quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vanmiddag een babykamertje gekocht![]()
![]()
![]()
Zaterdag was ik aan het eind vd middag nog even naar de Ikea en Prenatal (Utrecht) en terwijl ik al jaren zeker dacht te weten welke Ikea-babykamer ik absoluut helemaal zeker weten wilde hebben zag ik zaterdag bij Prenatal ineens de babykamer.
Dusdanig mooi dat ik gelijk m'n lief belde dat hij op internet moest gaan zoeken naar dat kamertje omdat ik zeker wist dat hij het ook prachtig zou vinden.
Anyway, voor ik wegga zie ik nog net een Prenataldame in de buurt van dat kamertje staan, en loop er nog even naartoe om te vragen of ze ook een folder heeft waar het kamertje in staat... had ze niet, maar wel de naam van de fabrikant. Op dat moment staan er ook 2 wat oudere (60+) dames in de buurt.
Terwijl ik wegloop rent een van de dames achter me aan en vertelt me dat hetzelfde kamertje ook bij Nijhof (in Baarn) staat voor minder, en dat Nijhof overdag tijdens de wedstrijden van het NL-elftal 15% korting op het gehele assortiment geeft.
Thuisgekomen zoeken op internet, en ja Nijhof heeft hetzelfde kamertje voor een stuk minder![]()
N. had er alle vertrouwen in dus ik mocht gewoon ongezien de boel gaan bestellen
Heb kunnen afspreken dat we het pas over een tijdje ophalen, wegens een beetje voorzichtig omdat het een half jaar geleden ook misgelopen was, en kon toch de vandaag en zaterdag only korting krijgen![]()
En damn, wat een prijsverschillen voor precies hetzelfde kamertje van dezelfde fabrikant... zo duur kan het ook![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
leuk kamertje leandra!
en tis idd belachelijk de prijzen voor die kamertjes
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Jore het volgende:
Gaaf kamertje hè Leandra! Wij hebben de commode voor Lieuwe gekocht, ik ben er nog steeds verliefd op. Wel bij de Prenatal trouwens, maar toen was er zo'n kortingsactie
![]()
Je moet het hout wel behandelen trouwens, wij hebben witte olie van het merk zelf gebruikt (te koop bij o.a. Karwei) maar dat spul stinkt vreselijk. Het werkt wel prima want er zitten geen vlekken in het hout.
We hebben ook houten snijplanken, dus er staat iig olie in de kast, weet alleen niet of het genoeg is voor het hele kamertje, maar dat komt vast wel goedquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Jore het volgende:
Gaaf kamertje hè Leandra! Wij hebben de commode voor Lieuwe gekocht, ik ben er nog steeds verliefd op.Wel bij de Prenatal trouwens, maar toen was er zo'n kortingsactie
![]()
Je moet het wel behandelen trouwens, wij hebben witte olie van het merk zelf gebruikt (te koop bij o.a. Karwei) maar dat spul stinkt vreselijk. Het werkt wel prima want er zitten geen vlekken in het hout.
Yep, die is het.... ik was echt op slag verliefd, het is mooi, natuurlijk en kwalitatief echt geweldig, zelfs die hangkast heeft van binnen houten planken, en niet van die fineer zooi.quote:
een belangrijke dus om in mijn active topics te hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef djenneke het volgende:
AH, hier is de topic waar ik mij iedere ochtend voor 8 uur moet komen melden
Echt gewoon massief houtquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, die is het.... ik was echt op slag verliefd, het is mooi, natuurlijk en kwalitatief echt geweldig, zelfs die hangkast heeft van binnen houten planken, en niet van die fineer zooi.
Het is echt helemaal![]()
![]()
![]()
En met die extra korting vandaag was het natuurlijk super
Nee sorry, ik heb geen flauw idee hoe de placenta bij mijn zwangerschap in 1991 lag, maar vast niet voor de ingang, want de bevalling verliep voorspoedig.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Suzanna het volgende:
Als jullie 't niet erg vinden herhaal ik mijn vraag of er hier anderen zijn die ervaring hebben met 'placenta praevia' (wat het bij mij gelukkig nog niet is denk ik, het kan nog allemaal goed komen!).
Het liefst natuurlijk succesverhalen![]()
Nu jullie de knoop doorgehakt hebben neem ik aan dat er op relatief korte termijn een KS geplanned gaat worden?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef djenneke het volgende:
AH, hier is de topic waar ik mij iedere ochtend voor 8 uur moet komen melden
Hier is het kamertje ook niet heel erg groot, maar ik denk dat het er allemaal wel inpast, ik moet nog eens even gaan bedenken hoe, maar in een kamertje van 2 bij 4 moet dat toch lukken lijkt me....quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Jore het volgende:
[..]
Echt gewoon massief hout
Ik herbeleef mijn verliefdheid
Wij hebben trouwens het bedje en de kast niet gedaan. Het kamertje is maar klein en dan zou het wel heel massief (huhhuh) worden, dus een wit bedje erbij. En geen kast omdat alles wel in de commode past (dachten we toen en dat bleek ook).
Hier is het meer 2.5 bij 2, met een schuine wandquote:Op maandag 14 juni 2010 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier is het kamertje ook niet heel erg groot, maar ik denk dat het er allemaal wel inpast, ik moet nog eens even gaan bedenken hoe, maar in een kamertje van 2 bij 4 moet dat toch lukken lijkt me....
Dat wordt maar weer eens een plattegrond maken en de losse onderdelen op schaal uitknippen en over de plattegrond schuiven
quote:Op maandag 14 juni 2010 06:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
zo eindelijk een beetje bijgekomen. Zaterdagavond om 23:46 is onze dochter met een keizersnee ter wereld gekomen. Ze weegt 4690 gram (). Ik moet nog erg wennen aan het moeder zijn, want door allerlei complicaties ligt zij in het kinderziekenhuis (gelukkig direct bereikbaar vanuit het ziekenhuis) en ik lig bij te komen van een spoedoperatie na enorm bloedverlies. Hopelijk kan ik vandaag langer bij haar zijn. Ze maakt het gelukkig goed
En ik zag dat ik Liesz mag feliciteren. Van harte meid. Wat een opluchting zal het voor je zijn. Geniet ervan
Er is een topic over van vorig jaar en beyondquote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Suzanna het volgende:
Als jullie 't niet erg vinden herhaal ik mijn vraag of er hier anderen zijn die ervaring hebben met 'placenta praevia' (wat het bij mij gelukkig nog niet is denk ik, het kan nog allemaal goed komen!).
Het liefst natuurlijk succesverhalen![]()
Klopt, woensdag hebben we overleg met de gyn en dan zal ook een datum worden geprikt...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu jullie de knoop doorgehakt hebben neem ik aan dat er op relatief korte termijn een KS geplanned gaat worden?
Ze zullen toch proberen te voorkomen dat je toch gaat bevallen?
Alle mannen in onze omgeving zitten al te zeuren over het wk, en welke dagen we wel en niet mogen kiezen ivm interessante wedstrijdenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Leandra het volgende:
Oeh spannend, kun je gewoon een mooie datum uitkiezen, mits die niet in het weekend valt natuurlijk
Aan de ene kant wel apart dat je je datum weet maar aan de andere kant lijkt me het ook wel heerlijk Ik zou het nu echt heel graag willen wetenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klopt, woensdag hebben we overleg met de gyn en dan zal ook een datum worden geprikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |