Ja, ik het het ook uit het Spaansquote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij kon toch aardig Spaans? Ik heb het ook in het spaans geplaatst....:
[..]
Hmmm, het lijkt inderdaad eerder te slaan op de zaak Natalee. Lastig om te oordelen, als je geen Spaans spreekt...
Volgens mij was Renee Gielen werkzaam bij Eénvandaagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef plonsplons het volgende:
[..]
we hebben het hier toch niet over renee gielen ??
Survival of the fitness, hahaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Elke dag moeten vechten om een handje rijst is ook een soort van fitness
Peter R.!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke journalist dat is dan uit Aruba.
En nu in begrijpelijk Nederlands?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Peter R.!!!
die derde kerel is natuurlijk dat manneke van die boot maar die kon niet zo snel ter plaatse zijn want het water aldaar zit vol oorlogsschepen van Nederlandse makelijk
Haha is het straks gewoon zijn moeder ofzoquote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Peter R.!!!
die derde kerel is natuurlijk dat manneke van die boot maar die kon niet zo snel ter plaatse zijn want het water aldaar zit vol oorlogsschepen van Nederlandse makelijk
Volgens wikipedia ben jij op 15 november jarig.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga werken, op mijn eigen verjaardag
Zoals het een goed burger betaamt
Dat zou wel een bak zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Haha is het straks gewoon zijn moeder ofzo
Daar hebben we toch al een Nederlandse vertaling van?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef MidnightB00m het volgende:
In de Diaro (krant van Aruba) is net artikel geplaatst inclusief scans van de volledige verklaring van Joran van der Sloot.
Ik kan alleen geen Papiaments. Kan iemand het vertalen?
Bron
Kan iemand in die krant even checken of er iets staat als "grote telefoonstoring onmogelijk om telefonisch contact met Peru te krijgen" ?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef MidnightB00m het volgende:
In de Diaro (krant van Aruba) is net artikel geplaatst inclusief scans van de volledige verklaring van Joran van der Sloot.
Ik kan alleen geen Papiaments. Kan iemand het vertalen?
Bron
de americanen zijn weer met bootje natalee aan het zoeken zeker en hebben per ongeluk de telefoonkabel op de zee bodem kapot getrokkenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef sesame het volgende:
[..]
Kan iemand in die krant even checken of er iets staat als "grote telefoonstoring onmogelijk om telefonisch contact met Peru te krijgen" ?
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef plonsplons het volgende:
[..]
de americanen zijn weer met bootje natalee aan het zoeken zeker en hebben per ongeluk de telefoonkabel op de zee bodem kapot getrokken
Daar liggen ze met dertig man tussen de stront en dan zijn er geen gewichtenquote:
Oh sorry, ik dacht dat ik een keer een nieuwtje hadquote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Daar hebben we toch al een Nederlandse vertaling van?
Gistermiddag was de Spaanse versie online en gisteravond laat had de Teletoeter de vertaling:quote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat ik een keer een nieuwtje had
geen geld meer?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef zoefbust het volgende:
Waarom zou die moeder niet kunnen reizen ?
Anita van der Sloot stuurde de volgende boodschap aan haar zoon Joran: ' Sinds ik heb gehoord van je problemen in Peru, blijven mensen me bellen. Wees sterk en moedig en vertrouw op God, dan zal alles goed komen. Ik kan nu niet reizen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-om-pincodes.dhtml
Weet jij het? Dan weet ik het ookquote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef zoefbust het volgende:
Anita van der Sloot stuurde de volgende boodschap aan haar zoon Joran: ' Sinds ik heb gehoord van je problemen in Peru, blijven mensen me bellen. Wees sterk en moedig en vertrouw op God, dan zal alles goed komen. Ik kan nu niet reizen.'
Ze had geen geld ... maar nu wordt ze (volgens peruaanse media) gesponserd door Nederlandse tv en komt ze morgen of overmorgen naar Lima.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef zoefbust het volgende:
Het was toch omdat ze helemaal plat werd gebeld sinds de Stephany Flores case?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:50 schreef zoefbust het volgende:
En wat voor belang heeft de Nederlandse TV daar nou weer bij ? Sbs6 vergoed zeker de reis in ruil voor camerabeelden voor nieuw item van Peter R. de Vriesquote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef sesame het volgende:
[..]
Ze had geen geld ... maar nu wordt ze (volgens peruaanse media) gesponserd door Nederlandse tv en komt ze morgen of overmorgen naar Lima.
Bron: - ergens in 1001 artikelen die ik heb gelezen
Ja Peter R zei in Boulevard ook al "ik neem toch aan dat ze er bij de Telegraaf een serieuse vertaler op hebben gezet"quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef fespo het volgende:
die man bij SBS denkt nog steeds dat Joran haar kleren heeft aangetrokken en ze gaan er nog serieus op in ook!!!
Dat was ook al weer veranderd in dat ze toch niet zou komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:53 schreef sesame het volgende:
[..]
Ze had geen geld ... maar nu wordt ze (volgens peruaanse media) gesponserd door Nederlandse tv en komt ze morgen of overmorgen naar Lima.
Bron: - ergens in 1001 artikelen die ik heb gelezen
Ja, toen ik het typte dacht ik dat ook. De laatste berichten uit Peru zijn dat moeders morgen al aankomt. Precies op tijd om nog even wat op te nemen voor de grote SBS6-showquote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
En wat voor belang heeft de Nederlandse TV daar nou weer bij ? Sbs6 vergoed zeker de reis in ruil voor camerabeelden voor nieuw item van Peter R. de Vries
dan nog zal ze hem als moeder wel willen zien gok ikquote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was ook al weer veranderd in dat ze toch niet zou komen.
Zou ze nog wel willen?
Ik heb zo'n idee dat nu eindelijk haar ogen opengaan.
Tijdens de Holloway-zaak heeft ze hem tot in den treure verdedigd, maar hoe ver kun je gaan als moeder?
Zij zal toch ook de videobeelden van het hotel hebben gezien en de bekentenis hebben gelezen.
Misschien is ze wel blij dat hij nu eindelijk van de straat is.
Wanneer is dat veranderd dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:57 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was ook al weer veranderd in dat ze toch niet zou komen.
Zou ze nog wel willen?
Ik heb zo'n idee dat nu eindelijk haar ogen opengaan.
Tijdens de Holloway-zaak heeft ze hem tot in den treure verdedigd, maar hoe ver kun je gaan als moeder?
Zij zal toch ook de videobeelden van het hotel hebben gezien en de bekentenis hebben gelezen.
Misschien is ze wel blij dat hij nu eindelijk van de straat is.
Serieus? Dat is best een beetje triestquote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef fespo het volgende:
die man bij SBS denkt nog steeds dat Joran haar kleren heeft aangetrokken en ze gaan er nog serieus op in ook!!!
Deze tweet van vanmorgen:quote:Op maandag 14 juni 2010 23:00 schreef sesame het volgende:
[..]
Wanneer is dat veranderd dan?
Vandaag stond in de krant dat de familie van Joran (moeder en broers) naar Lima komen o.a. om een nieuwe advocaat voor Joran te zoeken.
Bron (o.a. in deze staat ook morgen): http://www.generaccion.co(...)tua-asesino-stephany
Maar misschien is het ondertussen wel wéér veranderd! Ik kijk nergens meer van op in deze zaak zo ondertussen.quote:Jayhootsen
@henrivanveen Er komt net een nieuw nieuwsfeitje binnen: moeder Van der Sloot geeft aan NIET naar Peru te kunnen komen #Joran
about 16 hours ago via TweetDeck in reply to henrivanveen
Het klinkt niet echt als een (semi)betrouwbare bron...quote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Deze tweet van vanmorgen:
[..]
Maar misschien is het ondertussen wel wéér veranderd! Ik kijk nergens meer van op in deze zaak zo ondertussen.
jayhootsen: Bio Nederlands correspondent in Mexico voor o.a. De Pers, ANP, Trouw en Radio Nederland Wereldomroep. Docent journalistiek aan de Universidad de las Américas.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt als een (semi)betrouwbare bron...
Oh. Okee. Maar het is niet echt bevestigd, toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
jayhootsen: Bio Nederlands correspondent in Mexico voor o.a. De Pers, ANP, Trouw en Radio Nederland Wereldomroep. Docent journalistiek aan de Universidad de las Américas.
Hij was in het begin van deze zaak vaak de eerste met nieuws via Twitter.
Niet officieel nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh. Okee. Maar het is niet echt bevestigd, toch?
Helemaal eens.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, elk mens, verdachte of niet, veroordeelde of niet heeft recht op een humane behandeling.
Zo ook Joran.
Ik zal er niet mee zitten dat hij wellicht voor tientallen jaren het gevang in zal gaan, maar dan nog, de omstandigheden in Zuid Amerikaanse gevangenissen kan men eigenlijk het beste omschrijven als "levenslang" (maar dan getekend voor het leven..)
Maar goed, hier is het systeem nu eenmaal zo dat de gevangenis condities geen stemmen oplevert bij de kiezer, en het dus een ondergeschikt onderwerp is. Men wilt wraak ipv straf. En op zich kan ik daar best in meegaan tot op zekere hoogte.
Ja, klopt!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
jayhootsen: Bio Nederlands correspondent in Mexico voor o.a. De Pers, ANP, Trouw en Radio Nederland Wereldomroep. Docent journalistiek aan de Universidad de las Américas.
Hij was in het begin van deze zaak vaak de eerste met nieuws via Twitter.
Het enige wat hier nog gemist wordt, zijn de exacte beelden van de moord zelf. Er ligt een bekentenis, er zijn uiterst belastende beelden. Er zijn forensische sporen. Er zijn getuigen waar hij tegen heeft verteld dat hij haar heeft vermoord.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Grappig ook om de reacties hier te zien. Na proces Lucia de B riep iedereen braaf 'dit nooit meer' Maar de denkwijze die tot de tunnelvisie leidde en niet meer kritisch de situatie ziet beoordelen duikt nu ook hier op. En dan wordt het heel normaal gevonden.
Zitten ze daar samen, met een vuvuzuela en een oranje petje op, te juichen voor oranje!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef MargrietV het volgende:
Zo Joran heeft een psychologisch onderzoek vandaag, en heeft met de huurmoordenaar naast hem kennis gemaakt in de tv kamer, alle kans dus dat hij voetbal heeft mogen kijken,
Ik denk dat Pr de Vries u ook wel een beetje erg ziek wordt van die Joran, hij is zo ver gezakt en zit zover in de shit, dat er valt niets te winnen, dan een beschamend voorbeeld voor Nederland.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:56 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
En wat voor belang heeft de Nederlandse TV daar nou weer bij ? Sbs6 vergoed zeker de reis in ruil voor camerabeelden voor nieuw item van Peter R. de Vries
Die had hij al die tijd al onder die trui aan. Dat ding zal stinken als een bunzing!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:25 schreef MargrietV het volgende:
Hij had gister al zijn oranje t-shirt aan.
Dat was ook exact de manier waarop het OM redeneerde. Tot de uitspraak van de rechter vind ik dat die jongen niet op youtube zo vernederd hoort te worden. Ik geloof ook niet in zijn onschuld. Maar ik vind ook dat rechten en de manier waarop je met een verdachte omgaat niet alleen op papier leuk moeten klinken en worden toegepast alshet uitkomt. En niet als het uitkomt ze omver werpen en er allerlei gwin ten koste van de persoon te behalen moet. Rechten voor een verdachte vind ik altijd belangrijk, niet als de situatie vrij zeker lijkt of als het uitkomst even af te schaffen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige wat hier nog gemist wordt, zijn de exacte beelden van de moord zelf. Er ligt een bekentenis, er zijn uiterst belastende beelden. Er zijn forensische sporen. Er zijn getuigen waar hij tegen heeft verteld dat hij haar heeft vermoord.
Er is dus gewoon totaal geen enkele kans dat hij onschuldig is aan de moord op dit meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |