Kerel ik ben bierimporteur.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet begrijpen wat met speciaalbier wordt bedoeld. Ga eens 16 worden.
wat een kwaliteit weer zegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:00 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Bier "speciaal' noemen omdat het geen aldi pils is. Opkenkeren
jammer dat je die nickname gebruikt...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:00 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Bier "speciaal' noemen omdat het geen aldi pils is. Opkenkeren
Heb jij weleens echt bier gedronken mannetje. Dan bedoel ik niet een heel speciaal duvel biertje.quote:
Aah, dat zou het kunnen verklaren. In de volksmond is bier namelijk gewoon pils, en speciaalbier voor al het bier behalve pils.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah, dat zou het kunnen verklaren. In de volksmond is bier namelijk gewoon pils, en speciaalbier voor al het bier behalve pils.
Vandaag nog 2 van de flying dog gehadquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:06 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Heb jij weleens echt bier gedronken mannetje. Dan bedoel ik niet een heel speciaal duvel biertje.
Wat een kansloze opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking.
Ik bedoel te zeggen dat als iemand hier speciaalbier zegt, er doorgaans wordt bedoeld alles behalve pils. Is dat nou verdomme zo moeilijk te begrijpen? En dat noemen ze de volksmond, zal de definitie er even voor je bij pakken:
volks·mond de; m: zoals het in de ~ heet, luidt zoals de mensen het zeggen
Meteen die aangebrandde, hoog van de toren blazende reacties weerEn nee, ik heb geen PVV gestemd.
Mooi. Is mijn doel ook weer bereikt.quote:
riiiight tevens laastste woordquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi. Is mijn doel ook weer bereikt.
Wereldvreemde mensen
zo hee... zo heel speciaal is Duvel nou ook weer nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:06 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Heb jij weleens echt bier gedronken mannetje. Dan bedoel ik niet een heel speciaal duvel biertje.
Sarcasmequote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
zo hee... zo heel speciaal is Duvel nou ook weer niet
Als je het dan toch over echt heel speciaal bier wil hebben, ga dan eens op zoek naar Westvleteren trappist
Je zei een post daarboven nog laatste woord, dus nu ook bek houden.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Heineken, Grolsch en Amstel zijn echt tegenpolen van elkaar.
[..]
Huismerken smaken allemaal hetzelfde als Bavaria.
Da's echt de grootste onzin. Hier in de omgeving (en ook in de omgeving van lieshout) is al het kraanwater gewoon bronwater, wat ff belucht is en gefilterd met kiezels. Dus er is geen verschil in het water.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Veel huismerken worden inderdaad door Bavaria gebrouwen maar dan wel met mindere kwaliteit water. Kraanwater in plaats van bronwater dus. En dat proef je wel degelijk. Niet als je toch al dronken bent maar proef ze eens naast elkaar, als je nog nuchter bent. En vergelijk dan ook meteen een Bavaria met een Grolsch. Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen zo met Grolsch weglopen, het is goed genoeg om je mee te bezatten maar met de beste wil van de wereld is het geen goed bier te noemen.
Exhibitionist!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |