iets met obvious.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Brood en bier komen ook van dezelfde boerderij, wat is het verschil
Het enige wat je vergeet te melden (wat een oorzaak kan zijn van kabouterbier of slootwater) is : de hardheid van het water wat gebruikt word bij het brouwproces......quote:Op maandag 14 juni 2010 23:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Water, hop, gerst en gist.
Heineken, Grolsch, Amstel zijn nagenoeg hetzelfde van smaak.
De huismerken zijn gewoon overgebleven voorraden, denk aan afvalbier.
De smaak wordt grotendeels bepaald door het kwaliteit van het water, omdat je alleen met bronwater een A- status krijgt zijn alle eerstgenoemde bieren A merken.
Kortom; fabeltjes over smaak van bier, koppijn krijgen van een bepaald merk en zelfs aan de schijt raken van een merk zijn allemaal schijtverhalen.
Klacht: Mensen die merk (Insert) wel lusten maar merk (Insert) "Slootwater" vinden.
Grolsch en Franse kaas komen uit hetzelfde continent, wat is het verschilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Brood en bier komen ook van dezelfde boerderij, wat is het verschil
leuk dat je nog in het sprookje leeft dat "Onder de rivieren" beter water wordt gebruiktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Het enige wat je vergeet te melden (wat een oorzaak kan zijn van kabouterbier of slootwater) is : de hardheid van het water wat gebruikt word bij het brouwproces......
(i prefer : onder de rivieren bier)
Preciesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Grolsch en Franse kaas komen uit hetzelfde continent, wat is het verschil
Pall mall en Marlboro komen uit dezelfde sigarettenautomaat. WAT IS HET VERSCHIL? ???????quote:
Rundvlees en kippenvlees komen beiden in je maag, wat is het verschilquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:33 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Pall mall en Marlboro komen uit dezelfde sigarettenautomaat. WAT IS HET VERSCHIL? ???????:?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:33 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Pall mall en Marlboro komen uit dezelfde sigarettenautomaat. WAT IS HET VERSCHIL? ???????:?
Ik zeg niet dat het beter bier isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
leuk dat je nog in het sprookje leeft dat "Onder de rivieren" beter water wordt gebruikt
Error> Kalk zit alleen in leidingwater, en in redelijk hoeveelheid in bronwater. Gevolg > In alle A-bieren zit kalk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het beter bier is
(voor mij wel omdat ik niet tegen kalkrijk water kan!!)
warsteiner , baron, dommelsch, holger, bavaria , jupiler kan ik zonder problemen drinken
Grolsch , oranje boom , heiniken is voor mij echt niet goed voor mijn hoofdje
(ow en als jij al het verschil niet kan proeven tussen grolsch en heiniken : vraag een setje smaakpapillen voor je verjaardag)
De smaak is niet minder dan alle andere A- bieren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef bas-beest het volgende:
Heineken een A-merk noemen...
Dan ga je dus echt niet op de smaak af
ik beleef het sprookjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
leuk dat je nog in het sprookje leeft dat "Onder de rivieren" beter water wordt gebruikt
Toch 1 van de best verkochte biermerken ter wereldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef bas-beest het volgende:
Heineken een A-merk noemen...
Dan ga je dus echt niet op de smaak af
Dat zou Hertog Jan moeten zijn, imo 't beste bier dat er is. En anders gaat een Triple Afligem er ook wel inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch 1 van de best verkochte biermerken ter wereld
kalk zit ook in je pleewater...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Error> Kalk zit alleen in leidingwater, en in redelijk hoeveelheid in bronwater. Gevolg > In alle A-bieren zit kalk.
Wajooo, ik was vanmorgen ook bij de bakkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat zou Hertog Jan moeten zijn, imo 't beste bier dat er is. En anders gaat een Triple Afligem er ook wel in..
Btw, vanochtend was ik bij de bakker en ik kon kiezen uit een bruin brood en een saucijzenbroodje, ik vroeg mij af van, wat is het verschil, ze komen beiden van de bakker![]()
![]()
Zegt dat iets over smaak?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toch 1 van de best verkochte biermerken ter wereld
Er zal verschil inzitten maar geen doorslaggevend verschil. Dat euroshopper bier is namelijk gewoon bieroverschot dat goedkoop wordt verkocht, omdat het quotom anders wordt overschreden. De producenten willen namelijk de hoofdprijs en dan ga je geen reclame maken voor euroshopper maar voor je "Erkende A - biertje"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:42 schreef BlackLining het volgende:
Nou zal ik niet beweren dat ik alels uit elkaar kan huiden, maar jij beweert dat er geen verschil zit tussen Euroshopper bier en Hertog Jan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat zou Hertog Jan moeten zijn, imo 't beste bier dat er is. En anders gaat een Triple Afligem er ook wel in..
Btw, vanochtend was ik bij de bakker en ik kon kiezen uit een bruin brood en een saucijzenbroodje, ik vroeg mij af van, wat is het verschil, ze komen beiden van de bakker![]()
![]()
speciaalbier vergelijken met pilsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
![]()
TS is gewoon alcoholist.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Er zal verschil inzitten maar geen doorslaggevend verschil. Dat euroshopper bier is namelijk gewoon bieroverschot dat goedkoop wordt verkocht, omdat het quotom anders wordt overschreden. De producenten willen namelijk de hoofdprijs en dan ga je geen reclame maken voor euroshopper maar voor je "Erkende A - biertje"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |