abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82831658
Als je er geen media-aandacht aangeeft dan is er niks aan de hand. Het is zeker weer komkommertijd :p
pi_82832165
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef pisnicht het volgende:
Als ik die moslims was had ik gewoon fijn wat schapenvlees meegenomen met wat thee en ging ik meedoen.
Dan bewijzen de moslims zich wel Zou heel mooi zijn
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82833025
Ongelofelijk! Alleen extreem rechtse mensen halen het in hun hoofd om dit te organiseren! Ik stel voor aan de lokale moslim bevolking om massaal terug te striken door halal voedsel te gaan eten in een blanke wijk! Zou dat ook als provocatie gezien worden? Ik gok dat het 99% van de moslims niet interesseert en de 1% die het wel verschrikkelijk vind is toch al lid van een of andere huil subsidie spons.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:05:20 #79
3542 Gia
User under construction
pi_82835388
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:05 schreef baba117 het volgende:
Ongelofelijk! Alleen extreem rechtse mensen halen het in hun hoofd om dit te organiseren! Ik stel voor aan de lokale moslim bevolking om massaal terug te striken door halal voedsel te gaan eten in een blanke wijk! Zou dat ook als provocatie gezien worden?
Nee, ik denk dat die blanke van verbazing even een wenkbrauw optrekken en gewoon doorlopen.

Geen blanke die zich daardoor geprovoceerd zou voelen.

Wat een onzin ook om je hierdoor geprovoceerd te voelen. Je hoeft toch niet mee te doen. Als je nou gedwongen zou worden om varkensvlees te eten of alcohol te drinken, dan kan ik me daarbij nog iets voorstellen, maar dat is helemaal niet zo.

Het is een wijk in een Westers land en zo'n picknick moet ook daar gewoon kunnen en mogen, ook al is het om een statement te maken. Hierop reageren is wat die mensen het liefst doen. Dus gewoon net doen alsof je het niet ziet werkt het beste.
pi_82840382
Het feit dat veel moslims deze picknicks niet trekken bewijst dat ze niet geintegreerd zijn. Daarom is het een goede daad om deze picknicks te organiseren. Frankrijk laat tenminste zien nationalistisch te zijn, zou in ons land wel wat meer mogen. Alles voor behoud van eigen cultuur en identiteit!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:59:40 #81
117098 Hathor
Effe niet
pi_82841038
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef SSeth het volgende:
Het feit dat veel moslims deze picknicks niet trekken bewijst dat ze niet geintegreerd zijn. Daarom is het een goede daad om deze picknicks te organiseren. Frankrijk laat tenminste zien nationalistisch te zijn, zou in ons land wel wat meer mogen. Alles voor behoud van eigen cultuur en identiteit!
Alhoewel worst meer bij de Duitse cultuur hoort.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_82841215
Wat een gezeik om niks. Als ze hier op de stoep gingen picknicken met mosselen, garnalen en meer allerhande gorte zeedierenzooi zou ik ook echt niet gaan klagen hoor, ze gaan hun gang maar.

Mosselen
Garnalen
Zeediervoedseldingen

Zee-egels .

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_82841237
.

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:07:28 #84
3542 Gia
User under construction
pi_82841411
quote:
Ik vind picknicken juist bij Parijs horen. Toen wij daar vroeger met school waren, gingen we ook dagelijks ergens picknicken. Gezellig juist. Langs de Seine, of ergens op een mooi plein.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:08:12 #85
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82841442
quote:
Het feit dat veel moslims deze picknicks niet trekken
Dat maak jij ervan.
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 17:14:28 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_82841761
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat die blanke van verbazing even een wenkbrauw optrekken en gewoon doorlopen.

Geen blanke die zich daardoor geprovoceerd zou voelen.

Wat een onzin ook om je hierdoor geprovoceerd te voelen. Je hoeft toch niet mee te doen. Als je nou gedwongen zou worden om varkensvlees te eten of alcohol te drinken, dan kan ik me daarbij nog iets voorstellen, maar dat is helemaal niet zo.

Het is een wijk in een Westers land en zo'n picknick moet ook daar gewoon kunnen en mogen, ook al is het om een statement te maken. Hierop reageren is wat die mensen het liefst doen. Dus gewoon net doen alsof je het niet ziet werkt het beste.
Of gezellig aanschuiven en meedoen. Eventueel eigen eten meenemen, kan er over en weer van elkaars eten geproefd worden, wie weet wordt het dan wel hartstikke gezellig.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:33:02 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_82842665
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of gezellig aanschuiven en meedoen. Eventueel eigen eten meenemen, kan er over en weer van elkaars eten geproefd worden, wie weet wordt het dan wel hartstikke gezellig.
En hoe is het leven in hippielala-land?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_82842754
Gezellig met extreem rechts
pi_82843023
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:35 schreef IHVK het volgende:
Gezellig met extreem rechts
Net als met pestkoppen is negeren het beste toch? Als hier een groep haatbaarden gaat picknicken hier op de dijk dan negeer ik ze toch
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:03:07 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_82843958
Fransen die in Frankrijk buiten wijn drinken en een hapje eten. Wat een enorme provocatie. DAT DAT KAN IN FRNAKRIJK!!! Hebben de mensen dan niets geleerd van WOII??
Kei-hard de kop indrukken zeg ik. Liever honderdduizend scootermarokkanen die overvallen plegen en terreur uitoefenen dan dit.
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 18:21:43 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_82844737
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En hoe is het leven in hippielala-land?
Dóe ik een keer een 'Cohennetje´, is het weer niet goed
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:34:36 #92
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_82845248
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef TNA het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon een provocatie, ik ben benieuwd wat de autoriteiten hiermee doen. De 'reguliere' spontane bijeenkomsten zijn al omstreden maar deze heeft daar bovenop nog eens een racistisch karakter.
Kun je uitleggen waarom?
pi_82849602
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een gezeik om niks. Als ze hier op de stoep gingen picknicken met mosselen, garnalen en meer allerhande gorte zeedierenzooi zou ik ook echt niet gaan klagen hoor, ze gaan hun gang maar.

Mosselen
Garnalen
Zeediervoedseldingen

Die mogen ook niet volgens Joden en bepaalde Moslimgroepen.
pi_82849811
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:34 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kun je uitleggen waarom?
Volgens mij komen er altijd teringveel mensen op dat soort 'feesten'. Opgeroepen via Facebook
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:23:15 #95
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_82850351
Natuurlijk is het niet verboden.

Maar een provocatie is het wel.

Als ik met 300 man langs het huis ga lopen van iemand die net een miskraam heeft gehad, en al kinderliedjes zingend wacht tot ze buiten komt, dan is dat ook niet verboden, maar "niet bedoeld om een reactie uit te lokken" is het allerminst.

Ze geven zelf in hun statement al aan dat ze het doen omdat hun wijk bezet is door moslims.

Dus waarom we hier in Nederland in dit topic hard ons best doen om de ander er van te overtuigen dat het echt niet provocatief bedoeld is, snap ik niet zo.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:27:06 #96
3542 Gia
User under construction
pi_82850581
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dus waarom we hier in Nederland in dit topic hard ons best doen om de ander er van te overtuigen dat het echt niet provocatief bedoeld is, snap ik niet zo.
Wie doet dat dan? Volgens mij geeft iedereen toe dat het een provocatie is. Maar het is niet racistisch, want de allochtonen zijn niet buitengesloten. En het is niet verboden. Het is vrij normaal om in Parijs met grote groepen te picknicken.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:36:20 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82851138
als we zo doorgaan in dit tempo, vraag ik me af of je straks nog alcohol of ham kunt kopen bij supermarkten in buurten met veel moslims.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82851197
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
als we zo doorgaan in dit tempo, vraag ik me af of je straks nog alcohol of ham kunt kopen bij supermarkten in buurten met veel moslims.
Die tijd zal nog wel komen. En dan is het onze schuld.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:40:31 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82851341
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die tijd zal nog wel komen. En dan is het onze schuld.
dan is het een onomkeerbaar proces. zal een leuke tijd worden voor mijn dochters en vrouw.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:41:51 #100
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_82851423
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie doet dat dan?
Nou..
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef Flashwin het volgende:
Picknick waar drank en worst wordt genuttigd is al een provocatie tegenwoordig?

quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:56 schreef Boldface het volgende:
Pal voor een moskee tijdens het vrijdagsgebed gaan demonstreren is van een totaal andere orde dan op een willekeurige plaats met een groep bijeen komen om worst en alcohol te nuttigen. Dat laatste is in mijn ogen geen provocatie, dat eerste wel.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 03:30 schreef WallOfStars het volgende:
dit is geen provoceren.
Picknicken tot provoceren verheffen is wel heel erg triest.
Als ze dit voor de moskee op de grond gingen doen dan wel.

Waarom is dit provoceren, en maria voor hoer uitmaken niet?
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
Dit provoceren noemen

De politieke correctheid is echt volledig doorgeslagen in deze wereld
Kortom, dit topic loopt over van mensen die dit slechts een picknick noemen en 'huh, wat? provocatie? nee toch?' terwijl de organisatoren zelf al aan hebben gegeven dat dit een strijd is tegen moslim 'bezetting'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')