abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82817689
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Brood en bier komen ook van dezelfde boerderij, wat is het verschil
iets met obvious.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_82817700
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Water, hop, gerst en gist.

Heineken, Grolsch, Amstel zijn nagenoeg hetzelfde van smaak.

De huismerken zijn gewoon overgebleven voorraden, denk aan afvalbier.

De smaak wordt grotendeels bepaald door het kwaliteit van het water, omdat je alleen met bronwater een A- status krijgt zijn alle eerstgenoemde bieren A merken.

Kortom; fabeltjes over smaak van bier, koppijn krijgen van een bepaald merk en zelfs aan de schijt raken van een merk zijn allemaal schijtverhalen.

Klacht: Mensen die merk (Insert) wel lusten maar merk (Insert) "Slootwater" vinden.
Het enige wat je vergeet te melden (wat een oorzaak kan zijn van kabouterbier of slootwater) is : de hardheid van het water wat gebruikt word bij het brouwproces......

(i prefer : onder de rivieren bier )
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_82817744
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Brood en bier komen ook van dezelfde boerderij, wat is het verschil
Grolsch en Franse kaas komen uit hetzelfde continent, wat is het verschil
pi_82817753
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef prupke het volgende:

[..]

Het enige wat je vergeet te melden (wat een oorzaak kan zijn van kabouterbier of slootwater) is : de hardheid van het water wat gebruikt word bij het brouwproces......

(i prefer : onder de rivieren bier )
leuk dat je nog in het sprookje leeft dat "Onder de rivieren" beter water wordt gebruikt
pi_82817796
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Grolsch en Franse kaas komen uit hetzelfde continent, wat is het verschil
Precies

He
pi_82817833
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:32 schreef Rookert het volgende:

[..]

Precies

He
Pall mall en Marlboro komen uit dezelfde sigarettenautomaat. WAT IS HET VERSCHIL? ???????
:?
pi_82817877
TS die nog nooit een goed buitenlands biertje heeft geproefd.
pi_82817895
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:33 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Pall mall en Marlboro komen uit dezelfde sigarettenautomaat. WAT IS HET VERSCHIL? ???????
Rundvlees en kippenvlees komen beiden in je maag, wat is het verschil
pi_82817905
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:33 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

pi_82817912
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

leuk dat je nog in het sprookje leeft dat "Onder de rivieren" beter water wordt gebruikt
Ik zeg niet dat het beter bier is

(voor mij wel omdat ik niet tegen kalkrijk water kan!!)

warsteiner , baron, dommelsch, holger, bavaria , jupiler kan ik zonder problemen drinken

Grolsch , oranje boom , heiniken is voor mij echt niet goed voor mijn hoofdje

(ow en als jij al het verschil niet kan proeven tussen grolsch en heiniken : vraag een setje smaakpapillen voor je verjaardag )
pi_82817962
Goed topic
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_82817985
Heineken een A-merk noemen...

Dan ga je dus echt niet op de smaak af
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_82817994
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:35 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het beter bier is

(voor mij wel omdat ik niet tegen kalkrijk water kan!!)

warsteiner , baron, dommelsch, holger, bavaria , jupiler kan ik zonder problemen drinken

Grolsch , oranje boom , heiniken is voor mij echt niet goed voor mijn hoofdje

(ow en als jij al het verschil niet kan proeven tussen grolsch en heiniken : vraag een setje smaakpapillen voor je verjaardag )
Error> Kalk zit alleen in leidingwater, en in redelijk hoeveelheid in bronwater. Gevolg > In alle A-bieren zit kalk.
pi_82818011
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef bas-beest het volgende:

De smaak is niet minder dan alle andere A- bieren.

Vooral niet na een paar goudgele rakkers van welk merk dan ook
pi_82818014
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

ik beleef het sprookje

op 3fm heb je paultje pils.....
ik ben prupke pint
pi_82818059
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef bas-beest het volgende:

Toch 1 van de best verkochte biermerken ter wereld
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_82818093
Nou zal ik niet beweren dat ik alels uit elkaar kan huiden, maar jij beweert dat er geen verschil zit tussen Euroshopper bier en Hertog Jan?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82818106
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat zou Hertog Jan moeten zijn, imo 't beste bier dat er is. En anders gaat een Triple Afligem er ook wel in ..

Btw, vanochtend was ik bij de bakker en ik kon kiezen uit een bruin brood en een saucijzenbroodje, ik vroeg mij af van, wat is het verschil, ze komen beiden van de bakker
pi_82818120
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Error> Kalk zit alleen in leidingwater, en in redelijk hoeveelheid in bronwater. Gevolg > In alle A-bieren zit kalk.
kalk zit ook in je pleewater...
(ow ff ingelezen het heft ook met pH waarden te maken )
pi_82818128
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:42 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Dat zou Hertog Jan moeten zijn, imo 't beste bier dat er is. En anders gaat een Triple Afligem er ook wel in ..

