quote:
'Dit is de grootste ecologische ramp die de Aarde ooit heeft getroffen,' begon Griffith zijn verhaal. 'Noch de overheid, noch BP kan dit nog stoppen. En het zou wel eens veel erger kunnen worden dan we nu vermoeden, omdat de zeebodem volgens sommigen gescheurd is. Nu loopt er precies een breuklijn vanaf Mississippi tot in de Golf van Mexico. Als de olie blijft doorspuiten ontstaat er een enorme ondergrondse holle ruimte, waardoor er aardbevingen kunnen ontstaan, tot in Mexico toe.'
'De angst is dat het water van de Grote Meren (in het Noorden van de VS), die zich zo'n 200 meter boven zeeniveau bevinden, zich vervolgens in de Mississippi vallei zullen storten en alles op weg naar Louisiana, dat zich op zeeniveau bevindt, zullen verwoesten. Als het water dan de Golf van Mexico bereikt zal Amerika grotendeels in tweeën gespleten zijn. Grote steden zoals St.Louis zullen weggevaagd worden en miljoenen mensen zullen omkomen. Persoonlijk denk ik dat dit inderdaad staat te gebeuren.'
Griebels
quote:
Amerika bouwt al 40 jaar ondergrondse installatiesFabregas zei vervolgens dat hij eerder die dag van iemand ter plaatse bevestiging had gekregen van het feit dat verslaggevers in de kuststrook van Louisiana zijn gearresteerd en dat er dus inderdaad een gedeeltelijke media-blackout lijkt te zijn. 'Griffith, je zei dat er mogelijk een enorme ramp in de VS zou kunnen gebeuren en het water van de Grote Meren zich in de Mississippi vallei zou kunnen legen] Is dat de reden waarom zoveel overheidsinstanties naar (NWO-hoofdstad) Denver (Colorado = hooggelegen) worden verplaatst?'
'Ik weet niet of dat om die reden gebeurt, want ze zijn al 30, 40 jaar tunnels aan het graven in Amerika. De ingang tot het ondergrondse overheidscentrum in Virginia bevindt zich vlak buiten Washington. Daar zijn allemaal ondergrondse tramlijnen gebouwd voor de overheidsinstanties en hun medewerkers. Overal in de VS hebben ze dit soort ondergrondse installaties gebouwd, omdat ze weten wat er gaat komen.'
'De verwachting is dat de dollar aan het einde van dit jaar zal instorten, en dat zal nog nooit eerder geziene gevolgen hebben. Niets in de hele geschiedenis zal hiermee te vergelijken zijn. Nodig is het echter niet, want omdat alle papieren munteenheden op niets gebaseerd zijn en niet (meer) op goud of andere edelmetalen, kan het met één pennestreek voorkomen worden. Daarom denk ik dat ze het doelbewust zullen laten gebeuren. Ze willen af van alle huidige valuta en er een monetair systeem voor in de plaats dat gebaseerd is op 18 cijferige (6-6-6) barcodes en schuld. Daar wordt al 30, 40 jaar aan gewerkt.'
bron
Tjeeh.
Het is wel goed dat ze van de huidige monetaire systeem afwillen. Maar wat komt er voor terug?
quote:
Plan om VS kapot te maken wordt nu uitgevoerd
Dat dit een geplande ramp is lijkt misschien vergezocht. Toch is het wel erg 'toevallig' dat Goldman Sachs een paar weken voor de ramp een grote hoeveelheid BP-aandelen verkocht, en dat de uitvoerend directeur van BP, Tony Hayward, slechts enkele dagen voor de ontploffing van het Deepwater Horizon platform éénderde van zijn eigen aandelen van de hand deed om er zijn enorme landhuis in Engeland mee af te betalen. 'Hij is waarschijnlijk kort van tevoren op de hoogte gebracht van het feit dat er wat zou gaan gebeuren,' concludeerde Griffith.
'Maar waarom? Waarom zouden ze zoiets bewust willen doen?' vroeg Fabregas.
'Om Amerika kapot te maken. Ik denk dat dit ook de reden is waarom ze Obama president hebben gemaakt. Ze willen Amerika ten onder laten gaan. Obama is niet loyaal aan ons land. En met Amerika gaat het monetaire systeem van de hele wereld ten onder. Alles is gereed om een cashloze maatschappij in te voeren; alleen het nummeren van de mensen ontbreekt nog.'
Dat dit het geval is lijkt me duidelijk.
En Obama dat is een zeer fout persoon. Dat mag inmiddels toch wel duidelijk zijn. Bespottelijk en onbegrijpelijk dat gehele wereld met deze idioot wegliep. Ik had al direct een walgelijke hekel aan die lul. Me intiuitie zei dat dit hij van geen kanten klopt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lambiekje op 15-06-2010 09:55:45 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.