Of we slaan tegen die tijd de handen ineen. Het Verzetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan is het een onomkeerbaar proces. zal een leuke tijd worden voor mijn dochters en vrouw.
misschien is het eerder een protest dan een provocatie. of is protest, net als provocatie, ook al verboten für nicht muslims?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nou..
[..]
[..]
[..]
[..]
Kortom, dit topic loopt over van mensen die dit slechts een picknick noemen en 'huh, wat? provocatie? nee toch?' terwijl de organisatoren zelf al aan hebben gegeven dat dit een strijd is tegen moslim 'bezetting'.
verschil is dat moslims zich al decennia lang hebben vastgebeten en alle kanalen kennen, de duitsers waren er maar een paar jaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of we slaan tegen die tijd de handen ineen. Het Verzet
Ik sterf liever dan leven in een moslimstaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verschil is dat moslims zich al decennia lang hebben vastgebeten en alle kanalen kennen, de duitsers waren er maar een paar jaar.
dito.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sterf liever dan leven in een moslimstaat.
Nogmaals, natuurlijk is het niet verboden (gelukkig niet zeg), maar om nu te zeggen dat dit puur om de picknick is terwijl de organisatoren zelf al duidelijk hebben gemaakt dat er ook daadwerkelijk een boodschap aan vast zit (WIJ ZIJN TEGEN DE MOSLIM BEZETTING!!!1!) is natuurlijk hilarisch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien is het eerder een protest dan een provocatie. of is protest, net als provocatie, ook al verboten für nicht muslims?
Er kan veel gebeuren in 60 jaar hequote:
ik denk dat iedereen die dat zegt of cynisch is, of jou gewoon in het ootje neemt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nogmaals, natuurlijk is het niet verboden (gelukkig niet zeg), maar om nu te zeggen dat dit puur om de picknick is terwijl de organisatoren zelf al duidelijk hebben gemaakt dat er ook daadwerkelijk een boodschap aan vast zit (WIJ ZIJN TEGEN DE MOSLIM BEZETTING!!!1!) is natuurlijk hilarisch.
er kan ook heel veel gebeuren als je een grote schoonmaak houdt. kan je in een paar dagen je huis weer pico bello op orde hebben.quote:
Tsja, dat kan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen die dat zegt of cynisch is, of jou gewoon in het ootje neemt.
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)rote_schoonmaak.htmlquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er kan ook heel veel gebeuren als je een grote schoonmaak houdt. kan je in een paar dagen je huis weer pico bello op orde hebben.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Tsja, dat kan.
Ik kan me echter ook goed voorstellen dat er veel mensen zijn die zo denken.
Ik onder of overschat niets.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je overschat jezelf of onderschat fok!kers. aan jou de keus.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
Dit provoceren noemen
De politieke correctheid is echt volledig doorgeslagen in deze wereld
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef Boldface het volgende:
Pal voor een moskee tijdens het vrijdagsgebed gaan demonstreren is van een totaal andere orde dan op een willekeurige plaats met een groep bijeen komen om worst en alcohol te nuttigen. Dat laatste is in mijn ogen geen provocatie, dat eerste wel.
zoals ik al zei. misschien vinden ze de definitie van provocatie niet voldoende recht doen aan deze actie. zien ze het eerder als (ludiek) protest...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik onder- of overschat niets.
In een tijdperk waarin moslims om het minste of geringste op hun teentjes zijn getrapt en als wannabe pyromanen vlaggen gaan verbranden is er een soort counter cultuur ontstaan waarin alles wat er tegen moslims gezegd of geschreeuwd word als goed wordt opgevat, omdat het vrijheid van meninsguiting voorstelt en omdat het onze cultuur in een licht plaatst boven de onderontwikkelde vrijheid-van-meningsuiting-loze moslims.
Dus ik heb totaal geen reden om cynisme te vermoeden als Metalfreak schrijft:
[..]
En Boldface neem ik ook altijd serieus.
[..]
het staat me bij dat jaren geleden een zwanger meisje of zo in elkaar werd getrapt en uitgescholden voor hoer door bontkraagjes en de geitenwollensokkenvader had ook nog enigzins begrip ervoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, hun dochter krijgt stokslagen omdat ze het uitgelokt heeft met haar westerse kleding!
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef freejoran het volgende:
[..]
het staat me bij dat jaren geleden een zwanger meisje of zo in elkaar werd getrapt en uitgescholden voor hoer door bontkraagjes en de geitenwollensokkenvader had ook nog enigzins begrip ervoor
is hier nog wel op fok geweest.quote:
Dat dus. Provocatie vind ik een veel te zware term voor deze actie. Mensen die zich geprovoceerd voelen door deze ludieke actie moeten eerst maar eens bij zichzelf ten rade gaan. Een belediging is pas een belediging als degene die "aangevallen" wordt dat zo opvat, dus daar zijn ze volledig zelf verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik al zei. misschien vinden ze de definitie van provocatie niet voldoende recht doen aan deze actie. zien ze het eerder als (ludiek) protest...
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nogmaals, natuurlijk is het niet verboden (gelukkig niet zeg), maar om nu te zeggen dat dit puur om de picknick is terwijl de organisatoren zelf al duidelijk hebben gemaakt dat er ook daadwerkelijk een boodschap aan vast zit (WIJ ZIJN TEGEN DE MOSLIM BEZETTING!!!1!) is natuurlijk hilarisch.
Dat staat er niet. Er staat dat rechts-extremistische groepen zeggen dat (...) maar de groep op zich kunnen ze dus nog niet wijs uit worden. Er is alleen een vermoeden. Het zouden net zo goed gewoon burgers kunnen zijn die bepaalde wijken niet meer in kunnen omdat ze een hemdje en een rok aan hebben. Koop een stuk land en richt daar je community op. Dan heb je recht van spreken qua gasten en zich aanpassen aan jouw regels.quote:k. De oproep is vermoedelijk afkomstig van rechts-extremistische groepen.
Die zeggen dat "hun wijk is bezet door mensen die niets moeten hebben van vlees en alcohol"
Dat mensen zich geprovoceerd voelen? Moet natuurlijk ook gewoon kunnen hoor. Snap heel goed dat jij je aangevallen voelt op jouw gebruiken die eigenlijk volgens die mensen daar de ware gebruiken van een heel land horen te zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus. Provocatie vind ik een veel te zware term voor deze actie. Mensen die zich geprovoceerd voelen door deze ludieke actie moeten eerst maar eens bij zichzelf ten rade gaan. Een belediging is pas een belediging als degene die "aangevallen" wordt dat zo opvat, dus daar zijn ze volledig zelf verantwoordelijk voor.
Inderdaad. Verwacht ook daar een verrechtsing van de autochtone bevolking door dit soort voorvallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef Amos_ het volgende:
Franse minister Fadela Amara verbiedt een maaltijd op straat
Het is dus gewoon verboden nuSlechte zaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |