Hoe bedoel je dit? Ze zouden liever hele varkens aan een spit moeten hangen, keiharde metal opzetten en dit alles terwijl ze de locale moslima's gangbangen?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
En trouwens... worstjes en alcohol.
Doe het dan gewoon goed als je een punt wil maken. Dit is zo half half. Erg zwak.
Nee dan is het ineens cultuur en geen provocatie, ook al is het op 11 september.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef zoalshetis het volgende:
wanneer komt die moskee vlak bij ground zero ook alweer?
en we laten het allemaal maar toe.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee dan is het ineens cultuur en geen provocatie, ook al is het op 11 september.
waar in de wet is het verboden om worst te eten en een drankje te doenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar wel als je dat met tienduizenden mensen wilt doen, precies in de wijk waar een groot deel van de mensen daar bezwaar tegen maakt. Laat elkaar toch gewoon.
hahaha, idd, respect voor cultuur.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee dan is het ineens cultuur en geen provocatie, ook al is het op 11 september.
Komt omdat de politie hier niks, maar dan ook niks voorstelt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:09 schreef Amos_ het volgende:
Gelukkig is het wegtreiteren van homo's in Nederlandse wijken minder belangrijk/provocerend dan een picknick
Inderdaad, er is geen respect of ontzag meer voor de politie. Beschamend is het. Tijd om dat weer terug te vorderen. Maar ja, hoe? Als er van hogerhand besloten wordt dat het op de hippie-manier moet zal dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt omdat de politie hier niks, maar dan ook niks voorstelt.
Dit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef Boldface het volgende:
[..]
Pal voor een moskee tijdens het vrijdagsgebed gaan demonstreren is van een totaal andere orde dan op een willekeurige plaats met een groep bijeen komen om worst en alcohol te nuttigen. Dat laatste is in mijn ogen geen provocatie, dat eerste wel.
We moeten ervoor waken om te veel dingen een "provocatie" te noemen. Voor je er erg in hebt, bepalen moslims alle waarden en normen binnen zo'n wijk, terwijl daar gewoon de Franse wet geldt. What's next? Twee mannen die niet meer samen over straat kunnen? Mensen die worden aangevallen omdat ze hun hond (onrein dier) uitlaten?
De openbare ruimte is niet het eigendom van moslims.
Dit is nou precies wat er mis is met mensen tegenwoordig. Het zou juist normaal moeten zijn om worst en wijn te nuttigen. Dat moet overal kunnen in een westers land. Natuurlijk wordt hier 'geprovoceerd'. Men probeert een punt te maken. Men is het zat zich aan te moeten passen in eigen regio.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar wel als je dat met tienduizenden mensen wilt doen, precies in de wijk waar een groot deel van de mensen daar bezwaar tegen maakt. Laat elkaar toch gewoon.
Wat is er racistisch aan? Mogen allochtonen niet mee doen en is dat vermeld in de oproep?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef TNA het volgende:
maar deze heeft daar bovenop nog eens een racistisch karakter.
Daar sta ik helemaal achter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:32 schreef paddy het volgende:
Op zondag een christelijke gemeenschap die het oudejaar verplaatst is belachelijk en helemaal niet provocerend vinden wanneer je bewust juist wel vuurwerk af gaat steken, maar juist goed om te laten zien dat we niet zwichten voor de wetten van dat geloof, maar dit is wel provocerend? Hoe hypocriet weer.
Is er trouwens al vast gesteld of er ongeregeldheden zijn geweest? Is het al bekend of het een extreemrechtse groepering is? In welke steden en welke wijken?
Dat het een vorm van protest is? Dat is mij wel duidelijk. Er zijn voor steden in Frankrijk (bijv. Trappes) waar je nu al niet normaal met een kort rokje kunt rond lopen want dat is provocerend. Belachelijk. Net als in christelijke dorpen de niet-christelijken dingen op gaan leggen omdat het merendeel christelijk is. Ik kan me voorstellen dat je er tegen gaat protesteren. Wanneer jij een lap grond koopt en je wilt die korte rok niet op jouw terrein? Is dat idd je eigen recht. Om een stad of wijk als de jouwe te beschouwen? En daar je eigen wetten te gaan maken? Nah, niet goed.
En ja, dit is mijn mening al jaren.
over je heen laten lopen is wel goed?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Natuurlijk is dit provocerend bedoeld. Wat een sneue actie.
Je daardoor vervolgens ook echt laten provoceren zou daarentegen nog sneuer zijn.
Racisme heeft geen betekenis meer. Het wordt te vaak gebruikt, ook al slaat het nergens op.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan? Mogen allochtonen niet mee doen en is dat vermeld in de oproep?
Dat zou wel het mooiste statement zijn van de moslims daar inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef pisnicht het volgende:
Als ik die moslims was had ik gewoon fijn wat schapenvlees meegenomen met wat thee en ging ik meedoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |