abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82821750
quote:
JOHANNESBURG - Wereldvoetbalbond FIFA heeft gisteren na afloop van de wedstrijd Nederland-Denemarken 36 ‘Bavaria-Babes’ laten oppakken. Zij waren gekleed in de befaamde oranje jurkjes, de Dutch Dress van bierbrouwer Bavaria.

Ook dertig meiden die in de oranje jurken de fanzone betraden, werden verwijderd. De FIFA wil zo de eigen sponsoren beschermen, in dit geval het biermerk Budweiser.

Naar verluidt zou de FIFA zelfs even hebben overwogen de meiden de jurken uit te laten trekken. Maar al snel realiseerden de officials zich dat zo’n actie nog veel meer publiciteit zou opleveren.

Bavaria-directeur Peer Swinkels vindt het belachelijk dat de voetbalmeiden gearresteerd zijn. „Er staat niet eens een merk op die jurkjes, dus wat doen we verkeerd? Sinds wanneer bestaat er een kledingvoorschrift tijdens wedstrijden?”.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)abes_oppakken__.html

Wat is dit nu weer voor onzinnig iets?
Opgepakt worden vanwege je kleding, dat klinkt meer als iets wat alleen in pre-middeleeuwse landen gebeurt maar nee hoor, de FIFA op zijn smalst.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:55:07 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_82821755
pauperig
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_82821917
Te triest voor verder commentaar.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:02:53 #4
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_82821950
Ze hadden die jurkjes wel uit moeten laten trekken
Sometimes you see knopjes
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 09:19:08 #5
8781 crew  Frutsel
pi_82822348
Ik sluit deze, andere staan al meer reacties in, ondanks dat deze 1 minuut eerder was. Sorry Amos
FIFA laat ’oranje-babes’ oppakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')