Btw, vanochtend was ik bij de bakker en ik kon kiezen uit een bruin brood en een saucijzenbroodje, ik vroeg mij af van, wat is het verschil, ze komen beiden van de bakker
Wajooo, ik was vanmorgen ook bij de bakker
pi_82818148
quote:

[..]

Zegt dat iets over smaak?
Als iedereen al die WK meuk koopt wil toch niet zeggen dat dat een weldoordachte keuze is geweest.
(lees: trend)
pi_82818176
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:42 schreef BlackLining het volgende:
Nou zal ik niet beweren dat ik alels uit elkaar kan huiden, maar jij beweert dat er geen verschil zit tussen Euroshopper bier en Hertog Jan?
Er zal verschil inzitten maar geen doorslaggevend verschil. Dat euroshopper bier is namelijk gewoon bieroverschot dat goedkoop wordt verkocht, omdat het quotom anders wordt overschreden. De producenten willen namelijk de hoofdprijs en dan ga je geen reclame maken voor euroshopper maar voor je "Erkende A - biertje"
pi_82818190
quote:

[..]

Btw, vanochtend was ik bij de bakker en ik kon kiezen uit een bruin brood en een saucijzenbroodje, ik vroeg mij af van, wat is het verschil, ze komen beiden van de bakke
r
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:46:49 #124
122997 zquing
Drama Junk
pi_82818195
quote:

[..]

speciaalbier vergelijken met pils
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_82818198
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Er zal verschil inzitten maar geen doorslaggevend verschil. Dat euroshopper bier is namelijk gewoon bieroverschot dat goedkoop wordt verkocht, omdat het quotom anders wordt overschreden. De producenten willen namelijk de hoofdprijs en dan ga je geen reclame maken voor euroshopper maar voor je "Erkende A - biertje"
TS is gewoon alcoholist.
pi_82818199
quote:

[..]

ik weet het... helaas wel.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_82818240
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:47 schreef clowntje69 het volgende:

[..]

TS is gewoon alcoholist.
Wat is de doorslaggevende factor dan volgens jou? Omdat Euroshopper "Minder rond in de neus" is? of omdat "Het schuim snel doodslaat?" hou toch op man
pi_82818241
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:46 schreef zquing het volgende:

[..]

Jij vergelijkt pils met wijn?
pi_82818278
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:44 schreef clowntje69 het volgende:

[..]

Zegt dat iets over smaak?
Als iedereen al die WK meuk koopt wil toch niet zeggen dat dat een weldoordachte keuze is geweest.
(lees: trend)
Smaken verschillen achterlijke, er zijn dus mensen hoe gek het ook zal mogen klinken die Heineken lekker vinden. Ik ben er 1 van
pi_82818305
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Wat is de doorslaggevende factor dan volgens jou? Omdat Euroshopper "Minder rond in de neus" is? of omdat "Het schuim snel doodslaat?" hou toch op man
Je smaakpapillen zijn dusdanig aangetast vriend.
pi_82818332
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Smaken verschillen achterlijke, er zijn dus mensen hoe gek het ook zal mogen klinken die Heineken lekker vinden. Ik ben er 1 van
Dat klinkt niet gek, ik drink alle biermerken (LEES: NIET ALLE BIERSOORTEN!) puur omdat ik het allemaal wel lekke r vind en omdat ik te trots ben om mijn omgeving (vrienden, familie) mij een biermerk te laten indoctrineren.
pi_82818341
quote:

[..]

gefeliciflapstaart ouwe!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:52:05 #133
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_82818343
Duits bier
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
pi_82818344
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt wel eens bier op man?

Euroshopper is met recht smerig. Hertog Jan is lekker. En nee, dan bedoel ik niet smerig in de rangen van Heineken en Amstel wat inderdaad gewoon goed te drinken is, maar écht walgelijk. Smaakt niet eens naar bier. Lul toch eens geen onzin.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82818352
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:50 schreef clowntje69 het volgende:

[..]

Je smaakpapillen zijn dusdanig aangetast vriend.
Bovendien, jij bent zeker ook zo iemand die geen lauw bier lust?
pi_82818357
quote:

[..]

Dat kan. Maar het blijft een van de meer waterige pilsjes. Het soort pils waar je mee begint met drinken omdat het nog net wat minder sterke smaak heeft dan andere pilseners.

En heineken verkoopt verschillende soorten bier onder 1 merknaam. Maar in veel landen zal je geen pilsener aantreffen, echter lager.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:53:58 #137
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_82818392
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:52 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat kan. Maar het blijft een van de meer waterige pilsjes. Het soort pils waar je mee begint met drinken omdat het nog net wat minder sterke smaak heeft dan andere pilseners.
Ja, Heineken Import/Export, uit de groene flesjes. De "normale" is redelijk bitter van smaak en helemaal niet waterig.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_82818398
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb je uberhaupt wel eens bier op man?

Euroshopper is met recht smerig. Hertog Jan is lekker. En nee, dan bedoel ik niet smerig in de rangen van Heineken en Amstel wat inderdaad gewoon goed te drinken is, maar écht walgelijk. Smaakt niet eens naar bier. Lul toch eens geen onzin.
Euroshopper, Schultenbrau en Baron bier. Allemaal precies dezelfde samenstelling, maar de marktwerking van de zogenaamde "A- merken" is blijkbaar dusdanig groot dat dit zelfs resulteert in een afkeer naar merken met een inferieure marktwerking. Zielig.
pi_82818399
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Dat klinkt niet gek, ik drink alle biermerken (LEES: NIET ALLE BIERSOORTEN!) puur omdat ik het allemaal wel lekke r vind en omdat ik te trots ben om mijn omgeving (vrienden, familie) mij een biermerk te laten indoctrineren.
Maakt niet uit

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_biermerken

of je hebt korsakov of je zit in een dilerium

NU maak je een punt duidelijk
pi_82818417
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Euroshopper, Schultenbrau en Baron bier. Allemaal precies dezelfde samenstelling, maar de marktwerking van de zogenaamde "A- merken" is blijkbaar dusdanig groot dat dit zelfs resulteert in een afkeer naar merken met een inferieure marktwerking. Zielig.
Troll confirmed.
pi_82818441
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:52 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen lekker bier drinken en zuipen. Beide moeten kunnen, maar dat geeft niet weg dat ik het ene bier lekkerder vind dan het andere. Dat noem je vorming van je smaakpapillen, en aangezien een mens een gewoontedier is komt er bij jou vast op den duur ook wel een biermerk als favoriet naar voren.
pi_82818447
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:54 schreef prupke het volgende:

[..]

Maakt niet uit

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_biermerken

of je hebt korsakov of je zit in een dilerium

NU maak je een punt duidelijk
Nee, ik heb gewoon karakter dat ik mijn eigen mening durf te formuleren . EN niet zozeer uitga van marktpraatjes. Ik beoordeel liever zelf dan mensen om me heen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:56:48 #143
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_82818461
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Nee, ik heb gewoon karakter dat ik mijn eigen mening durf te formuleren . EN niet zozeer uitga van marktpraatjes. Ik beoordeel liever zelf dan mensen om me heen.
De mensen die dat roepen zijn zonder uitzondering geweldig irritant.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_82818474
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:52 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Jij vind het ook totaal niet erg om je avondeten koud weg te werken, of je koffie danwel thee koud te drinken.

Lauw kraanwater is ook minstens zo lekker als lekker koud en fris water.
pi_82818482
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef clowntje69 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen lekker bier drinken en zuipen. Beide moeten kunnen, maar dat geeft niet weg dat ik het ene bier lekkerder vind dan het andere. Dat noem je vorming van je smaakpapillen, en aangezien een mens een gewoontedier is komt er bij jou vast op den duur ook wel een biermerk als favoriet naar voren.
ik drink het liefste Grolsch, maar dat komt omdat ik dat altijd in huis haal. Neemt niet weg dat ik ieder ander biertje ook prima vind.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:58:28 #146
122997 zquing
Drama Junk
pi_82818498
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:48 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Jij vergelijkt pils met wijn?
ik vergelijk pils met pils
quote:

[..]

net zoals er mensen zijn die amstel lekker vinden(maar die respecteer ik totaal niet meer ) Heineken is goed te doen, niet geweldig, niet heel bagger
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_82818512
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jij vind het ook totaal niet erg om je avondeten koud weg te werken, of je koffie danwel thee koud te drinken.
Ik drink cola lauw of koud. ik heb geen voorkeur. Bij bier heb ik een voorkeur voor gekoeld maar ik vind lauw bier niet extreem smerig ofzo.
quote:
De mensen die dat roepen zijn zonder uitzondering geweldig irritant.
pi_82818521
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Oh is dat het

Ik kom er gewoon voor uit dat bier wat met kalkarm water beter smaakt (minder schade aanricht in het koppie )
Ook is het nog goedkoper .
EN ik ben van mening : dat grolsch en heiniken en oranje boom ...meer smaakt naar slootwater dan baron of jaeger of holger of wat dan ook
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:00:31 #149
300256 CarolusV
Plus Ultra
pi_82818536
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:46 schreef zquing het volgende:

[..]

Bier "speciaal' noemen omdat het geen aldi pils is. Opkenkeren
pi_82818554
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:00 schreef CarolusV het volgende:

[..]

Bier "speciaal' noemen omdat het geen aldi pils is. Opkenkeren
Niet begrijpen wat met speciaalbier wordt bedoeld. Ga eens 16 worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')