quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
http://xandernieuws.punt.nl/index.php?r=1&id=523258
Alstu
quote:Tja donald duck heeft nooit een andere functie gehad. Het is een vorm van satanisme voor kinderen. Het leert de kinderen dat.
In ieder geval ik las toch ergens over een atoomontploffing in de atmosfeer waardoor alle electrische apparaten uit kunnen vallen.
Wat mij zo opvalt is dat ze de nadruk zo leggen op de plunderingen. Dat doen ze overal. Ze maken de mensen daar klaar voor. Dat doen ze al jaren?
door: joop-02
Dat is niet christelijk, dat is gewoon achterlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ja suske en wikse zitten ook in het complot. dat stomme, eigenwijse meisje moet altijd voor dat jongetje.Bij haar is de actie altijd. Dat is niet bijbels he. Het is om kinderen tegen God op te zetten.
ppff walgelijke strip is dat zeg suske en wiske. Kan er niet naar kijken!!
Het komt allemaal uit de koker van de nwo.
Raar he dat mensen het nog steeds niet zien. Ze kunnen er willen er gewoon niet door heen kijken. Want ja wat dan? Dan moet je ook naar je zelf kijken en dat doen we maar liever niet.
Volgensmij is dit een trollMaar ik kan het verschil niet zien tussen een troll en een christen.
Kijken of joop-02 nog meer grappige dingen zegt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat is niet christelijk, dat is gewoon achterlijk
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat is niet christelijk, dat is gewoon achterlijk
quote:Ohh nee het is zeker geen kinderstrip. Het is allemaal gebasseerd op de principes van het satantisme. Het leert de kinderen satanisme.
Het is een beetje dom als Christen als je het niet kunt herkennen. Dan vraag ik me af, als je als Christen je kinderen donald duck laat lezen, waar ben je dan mee bezig??
De strip is alles wat kinderen niet zouden moeten lezen. Het is allemaal bewust.
Ik vind het werkelijk verschrikkelijk.
Maar ik denk dat God kinderen die hij lief heeft tegen de verwoestende invloed zal beschermen.
Donald duck is vele malen erger dan je denkt.
Waarschijnlijk ergens gelezen:quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Beetje ernstig hoe hij maar dingen zit te ventileren zonder er dieper op in te gaan
Ik hoop dat je niet nu pas tot dit inzicht komt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef MindFever het volgende:
Lambiekje is zonder het te weten een Republikein. Lol!
Stel. Stel dat dat zo zou zijn... wattan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet nu pas tot dit inzicht komt?
Dan valt dat mij heel erg van jou tegen. Ik had je hoger ingeschat. Aanzienlijk hoger.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:03 schreef MindFever het volgende:
[..]
Stel. Stel dat dat zo zou zijn... wattan?
Wow. Dat was snel zeg. Je hebt zeker type-cursus gehad?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan valt dat mij heel erg van jou tegen. Ik had je hoger ingeschat. Aanzienlijk hoger.
Dat zei mijn ex ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef MindFever het volgende:
[..]
Wow. Dat was snel zeg. Je hebt zeker type-cursus gehad?
Maar goed. Af en toe vallen mensen elkaar tegen. Tooooooooooooooooch??
Het was een driedubbelgrap:quote:
Whaha!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het was een driedubbelgrap:
Wow.
Dat was snel zeg.
Af en toe vallen mensen elkaar tegen.
Ook in die volgorde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|