quote:Jackson fans will moonwalk in motion-sensing game
(AP) – 48 minutes ago
LOS ANGELES — Michael Jackson fans will be able to moonwalk next to the King of Pop in a new video game to be released this holiday season by Ubisoft Entertainment.
The as-yet-unnamed game will be among the first to use new motion-detecting camera systems to be available later this year for Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3. The announcement was made Monday at the E3 video game show in Los Angeles.
The game will also work with hand-held controllers on Nintendo's Wii and on the smaller Nintendo DS and PSP portable console from Sony.
The game's launch will roughly coincide with the planned sale of a new album containing unreleased Jackson recordings in November.
Ubisoft marketing vice president Tony Key says as part of the game, players will learn how to mimic the late Jackson's signature moves. Key says, "You are going to learn to moonwalk."
Copyright © 2010 The Associated Press. All rights reserved.
En nu even heel snel je mond spoelen met zeep...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:39 schreef luffyd het volgende:
hopenlijk brengen sony en nintendo morgen wat boeiends
Die blonde heeft mooie vormgevingquote:
Is geen AC3, maar een multiplayer AC2. Een beetje AC 2.5 dus. HIj wordt ook niet verkocht als AC3.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:42 schreef koei het volgende:
Ik vond Ubisoft dit jaar wel een stuk beter dan vorig jaar. Toen was het ook veel Catz, Petz en Laura's Passie-meuk en een hele lading grafieken en verkoopcijfers als ik het me goed herinner. Dit jaar waren enkel dat hartlagmeterspel, lasergamen en fitness vreemd maar op zich nog wel interessant om te zien.
Ik ben persoonlijk vooral benieuwd naar het succes van dat lasergamen. Ik denk dat dat gigantisch gaat floppen omdat het als gewoon speelgoed gezien wordt en niet als game, en voor speelgoed zal het net te duur zijn denk ik. Om te spelen heb ik het meeste interesse in die Michael Jackson dansgameEindelijk eens een dansspel met goede muziek!
Assassins creed 3 en Ghost Recon zagen er ook prima uit, maar zijn gewoon niet mijn soort spellen. Voorlopig ben ik echter heel erg teleurgesteld dat er geen Rainbow Six is aangekondigd
Klopt, check even wie die blonde is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is geen AC3, maar een multiplayer AC2. Een beetje AC 2.5 dus. HIj wordt ook niet verkocht als AC3.
Oh en voor alle rukkers, ik geloof dat dat allemaal officiële This is It dansers waren. Dus dat wordt namen checken.
Welterusten, ik ga ook maar eens slapen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:50 schreef Dynd het volgende:
Ik ga slapen,![]()
Pas goed op het topic.
Over 14> uur Nintendo.
Volgens mij was het stuk dat gespeeld werd toch echt singleplayer. Pas aan het eind meldde hij dat er ook een multiplayertoevoeging was. Ik heb verder totaal geen AC-nieuws gevolgd want ik moet nog steeds aan deel 1 gaan beginnen maar dat was hoe het in de pc werd gebracht. En dat ze het geen 3 noemen staat daar meestal los van. Op een gegeven moment stappen ze met een serie over op subnamen, meestal rond het 3e of 4e deel (zie Rainbow Six en Call of Duty). In de volksmond zal het echter gewoon AC3 worden, net als dat Call of Duty: Modern Warfare gewoon CoD4 is. Enkel uitstapjes naar handhelds zijn een uitzondering hierop.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is geen AC3, maar een multiplayer AC2. Een beetje AC 2.5 dus. HIj wordt ook niet verkocht als AC3.
Oh en voor alle rukkers, ik geloof dat dat allemaal officiële This is It dansers waren. Dus dat wordt namen checken.
Koei, ze hebben zelf gezegd dat het geen volledig nieuw deel is, je speelt dan ook nog de assassin van AC2, het zal een soort grote uitbreiding worden met volledig nieuwe stad (Rome) en multiuplayer, maar geen nieuwe engine en/of moves ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:55 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij was het stuk dat gespeeld werd toch echt singleplayer. Pas aan het eind meldde hij dat er ook een multiplayertoevoeging was. Ik heb verder totaal geen AC-nieuws gevolgd want ik moet nog steeds aan deel 1 gaan beginnen maar dat was hoe het in de pc werd gebracht. En dat ze het geen 3 noemen staat daar meestal los van. Op een gegeven moment stappen ze met een serie over op subnamen, meestal rond het 3e of 4e deel (zie Rainbow Six en Call of Duty). In de volksmond zal het echter gewoon AC3 worden, net als dat Call of Duty: Modern Warfare gewoon CoD4 is. Enkel uitstapjes naar handhelds zijn een uitzondering hierop.
Egypte wordt dat toch (als ik die teaser van laatst goed begrepen heb)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koei, ze hebben zelf gezegd dat het geen volledig nieuw deel is, je speelt dan ook nog de assassin van AC2, het zal een soort grote uitbreiding worden met volledig nieuwe stad (Rome) en multiuplayer, maar geen nieuwe engine en/of moves ofzoDaarom heet ie ook geen Assassin's Creed 3, want die is ook in ontwikkeling maar gaat over n andere assassin.
Niet hatenquote:
Hmm, die zag ik niet bij Ubi's kanaal zelf staan... Net als die MJ game.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |