?
Dat gebeurt wel vaker...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:58 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
dat doen we toch al sinds tijden? het afvoerputje spelen van het water?quote:Op woensdag 16 juni 2010 04:33 schreef popolon het volgende:
Zo'n beetje al het zoete water in Europa ligt hoger dan Nederland. Gaat Nederland nu ook overstromen?
quote:CONFIRMED: Salt cavern below sinkhole has failed September 25, 2012
Officials: New footage shows sinkhole has grown (VIDEO) September 18, 2012
Officials: Sinkhole growing in direction of drilling rig there to investigate troubled salt cavern — Now about 900 feet from edge August 18, 2012
Governor says more boom being deployed in sinkhole — Winds up to 100 mph expected in area — All monitors within community being removed — Texas Brine in ‘Hurricane Mode’ August 27, 2012
Officials: “Another bubble site discovered yesterday” — “Bubbles have also showed up in the sinkhole” — Cleanup still halted, may resume next week August 21, 2012
Official 10:40a ET Update: Preliminary evaluations of sinkhole show no ‘significant’ changes to size — Three state agencies investigating area August 30, 2012
TV: ‘Unidentfied’ and ‘dense’ material in cavern below sinkhole — Not like material normally found there -Officials (VIDEO) September 25, 2012
Officials: 200-foot stretch of land falls into sinkhole (VIDEO) September 19, 2012
Emergency officials now urging residents near giant sinkhole to check homes for sinking, holes, cracks; Immediately report changes August 26, 2012
AP: Locals report more gas bubbles near sinkhole — New flyover footage (VIDEO) August 21, 2012
http://enenews.com/
Nee in zessen, denken sommigen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik voorspel dat Amerika niet in tweeën breekt in de komende 60 jaar.
Lolwut?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:05 schreef Amos_ het volgende:
xandernieuws, de bron die ooit de Donald Duck betichtte van het voorbereiden van het werk van de illuminati.
Bovendien is deze theorie natuurkundig gezien gewoon bullshit.
http://xandernieuws.punt.nl/index.php?r=1&id=523258quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:02 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Lolwut?Geef link, dan kan ik lachen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
http://xandernieuws.punt.nl/index.php?r=1&id=523258
Alstu
quote:Tja donald duck heeft nooit een andere functie gehad. Het is een vorm van satanisme voor kinderen. Het leert de kinderen dat.
In ieder geval ik las toch ergens over een atoomontploffing in de atmosfeer waardoor alle electrische apparaten uit kunnen vallen.
Wat mij zo opvalt is dat ze de nadruk zo leggen op de plunderingen. Dat doen ze overal. Ze maken de mensen daar klaar voor. Dat doen ze al jaren?
door: joop-02
Dat is niet christelijk, dat is gewoon achterlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ja suske en wikse zitten ook in het complot. dat stomme, eigenwijse meisje moet altijd voor dat jongetje.Bij haar is de actie altijd. Dat is niet bijbels he. Het is om kinderen tegen God op te zetten.
ppff walgelijke strip is dat zeg suske en wiske. Kan er niet naar kijken!!
Het komt allemaal uit de koker van de nwo.
Raar he dat mensen het nog steeds niet zien. Ze kunnen er willen er gewoon niet door heen kijken. Want ja wat dan? Dan moet je ook naar je zelf kijken en dat doen we maar liever niet.
Volgensmij is dit een trollMaar ik kan het verschil niet zien tussen een troll en een christen.
Kijken of joop-02 nog meer grappige dingen zegt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat is niet christelijk, dat is gewoon achterlijk
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat is niet christelijk, dat is gewoon achterlijk
quote:Ohh nee het is zeker geen kinderstrip. Het is allemaal gebasseerd op de principes van het satantisme. Het leert de kinderen satanisme.
Het is een beetje dom als Christen als je het niet kunt herkennen. Dan vraag ik me af, als je als Christen je kinderen donald duck laat lezen, waar ben je dan mee bezig??
De strip is alles wat kinderen niet zouden moeten lezen. Het is allemaal bewust.
Ik vind het werkelijk verschrikkelijk.
Maar ik denk dat God kinderen die hij lief heeft tegen de verwoestende invloed zal beschermen.
Donald duck is vele malen erger dan je denkt.
Waarschijnlijk ergens gelezen:quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Beetje ernstig hoe hij maar dingen zit te ventileren zonder er dieper op in te gaan
Ik hoop dat je niet nu pas tot dit inzicht komt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef MindFever het volgende:
Lambiekje is zonder het te weten een Republikein. Lol!
Stel. Stel dat dat zo zou zijn... wattan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet nu pas tot dit inzicht komt?
Dan valt dat mij heel erg van jou tegen. Ik had je hoger ingeschat. Aanzienlijk hoger.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:03 schreef MindFever het volgende:
[..]
Stel. Stel dat dat zo zou zijn... wattan?
Wow. Dat was snel zeg. Je hebt zeker type-cursus gehad?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan valt dat mij heel erg van jou tegen. Ik had je hoger ingeschat. Aanzienlijk hoger.
Dat zei mijn ex ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef MindFever het volgende:
[..]
Wow. Dat was snel zeg. Je hebt zeker type-cursus gehad?
Maar goed. Af en toe vallen mensen elkaar tegen. Tooooooooooooooooch??
Het was een driedubbelgrap:quote:
Whaha!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het was een driedubbelgrap:
Wow.
Dat was snel zeg.
Af en toe vallen mensen elkaar tegen.
Ook in die volgorde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |