abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82851510
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan is het een onomkeerbaar proces. zal een leuke tijd worden voor mijn dochters en vrouw.
Of we slaan tegen die tijd de handen ineen. Het Verzet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:44:27 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82851570
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Nou..
[..]

[..]

[..]

[..]

Kortom, dit topic loopt over van mensen die dit slechts een picknick noemen en 'huh, wat? provocatie? nee toch?' terwijl de organisatoren zelf al aan hebben gegeven dat dit een strijd is tegen moslim 'bezetting'.
misschien is het eerder een protest dan een provocatie. of is protest, net als provocatie, ook al verboten für nicht muslims?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:45:33 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82851618
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of we slaan tegen die tijd de handen ineen. Het Verzet
verschil is dat moslims zich al decennia lang hebben vastgebeten en alle kanalen kennen, de duitsers waren er maar een paar jaar.
pi_82851697
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

verschil is dat moslims zich al decennia lang hebben vastgebeten en alle kanalen kennen, de duitsers waren er maar een paar jaar.
Ik sterf liever dan leven in een moslimstaat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:48:21 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82851761
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik sterf liever dan leven in een moslimstaat.
dito.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:49:36 #106
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_82851830
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien is het eerder een protest dan een provocatie. of is protest, net als provocatie, ook al verboten für nicht muslims?
Nogmaals, natuurlijk is het niet verboden (gelukkig niet zeg), maar om nu te zeggen dat dit puur om de picknick is terwijl de organisatoren zelf al duidelijk hebben gemaakt dat er ook daadwerkelijk een boodschap aan vast zit (WIJ ZIJN TEGEN DE MOSLIM BEZETTING!!!1!) is natuurlijk hilarisch.
pi_82851857
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dito.
Er kan veel gebeuren in 60 jaar he
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:50:56 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82851906
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Nogmaals, natuurlijk is het niet verboden (gelukkig niet zeg), maar om nu te zeggen dat dit puur om de picknick is terwijl de organisatoren zelf al duidelijk hebben gemaakt dat er ook daadwerkelijk een boodschap aan vast zit (WIJ ZIJN TEGEN DE MOSLIM BEZETTING!!!1!) is natuurlijk hilarisch.
ik denk dat iedereen die dat zegt of cynisch is, of jou gewoon in het ootje neemt.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:51:38 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82851932
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Er kan veel gebeuren in 60 jaar he
er kan ook heel veel gebeuren als je een grote schoonmaak houdt. kan je in een paar dagen je huis weer pico bello op orde hebben.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:52:08 #110
256363 ZoKanIkHetOok
pi_82851968
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat iedereen die dat zegt of cynisch is, of jou gewoon in het ootje neemt.
Tsja, dat kan.

Ik kan me echter ook goed voorstellen dat er veel mensen zijn die zo denken.
pi_82852007
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

er kan ook heel veel gebeuren als je een grote schoonmaak houdt. kan je in een paar dagen je huis weer pico bello op orde hebben.
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)rote_schoonmaak.html
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:52:59 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82852008
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Tsja, dat kan.

Ik kan me echter ook goed voorstellen dat er veel mensen zijn die zo denken.

je overschat jezelf of onderschat fok!kers. aan jou de keus.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:01:11 #113
256363 ZoKanIkHetOok
pi_82852413
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je overschat jezelf of onderschat fok!kers. aan jou de keus.
Ik onder of overschat niets.

In een tijdperk waarin moslims om het minste of geringste op hun teentjes zijn getrapt en als wannabe pyromanen vlaggen gaan verbranden is er een soort counter cultuur ontstaan waarin alles wat er tegen moslims gezegd of geschreeuwd word als goed wordt opgevat, omdat het vrijheid van meninsguiting voorstelt en omdat het onze cultuur in een licht plaatst boven de onderontwikkelde vrijheid-van-meningsuiting-loze moslims.

Dus ik heb totaal geen reden om cynisme te vermoeden als Metalfreak schrijft:
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
Dit provoceren noemen

De politieke correctheid is echt volledig doorgeslagen in deze wereld

En Boldface neem ik ook altijd serieus.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef Boldface het volgende:
Pal voor een moskee tijdens het vrijdagsgebed gaan demonstreren is van een totaal andere orde dan op een willekeurige plaats met een groep bijeen komen om worst en alcohol te nuttigen. Dat laatste is in mijn ogen geen provocatie, dat eerste wel.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:03:04 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82852533
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Ik onder- of overschat niets.

In een tijdperk waarin moslims om het minste of geringste op hun teentjes zijn getrapt en als wannabe pyromanen vlaggen gaan verbranden is er een soort counter cultuur ontstaan waarin alles wat er tegen moslims gezegd of geschreeuwd word als goed wordt opgevat, omdat het vrijheid van meninsguiting voorstelt en omdat het onze cultuur in een licht plaatst boven de onderontwikkelde vrijheid-van-meningsuiting-loze moslims.

Dus ik heb totaal geen reden om cynisme te vermoeden als Metalfreak schrijft:
[..]

En Boldface neem ik ook altijd serieus.
[..]
zoals ik al zei. misschien vinden ze de definitie van provocatie niet voldoende recht doen aan deze actie. zien ze het eerder als (ludiek) protest...
pi_82853150
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, hun dochter krijgt stokslagen omdat ze het uitgelokt heeft met haar westerse kleding!
het staat me bij dat jaren geleden een zwanger meisje of zo in elkaar werd getrapt en uitgescholden voor hoer door bontkraagjes en de geitenwollensokkenvader had ook nog enigzins begrip ervoor
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 21:23:11 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_82853740
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef freejoran het volgende:

[..]

het staat me bij dat jaren geleden een zwanger meisje of zo in elkaar werd getrapt en uitgescholden voor hoer door bontkraagjes en de geitenwollensokkenvader had ook nog enigzins begrip ervoor
Dat meen je niet
pi_82853807
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat meen je niet
is hier nog wel op fok geweest.
was ergens in de buurt van nijmegen of zo, iig een links bolwerk.
pi_82862163
Ik trok vanmiddag nog een frikandel uit de muur tegen de bezetting van Moslims.
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:01:48 #119
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_82867970
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals ik al zei. misschien vinden ze de definitie van provocatie niet voldoende recht doen aan deze actie. zien ze het eerder als (ludiek) protest...
Dat dus. Provocatie vind ik een veel te zware term voor deze actie. Mensen die zich geprovoceerd voelen door deze ludieke actie moeten eerst maar eens bij zichzelf ten rade gaan. Een belediging is pas een belediging als degene die "aangevallen" wordt dat zo opvat, dus daar zijn ze volledig zelf verantwoordelijk voor.
Don't let my username fool you...
pi_82869450
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

quote:
k. De oproep is vermoedelijk afkomstig van rechts-extremistische groepen.

Die zeggen dat "hun wijk is bezet door mensen die niets moeten hebben van vlees en alcohol"
Dat staat er niet. Er staat dat rechts-extremistische groepen zeggen dat (...) maar de groep op zich kunnen ze dus nog niet wijs uit worden. Er is alleen een vermoeden. Het zouden net zo goed gewoon burgers kunnen zijn die bepaalde wijken niet meer in kunnen omdat ze een hemdje en een rok aan hebben. Koop een stuk land en richt daar je community op. Dan heb je recht van spreken qua gasten en zich aanpassen aan jouw regels.

En dat het een protestactie is? Geloof ik meteen. Lees eens berichten uit Trappes. Hebben ze daar die picknicks gehouden? En kan ik mij die protest actie heel goed voorstellen in die voorstad. Een wijk is niet van jou. Je eigendommen zijn van jou. Jij bepaalt dus niet of iemand niet met een korte rok of hoofddoek door je straat mag lopen. In dat soort wijken wordt het wel bepaald door een groep i,p.v de regering.

Doen alsof een wijk van jou en je gelijkdenkende is Ik geloof dus meteen dat het een vorm van protest is. Moet gewoon kunnen zolang je niet andermans eigendommen gaat vernielen of mensen lastig gaat vallen. En dat lees ik nergens terug
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_82869472
Dit is toch geen racisme man
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:31:30 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82869508
ik vermoed overigens dat het weer vooral blanke, linkse landverraders zijn die de grootste moeite hebben met dit protest.
=

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 16-06-2010 09:35:39 ]
pi_82869587
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat dus. Provocatie vind ik een veel te zware term voor deze actie. Mensen die zich geprovoceerd voelen door deze ludieke actie moeten eerst maar eens bij zichzelf ten rade gaan. Een belediging is pas een belediging als degene die "aangevallen" wordt dat zo opvat, dus daar zijn ze volledig zelf verantwoordelijk voor.
Dat mensen zich geprovoceerd voelen? Moet natuurlijk ook gewoon kunnen hoor. Snap heel goed dat jij je aangevallen voelt op jouw gebruiken die eigenlijk volgens die mensen daar de ware gebruiken van een heel land horen te zijn.

Beetje verplaatsen in, maar begrijp dus ook de mensen die er genoeg van hebben om in dat soort voorsteden als varkens behandeld te worden wanneer ze zich niet volledig aanpassen aan de vorm van kleding etc , en daarom op deze manier hun blijk geven het daar niet mee eens te zijn.

Mocht dat het geval zijn.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_82879763
Franse minister Fadela Amara verbiedt een maaltijd op straat

Het is dus gewoon verboden nu Slechte zaak.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:11:58 #125
3542 Gia
User under construction
pi_82881402
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:40 schreef Amos_ het volgende:
Franse minister Fadela Amara verbiedt een maaltijd op straat

Het is dus gewoon verboden nu Slechte zaak.
Inderdaad. Verwacht ook daar een verrechtsing van de autochtone bevolking door dit soort voorvallen.

Ook vreemd dat een van oorsprong Algerijnse minister dit verbiedt. Kan die dat zomaar dan? Hoeft daar geen rechter zich over uit te spreken.
Woont er geen enkele niet-moslim in die straat die een buurt-BBQ kan houden? Dát kan je toch niet verbieden!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')