quote:Bavaria lanceert sexy WK-jurkje
Dames opgelet! Je hoeft tijdens het WK-voetbal in juni niet in een veel te groot oranje t-shirt of in een andere onelegante oranje outfit de mannen van Oranje aan te moedigen. Bierbrouwer Bavaria komt namelijk met de DutchyDress! Dit is een elegant oranje jurkje dat op verschillende manieren gedragen kan worden en speciaal onderworpen is door het Nederlandse kledingmerk SuperTrash. De komende maanden zal niemand minder dan Sylvie van der Vaart het jurkje promoten.
De voetbalvrouw is uiteraard dan ook lyrisch over het jurkje. “Het is een goede zet van Bavaria om ook eens aan de vrouwelijke supporter te denken. Dit is een goed item om in je koffer te stoppen voor Zuid Afrika. Ook voor in Nederland, als we met de vrouwen voor een groot scherm zitten, vind ik het onwijs leuk om allemaal de DutchyDress aan te doen. Ik ga de DutchyDress straks absoluut dragen.”
De DutchyDress is vanaf 26 april in de supermarkt te verkrijgen bij acht blikjes bier van Bavaria voor 9,99 euro. Noteer die datum dus maar in je agenda, want het jurkje wordt een echte ‘must-have’ deze voetbalzomer! Tip: ook leuk voor Koninginnedag!
Tieten heb je al?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Idler het volgende:
Ik betwijfel of het me zou staan. Wellicht als ik mijn benen scheer.
Nog niet, maar misschien kan ik een stel mooie manboobs ontwikkelen.quote:
Wat is er smakeloos aan om te proberen de Nederlandse vrouwen massaal in zulke jurkjes te laten lopen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:40 schreef MaskOfSanity het volgende:
Deze actie is zo mogelijk nog smakelozer dan het bier zelf.
Nouja, niet iedere Nederlandse vrouw ziet er charmant uit in een dergelijk jurkjequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:43 schreef Idler het volgende:
[..]
Wat is er smakeloos aan om te proberen de Nederlandse vrouwen massaal in zulke jurkjes te laten lopen?
!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:43 schreef Idler het volgende:
[..]
Wat is er smakeloos aan om te proberen de Nederlandse vrouwen massaal in zulke jurkjes te laten lopen?
De vrouwen die het überhaupt al in hun hoofd halen om verkleed en wel te acteren alsof het voetbal ze iets interesseert, hoef ik niet in zo'n jurkje te zien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:43 schreef Idler het volgende:
[..]
Hmm, goed punt!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, niet iedere Nederlandse vrouw ziet er charmant uit in een dergelijk jurkje
De meerderheid niet inderdaad.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, niet iedere Nederlandse vrouw ziet er charmant uit in een dergelijk jurkje
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Idler het volgende:
Ik betwijfel of het me zou staan. Wellicht als ik mijn benen scheer.
Als het bij alleen een voetbalshirt blijft dan is het geen ramp hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:46 schreef Stofje het volgende:
Vrouwen in voetbalshirts zijn verschrikkelijk. Dit zou nog wel iets kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:46 schreef Stofje het volgende:
Vrouwen in voetbalshirts zijn verschrikkelijk. Dit zou nog wel iets kunnen zijn.
Zal wel zo'n enorm cliché-hoedje zijn oid.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:49 schreef tralalala het volgende:
Ik ben benieuwd waar Heineken dit keer mee komt.
Niet! Vrouwen in shirts zijn geyl (ligt eraan welke vrouw.shirt dat welquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:46 schreef Stofje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |