Marketing?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef gniffie het volgende:
Het ziet er wel supervet uit, maar zie het nut niet om hier half miljoentje voor cgi aan uit te geven
denken dat ep 3 ooit nog gereleased wordquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zit hier in een gesprek waar iedereen aan het ragen is door het gebrek aan Valve. Whehe.
Ik kwam meerdere kerenquote:
wij prikken er allemaal wel doorheen, en zijn wij niet hun doelgroep?quote:
Die van je moeder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
Nou wat is de volgende presentatie wat boeiend kan zijn?
Take 2 ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:31 schreef gniffie het volgende:
ubisoft pas om 2 uur toch, khoef de nieuwe rayman aankondiging niet live te zien dus dat ga ik niet volgen
Mondayquote:
Dat doe ik sowieso Fruit! Op mijn hippe blog!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben er morgen niet bij. Ik wil graag dat WES, ROY en CYB beide conferenties (NIN en SONY) voor mij samenvatten in een welgeschreven Nederlands betoog van tenminste 3 zinnen.
Mag dat? Ja dat mag.
Je hebt geluk gehad met die edit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoop dat Take Two nog wat gaat doen..
GRAND THET AUTO V,
L.A. Noire
Mafia 2
Ja moest even snel op zoeken hoe het zat met Mafia 2 ivm 2K games enzoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehad met die edit.
* Dynd legt hooivork weer terug in kast
Maar dat leest niemandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso Fruit! Op mijn hippe blog!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:27 schreef Dynd het volgende:
Nog een halfuurtje, wie slapen er allemaal nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |