Meiden die op hun 10de al borsten hebben maar hun hoofd pas 5 lijkt.quote:Uit onderzoek is gebleken dat tienermeisjes steeds vroeger hun eerste behaatje moeten aanschaffen. Gemiddeld zijn bij meisjes nog voor hun tiende de eerste bultjes te zien.
Een Deense universiteit heeft onlangs onderzoek verricht onder duizend jonge meisjes. Hieruit is naar voren gekomen dat de borstontwikkeling bij meisjes in twintig jaar tijd een jaar is vervroegd. Gemiddeld zijn de kinderen negen jaar en tien maanden jong als bij hun de eerste uitstulpinkjes zichtbaar zijn.
Wetenschappers hebben gisteren hun zorgen uitgesproken over de vervroegde puberteit. Ze zijn bang dat vroege borstontwikkeling samengaat met een hogere kans op borstkanker. Ook het risico op hartziekten moet bij jonge borstdraagsters niet worden onderschat. Daarnaast zouden pedofielen zich steeds moeilijker kunnen inhouden als zij jonge meisjes zien met strakke borstjes.
Vervroegde puberteit is niet alleen bij meisjes een probleem. Koorknaapjes van amper twaalf jaar worden massaal het koor uitgezet omdat ze nu al last krijgen van de baard in de keel. Volgens wetenschappers liggen obesitas en veranderde eetgewoonten ten grondslag aan dit probleem.
bedankt, handige websitequote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef AdvancedPower het volgende:
De pedo's verwijs ik door naar >> www.martijn.org
Bij die 10 bieden ze al weerstand manquote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef AdvancedPower het volgende:
De pedo's verwijs ik door naar >> www.martijn.org
foto's?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Geen tietjes, tetten. En ik ben al boven de 20.
Meisjes van 10 met borstenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Meiden die op hun 10de al borsten hebben maar hun hoofd pas 5 lijkt.![]()
Meiden-van-10-borstjes.
Meiden zonder beha.
Meiden van 10 met borsten.![]()
Bemoei jij je d'r eens niet tegenaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nee lamlul . Zo doe je dat tactisch gezien niet .
Je verziekt het weerquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Bemoei jij je d'r eens niet tegenaan.
quote:
ik ben 12 en wat zijn tettenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
quote:
Je kan beter weer eens een jailbait topic openen dan jezelf mengen in dit nutteloze gezeik .quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dan is het wel heel ernstig gesteld met die wijdheid
Please do !quote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Righteous het volgende:
[..]
Je kan beter weer eens een jailbait topic openen dan jezelf mengen in dit nutteloze gezeik .
Batsen?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
O wauw. Die linker is echt lekker batsbaar. Beetje de uitstraling van Alizée een paar jaartjes terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |