Marketing?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef gniffie het volgende:
Het ziet er wel supervet uit, maar zie het nut niet om hier half miljoentje voor cgi aan uit te geven
denken dat ep 3 ooit nog gereleased wordquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zit hier in een gesprek waar iedereen aan het ragen is door het gebrek aan Valve. Whehe.
Ik kwam meerdere kerenquote:
wij prikken er allemaal wel doorheen, en zijn wij niet hun doelgroep?quote:
Die van je moeder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
Nou wat is de volgende presentatie wat boeiend kan zijn?
Take 2 ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:31 schreef gniffie het volgende:
ubisoft pas om 2 uur toch, khoef de nieuwe rayman aankondiging niet live te zien dus dat ga ik niet volgen
Mondayquote:
Dat doe ik sowieso Fruit! Op mijn hippe blog!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben er morgen niet bij. Ik wil graag dat WES, ROY en CYB beide conferenties (NIN en SONY) voor mij samenvatten in een welgeschreven Nederlands betoog van tenminste 3 zinnen.
Mag dat? Ja dat mag.
Je hebt geluk gehad met die edit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoop dat Take Two nog wat gaat doen..
GRAND THET AUTO V,
L.A. Noire
Mafia 2
Ja moest even snel op zoeken hoe het zat met Mafia 2 ivm 2K games enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehad met die edit.
* Dynd legt hooivork weer terug in kast
Maar dat leest niemandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso Fruit! Op mijn hippe blog!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:27 schreef Dynd het volgende:
Nog een halfuurtje, wie slapen er allemaal nog niet?
There will be cake!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:31 schreef Dynd het volgende:
Conference/Podcast Schedule
June 14th, Monday
* 10AM: Microsoft Press Conference
2PM: Electronic Arts Press Conference
5PM: Ubisoft Press Conference
* Stage show video demos from the 1UP booth: Skulls of the Shogun, Game TBA, Portal 2!!!![]()
* 4 Guys 1UP podcast - Day 1 recap and community questions
Op 1up,
zowiezo maar toch koop ik hem nadat ik me nieuwe hd tv + 360 slim heb= ff doorsparenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:03 schreef NietTeVolgen het volgende:
Die witte handschoen zegt eigenlijk al genoeg over natal in het donker.
Gametrailers lagged inderdaadquote:
2 owns asssquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:10 schreef HalloweenJack het volgende:
Meh assasins creed.... ik heb 2 nogniet gespeeld. Was die net zo kut als deel 1?
uhm nee 2 was tof maar rare verhaallijn. maar kheb de trailer al gezien... dus even niks nieuws maar ik kijk er wel naar uit. coop assasinations uitvoeren wordt zeker vet!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:10 schreef HalloweenJack het volgende:
Meh assasins creed.... ik heb 2 nogniet gespeeld. Was die net zo kut als deel 1?
Als je 1 niet vet vond ga je 2 ook niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:10 schreef HalloweenJack het volgende:
nog 5 maanden + 1 dagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:21 schreef g30n het volgende:
me want! me want! tering wat vet als dit al de prologue al is stel je de rest even voor. ik heb er zin an!
Nee, ze zijn even genoemd tijdens de EA persconferentie, maar niet met een daadwerkelijke game volgens mij. Net als Insomniac die ook enkel genoemd zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:24 schreef WitAchterLicht het volgende:
is er eigenlijk al iets bekend van dat respawn entertainment, groote aankondiging?
dan komt het nogquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:26 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ze zijn even genoemd tijdens de EA persconferentie, maar niet met een daadwerkelijke game volgens mij. Net als Insomniac die ook enkel genoemd zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:41 schreef WitAchterLicht het volgende:
hoe laat is de volgende presentatie, nederlandse tijd?
KLOPT, eindelijk een goeiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:44 schreef Dynd het volgende:
Ik vind die presentator trouwens best wel een droogkloot.
Ja hoe zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:45 schreef WitAchterLicht het volgende:
het publiek is niet echt enthousiast
geef mij GVD FPS!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:46 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ja hoe zou dat toch komen?
Ik ben een gamer, ik wil helemaal niet veel bewegen godverdomme!
zei die dat?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:54 schreef NietTeVolgen het volgende:
such as facefuck, twitter and so long,
wa-wait,, facefuck?
omdat niemand bewegende vetrollen van vette moeders op het beeld willen zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:55 schreef NietTeVolgen het volgende:
Waarom gebruikt natal niet de normale rgb camera om wat textures op die rode silhouet te plakken?
Fuck black-ops. We hebben Battlefield BC2 Vietnam.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:07 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
yup, release 9 november dachtik? kut 3 dagen na black ops
Toch wel weer jammer van dat laatste.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:09 schreef NietTeVolgen het volgende:
4 player campaign co-op voor zowel gears als graw, niet split screen natuurlijk...
ahh krijg kanker, hoop het natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:09 schreef NietTeVolgen het volgende:
4 player campaign co-op voor zowel gears als graw, niet split screen natuurlijk...
Wut?quote:
sluit dan af met grawquote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:27 schreef g30n het volgende:
potver nog een dansgame. en hier sluiten ze dan mee af stelletje sukkels...
Bek houden, dit is MJ.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:27 schreef g30n het volgende:
potver nog een dansgame. en hier sluiten ze dan mee af stelletje sukkels...
Doorgewinterde fans zoals ik!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:29 schreef g30n het volgende:
krijg je dan bij de game ook een kind van 10 om na het dansen wat te doen... hier zit toch niemand op te wachten of mis ik iets.
Die mag bij mij wel een beschuitje komen etenquote:
jah duh, die game is gemaakt om bij de fans zoals jou nog ff wat geld te pakken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:31 schreef Dynd het volgende:
Betere afsluiter hadden ze niet kunnen maken, in mijn subjectieve mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |