quote:
Ik ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekendquote:Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
nijnja
Alles goed? Lekker rustig zo op zwart he?
Dat heb ik ook nergens beweerdquote:Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen lekkere milf
Afgelopen weekend?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekend... En emt jou?
Was het dan zo zwaar?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekend... En emt jou?
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef Ugjerke het volgende:
Niet mogen baggeren is hetzelfde als niet mogen plassen..
ik kan er ook niets aan doenquote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiële modjes zijn:
Snakey
murp
SuperwormJim
NJ
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
Afgelopenw eekend Borculoquote:Op maandag 14 juni 2010 18:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afgelopen weekend?
Goed met mij hoorVrijdag vertrekken we naar een toernooi in Duitsland
Bückeburg
Ik ook nietquote:Urineren, ook wel plassen of mictie genoemd, is het lozen van urine via de urinebuis.
Urine is een vloeistof die bij zoogdieren (waaronder de mens) door de nieren wordt geproduceerd. De urine wordt in de urineblaas opgeslagen en daarna periodiek geloosd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Nouja, veel ongezond eten, niet gezond eten. Veel feesten, niet (5 uur in totaal over het hele weekend) slapenquote:
Oke dan win je het van mijquote:Op maandag 14 juni 2010 18:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja, veel ongezond eten, niet gezond eten. Veel feesten, niet (5 uur in totaal over het hele weekend) slapen
quote:
Ik mocht deze overnemen! O_Oquote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb je al eens gewaarschuwd daar mee kappen. Vooral zo doorgaan en je kunt binnenkort geen enkel topic meer openen.
Welquote:
Daaromquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Neem deze maar gewoon over.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat moet dit trouwens allemaal hier in de incrowd-udowu-sc? Uit welke SC zijn jullie weggejaagd?
IKEA schijnt geweldig te zijn tijdens wedstrijden van NLquote:Op maandag 14 juni 2010 18:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Voor niemand. De enige reden dat ik niet helemaal 'tegen' het WK ben, is dat het tijdens belangrijke wedstrijden () lekker rustig is om boodschappen te doen of om te gaan sporten.
padadoemquote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als mod een voorbeeldfunctie is vind ik liegen toch wel heel slecht SWJ.![]()
Doet Zweden mee?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IKEA schijnt geweldig te zijn tijdens wedstrijden van NL
* Huppelmuts geeft Pixie. kusje op dr clitjequote:
Diegene de we nu met onze posts sandwichenquote:
Pffff, SWJ. Dit valt me van je tegen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nopequote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft Pixie. kusje op dr clitje
Het is maar wat je fijn vindquote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Diegene de we nu met onze posts sandwichen
2 kusjes?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Soberso SWJ.quote:
EUJ ik weet van niksquote:Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Huppelmuts kust Pixie en Pixie kust ons allenquote:
Liefde voor allenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Huppelmuts kust Pixie en Pixie kust ons allen
Nee jij drong er even tussendoorquote:
Heul nie, ik Ontvoer Pixie gewoon naar mijn persoonlijke seksgrotquote:Op maandag 14 juni 2010 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Huppelmuts kust Pixie en Pixie kust ons allen
Goed van mij hequote:
En wat is daar nou leuk aan?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Ugjerke het volgende:
Hehe door al dat gequote heb ik nu een vrijwel groene pagina
hoezo dat?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Ugjerke het volgende:
Hehe door al dat gequote heb ik nu een vrijwel groene pagina
1. Pics!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul nie, ik Ontvoer Pixie gewoon naar mijn persoonlijke seksgrot![]()
[..]
Goed van mij he
pics van je grotquote:Op maandag 14 juni 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul nie, ik Ontvoer Pixie gewoon naar mijn persoonlijke seksgrot![]()
[..]
Goed van mij he
Nou mijn posts en posts van mensen die mij quoten zijn groenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Raph zn eiland gaat niet doorquote:Op maandag 14 juni 2010 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Huppel, weet je al of je langs komt morgen?
Feel honored?quote:
Je bent jaloers hequote:
Aber naturlichquote:
mogen wij onze eigen skypers reeks? ja? dankjewelquote:Op maandag 14 juni 2010 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat je de OP mag overnemen. Met 'overnemen' bedoel ik dat jullie gerust mogen meeposten in deze SC, graag zelfs.
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:52 schreef Dyr. het volgende:
[..]
mogen wij onze eigen skypers reeks? ja? dankjewel
Want?quote:
Je geeft iemand een ban en je kan niet normaal reageren waarom je dat doet?quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je geeft iemand een ban en je kan niet normaal reageren waarom je dat doet?
Kijk anders eens even in het ban meld topicquote:Op maandag 14 juni 2010 18:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Kinderachtig hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
____________________________!!!!!
Nee want ik stel een normale vraag en dat kan ie zelf ook wel zeggen ipv zo dom te reageren.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk anders eens even in het ban meld topic
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee want ik stel een normale vraag en dat kan ie zelf ook wel zeggen ipv zo dom te reageren.
En wat nou als hij zei van bans worden niet op het forum besproken dan moet je alsnog zelf gaan kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee want ik stel een normale vraag en dat kan ie zelf ook wel zeggen ipv zo dom te reageren.
Blijkbaar wel aan je reactie te zienquote:
Wat gaan we stoep missen hequote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef justmattie het volgende:
Zo onterecht is die ban ook weer niet
Stoeprand is ook twee weken stil_!
Wat heeft hij nou weer gedaan dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:59 schreef justmattie het volgende:
Zo onterecht is die ban ook weer niet
Stoeprand is ook twee weken stil_!
SWJ heeft weinig te zeggen over de bansquote:Op maandag 14 juni 2010 18:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wie?quote:
Baggeren in FOT zo te lezenquote:
Als kiespijnquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SWJ heeft weinig te zeggen over de bans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |