abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 09:15:00 #1
8781 crew  Frutsel
pi_82822241

quote:
FIFA laat Bavariababes arresteren
JOHANNESBURG - De kortgejurkte meiden van Bavaria zijn gisteren tegen het einde van de WK-interland Nederland - Denemarken hardhandig Soccer City uitgezet, waarna ze urenlang zijn verhoord. Dat meldt de Zuid-Afrikaanse krant The Star vanmorgen.

Ze zeiden dat ik zou worden vervolgd en een gevangenisstraf van zes maanden riskeer. En dat allemaal voor een oranje jurkje....

Barbara Kastein
De 36 meiden zijn in opdracht van de FIFA ondervraagd. De wereldvoetbalbond vindt de sluikreclame - op de jurkjes was geen reclame-uiting te vinden - tegen de marketingregels van de wereldvoetbalbond. Bavaria is geen commerciële partner. De FIFA rept bij de actie van het biermerk van een marketing-hinderlaag.

The Star citeerde vanmorgen Barbara Kastein, één van de 36 babes van Bavaria, in Nederland 'officieel' . ,,We hadden lol, zongen en iedereen fotografeerde ons. Totdat een FIFA-official in de tweede helft naar ons toe kwam met de mededeling dat het niet toegestaan was het Bavariajurkje te dragen. Hij liet ons een keuze: onmiddellijk vrijwillig het stadion uit of anders zou dat hardhandig gebeuren.''

Kastein meldde de FIFA-man volgens The Star dat er niets mis was met het jurkje. ,,Totdat veertig stewards ons omsingelden. Ze duwden en trokken ons en een van de meiden viel zelfs van een trap.''

Buiten het stadion werden de 36 meiden gearresteerd en uren ondervraagd. Twee van hen, onder wie Kastein, moesten zelfs tot diep in de avond op het bureau blijven. ,,Waarna we werden teruggebracht naar ons hotel,'' zegt Kastein. ,,Daar werd mijn paspoort ingenomen en een kopie gemaakt. Ze zeiden dat ik zou worden vervolgd en een gevangenisstraf van zes maanden rikeer. En dat allemaal voor een oranje jurkje....''

Bavaria-directeur Peer Swinkels vindt de actie van de FIFA in The Star 'onzinnig'. "Het zijn leuke jurkjes en er staat geen merknaam op. In mijn bescheiden mening mag iedereen toch dragen wat hij of zij wil. Dus wat hebben we verkeerd gedaan? Sinds wanneer bestaat er een kledingvoorschrift tijdens wedstrijden?"

DE FIFA beroept zich op een ,,ongeoorloofde marketing-overval'' van Bavaria. Ook tijdens het WK in 2006 ging de FIFA in de clinch met het biermerk. Toen waren ledehosen de inzet van de discussie.
Zie ook: Bavaria lanceert sexy WK-jurkje

Blijf met je poten van onze bavariababes af
Beetje zielige aktie... dreigen met een lange gevangenisstraf en ze van de trap duwen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:16:02 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:16:53 #3
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_82822278
hier is maar één reactie op: FIFA
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_82822290
The fuck
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 09:18:03 #5
8781 crew  Frutsel
pi_82822314
quote:
Daar had ik hem nog niet gezien, maar dan krijg ik weer gedoe dat ik een voetbaltopic open in NWS
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:18:42 #6
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82822332
Ik zeg OORLOG!
Send in the marines!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:18:54 #7
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_82822339
Ze hadden die jurkjes uit moeten laten trekken
Sometimes you see knopjes
pi_82822384
Het heet niet voor niets MAFIFA, zorg maar dat je nooit met die gasten te maken krijgt.
pi_82822409
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef banapples het volgende:
Ze hadden die jurkjes uit moeten laten trekken
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:22:36 #10
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_82822436
Dat dit kan in Nede... Zuid-Afrika!
/-=]
|o-0
~~~`
pi_82822525
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:18 schreef wdn het volgende:
Ik zeg OORLOG!
Send in the marines!
lijkt in eerste instantie overdreven van je ..maar vrouwen hardhandig behandelen (of zeg maar gerust mishandelen) en ook nog eens door een fucking voetbal organisatie zonder enig juridisch recht om wie dan ook te arresteren.. voor een blanco oranje jurkje.. ja ik zou idd zeggen stuur wat soldaten ter beveiliging van onze bevolking.

Wie denken die kk lui wel niet dat ze zijn zeg.
pi_82822635
Fifa hoort liever luid getoeter, dan dat ze mooie dames in een strak jurkje zien
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:31:16 #13
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_82822650
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
Fifa hoort liever luid getoeter, dan dat ze mooie dames in een strak jurkje zien
Idd
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:37:30 #14
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:14:37 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_82823793
quote:
Bavaria-directeur Peer Swinkels vindt de actie van de FIFA in The Star 'onzinnig'. "Het zijn leuke jurkjes en er staat geen merknaam op. In mijn bescheiden mening mag iedereen toch dragen wat hij of zij wil. Dus wat hebben we verkeerd gedaan? Sinds wanneer bestaat er een kledingvoorschrift tijdens wedstrijden?"
Toch heel slim van Bavaria, al die gratis publiciteit

Ik ga het er niet door drinken omdat het niet te zuipen is maar ok
pi_82824454
is toch te idioot voor woorden. ik had uberhaupt niet geweten dat die jurken van bavaria waren als er niet al 50 keer gedoe over was geweest. staat verder ook geen duidelijk logo op, opkutten dus met je sponsors en wegsturen

pi_82824498
En weer een hele rits gratis reclame, marketingbureau een bonus en we kunnen we doorlopen
pi_82824563
regels zijn regels
pi_82824565
Wat een probleem zeg
pi_82824757
mja alleen AD komt hier mee ... heb voor de rest nergens iets kunnen vinden.
Hoorde het vanmorgen op 538.

En wat doen ze dan met de billboards van Jupiler ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_82824934
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
mja alleen AD komt hier mee ... heb voor de rest nergens iets kunnen vinden.
Hoorde het vanmorgen op 538.

En wat doen ze dan met de billboards van Jupiler ?
Jupiler is officiële sponsor
pi_82825081
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

Jupiler is officiële sponsor
ja maar heineken heeft toch "alleen" recht zegt de fifa
Vind het wel erg zwak van de FIFA. En op grond waarvan zijn ze gearresteerd ? Verkeerde kleding? ... denk als je het goed aanpakt je de fifa een schadevergoeding kunt laten betalen (onterecht vrijheids inneming) (denk ik)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_82825444
FIFA

Blatter
pi_82825503
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:50 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Vind het wel erg zwak van de FIFA. En op grond waarvan zijn ze gearresteerd ? Verkeerde kleding? ... denk als je het goed aanpakt je de fifa een schadevergoeding kunt laten betalen (onterecht vrijheids inneming) (denk ik)
Misschien sponsordingen, je mocht bij vorig EK toch ook niet bepaalde helmen of toeters het stadion meenemen? Denk ook dat de Zuid-Afrikanen gewoon beetje huiverig zijn en misschien daardoor te gretig waren.
pi_82825727
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:50 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

In een bananenrepubliek als Zuid-Afrika? Wat denk je zelf echt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')