abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82639256
Zwangerschap en geboorte deel 655

31 mei 2010: CrazyPrincess
11 juni 2010: Becky1983
16 juni 2010: Guess
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
08 juli 2010: Lieszdraaijer (meisje)
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
15 juli 2010: nytar (jongetje)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)
25 juli 2010: Lenaatje en Tazz
27 juli 2010: Pessie
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea (meisje)
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
20 september 2010: Tessie (meisje)
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 15 november 2010: Pvoesss en _mimic ***
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
27 december 2010: Toverboom mrien

2011
12 januari 2011: Sugarsnap
23 januari 2011: ik80lll
27 januari 2011: Basboussa
03 februari 2011: Dizzy_Miss_Lizzy

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
pi_82639325
Mijn laatste bericht uit vorig topic:
quote:
Net terug van zwangerschapscursus met partner deze keer voor praatje over bevalling en ademhalingstechnieken. Er was ook een meid (36 weken zwanger) waarvan het kindje in een stuit lag. Zij had zelf thuis samen met vriend dmv acupunctuur (onder bij haar voeten) en een bepaalde houding gezeten waardoor het kindje toch was gedraaid, misschien de moeite om ook eens te bekijken Djenneke..
pi_82639347
Was ik wat aan t typen was t topic vol
Maar hoefde ik m lekker niet te openen

Liesz schiet ook niet op he!
Vind t wel een gek idee, dat iemand die na mij is uitgerekend nu al zoveel gerommel heeft Komt wel heel dichtbij zo Kan me er echt niets bij voorstellen

Kreeg gisteren op hyves een berichtje van iemand: "ik zag dat je 36 weken en 1 dag was ik kreeg met 36 weken en 2 dagen weeen dus het kan zomaar gebeuren."
Gek idee hoor, dat t echt zo dichtbij komt!

Heb ook gisteren met mijn zus mijn vluchtkoffer ingepakt (dat moest van mijn zus die is zenuwachtiger dan ik )
pi_82639565
Oh sonnetje ik droomde ook dat je nog 2 weken op vakantie ging. Aangezien ik goed zat wat betreft drinken voor Lieke ga jij de aankomende 2 weken in elk geval niet bevallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ticootje op 10-06-2010 21:56:30 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82639659
Haha dat zou wat zijn!
Met mijn geluk ga ik dan op 21 juni bevallen. Of nog mooier 20 juni (de 21e is R jarig en de 20e vieren we het )
Maar zou wel leuk zijn als dat ook klopt van je droom (maar ik reken er niet op )
pi_82639871
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Mereltje het volgende:
Mijn laatste bericht uit vorig topioc:
[..]
Bedankt Mereltje, maar helaas is het daar sowieso al te laat voor, je bedoelt Moxa therapie. Dat kan in week 34-35, maar ik zit al dik in 36 en dan heeft dat geen nut meer, helaas.

Verder iedereen bedankt voor de steun, toch wel heel fijn! We hebben zelf het beste gevoel bij een KS. Dus tenzij er deze week nog iets bijzonders gebeurt, dan zal dat het wel worden....

@Sonnetje: Ja, dat vind ik ook steeds zo'n gek idee, dat iemand die na ons komt al zo ver kan zijn. Ik heb geen vluchtkoffertje nog. Maar volgende week moet ik die wel hebben eigenlijk (stuit of niet, weeen kunnen nu eenmaal komen). Klossen heb ik ook nog niet

@Mrien: NU je het zegt, heb ik inderdaad ook vrij weinig korte broeken gezien. Wat raar eigenlijk... Inderdaad zou innemen dan wel een oplossing kunnen zijn lijkt me...

@liesz: Bij jou is het ook erg spannend zeg. Voel je je er wel goed bij, om nog een weekje te moeten wachten?

En ik ben ook wel benieuwd naar CP, maar ze had al wel aangekondigd hier even wat afstand te nemen, dus het is niet vreemd dat ze nog niet gemeld heeft...

@Fannetje: Vervelend zeg die klachten en je bloeddruk. Gelukkig in ieder geval geen diabetes.
Heb je volgende week dan de 20-weken echo? Of is het een ander soort echo?

@LadyS: Ik zou zelf ook echt willen tekenen voor een gewone bevalling. Helaas zit die er inmiddels echt niet meer in. (Wonderen daar gelaten). Dus het is echt een keuze tussen stuitbevalling (en dan is het nog een half onvolkomen stuit) of een KS. De keuze moet ik toch echt zelf maken, maar ik vind het toch wel fijn om ervaringen en steun te krijgen van hier hoor, dus thanks!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:55:16 #7
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82639887
Whaa, onzekerheid stort neer hier .
pi_82640059
Djenneke, klossen doe ik pas vanaf 37 weken
Dat moest van de kraamzorg en verloskundige, dus ik luister braaf en doe t niet eerder
Ga ze denk maandag even halen
pi_82640060
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef pessie het volgende:
Whaa, onzekerheid stort neer hier .
pi_82640119
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Djenneke, klossen doe ik pas vanaf 37 weken
Dat moest van de kraamzorg en verloskundige, dus ik luister braaf en doe t niet eerder
Ga ze denk maandag even halen
Ons bed kan niet op klossen, we gaan ergens kratten zien te versieren, eigenlijk zeur ik er al een week over, maar doen? Ho maar (van verlof word ik lui)
pi_82640184
Avond

Djen, geen ervaring maar ik zou voor KS kiezen, puur op gevoel... heb jij weer niks aan natuurlijk volg je gevoel!
pi_82640200
Gewoon langs de supermarkt, kun je ze meestal zo meekrijgen.
pi_82640317
Djenneke, dat wist ik niet, jammer, gewoon je tijd nemen om er rustig over de keuze na te denken.

Pessie, alles komt goed, maak je niet te druk hoor!

Lies, je hebt al ervaring dus wie weet is je gevoel wel juist en heb je straks je kleintje in je armen

Het werd tijd dat ik ook eens een topic ging openen ik schrok wel even Ik heb ook nog geen vluchtkoffertje, ik ga er eigenlijk vanuit dat ik gewoon rond 5 juli ga bevallen en niet al 2 weken eerder. Morgen heb ik 36 weken liggingsecho, ben zo benieuwd! hopelijk krijg ik nog wat foto's mee.
pi_82640416
Ik ga er ook vanuit dat ik 13/14/15 juli ofzo ga bevallen hoor Mereltje!
Mijn zus denkt 29 of 30 juni
Dus ben benieuwd haha
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:11:02 #15
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82640764
Wat voor onzekerheid, pessie?

Kratten hebben wij toen ook een keer bij een supermarkt kunnen lenen (wel tegen betaling van 5 euro per krat geloof ik). Toen er ééntje was ingestort (blijkbaar niet zo héél stevig) kregen we nog steeds ons geld terug.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:12:49 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_82640873
Djenneke, tuurlijk moet je de keus zelf maken. Ik heb het 'voordeel' nu dat mocht ik voor diezelfde keus komen, dat ik met zowel een vaginale bevalling als een keizersnee ervaring heb. Daarom zeg ik nu dat ik voor een vaginale bevalling zou gaan, mits verantwoord.
Maar ik weet zeker dat ik ook voor een KS zou zijn gegaan dus als mijn eerste in een stuit had gelegen. Toen ik zwanger was van de jongste was er eventjes sprake van een stuitligging en toen had ik ook meteen het beste gevoel bij een KS. Ook omdat ik toen nog geen ervaring had met gewoon bevallen.

Kortom, volg je gevoel en volgens mij heb je die keuze al gemaakt!

en vooraf aan mijn keizersnede ging een complete bevalling van 20 uur, dus ik was helemaal OP na de operatie en de dagen erna, dus dat kan mijn gevoel natuurlijk een beetje kleuren, zeg maar. Jij gaat voorbereid en 'rustig' de operatie in. Zal ook een boel uitmaken, denk ik!
Hoe dan ook: het komt goed!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_82641556
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ons bed kan niet op klossen, we gaan ergens kratten zien te versieren, eigenlijk zeur ik er al een week over, maar doen? Ho maar (van verlof word ik lui)
Bij Amber hadden wij ook kratten gehaald. We hadden wel een extra plankje hout op de krat gelegd voor de stevigheid.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82642087
Djenneke wat iedereen al zegt volg je gevoel!

Sonnetje, ik vind het bij mezelf niet meer gek al bezig te zijn had ik bij de eerste ook iets minder heftig dat wel.. Bij Shenaya begon ik precies op de 35 weken en beviel op 36+6.. Nu begon ik op 34+5 te rommelen dus zou ik op 36+4 bevallen.. Mijn gevoel zal wel niet kloppen maar goed.. Henk vind het maar niks want de 14e moet NL voetballen haha.. Wij hopen niet op 15 Juli want dan is Henk zelf jarig.. Mijn moeder hoopt of deze week of pas na 8 Juli want ze gaan 3 weken op vakantie

Pessie, ja hoor ik kan medicatie krijgen voor de nacht maar zolang ik nog een paar uur slaap wil ik het zelf niet.. Heb het van het weekend in het ziekenhuis voor de nacht gehad best gek want je voelt ook dat de baby suf word gelijk met jou... voor je gevoel!

Ik zou vandaag de klossen thuis krijgen maar kreeg een brief dat ze ze niet op voorraad hebben dus ik moet bellen voor een nieuwe afspraak.. Dus misschien worden het toch maar bierkratjes..

Morgen bruiloft! heb het knutselwerk aardig in elkaar, morgenochtend nog wat knutselen en dan is het klaar!
Altijd blijven lachen... :)
pi_82642256
Kan me voorstellen dat het dan niet meer gek is nee!
Ach ik merk wel wanneer het gaat beginnen Ga er niet teveel overnadenken, dan maak ik mezelf alleen maar gek!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:44:16 #20
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82642678
De "ik word vast een rotmoeder" onzekerheid en de "zal mn man mn ouders wel bellen als ik bezig ben" en het "misschien kan ik wel helemaal niet bevallen". En ga zo maar door....
Misschien komt het door mn zus, die riep vandaag dat je vanaf 7 maanden hoogzwanger bent, ik had steeds begrepen dat dat vanaf 37 weken zou gelden...
En tot overmaat van ramp is manlief uitgerekend vandaag pas over ruim een uur thuis terwijl hij om half 7 vanochtend de deur al uit was. En ben ik ook nog es boos op em... Mijn hormonen werken een beetje tegen, en dat doen ze al sinds maandag... Loop dus al 4 dagen met roodomrande ogen rond, veel te weinig slaap en zwaar gefrustreerd.
pi_82643137
Relativeren pessie!

Ik kwam gister zwaar pissig thuis, ik ergerde me aan alles en even vooral aan priscil. Maar dan ga ik even bij mezelf na of ik nog wel redelijk ben en als ik dan even de rust voor mezelf pak weet ik gewoon dat het hormonen zijn. Dus ik ben gewoon vroeg naar m'n mandje gegaan met het idee dat morgen alles er weer anders uitziet.
pi_82643553
Wat tico zegt pessie!
En lekker boeiend wanneer je hoogzwanger bent Niet te druk om maken! Dan maak je jezelf alleen maar gek!
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:09:25 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82643939
Wat is het nut van weten wanneer je hoogzwanger bent pessie? Maakt dat de situatie anders of gebeurd er dan gevoelsmatig iets met je? Hier gebruiken we de term alleen voor vrouwen die op 'knappen' staan en dan is het meer een woord om aan te geven dat ze er bijna zijn dan iets anders. Door jouw benadrukking ben ik oprecht benieuwd wat voor betekenis het in jouw omgeving heeft...

Enne hormonen zijn 'a bitch' vooral diegenen die je eerst onzeker, vervolgens pissig en daarna hysterisch maken... Ik accepteer ze maar en hoop dat Martijn rond blijft hangen tot het weer voorbij is. en verder wat tico zegt, op tijd naar bed en hopen dat het morgen beter gaat... Chocoladeijs met slagroom wil ook wel eens helpen

[ Bericht 8% gewijzigd door flugeltje op 10-06-2010 23:30:12 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82644060
Waarschijnlijk heeft het net zoveel nut als weten op de hoeveelste plek je staat in het lijstje

het zegt geen hol maar toch doet het de meesten wat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82644067
Mijn Lief zei net ook tegen mij dat ik hoogzwanger was Ik denk dat ie in de war was met vorig jaar ofzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')