abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82820234
Of toch niet?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 03:32:48 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82820236
Hoe kun je niet van de E3 houden met dit soort onzin
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 15 juni 2010 @ 03:32:59 #3
280427 WitAchterLicht
Want het rood doet het niet!
pi_82820237
yup, volgens mij zit ik naar een herhaling van black ops te kijken?
GT: Cagystorm
pi_82820243
quote:
Jackson fans will moonwalk in motion-sensing game
(AP) – 48 minutes ago

LOS ANGELES — Michael Jackson fans will be able to moonwalk next to the King of Pop in a new video game to be released this holiday season by Ubisoft Entertainment.

The as-yet-unnamed game will be among the first to use new motion-detecting camera systems to be available later this year for Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3. The announcement was made Monday at the E3 video game show in Los Angeles.

The game will also work with hand-held controllers on Nintendo's Wii and on the smaller Nintendo DS and PSP portable console from Sony.

The game's launch will roughly coincide with the planned sale of a new album containing unreleased Jackson recordings in November.

Ubisoft marketing vice president Tony Key says as part of the game, players will learn how to mimic the late Jackson's signature moves. Key says, "You are going to learn to moonwalk."

Copyright © 2010 The Associated Press. All rights reserved.
pi_82820244
Geweldig, heb alle persconferenties gezien. Volgend jaar maar zelf ernaar toe gaan.

Ik heb veel zin in morgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2010 03:37:16 ]
  dinsdag 15 juni 2010 @ 03:38:07 #6
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_82820252
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:35 schreef Dynd het volgende:

[..]

Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_82820257
hopenlijk brengen sony en nintendo morgen wat boeiends
pi_82820258
pi_82820261
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:39 schreef luffyd het volgende:
hopenlijk brengen sony en nintendo morgen wat boeiends

En nu even heel snel je mond spoelen met zeep...
pi_82820263
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:39 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Die blonde meid is best wel lekker.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 03:42:06 #11
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_82820271
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:39 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]
Die blonde heeft mooie vormgeving

fap fap fap
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_82820272
Ik vond Ubisoft dit jaar wel een stuk beter dan vorig jaar. Toen was het ook veel Catz, Petz en Laura's Passie-meuk en een hele lading grafieken en verkoopcijfers als ik het me goed herinner. Dit jaar waren enkel dat hartlagmeterspel, lasergamen en fitness vreemd maar op zich nog wel interessant om te zien.

Ik ben persoonlijk vooral benieuwd naar het succes van dat lasergamen. Ik denk dat dat gigantisch gaat floppen omdat het als gewoon speelgoed gezien wordt en niet als game, en voor speelgoed zal het net te duur zijn denk ik. Om te spelen heb ik het meeste interesse in die Michael Jackson dansgame Eindelijk eens een dansspel met goede muziek!

Assassins creed 3 en Ghost Recon zagen er ook prima uit, maar zijn gewoon niet mijn soort spellen. Voorlopig ben ik echter heel erg teleurgesteld dat er geen Rainbow Six is aangekondigd
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_82820286
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:42 schreef koei het volgende:
Ik vond Ubisoft dit jaar wel een stuk beter dan vorig jaar. Toen was het ook veel Catz, Petz en Laura's Passie-meuk en een hele lading grafieken en verkoopcijfers als ik het me goed herinner. Dit jaar waren enkel dat hartlagmeterspel, lasergamen en fitness vreemd maar op zich nog wel interessant om te zien.

Ik ben persoonlijk vooral benieuwd naar het succes van dat lasergamen. Ik denk dat dat gigantisch gaat floppen omdat het als gewoon speelgoed gezien wordt en niet als game, en voor speelgoed zal het net te duur zijn denk ik. Om te spelen heb ik het meeste interesse in die Michael Jackson dansgame Eindelijk eens een dansspel met goede muziek!

Assassins creed 3 en Ghost Recon zagen er ook prima uit, maar zijn gewoon niet mijn soort spellen. Voorlopig ben ik echter heel erg teleurgesteld dat er geen Rainbow Six is aangekondigd
Is geen AC3, maar een multiplayer AC2. Een beetje AC 2.5 dus. HIj wordt ook niet verkocht als AC3.

Oh en voor alle rukkers, ik geloof dat dat allemaal officiële This is It dansers waren. Dus dat wordt namen checken.
pi_82820297
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:46 schreef Dynd het volgende:

[..]

Is geen AC3, maar een multiplayer AC2. Een beetje AC 2.5 dus. HIj wordt ook niet verkocht als AC3.

Oh en voor alle rukkers, ik geloof dat dat allemaal officiële This is It dansers waren. Dus dat wordt namen checken.
Klopt, check even wie die blonde is.
pi_82820304
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:48 schreef Floxcie het volgende:

[..]

Klopt, check even wie die blonde is.
Tyne Stecklein
pi_82820307
Ik ga slapen,
Pas goed op het topic.

Over 14> uur Nintendo.
pi_82820317
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:50 schreef Dynd het volgende:
Ik ga slapen,
Pas goed op het topic.

Over 14> uur Nintendo.
Welterusten, ik ga ook maar eens slapen.
pi_82820321
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:46 schreef Dynd het volgende:

[..]

Volgens mij was het stuk dat gespeeld werd toch echt singleplayer. Pas aan het eind meldde hij dat er ook een multiplayertoevoeging was. Ik heb verder totaal geen AC-nieuws gevolgd want ik moet nog steeds aan deel 1 gaan beginnen maar dat was hoe het in de pc werd gebracht. En dat ze het geen 3 noemen staat daar meestal los van. Op een gegeven moment stappen ze met een serie over op subnamen, meestal rond het 3e of 4e deel (zie Rainbow Six en Call of Duty). In de volksmond zal het echter gewoon AC3 worden, net als dat Call of Duty: Modern Warfare gewoon CoD4 is. Enkel uitstapjes naar handhelds zijn een uitzondering hierop.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_82821438
Vanavond Sony en Nintendo.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:26:12 #20
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82822519
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:55 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij was het stuk dat gespeeld werd toch echt singleplayer. Pas aan het eind meldde hij dat er ook een multiplayertoevoeging was. Ik heb verder totaal geen AC-nieuws gevolgd want ik moet nog steeds aan deel 1 gaan beginnen maar dat was hoe het in de pc werd gebracht. En dat ze het geen 3 noemen staat daar meestal los van. Op een gegeven moment stappen ze met een serie over op subnamen, meestal rond het 3e of 4e deel (zie Rainbow Six en Call of Duty). In de volksmond zal het echter gewoon AC3 worden, net als dat Call of Duty: Modern Warfare gewoon CoD4 is. Enkel uitstapjes naar handhelds zijn een uitzondering hierop.
Koei, ze hebben zelf gezegd dat het geen volledig nieuw deel is, je speelt dan ook nog de assassin van AC2, het zal een soort grote uitbreiding worden met volledig nieuwe stad (Rome) en multiuplayer, maar geen nieuwe engine en/of moves ofzo Daarom heet ie ook geen Assassin's Creed 3, want die is ook in ontwikkeling maar gaat over n andere assassin.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:30:07 #21
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82822620
E3
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:33:19 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82822686
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Koei, ze hebben zelf gezegd dat het geen volledig nieuw deel is, je speelt dan ook nog de assassin van AC2, het zal een soort grote uitbreiding worden met volledig nieuwe stad (Rome) en multiuplayer, maar geen nieuwe engine en/of moves ofzo Daarom heet ie ook geen Assassin's Creed 3, want die is ook in ontwikkeling maar gaat over n andere assassin.
Egypte wordt dat toch (als ik die teaser van laatst goed begrepen heb)
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:43 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Maar dat leest niemand
Niet haten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:46:45 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82823011
Haha, die dude die Ubisoft presenteert is van Community Leukste serie van afgelopen jaar! Ga die kijken mensen!

Verder hapert de integrale versie van de persconferentie, dus dat wordt losse trailers kijken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_82823457
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:05:24 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82823538
quote:
Hmm, die zag ik niet bij Ubi's kanaal zelf staan... Net als die MJ game.

Assassin's Creed 2.5 had wel een toffe trailer, net als Rayman Origins, maar het lijkt een beetje op een plichtmatige co-op. Ik hoop dat beide games in singleplayer ook gewoon tof zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')