quote:
"how to trick a girl into getting pregnant"quote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die gaan opzoeken hoe het moet
Oprotten.quote:
alsof iemand daarin traptquote:
werkt hier niet.quote:
Mensen die jaloers zijn op mensen die wel kunnen triforcenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Gezicht het volgende:
Mensen die menen ruig te zijn door te kunnen triforcen maar eigenlijk gewoon levenloze 4chan wannabes zijn
Hij doet et nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in before the ban
[ Bericht 8% gewijzigd door SwJ op 15-06-2010 06:17:55 ]Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
neequote:
quote:
Nou leg uit.quote:
alsof jij het niet kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
alsof jij het niet kan
Er is niets moeilijks aan & nbsp;, maar dat feit weet ik omdat ik HTML ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
verpest het nu niet manquote:Op maandag 14 juni 2010 22:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Er is niets moeilijks aan & nbsp;, maar dat feit weet ik omdat ik HTML ken.
quote:
Mensen die opzoeken of mensen zoeken hoe je een triforce maaktquote:Op maandag 14 juni 2010 21:23 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die gaan opzoeken hoe het moet
het feit dat er mensen zijn die hele pagina's vol posten met mislukte Triforces zegt genoegquote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]Alsof dit soort aids nog verder verpest kan worden.
Dat mensen het niet kunnen betekent nog niet dat het géén 4tsjan-aids is. Juist omdat mensen het niet kunnen wordt er nog aandacht aan gegeven.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef leeell het volgende:
[..]
het feit dat er mensen zijn die hele pagina's vol posten met mislukte Triforces zegt genoeg
maar hoe de fuck kan het dan dat er nog steeds zulke incapabele mensen rondlopen die niet weten hoe het moet, na al die keren dat het in opspraak word gebrachtquote:Op maandag 14 juni 2010 23:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat mensen het niet kunnen betekent nog niet dat het géén 4tsjan-aids is. Juist omdat mensen het niet kunnen wordt er nog aandacht aan gegeven.
Gewoon geen aandacht geven aan deze geforceerde kutmiem.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
maar hoe de fuck kan het dan dat er nog steeds zulke incapabele mensen rondlopen die niet weten hoe het moet, na al die keren dat het in opspraak word gebracht
Waarom zou je het als FUCKING NEDERLANDER willen doen..?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
maar hoe de fuck kan het dan dat er nog steeds zulke incapabele mensen rondlopen die niet weten hoe het moet, na al die keren dat het in opspraak word gebracht
second thatquote:
Jij neukt lijken?quote:
dont hatequote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef Dastan het volgende:
leeellIn dit hele topic, hoe sneu kun je zijn zeg.
Boxxyquote:Op maandag 14 juni 2010 23:10 schreef MYV het volgende:
[..]
Waarom zou je het als FUCKING NEDERLANDER willen doen..?
Omdat een Amerikaanse Pedo plaatjes site het kan?
Dat is net zoiets als een blanke die neger wil zijn
Wiggers
4chan
Boxxy![]()
quote:
Mensen die om mensen lachen die kijken of andere mensen zoeken hoe je een triforce moet makenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Mensen die opzoeken of mensen zoeken hoe je een triforce maakt
Mensen die...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Mensen die om mensen lachen die kijken of andere mensen zoeken hoe je een triforce moet maken
Waarschijnlijk kan TS het pas een weekjequote:
Zoiets zie ik wel voor me, ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef MYV het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan TS het pas een weekje![]()
kent hij 4chan pas een weekje,
en zegt ie nu tegen iedereen newfag omdat hij er ook eentje was
Omdat jij het zegtquote:Op maandag 14 juni 2010 23:26 schreef leeell het volgende:
neem een cursus HTML zou ik zeggen
omdat het ook NIET met alt combinaties moetquote:Op maandag 14 juni 2010 23:28 schreef sciter het volgende:
[alt 255][alt255][alt30]
[alt30][alt32][alt30]
Werrek nie
Volgens google welquote:Op maandag 14 juni 2010 23:29 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat het ook NIET met alt combinaties moet
kanker, ga je die shit ook echt googelen, vertrouw mij maar ; geen alt combinatiesquote:
Ja, moet toch even proberen?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:35 schreef leeell het volgende:
[..]
kanker, ga je die shit ook echt googelen, vertrouw mij maar ; geen alt combinaties
Ze is niet dood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |