abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 03:30:25 #51
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_82820214
dit is geen provoceren.
Picknicken tot provoceren verheffen is wel heel erg triest.
Als ze dit voor de moskee op de grond gingen doen dan wel.

Waarom is dit provoceren, en maria voor hoer uitmaken niet?
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_82820909
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

En trouwens... worstjes en alcohol.

Doe het dan gewoon goed als je een punt wil maken. Dit is zo half half. Erg zwak.
Hoe bedoel je dit? Ze zouden liever hele varkens aan een spit moeten hangen, keiharde metal opzetten en dit alles terwijl ze de locale moslima's gangbangen?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 15 juni 2010 @ 07:59:53 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_82821072
Dit provoceren noemen

De politieke correctheid is echt volledig doorgeslagen in deze wereld
Don't let my username fool you...
pi_82821161
Gelukkig is het wegtreiteren van homo's in Nederlandse wijken minder belangrijk/provocerend dan een picknick
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:26:59 #55
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_82822535
Waarom zijn die bijeenkomsten normaal gesproken al omstreden dan? Dat begrijp ik even niet
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:51:51 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82825166
wanneer komt die moskee vlak bij ground zero ook alweer?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82825189
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef zoalshetis het volgende:
wanneer komt die moskee vlak bij ground zero ook alweer?
Nee dan is het ineens cultuur en geen provocatie, ook al is het op 11 september.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:53:04 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82825225
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee dan is het ineens cultuur en geen provocatie, ook al is het op 11 september.
en we laten het allemaal maar toe.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82825350
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef TNA het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar wel als je dat met tienduizenden mensen wilt doen, precies in de wijk waar een groot deel van de mensen daar bezwaar tegen maakt. Laat elkaar toch gewoon.
waar in de wet is het verboden om worst te eten en een drankje te doen

toch ernstig dat je hiermee mensen provoceert
pi_82825602
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Amos_ het volgende:

[..]

hahaha, idd, respect voor cultuur.

maar moslims respect opbrengen voor een grote aanslag waarbij het neerzetten van een moskee op de rampplek natuurlijk niet gevoelig is
pi_82826844
Op zondag een christelijke gemeenschap die het oudejaar verplaatst is belachelijk en helemaal niet provocerend vinden wanneer je bewust juist wel vuurwerk af gaat steken, maar juist goed om te laten zien dat we niet zwichten voor de wetten van dat geloof, maar dit is wel provocerend? Hoe hypocriet weer.

Is er trouwens al vast gesteld of er ongeregeldheden zijn geweest? Is het al bekend of het een extreemrechtse groepering is? In welke steden en welke wijken?

Dat het een vorm van protest is? Dat is mij wel duidelijk. Er zijn voor steden in Frankrijk (bijv. Trappes) waar je nu al niet normaal met een kort rokje kunt rond lopen want dat is provocerend. Belachelijk. Net als in christelijke dorpen de niet-christelijken dingen op gaan leggen omdat het merendeel christelijk is. Ik kan me voorstellen dat je er tegen gaat protesteren. Wanneer jij een lap grond koopt en je wilt die korte rok niet op jouw terrein? Is dat idd je eigen recht. Om een stad of wijk als de jouwe te beschouwen? En daar je eigen wetten te gaan maken? Nah, niet goed.

En ja, dit is mijn mening al jaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 15-06-2010 11:44:03 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_82826923
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:09 schreef Amos_ het volgende:
Gelukkig is het wegtreiteren van homo's in Nederlandse wijken minder belangrijk/provocerend dan een picknick
Komt omdat de politie hier niks, maar dan ook niks voorstelt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82826965
met als uitzondering dat mensen als bas van der vlies de wegen van de democratie blijven bewandelen en niet de hele boel gaan terroriseren
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 11:49:18 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_82827467
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Komt omdat de politie hier niks, maar dan ook niks voorstelt.
Inderdaad, er is geen respect of ontzag meer voor de politie. Beschamend is het. Tijd om dat weer terug te vorderen. Maar ja, hoe? Als er van hogerhand besloten wordt dat het op de hippie-manier moet zal dat niet gebeuren.
In landen als Spanje kijken de jongeren wel uit, daar is respect voor de Guardia Civil, die dan ook niet aarzelen om er op te slaan, zo nodig. En dat wordt begrepen.
pi_82827661
De "politiestaat" moet maar eens bewerkstelligd worden in Nederland.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:54:44 #66
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82827664
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef Boldface het volgende:

[..]

Pal voor een moskee tijdens het vrijdagsgebed gaan demonstreren is van een totaal andere orde dan op een willekeurige plaats met een groep bijeen komen om worst en alcohol te nuttigen. Dat laatste is in mijn ogen geen provocatie, dat eerste wel.

We moeten ervoor waken om te veel dingen een "provocatie" te noemen. Voor je er erg in hebt, bepalen moslims alle waarden en normen binnen zo'n wijk, terwijl daar gewoon de Franse wet geldt. What's next? Twee mannen die niet meer samen over straat kunnen? Mensen die worden aangevallen omdat ze hun hond (onrein dier) uitlaten?

De openbare ruimte is niet het eigendom van moslims.
Dit.
pi_82828800
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef TNA het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar wel als je dat met tienduizenden mensen wilt doen, precies in de wijk waar een groot deel van de mensen daar bezwaar tegen maakt. Laat elkaar toch gewoon.
Dit is nou precies wat er mis is met mensen tegenwoordig. Het zou juist normaal moeten zijn om worst en wijn te nuttigen. Dat moet overal kunnen in een westers land. Natuurlijk wordt hier 'geprovoceerd'. Men probeert een punt te maken. Men is het zat zich aan te moeten passen in eigen regio.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disorder op 15-06-2010 12:41:38 ]
pi_82829524
En alsjeblieft.. Gebruik niet de term 'racisme' als het daar niet om gaat. Moslims zijn geen ras.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:46:53 #69
3542 Gia
User under construction
pi_82829722
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef TNA het volgende:
maar deze heeft daar bovenop nog eens een racistisch karakter.
Wat is er racistisch aan? Mogen allochtonen niet mee doen en is dat vermeld in de oproep?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:48:47 #70
3542 Gia
User under construction
pi_82829809
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:32 schreef paddy het volgende:
Op zondag een christelijke gemeenschap die het oudejaar verplaatst is belachelijk en helemaal niet provocerend vinden wanneer je bewust juist wel vuurwerk af gaat steken, maar juist goed om te laten zien dat we niet zwichten voor de wetten van dat geloof, maar dit is wel provocerend? Hoe hypocriet weer.

Is er trouwens al vast gesteld of er ongeregeldheden zijn geweest? Is het al bekend of het een extreemrechtse groepering is? In welke steden en welke wijken?

Dat het een vorm van protest is? Dat is mij wel duidelijk. Er zijn voor steden in Frankrijk (bijv. Trappes) waar je nu al niet normaal met een kort rokje kunt rond lopen want dat is provocerend. Belachelijk. Net als in christelijke dorpen de niet-christelijken dingen op gaan leggen omdat het merendeel christelijk is. Ik kan me voorstellen dat je er tegen gaat protesteren. Wanneer jij een lap grond koopt en je wilt die korte rok niet op jouw terrein? Is dat idd je eigen recht. Om een stad of wijk als de jouwe te beschouwen? En daar je eigen wetten te gaan maken? Nah, niet goed.

En ja, dit is mijn mening al jaren.
Daar sta ik helemaal achter.
pi_82830576
Natuurlijk is dit provocerend bedoeld. Wat een sneue actie.
Je daardoor vervolgens ook echt laten provoceren zou daarentegen nog sneuer zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_82830882
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Natuurlijk is dit provocerend bedoeld. Wat een sneue actie.
Je daardoor vervolgens ook echt laten provoceren zou daarentegen nog sneuer zijn.
over je heen laten lopen is wel goed?
pi_82831337
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is er racistisch aan? Mogen allochtonen niet mee doen en is dat vermeld in de oproep?
Racisme heeft geen betekenis meer. Het wordt te vaak gebruikt, ook al slaat het nergens op.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:28:30 #74
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_82831568
Als ik die moslims was had ik gewoon fijn wat schapenvlees meegenomen met wat thee en ging ik meedoen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_82831619
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef pisnicht het volgende:
Als ik die moslims was had ik gewoon fijn wat schapenvlees meegenomen met wat thee en ging ik meedoen.
Dat zou wel het mooiste statement zijn van de moslims daar inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')