Tranen omdat die andere hoer er ook steeds opstaatquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:26 schreef Splutje het volgende:
Tranen
http://voe.blogg.no/1276621256_a_shoulder_you_can_cr.html
Vooral die prachtige emotionele muziekquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tranen omdat die andere hoer er ook steeds opstaat
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vooral die prachtige emotionele muziek
Tot zover de avonturen van Maikuuuulquote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Toenstraks liep ik door mijn wijk.
Er zaten een aantal figuren bij een cafe te chillen, toen kwam er een wijf met flinke tieten langs, ze zeiden er iets over, dat meisje kreeg een knalrode kop, en ik kon alles meemaken
dikke tieten had ze welbohhhh
Ze komt uit noorwegen en is even oud als de doelgroep. Dat trekt pubers aanquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:23 schreef __Saviour__ het volgende:
maar wat is die voe nou precies, behalve een standaard blondje met wat foto's?
heeft ze nog enig talent dat deze internetroem rechtvaardigt?
WIE IS DIE KLOOTZAK?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die Voe durven aan te raken
Nog steeds gruwelijk goed geefbaar.quote:
Grrrrrrrquote:
Ja ik weet dat ze een grafkop heeft, maar gvd zeg, ze heeft het hoofd van een 8-jarige en het lichaam van minstens iemand 10 jaar ouder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Grrrrrrr
Ik bekeek dat plaatje dus van onder naar boven, en ik dacht lekker dinnnggg.. totdat ik haar hoofd zag
Die neusquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef Stroopwafels het volgende:
[ afbeelding ]
Micha zonder make-up.
Nou, geil manquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Grand_Skye het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze een grafkop heeft, maar gvd zeg, ze heeft het hoofd van een 8-jarige en het lichaam van minstens iemand 10 jaar ouder.
Lichaam van een ana patiëntje ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Grand_Skye het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze een grafkop heeft, maar gvd zeg, ze heeft het hoofd van een 8-jarige en het lichaam van minstens iemand 10 jaar ouder.
Ze heet dan ook gewoon Emilie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef fs180 het volgende:
Trouwens he.. die naam, voein het nederlands zou dat nog wel kunnen als je zon yuppenkind bent zoals sterre.. Maar uitspraak + accent erbij
![]()
Recht uit het hart. Wat is het toch ook een prachtmeisje. Ze heeft nog niet echt jankers overigens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist slecht nieuws voor pedo'squote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef AdvancedPower het volgende:
De pedo's verwijs ik door naar >> www.martijn.org
Kun je dat bewijzen? We zijn hier erg kritisch op de foks enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Ik had borsten toen ik 11 was. Werd ik door gasten uitgescholden dat ik geen sokken in mijn bh moest doen ?!!
En toen liet je hun je tieten zien om te bewijzen dat er geen sokken mee gemoeid warenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Ik had borsten toen ik 11 was. Werd ik door gasten uitgescholden dat ik geen sokken in mijn bh moest doen ?!!
Dat zegt alleen maar waar de naam vandaan komt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://voe.blogg.no/1246400016_the_story_of_voe.html
quote:
Voordat ik mijn conclusie geef. Hoe oud is dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat klopt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar waar de naam vandaan komt.
hoi hoe oud ben je nu heb je msn kom eens pm pics van je tieten stuur het heus niet door hoor xoxoxo rob fruithofquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
hoi hoe oud ben je nu heb je msn kom eens pm pics van je tieten stuur het heus niet door hoor xoxoxo rob fruithof
idd zeuren over makeup dat is fucking BELACHELIJK.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fucking nice. Ik zal haar keihard raken. Fuck make-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |